This is how we do. - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 This is how we do.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptywo mei 13, 2015 12:14 am

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Ondanks dat ze het met hem eens was dat het je ding maar moest zijn, zei ze dat ze graag met hem mee ging. Oskar kon het niet helpen om een brede grijns op zijn gezicht te zetten. Naar de grotten gaan met Peridot zou leuk zijn, maar wat hem nog véél leuker leek was om er heen te gaan met menselijk gezelschap. Cecille was het perfecte menselijke gezelschap. Ze scheen net zo enthousiast te zijn als hij. Of ze ook net zo klunzig kon zijn, dacht hij niet over na. Zijn vreugde over hun toekomstige bezoek aan de Reflection Cave maakte hem te vrolijk.

Oskar had eigenlijk geen idee gehad dat Cecille bi was. Dat soort dingen was hij veel te dense (volgens translate ‘dom’ maar dat klinkt zo rude) voor. Hijzelf besteedde ook niet veel tijd aan zijn seksualiteit. “Ik heb werkelijk geen flauw idee,” antwoordde hij dan ook eerlijk. “Ik moet zeggen dat ik lange dames vaak heel leuk vind, maar daar heb ik vaak niet zo’n succes mee. Verder kan het me echt niet schelen. Als de persoon maar lief en eerlijk is.” Bij het idee van een lieve, knuffelbare partner droomde Oskar al weg. Als hij niet uit zijn gedachten was gehaald door de ober, tenminste. Hij deed zijn bestelling en vervolgens Cecille ook, waarna de man hen weer verliet en het gesprek kon vervolgen. “Zou er eigenlijk een term voor zoiets zijn? ‘Het maakt me niet uit wat je bent als je maar met me wil knuffelen, oh en als je lekker kan koken is dat ook een pluspunt,’ dat is zo’n mond vol,” grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptywo mei 13, 2015 8:21 am


Dat Oskar extreem hetero kon zijn geweest, daar had Cecille niet eens over nagedacht. Maar dat was ook een seksualiteit en ze wilde natuurlijk wel weten met wat ze te maken had. Al leek Oskar er wel erg open in te zijn, want hij had tot nu toe nog geen commentaar geleverd op haar biseksuele oriëntatie. Hij zei zelf echter geen flauw idee te hebben, maar dat hij vooral lange dames leuk vond. Ze grinnikte zacht om die opmerking. Niet om hem uit te lachen. Het klonk gewoon vermakelijk. Oh, dat hij er weinig succes mee had was minder amusant. Cecille stopte dan ook met lachen toen hij dat had gezegd. Het maakte de jongeman verder niet echt uit, zolang hij maar iets te knuffelen had en diegene lief was. Met een klein grijnsje begon de blondine nu met het rietje van haar glas Ice Tea te spelen. Hm. Zou ze daar iets mee kunnen? Ze kon hem vast wel ergens mee helpen, right? Ja. Maar niet nu. Nu hadden zij een vriendschappelijke date.

“Ik heb eigenlijk geen idee,” merkte ze op toen Oskar vroeg of daar een term voor was. “Eerlijk gezegd heb ik me niet zo heel erg verdiept daarin.” Tja, ze wist dat ze bi was. Ze wist de meest bekende termen ook. Maar de rest? Nope. Dat zou ze sowieso zelf al niet kunnen onthouden. Toen hij zijn eigen term ervoor uitlegde, begon Cecille te lachen. “Ja, dat kan ik me goed voorstellen,” voegde ze eraan toe. “Misschien kan je er zelf iets korters voor verzinnen tot je het gevonden hebt?” Ze keek hem vragend aan. Hoe zou zoiets te noemen kunnen zijn? Misschien kon ze het opzoeken. Dat het onbeleefd was in een restaurant om met een Holocaster te zwaaien, daar dacht ze niet echt bij na. Ze wilde Oskar helpen en zou niet stoppen tot ze wat gevonden had. Gelukkig hoefde ze niet lang te zoeken, want ze zocht letterlijk op wat hij bedoelde en kreeg wonder boven wonder nog wat ze zocht ook. “Ah, hier staat wat. Mehseksueel? Niet geïnteresseerd zijn in het uitpluizen van je seksualiteit en geen verwachtingen hebben voor je partner.” Of zoiets. Het klonk redelijk als wat Oskar net uitlegde, right?
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydo mei 14, 2015 10:59 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Helaas wist Cecille het ook niet. Ze stelde voor om zelf iets korters te verzinnen, maar of dat nou zo’n goed idee was betwijfelde Oskar. “Zo’n creatief brein heb ik niet, vrees ik,” reageerde hij, terwijl zijn hand zich naar zijn nek verplaatste. Die liet hij echter al snel weer zakken, want de blondine hielp hem met zoeken naar een term wat niet bizar lang was. Ook hij dacht er niet bij na dat de Holocaster eigenlijk onbeleefd was in een restaurant. Zo duur was het restaurant toch niet, en bovendien wilde hij heel graag weten of hij ook in een hokje paste. Zo niet, dan zou hij gewoon tegen iedereen hetzelfde herhalen als tegen Cecille. Niet dat hij dat zich bij de volgende persoon kon herinneren, maar hij zou vast wel een alternatief verzinnen.

