This is how we do. - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 This is how we do.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydo maa 19, 2015 10:52 pm


Cecille brieste van het lachen op de reactie van Oskar. “In welke tijd leef jij?” lachte ze naar hem. Ze wachtte tot hij rustig zat en liep toen naar een andere stoel naar haar keuze, die tegenover de jongeman stond. Sivar nam plaats naast haar, maar toen Peridot over de tafel begon te lopen, wilde hij er ook meteen op klauteren. De blondine mocht dan weinig klasse hebben – en al helemaal geen manieren – maar ze wist wel dat pokémon op tafel niet zo netjes waren. Mensen stonden immers ook alleen erop te dansen op een feest, waar het wel sociaal acceptabel was en wanneer men teveel op had. Ze trok de Tyrogue meteen bij zich en plantte hem nonchalant terug op zijn stoel. “Daar blijven jij,” sprak ze hem streng toe, alsof ze een moeder was die haar kind de les moest lezen. Ze draaide zich terug naar de tafel en merkte dat Oskar toch moeite had met zijn pokémon te vangen, dus besloot ze hem een handje te helpen. Maar dat ging grandioos de mis in. Toen ze de eerste keer al mis greep, had ze al haar gewicht in de strijd gegooid, want ze had gedacht dat ze Peridot meteen te pakken zou hebben en daarna wat kracht nodig had. Ze viel bovenop de tafel en er was flink wat gerammel hoorbaar. “Sh – Shiftry,” mompelde Cecille zacht, terwijl ze overeind kwam en naar de Furret fronste. Sivar sprong weer van zijn stoel af, negeerde de felle blik die hij van zijn trainer kreeg toegeworpen en ging tegen de rand van de tafel aan staan, waarop hij probeerde de aandacht van de Furret te trekken. Misschien dat het hielp als een andere pokémon in de strijd werd gegooid.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyma maa 23, 2015 10:28 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Nou zeg, werd Oskar zomaar door de blondine uitgelachen omdat hij gewend was aan traditionele gewoontes. Hij trok een pruillipje, al betwijfelde hij of Cecille het had gezien. De twee werden namelijk al snel afgeleid door hun Pokémon, die veel minder tafelmanieren hadden dan hun trainers. Cecille lukte het al snel om haar Tyrogue onder controle te krijgen, maar Oskar had wat meer moeite met Peridot. Gelukkig was de blondine bereid om hem te assisteren. Nou ja, gelukkig – dit bleek al snel een groter drama te worden. Peridot wist namelijk ook aan haar handen te ontsnappen. “Jeetje! Ben je oké?” vroeg Oskar geschrokken. Hij merkte zelf niet dat Sivar nu ook opstond om zich er mee te bemoeien, maar Peridot zag dit zeer zeker wel. Nu er twee mensen én een Pokémon achter haar aan zaten, besloot ze echter een nieuwe techniek te gebruiken, en dat was onder de tafel kruipen. Op het eerste gezicht leek dit geen beroerd idee, maar zo kon Oskar haar niet in de gaten houden en dat zat hem toch niet lekker. Hij keek onder de tafel, waar zijn Pokémon zich had opgerold tot een hoopje. Ze keek hem verward aan, alsof ze het hele tafereel niet had meegemaakt. “Perry, wil je pleeaase bij ons aan tafel komen zitten?” smeekte hij zijn Pokémon. Iedereen met een gezond verstand had de Pokémon terug laten keren, maar daar was Oskar te naïef voor. En misschien een beetje te koppig.
De Furret bleef even stil, en accepteerde toen zijn aanbod. Ze klom in een soepele beweging terug op haar stoel, waar ze plaats nam met een eigendunkerige glimlach. Oskar merkte het – gelukkig voor haar – niet op. “Kijk eens aan!” sprak hij in plaats daar van vrolijk tegen de andere tafelgenoten. “Ze luistert alweer. En nu blijven zitten, hé?” Dat de Furret haar tong uitstak naar Sivar, zag hij net niet gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2015 5:53 pm