Mehseksueel klonk inderdaad toepasselijk. Oskar herhaalde het een paar keer in zijn hoofd – al had hij dat beter met de definitie kunnen doen, want die verwaterde nu een beetje in zijn geheugen. “Dat klopt wel. Nice.” En nu hopen dat hij het zou onthouden. Vast wel. Zo niet, dan kon hij altijd Cecille een berichtje sturen met de vraag wat het nou was.

Verbazingwekkend genoeg kwam Oskar’s tweede cola daar alweer aan. Voorheen had de service veel langer geduurd, dus misschien hadden ze door dat ze hun tafel éénmaal hadden overgeslagen? Dat, of het was gewoon toeval. Oskar bedankte de ober en nam meteen een flinke slok van het drankje. “En nu het eten nog,” zei hij met een grijns. Zijn honger werd er helaas niet beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyvr mei 15, 2015 8:46 pm


Hij was niet zo creatief. Cecille wel, maar de honger die ze had werkte een beetje tegen om haar fantasie los te kunnen laten gaan. Wat haar dit keer wel opviel, was dat Oskars hand naar zijn nek ging. Hé, dat deed zij ook wel eens. Als ze zich nerveus of betrapt voelde. Of wanneer ze schaapachtig glimlachte. Was dat ook zijn tik? Ze grijnsde even naar hem, maar besloot het niet op te merken. Ze had immers een andere taak op handen nu. Iets dat verbazingwekkend genoeg niet veel moeite kostte om te vinden. De blondine wist niet hoe, maar uiteindelijk had ze het gevonden en bleek het nog te passen ook. Volgens Oskar dan, want zij wist niet hoe hij zich voelde. “Dus in principe maakt het je gewoon niet uit. Mij eigenlijk ook niet, maar ik voel me niet zo snel echt aangetrokken tot iemand, I guess...” begon ze bedachtzaam. “Al doet een beetje alcohol best veel wonderen. Het zou me niet verbazen als het daaraan lag.” Yeah. Sara was haar eerste crush. En dat had haar best wel even gekost om uit te vogelen. Ze was zelfs uit de kast bij haar ouders erdoor. Goh, wat liefde toch wel niet allemaal voor je kon doen.

Oskars nieuwe cola stond alweer op tafel, maar het eten was schijnbaar nog ver te zoeken. Oskar zelf merkte het ook al op en Cecille kon het niet laten om er een opmerking over te maken. “Misschien moeten ze de ingrediënten zelf nog plukken. Verbouwen ze hier vast zelf,” grinnikte ze. Het duurde wel erg lang. Maar, een lasagna schotel en de grootste burger van de tent verdienden dan ook extra aandacht. “Volgende keer maar een voorafje bestellen?” merkte ze grijnzend op. Ze had echt honger als een Ponyta. Of eigenlijk een Rapidash.
Like a fever I will take you down ♪

Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydo mei 21, 2015 10:38 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Cecille merkte op dat ze zich niet zo snel echt aangetrokken voelde tot iemand, waarop Oskar even fronsend nadacht. Hij had vaak dingen voor mensen gevoeld en ook wel eens heel sterk, dus bij hem was dat niet zo. Alcohol had hij zelf niet zo veel ervaring mee, in elk geval niet op die manier. Altijd als hij ging daten was hij nuchter. Dat vond hij zelf belangrijk. “Liefde is moeilijk, niet?” zuchtte de jongen. “Het lijkt zo simpel. Vind een leuk iemand met wie het klikt en leef gelukkig samen. Maar de realiteit is een stuk ingewikkelder.” Dat klonk wel erg diep voor zijn doen.

De blondine merkte op dat het restaurant misschien hun eigen producten verbouwden, waarop Oskar verbaasd opkeek. “Denk je dat? Kost dat niet heel veel geld?” Dit restaurant was juist heel goedkoop. Hij had gedacht dat alles zo uit de diepvries kwam. “Misschien maken ze het gewoon extra warm voor ons. Je weet wel, omdat we zo heet zijn.” Hij grinnikte om zijn eigen grap. Het was helemaal niet zijn bedoeling om met Cecille te flirten, maar het telde ook wel als complimentje, toch? Hij vond in elk geval van wel. “Een voorafje zeg ik geen nee tegen,” antwoordde hij vervolgens. Hoe meer eten, hoe beter.

Het leek alsof de mensen van het restaurant hun ongeduld aanvoelden, want precies nadat Oskar dat gezegd had zag hij een Tauros burger en een lasagne uit de keuken verschijnen. “Zou dat voor ons zijn?” vroeg hij zich hoopvol af. Hoe groot was de kans dat een andere tafel precies hetzelfde had besteld? Zo klein, dat Oskar het niet eens overwoog. Dat eten moest voor hun zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyvr mei 22, 2015 10:32 am


Liefde was moeilijk. Cecille zuchtte. “Breek me de bek niet open,” grijnsde ze naar Oskar. “Het koste me zeventien jaar van m’n leven en een hele hoop one night stands voor ik Sara vond.” Oké, ze had nooit wat gevoeld voor al die anderen waar ze het bed mee had gedeeld. Het meeste was gewoon door toedoen van de situatie; feestjes, alcohol, een hoop (half)blote lijven. Studenten waren gek. En pubers hadden erg last van hormonen, had Cecille geleerd. Niet dat ze het erg vond; ze had zichzelf er immers zo diep in gewerkt dat het toch wel een tijdje duurde voor ze was afgekickt van dat leventje. Bovendien was ze toen zelf nog een puber. De meeste mensen zouden dan ook niet van haar verwachten dat ze zelf toch wel naar romantiek had gesmacht met die speciale persoon, maar dat had ze te danken aan al die zoetsappige films op tv. “In films lijkt het ook zo gewoon en toch zo speciaal! De meeste van die ontmoetingen zullen waarschijnlijk wel plaatsvinden, maar niet zo eindigen...” Zelfs al was Cecille een groot fan van het romantiek genre; ze wist dat een groot deel van die dingen ook gewoon bij fictie bleef. Natuurlijk waren de gebaren naar elkaar toe erg inspirerend voor haar, maar ze mocht de ontmoeting van haar en Sara al bijzonder vinden als het op het echte leven aankwam.

Oskar had schijnbaar niet door dat ze een grapje maakte, want hij geloofde het nog ook. Hij maakte echter zelf ook een grap waar Cecille wel om kon lachen. Het streelde sowieso haar ego. “Dat zijn we zeker. Als dat zo is, dan krijgt de ober van mij een dikke fooi,” grijnsde ze naar de jongeman. Hij vertelde vervolgens dat een voorafje niet verkeerd was en daar knikte de blondine instemmend op. Als ze had geweten dat het zo lang zou duren, dan had ze dat inderdaad besteld. Gelukkig leek het er niet veel later op dat de bediening hun ongeduldigheid door had gekregen, want Oskar meldde dat hij een Taurosburger en lasagna hun kant op zag komen. Cecille draaide zich in haar stoel om en keek naar de jongeman die het hen kwam brengen. Het leek er inderdaad op dat hij deze kant kwam opgelopen... Tot hij een scherpe bocht naar rechts maakte. “Volgende keer meer geluk,” begon de blondine met een voorzichtige glimlach. Ze draaide zich terug naar Oskar. “Het lijkt erop dat we niet de enigen zijn met enorme honger.”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyma mei 25, 2015 11:23 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Oskar kon het niet helpen om breed te grijnzen bij het horen van Cecille’s kennis over romantische films. Het leek hem dat ze niet heel veel films daar van had gezien, maar schijnbaar waren het er genoeg om redelijk wat kennis er over te hebben, of in elk geval zelf een beeld er over te hebben gevormd. “Ze proberen tegenwoordig te hard om het op het echte leven te laten lijken, maar dan vergeten ze wel het mooie einde aan te passen.” Niet dat alle relaties slecht eindigden, maar hijzelf wist dat zelfs een sprookjesontmoeting vaak op niks uitdraaide. Zelfs relaties die al wat langer stand hielden konden zomaar in elkaar storten om het allerkleinste. Het was dat hij het beste voor had met al zijn exen, anders had hij er misschien nog een probleem van gemaakt. “Aan de andere kant, die films kunnen wel heel leuk zijn. Zeker om ze samen met je liefje te kijken.” Op dat moment hoopte Oskar even dat zijn volgende relatie met iemand zou zijn die daar ook van zou houden, maar dat liet hij maar van het lot af hangen.