Vaag kreeg ze mee dat Oskar vroeg of ze wel oké was, want ze was veel te druk bezig met het vangen van zijn Furret. Stik, wat was Peridot snel! Gelukkig kwam Sivar zijn mannetje ook staan, alleen had dat een veel ander effect dan de blondine eigenlijk verwacht had; en de Tyrogue eigenlijk ook. Peridot kroop onder de tafel. Verward fronste Cecille naar het ding dat haar zicht belemmerde om naar de Furret te kijken, want ze was er zojuist onder verdwenen. Sivar was echter sneller hersteld van zijn verbazing en ging weer terug op zijn stoel zitten – al moest hij een beetje moeite doen om erop te klimmen. Mensen en hun hoogtes ook. Het meisje nam nu ook weer plaats op haar eigen stoel en liet haar blik eenmaal op de rest van het restaurant vallen. Velen hadden hen schijnbaar aan zitten staren. Niet gek, ook. Je zag niet elke dag twee trainers een Furret van tafel proberen te vangen. En falen. Cecille werp iedereen een waarschuwende blik toe en vestigde haar aandacht vervolgens terug op Oskar, die het eindelijk voor elkaar had gekregen om zijn pokémon bij hen aan tafel te hebben. Ze stak echter wel haar tong uit naar Sivar, die verrast opkeek van het gebaar en niet veel later zelf kwaad zijn tong uitstak naar Peridot. Dat spelletje kende hij namelijk ook.

“Je weet wel hoe je een feestje levendig moet maakte,” lachte Cecille uiteindelijk naar hem. “Zijn je andere pokémon ook zo?” Het leek haar sterk. Haar eigen team was zo gevarieerd als wat qua karakters dat het een wonder was dat ze zo goed met elkaar op konden schieten. Ze wist nog steeds niet hoe ze Elias en Sivar daarvoor moest bedanken. De ober scheen op dat moment dan eindelijk zijn gezicht te durven laten zien, want hij zag er nogal nerveus uit. Of dit kwam omdat het zijn eerste werkdag was of vanwege het tafereel met Peridot zojuist, kon de blondine niet echt ontcijferen. Maar daar boeide het haar ook te weinig voor. Ze kregen een menu voor geschoven en er werd naar het drinken gevraagd. “Een Ice Tea voor mij,” vertelde ze de jongeman. Ze keek even naar Sivar, maar hij had geen dorst. Ach, als het moest, dan dronk hij maar een slokje van haar glas. Zo slecht was dat niet voor hem, toch? Cecille wachtte (on)geduldig tot de rest van de bestelling was doorgegeven en de ober weer weg was, zodat ze haar onverdeelde aandacht op haar gezelschap kon richten.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyma maa 30, 2015 10:30 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Arceus, Oskar schaamde zich dood. Hij wist dat Peridot zich moeilijk kon gedragen, maar dit was toch wel dramatisch. De logica die zij in haar koppie had, zou hij nooit begrijpen. Zelfs niet na honderden jaren vriendschap. Wat dat betreft was hij best jaloers op Cecille en haar Tyrogue, want die schenen echt op één lijn te liggen. “Het spijt me van Peridot,” zei Oskar, zijn hand in zijn nek leggend. “Ze is nogal… onvoorspelbaar.” Oskar wierp een korte blik op zijn Furret, waarbij hij haar trots op haar stoel zag zitten. Raar beest. Ach, het had ook wel zijn positieve kanten. Helaas was een restaurant bezoeken er wel een stuk moeilijker door.

“De rest is minder erg, gelukkig,” antwoordde Oskar Cecille’s vraag. Hij keek nog steeds vanuit zijn ooghoek naar de Furret, maar ze scheen zich nu te gedragen. Gelukkig kwam al snel een ober naar hun tafel om de menu’s af te leveren en een bestelling voor drankjes op te nemen. Oskar wachtte netjes tot Cecille had besteld, en zei toen hardop wat hij wilde hebben. “Ik lust wel een colaatje, en voor de dame naast me graag een glas water.” Met zijn duim wees hij naar Peridot, die maar weinig aandacht voor de ober scheen te hebben. Die schreef de bestelling op een papiertje en liep toen weer bij de tafel weg, om zijn werk verder te doen. Dit gaf Oskar de kans om zich weer even tot Cecille te richten. “Ik geef haar maar geen suiker, want ik wil niet weten wat er gebeurt als ze dat op heeft.” Hij grijnsde kort, waarna hij zijn blik op de kaart richtte. Niet dat hij niet wist wat er hier te bestellen was, maar misschien vond hij iets tussen de dingen wat hij wel eens wilde proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydi maa 31, 2015 1:53 pm