Oskar kon het eten al bijna proeven toen hij het uit de keuken zag verschijnen. Zijn ogen begonnen hoopvol te glimmen. Eindelijk, zijn lasagne. Die had hij verdiend ook. Waar voor? Euh… Dat hij zich nog niet heel erg voor schut had gezet. Of iets had gebroken. Ja, daar had hij het voor verdiend. Daarom werd nu het eten naar hun tafel gebracht. Behalve dat het niet naar hun tafel gebracht werd, maar naar een ander die toevallig precies hetzelfde had besteld. Zijn hoopvolle blik veranderde in verdrietige puppyogen. “Dat is gewoon gemeen,” zei hij op beteuterde toon. Een ander had het misschien voerdreven gevonden, maar Oskar nam zijn eten heel serieus. Hij speelde er ook heel serieus mee. Al zou hij dat natuurlijk niet doen als hij in een restaurant was. “Heet of niet, ik denk dat het eten nu wel warm genoeg is. Anders hoef ik het straks helemaal niet meer.” Het voelde alsof hij elk moment kon sterven van de honger, maar dat zou het restaurant natuurlijk niet laten gebeuren. Dat zou wel heel slecht zijn voor hun reputatie, en bovendien waren ze dan een vaste klant kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydi mei 26, 2015 5:37 pm


Oskar vertelde dat ze te erg probeerden om het op het echte leven te laten lijken en Cecille kon niet anders dan instemmend knikken, al gebeurde dat wel met een geamuseerde grinnik. “Je moet reviewer worden,” vertelde ze de jongeman. “Dat was namelijk spot on.” Oké, het had wel meer nodig dan een beetje kennis om zoiets te worden, maar Cecille had er het volste vertrouwen in dat wanneer haar nieuwe vriend zich er voor de volle honderd procent voor inzette, dat hij dan nog eens goede recensies kon schrijven. Oskar vervolgde toen dat het wel heel leuk kon zijn om te kijken, zeker met je partner. Cecille zuchtte ietwat dromerig en leunde met haar kin op haar handpalm, diens elleboog nu op de tafel rustend. “Hoe lang ik daar wel niet op gewacht heb,” reageerde ze op de jongen. “Al weet ik niet zeker of mijn vriendin dat soort films wel leuk vindt. Of dat ze films überhaupt wel leuk vindt.” Bij die realisatie hief ze haar hoofd op. “Oh Arceus, wat als ze geen films leuk vindt?!” Zoveel potentiële date ideeën konden dan het raam uit.

Cecille keek verwachtingsvol naar de borden die hun kant op kwamen, voelend hoe haar het water al in de mond liep bij het zien van die burger alleen al. Ook Sivar keek met grote ogen naar het stuk vlees. Helaas was het niet voor hen bestemd en kon de blondine haar maag nog een keer protesterend knorren, want die was inmiddels zo leeg dat het nog wel eens een zwart gat kon worden. Gelukkig was zoiets nou niet bepaald mogelijk en hoefde Cecille niet bang te zijn dat ze haar eigen bestaan en die van anderen in gevaar bracht. Zelfs al was het niet aan haar om hen dan van de ondergang te redden, want koken mocht ze al niet sinds de eerste keer dat ze het probeerde. “Inderdaad,” jammerde Cecille met hem mee, waarop ze haar bovenlichaam op de tafel rustte en haar armen uitstrekte. “Ik vrees dat we nog ‘ns sterven zo!”

De blondine had de woorden nog niet fatsoenlijk uit haar mond gegooid, of ze hoorde het luide geschraap van iemands keel. Met een ruk keek ze omhoog en ging ze rechtop zitten, haar paarse ogen nu glijdend over dezelfde ober die net met het eten langs had gelopen. “Eén lasagna en een Taurosburger? Dit werd net naar de verkeerde tafel gebracht.” Cecille’s ogen werden even groot van verbazing, maar ze gooide haast automatisch haar hand de lucht in. “Taurosburger voor mij!” reageerde ze op de vraag. Het bord werd vlak voor haar neus neergezet en Cecille kon nog net de verleiding weerstaan om haar lippen af te likken. Sivar kon dat echter niet. Maar ze moesten wachten tot Oskar zijn eten ook had. Dat was wel zo netjes, had Sara haar geleerd.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydo mei 28, 2015 2:41 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Cecille leek wel heel erg van streek te raken van het idee dat haar vriendin geen films leuk vond. Oskar vond het ergens wel schattig, maar wilde haar er ook van verzekeren dat er vast niks aan de hand was. “Iemand die niet van films houdt? Onmogelijk!” sprak hij haar toe. “Ik weet zeker dat ze dezelfde smaak heeft als jij. Jullie zijn niet voor niets voor elkaar gevallen, toch?” Dat de twee meiden complete tegenpolen konden zijn hield hij geen rekening mee. Niet omdat hij dacht dat dat soort relaties niet konden werken, maar simpelweg omdat hij te simpel was van gedachten om daar meteen over na te denken. “Vraag het haar anders binnenkort eens. Het zal vast wel meevallen. En als ze niet van films houdt, dan houdt ze vast wel van series en die duren nog veel langer!” Dat was meer materiaal om met je liefje te kijken en dat was alleen maar positief.

Al dat lekkere eten wat aan hun neus voorbij ging. Cecille was er zo te horen ook niet blij mee. Oskar had dolgraag bewezen dat hij een heel geduldig persoon was, maar hij had echt honger en de service was anders een stuk sneller. Oskar wilde net om zich heen kijken of er een ober te vinden was aan wie hij kon vragen waarom het zo lang duurde toen er eentje bij hun tafel stopte met hun gerechten. “Eindelijk!” riep hij uit, zonder er over na te denken dat dit misschien onbeleefd was. Misschien werd hij nog vergeven door zijn enthousiaste toon van spreken?
Cecille claimde haar burger waardoor de ober er meteen van uit ging dat de lasagne voor Oskar was. Logisch, hoewel het natuurlijk ook had kunnen zijn dat de lasagne tussen de Pokémon verdeeld werd. Helaas voor hen, of eigenlijk alleen helaas voor Sivar, was dit voor Oskar en Peridot. De jongen pakte direct nadat het eten geplaatst was zijn bestek beet toen hij zich iets realiseerde. De ober had hen net smakelijk eten gewenst en liep weer weg, maar Oskar moest nog iets van hem hebben. “Ober! Heeft u misschien ook nog een bord voor haar?” Met zijn duim wees hij naar Peridot, wie met haar korte voorpootjes naar de man zwaaide. Hij knikte en vervolgde zijn werk. Het bord werd in de volgende post waarschijnlijk wel gebracht, dus had Oskar nu mooi de tijd om een stukje voor Peridot af te snijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydo mei 28, 2015 3:29 pm


Oskar was het er schijnbaar mee eens; mensen die niet van films hielden, bestonden gewoonweg niet. Ze wilde instemmend knikken, maar toen bracht hij woorden uit die niet geheel golden voor Sara en Cecille. De blondine lachte dan ook geamuseerd om de opmerking en schudde meteen met haar hoofd. “Sorry Os, maar dat geldt niet voor iedereen,” deelde ze mee. “We zijn complete tegenpolen. Hoe ze eigenlijk voor me is gevallen, is mij ook nog altijd een raadsel.” Een grinnik verliet haar mond, maar de glimlach die zich nu op haar gezicht bevond was eentje die aangaf dat ze het wel best vond zo. Ze hield van Sara om wie ze was, niet om wat ze leuk vond. Het was eigenlijk best een wonder dat de blondine gevoelens had ontwikkeld op romantisch gebied, dus ze besloot een gegeven Ponyta gewoon niet in de bek te kijken. “Daar heb je gelijk in. Ik zal eraan denken, dank je!” Ze grijnsde dankbaar naar hem en formuleerde nu alweer een plan in haar hoofd om erachter te komen waar haar vriendin van hield. Al ging ze het waarschijnlijk gewoon direct vragen; daar was ze namelijk meer een held in dan subtiele vragen stellen.