Het speet hem. Cecille lachte naar hem. “Maakt niet uit joh,” reageerde ze nonchalant. “Ik heb ook van die types in m’n team.” Sivar wierp haar een veelbetekende blik toe, want zijn trainer kende er zelf ook heel wat van. Die arme Elias was de enige die het allemaal probeerde te regelen. Af en toe vroeg de Tyrogue zich af of de Torkoal niet beter een mens had kunnen zijn en Cecille de pokémon. Als Sivar zijn teamgenoot moest beschrijven, dan was het wel als ‘de vader van het team’. Ja, dat was precies hoe hij zich voelde. En dat terwijl Elias jonger was dan hem. Dat bewees maar weer dat leeftijd er nooit toedeed, maar je karakter wel. Oskar vertelde vervolgens dat de rest minder erg was. “Heb jij even geluk,” grinnikte de blondine naar hem. “Bij mij is het echt telkens een graadje erger. Het begint bij Elias en Minnoo en dan eindigt het ergens bij Åsa en mij.” Sivar zat nog net in het midden ergens. Ongeveer. En de twee chagrijnen? Die wisten haar ook wel eens in de problemen te krijgen. Al deed Minnoo het tenminste niet opzettelijk en de rest wel, al was het maar om haar te stangen.

De jongen bestelde een cola voor zichzelf en wat water voor zijn pokémon. De rede hiervoor? Hij wilde niet weten wat er gebeurde als Peridot suiker op had. Cecille lachte weer vermaakt. “Peridot klinkt eerlijk gezegd als Åsa ,” reageerde ze. Die twee mochten elkaar dus nooit ontmoeten. Arceus wist wat hun pokémon dan zouden aanrichten en dan mochten Oskar en zij het weer opruimen. Nou ja... Oskar en Elias. Net als de jongen gleed Cecille’s blik nu naar de kaart, die ze zorgvuldig bestudeerde met Sivar en vervolgens een keuze hieruit maakte. Ze ging voor de Tauros burger; de grootste burger die ze hier hadden (en niet gemaakt van echte Tauros want dat is zielig). Dit ging natuurlijk in overleg met Sivar, want ze voelde zich niet hongerig genoeg om zo’n ding in haar eentje op te krijgen, dus had ze er hulp bij nodig. De blondine legde de kaart vervolgens aan de kant en richtte haar volledige aandacht weer op de jongen voor zich. Ze wilde meer van hem weten, maar wat? En wat moest ze vragen? Ah, ze wist het al. Dit kon heel makkelijk opgelost worden. “Oskar, vertel eens wat over jezelf!” sprak ze vrolijk tegen hem. “Hobby’s? Wat vind je leuk en wat niet? Al dat soort dingen.” Een brede grijns vormde zich weer rond haar lippen, haar tanden lichtjes ontbloot. Het was immers een vrienddate, niet waar?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydo apr 02, 2015 11:31 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Hoe meer Cecille over haar Pokémon vertelde, hoe liever hij ze allemaal wilde ontmoeten. Het kon hem niet schelen hoe chaotisch ze waren, hij mocht ze vast wel. Sterker nog, hij had het vaker op energieke types dan verlegen, hoewel verlegen Pokémon en mensen ook altijd iets met hem deden. Eigenlijk mocht hij iedereen. Behalve onaardige mensen en Pokémon. Oké, dan vielen er nog best veel af, maar hij was alsnog een allemansvriend, al zei hij het zelf.
Oskar had geen flauw idee wie Åsa was, maar het klonk inderdaad alsof ze Peridot maar beter niet kon ontmoeten. Oskar was er eigenlijk banger voor dat zijn Furret de ander helemaal niet mocht dan dat ze samen zo energiek waren dat niemand het meer aan kon. Peridot was erg kieskeurig en zeker in de omgang was ze absoluut niet makkelijk. Oskar had er mee leren leven, want zijn meegaande karakter bood daar de ruimte voor. Minder flexibele personen konden behoorlijk botsen met Peridot.