Haar nieuwe vriend was net zo opgelucht en enthousiast om het eten te zien als zijzelf. Hij vroeg echter nog een erg belangrijke vraag aan de ober en Cecille draaide zich meteen om toen ze zich besefte dat een extra bord inderdaad heel handig was. “Voor mijn pokémon ook, graag!” voegde ze aan de jongeman zijn woorden toe. De ober liet weten dat hij ervoor zou zorgen en verdween toen om zijn werk te kunnen doen. Cecille pakte het mes van de bestek weg en zette het toen in de grote Taurosburger, maar een kuch van haar Tyrogue liet haar weten dat hij het niet eens was met de portieverdeling. Cecille keek hem verbaasd aan, maar schoof haar mes een stukje op zodat het nu bijna fifty/fifty leek te zijn. “Krijg je echt zoveel op?” vroeg ze aan Sivar. Ze bekeek het kleine, slanke lichaam van de Tyrogue, maar de enthousiaste knik was de enige bevestiging die ze nodig had. “Nou vooruit, maar wel alles opeten! Anders krijg je geen toetje,” sprak ze de pokémon streng toe. Hij grijnsde schaapachtig naar haar, al wist ze niet zeker of dat was vanwege haar grapje of omdat hij nu aan zichzelf begon te twijfelen.

De twee schone, lege borden werden niet veel later afgeleverd en Cecille maakte er handig gebruik van door het deel van Sivar op te tillen met haar mes en hand en die vervolgens daarop te leggen. Vervolgens keken beiden dankbaar naar de ober en mompelde de blondine er nog een bedankje bij. “Nou,” begon Cecille, waarop ze recht ging zitten en naar de rest van het gezelschap keek. “Eet smakelijk!”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptydo mei 28, 2015 6:19 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Oskar schaamde zich een klein beetje toen Cecille zei dat haar vriendin en zij tegenpolen waren. Dat gevoel ging echter al vrij snel weer weg toen hij zich realiseerde dat hij dat niet had kunnen weten. Haar woorden hielpen ook wel, want ze deed er helemaal niet lullig over. Hij vond eigenlijk wel dat ze het grappig verwoorde. “Is dat niet gewoon omdat je zo onweerstaanbaar bent?” opperde hij met een brede grijns. Het klonk bijna alsof hij met haar aan het flirten was, maar eigenlijk testte hij gewoon haar zelfvertrouwen. Al wist hij eigenlijk al wel dat dat bij Cecille wel goed zat.

Ook Cecille koos er voor om een bord voor haar Pokémon te vragen. Oskar had bijna gedacht dat ze wel beide van hetzelfde bord konden eten, maar gezien de omvang van de burger was het inderdaad maar beter om een tweede bord er bij te doen. Lang besteedde de jongen er geen aandacht aan want hij was zijn lasagne aan het verdelen. Iets wat heel moeilijk was, want het hele gerecht viel uit elkaar. Zoals gewoonlijk. Hij vroeg een paar keer aan Peridot of de hoeveelheid die hij afsneed goed was en elke keer knikte ze ja. Daar had hij niet veel aan. Dan vond hij een kieskeuriger karakter als Sivar misschien fijner om zijn eten mee te delen.

De extra borden werden sneller gebracht dan het eten en Oskar bedankte de man toen hij het voorwerp aanpakte en voor Peridot neerzette. Hij deed een onhandige poging om de lasagne van bord te verplaatsen, waarbij een paar stukken gehakt op het tafelkleed vielen. Handig was hij nooit geweest. Peridot likte het straks vast wel op, dus verder maakte hij zich geen zorgen over de knoeiboel die hij maakte. Met eten op elk bord konden ze eindelijk aan de maaltijd beginnen. Toen Cecille hen allemaal smakelijk eten wenste, deed hij hetzelfde. Hij prikte een stuk lasagne op zijn vork en blies er een paar keer op voor hij het in zijn mond stopte. Een ‘mmmmm’ geluid klonk uit zijn mond, maar praten deed hij pas toen hij de eerste hap had doorgeslikt. “Net zo lekker als altijd!” zei hij vrolijk. “Toch, Perry?” De Furret, wiens bekje nu al bedekt was met tomatensaus, knikte enthousiast. Het was het wachten zeker waard geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyvr mei 29, 2015 7:16 pm


Onweerstaanbaar; dat was een woord die ze wel eens vaker had gehoord over haar, maar Oskar bracht het heel anders dan ze gewend was. Hij meende het om het te menen of hij maakte er een grapje mee, maar hij probeerde er in ieder geval niet mee haar broek in te komen, had ze het idee. Cecille weerspiegelde zijn grijns en liet haar hand even door haar lange, blonde haren gaan. “Dat is sowieso de grootste rede,” reageerde ze een tikje arrogant. “Andere redenen zijn oogverblindend en ontzettend sterk. Oh! En supervriendelijk natuurlijk.” Dat laatste had sowieso wel goed gewerkt bij Sara, toch? Nu ze eraan terugdacht hadden ze allebei best wat geduld voor elkaar over moeten hebben in het begin. Nu iets minder, maar Sara had het meer nodig dan Cecille tegenwoordig.

Nadat Oskar haar hetzelfde had gewenst, nam iedereen een hap van hun eten en de blondine kon het niet laten om een kreun van genot te laten horen bij het doorslikken van de eerste hap. Deze burger was goddelijk! Ongegeneerd nam ze nog een hap en keek toen nieuwsgierig opzij; naar Sivar. Ook hij scheen in trance te zijn door de smaak van de burger en Cecille kon een giechel niet onderdrukken bij het zien van zijn gezicht. Ze slikte haar hapje eten door en opende toen haar mond pas om te praten – niet omdat het beleefd was, maar omdat het gewoon fijner praatte. “Jij vindt het dus ook lekker, hè, Siv?” vroeg ze aan haar pokémon. Deze knikte enthousiast. De blondine glimlachte naar hem en keek toen op naar Oskar, die vermeldde dat ook hij zijn eten wel lekker vond. “Echt?” vroeg ze aan de jongeman, een gevaarlijke grijns nu over haar gezicht verspreidend. “Mag ik proeven? Dan mag jij ook een hapje van mijn burger. Is wel zo eerlijk,” sprak ze tegen hem. Vies van anderen was Cecille nooit geweest... Maar andersom was dit vaker wel dan niet het geval geweest. Al ging de blondine er eigenlijk vanuit dat een indirecte kus met haar een zegen was en de mensen daarom vaak weigerden; ze waren te beschaamd om dat meteen van haar aan te nemen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyma jun 01, 2015 10:53 am

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Oskar moest wel een beetje lachen om de rij positieve woorden die Cecille over zichzelf te zeggen had. “Goh,” zei hij met een grijns, “pas maar op, straks word ik ook nog verliefd op je.” Een liefdesdriehoek zou hij absoluut niet willen veroorzaken, en al helemaal niet als hij hoorde hoe gelukkig Cecille en haar vriendin - had ze haar naam niet genoemd of was het Oskar even ontschoten? – samen waren. Niet dat hij zo makkelijk op iemand viel. Eigenlijk wel, maar hij kon zich er ook makkelijk voor afsluiten. Als hij wist dat iemand bezet was, zou hij geen gevoelens voor die persoon krijgen.