De kaart was net zo interessant als altijd. Dat betekende dat alles ontzettend lekker klonk en Oskar het liefste alles bestelde wat er op te vinden was, maar toch van binnen huilend er voor koos om maar één ding te bestellen. Natuurlijk wel één van de grootste porties die ze hadden. Een lasagne. Dit was eigenlijk een gerecht voor twee, wat hij dan ook met Peridot zou delen, al at zij voor minder dan één persoon en hij kon eigenlijk wel voor meer dan twee op krijgen. Ze moesten echter eerst nog wachten tot de ober terug was voor de bestelling geplaatst kon worden, en in die tijd werd Oskar gevraagd om over zichzelf te vertellen. Hij schraapte zijn keel.
“Nou, uhm… Naast het bekijken van contests heb ik niet echt hobbies, en dat is inmiddels ook meer dan een hobby want ik doe er zelf aan mee. Wat ik leuk vind, uhh… Mensen? Pokémon? Eten? Nieuwe dingen proberen?” Als dit een date-date was geweest, had Oskar zich dood geschaamd. Hij kwam niet echt interessant over met zijn twijfelachtige woorden. Natuurlijk wilde hij een goede indruk achterlaten op Cecille, maar hij had het idee dat hij daar niet heel erg zijn best voor hoefde te doen. Net als dat zij inmiddels ook al een goede indruk op hem had gemaakt. “Ik vind heel veel dingen leuk eigenlijk. Alleen stomme dingen niet.” Hij verwoordde het wat kinderlijk, maar bedoelde het serieus. “Noem anders eens wat dingen, misschien kan ik je vertellen of ik het leuk vind of niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyza apr 04, 2015 5:01 pm


Hij was een Coördinator. Cecille wist niet of hij dat al eerder verteld, maar ergens vond ze het wel bij hem passen. Al had het haar ook niet verbaasd als hij had bekend ook aan gymgevechten te doen, maar Contests vond ze eigenlijk meer iets voor hem. Zijn likes, zoals men dat met een mooi woord noemde, bestonden voor een groot deel uit dingen die zij ook wel leuk vond. Okay, eigenlijk allemaal, aangezien ze eten ook nog wel eens heerlijk vond. “Hey, dat klinkt bekend!” grijnsde ze dan ook naar hem. Toen hij vertelde dat hij veel dingen leuk vond, op stomme dingen na, moest ze even grinniken. “Dat ook,” voegde ze eraan toe, omdat ze niet de indruk wilde geven dat ze hem aan het uitlachen was. Nee, ze mocht Oskar, dus dat zou ze hem niet gauw aandoen. Tenzij een grappige val maakte, natuurlijk. Dan zou ze lachen, maar hem naderhand wel helpen. Ze kreeg de vraag om wat dingen op te noemen, zodat hij kon zeggen of hij het leuk vond of niet. Cecille moest hier wel even over nadenken, want hoewel improvisatie geen probleem was voor haar, was het wel even moeilijk om haar gedachtegang te switchen.

Daarom nam ze eerst een slok van haar Ice Tea, die de ober een paar tellen geleden was komen brengen. Ze had hem tussendoor bedankt, maar het was verder niet een relevante toevoeging aan Oskar’s en haar gesprek. “Hm,” neuriede ze bedachtzaam terwijl ze haar lippen om het rietje had zitten en vervolgens eraan zoog om wat van het drankje naar binnen te krijgen. “Pokémongevechten? Een sport die je wel leuk lijkt?” Ze fronste even. Dat waren beide dingen die zij leuk vond. “Kijk je series op tv? Welke muziek vind je eigenlijk leuk?” Het waren niet echt voorbeelden waar Oskar op kon zeggen of hij het leuk vond, maar ze gaf hem wat meer vrijheid in de antwoorden. Ze besefte zich echter wel dat ze volledig het verkeerde vroeg en lachte kort. “Dat is niet wat je van me vroeg, maar dat kan ook, toch?”
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydi apr 07, 2015 1:42 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Dankbaar nam Oskar zijn drankje aan. Hij had best wel dorst gekregen, maar dat was hem niet opgevallen tot hij zijn drankje aan zag komen. Het glas water zette hij neer voor Peridot, die het meteen in haar pootjes nam en de vloeistof op begon te likken. Oskar zelf dronk op de normale mensen manier. Hij nam een paar flinke slokken terwijl Cecille praatte, zodat hij voorbereid was om antwoord te geven. “Bij gevechten voel ik me vaak schuldig dat ik de andere Pokémon pijn doe. Sporten doe ik niet echt actief, maar de meeste dingen vind ik wel leuk.” Hij nam nog een klein slokje. “Als ik een sport zou doen, was het waarschijnlijk worstelen. Ik ben goed getraind door mijn twee broers.” Een brede grijns sierde zijn gezicht voor een moment, waarna die weer plaats maakte voor een bedachtzame uitdrukking. “Op tv kijk ik contests, als ik er de tijd voor krijg. Soaps en series kan ik vaak niet zo goed in komen, maar als dat wel gebeurt dan leef ik meteen honderd procent met iedereen mee. En muziek… Tja. Pop muziek I guess?” Oskar staarde wat afwezig naar boven om het juiste antwoord te vinden. “De meeste dingen krijg je mij wel blij mee. Ik ben wat dat betreft heel gemakkelijk.” Nu waagde de jongen het om een blik op Peridot te werpen, die niet meer dronk en in plaats daar van weer normaal op haar stoel zat. Ze keek naar Oskar alsof ze aandachtig naar hem had zitten luisteren. “Dat lijkt me eerst wel genoeg over mij. Hoe zit het met jou? Favoriete bezigheid? Top drie leukste mensen op aarde? Favoriete plekje op aarde?” De dingen die hij vroeg, waren heel anders dan de dingen die Cecille van hem had willen weten. Het kon immers zo zijn dat zij tussen zijn antwoorden door nog wat zei, maar dat zal pas bekend worden na de volgende post.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydi apr 07, 2015 7:31 pm


Hij vertelde, ondanks het verschil in opdracht en aanbod, toch wat hij leuk en niet leuk vond. Pokémongevechten, bijvoorbeeld, vond hij minder, maar als hij een sport moest kiezen, dan zou hij voor worstelen gaan. Cecille grijnsde breed. “Hey, kijk eens aan, misschien heb ik dan eindelijk weer eens een sparringspartner.” Ze had al heel lang geen mens meer tegenover zich gehad. Sivar was klein en de rest van haar team vond het af en toe vreemd om tegenover haar te gaan staan, maar ondanks het feit dat haar pokémon goede tegenstanders waren, miste ze dat menselijk contact van haar eigen vechtsport wel. Hij keek Contests op tv. Dit bracht de blondine op een idee. Eentje die ze veel eerder had moeten hebben. “Hey, dan kun je mijn zusje wel wat bij brengen!” bracht ze enthousiast uit. “Zij is ook een coördinator. Misschien kunnen jullie elkaar wat leren.” Dit was het beste idee van Kalos. Dat kon gewoon niet anders. Voor de rest luisterde Cecille aandachtig, want ze wilde Oskar natuurlijk wel beter leren kennen. Toen hij vertelde dat hij van popmuziek hield, fronste ze bedachtzaam. “Hm. Ik had je dan wel als iemand ingeschat die naar alles kan luisteren, zoals ik.” Wat dat betrof was zij weer de makkelijke. Zolang het maar een goede beat had of haar lekker in de trainingstemming kon krijgen, dan was het goede muziek.

Nu Oskar klaar was met zijn ronde, was het kennelijk de zeventienjarige haar beurt. Cecille ging wat rechter zitten en begon na te denken over de antwoorden. Misschien dat ze de helft wel vergat te vertellen, maar dat kwam dan omdat ze zoveel tegelijk moest onthouden. Teveel hersencapaciteit voor iemand als haar. “Ik hou van beweging,” begon ze, waarbij ze wiebelde met haar wenkbrauwen om een grapje bij Oskar uit te halen. “Vooral met mijn vriendin.” Oké, zo ver was het tweetal nog niet in de relatie, maar Cecille kon het niet laten. “Ik ben een echte sporter en ik hou van mensen en pokémon. Dus ook van trainen en buurten met vreemden. Sivar en ik zijn van plan om de league hier helemaal plat te walsen.” Een gevaarlijke grijns sierde haar lippen, terwijl ze even een blik met de Tyrogue uitwisselde voor ze weer verder ging. “Mijn ouders, mijn zusje en Sara, niet per se in die volgorde. Ik weet dat mijn ouders twee zijn, maar ga jij maar eens kiezen tussen je pa en ma,” lachte ze. “Alhoewel jij ook best leuk bent om bij in de buurt te zijn.” Een warme glimlach. “Wat betreft het plekje... Geen idee, eigenlijk. Ik kom overal wel graag. Heb jij suggesties?” Ze had weer een bedgrapje kunnen maken, maar één per post was wel genoeg volgens de mod, dus dat deed ze maar even niet.  
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyvr apr 10, 2015 12:25 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Cecille was erg enthousiast over de antwoorden die Oskar gaf. Hij had al verwacht dat ze aan sporten deed, aangezien ze best gespierd was, dus dat kwam niet als een verrassing voor hem. “Het is al wel lang geleden dat we voor het laatst gestoeid hebben hoor, dus ik kan wat stroef zijn,” zei hij snel. Toegeven dat hij misschien een beetje bang was dat