Ook Cecille genoot hardop van haar eten. Oskar was te druk met zijn lasagne naar binnen werken om er een reactie op te hebben. Pas toen ze een directe vraag aan hem stelde deed hij de moeite om zijn mond helemaal leeg te eten en te antwoorden. “Sure!” reageerde hij enthousiast. Tegen een hapje burger zou hij geen nee zeggen. “Hoeveel wil je? Zoiets?” Pas met goedkeuring van Cecille sneed hij een stukje lasagne af en bracht vervolgens zijn vork richting haar mond. “Mond open!” instrueerde hij met hetzelfde enthousiasme als altijd. De tijd om het van zijn vork af te eten kreeg Cecille echter niet, want de lasagne besloot spontaan om er van af te vallen. Bovenop de Tauros burger. Oskar bleef even stil zitten om tot zich door te laten dringen wat er was gebeurd, maar toen hij dat eenmaal doorhad schrok hij op. “Oh! Sorry!” Nu zat er saus aan minstens de helft van de burger. Dat was niet zijn bedoeling geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptyma jun 01, 2015 6:05 pm


Straks werd Oskar nog verliefd ook. Cecille kon er wel om lachen, maar als dat echt het geval was, dan vond ze het erg sneu voor hem. Ze kon wel met hem opschieten en hij was echt een goeie gozer, maar vreemdgaan stond sowieso niet in haar to-do list en zoiets kon ze Sara sowieso gewoon niet aandoen. Daar hield ze teveel van de witharige voor. “No can do maatje, deze Milotic is al binnen gehaald en is niet van plan om terug te zwemmen,” vertelde ze de jongen met een glimlach, om te laten zien dat ze begrepen had dat het maar een grapje was geweest.

Oskar had er geen problemen mee zijn eten te delen; zoals Cecille eigenlijk al had verwacht. Sowieso stelde ze een ruil voor in plaats van zijn eten voor zichzelf in te pikken en hij scheen niet erg vies van anderen te zijn. Toen hij vroeg hoe groot het stukje moest, zei de blondine meteen bij het eerste een ‘jup’, want ze wilde nou niet een helft van zijn overgebleven portie naar binnen schrokken. Bij het commando om haar mond te openen, deed ze meteen wat haar gevraagd werd en leunde ze ietsje naar voren, maar het mocht niet baten. Het stuk lasagna viel van zijn vork – recht op haar stuk van de burger. “Je kan niet echt goed mikken, of wel?” lachte ze naar hem. “Maakt niet uit, op die manier kan ik het ook wel proeven.” Ze pakte haar mes en vork nu weer erbij en sneed voor de jongeman een ongeveer even groot stukje af van haar burger als hij haar had willen geven. Wel zonder de lasagna, natuurlijk. Vervolgens pakte ze het stukje vast in haar hand en stak ze het nu richting Oskar. “Jouw beurt! Mond open!”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Emptywo jun 03, 2015 12:43 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Arceus, waarom moest hij dan ook zo onhandig zijn? Van alle kwaaltjes die hij had was dat wel die waar hij zich het meest om kon schamen. Gelukkig vatten de meeste mensen het vaak goed op en konden ze er om lachen, zoals Cecille nu deed, anders had hij echt de rest van zijn leven met een rotgevoel gezeten. Nu duurde het maar een minuut of twee voor hij zelf ook moest lachen. “Misschien is het wel een hele lekkere combi,” voegde hij aan Cecille’s woorden toe. “Dan moeten we ze wel vragen om het op het menu te zetten, hoor.” Het kon zomaar een gat in de markt zijn. Hopelijk kreeg hij dan wel een beetje van de credit voor het idee.

Oskar was door de lasagne al bijna vergeten dat het de bedoeling was dat hij ook van Cecille’s eten zou proeven. Hij herinnerde zich dit echter al snel toen ze haar mes en vork in de burger zette en het afgesneden stukje in haar hand hield. Oskar volgde het stuk eten met zijn blik als een hongerige wolf die achter een prooi aan zat. Hij ging ook een stukje naar voren zitten zodat de afstand tussenbeide werd verminderd en toen hem gevraagd werd om zijn mond te openen, twijfelde hij geen moment. Hij at het stuk burger zo uit haar hand, alsof hij een gehoorzame Growlithe puppy was die gevoerd werd. Inclusief het hondenslijm, want hij kreeg het op een of andere manier voor elkaar om een beetje op de hand van de blondine te kwijlen. Zelf was hij zich van geen kwaad bewust en genoot hij gewoon van het eten wat hij gekregen had. “Wauw! Dat is inderdaad heel lekker,” zei hij toen zijn mond leeg genoeg gegeten was om te kunnen praten. Misschien dat hij de volgende keer ook maar zo’n burger zou bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

This is how we do. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is how we do.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: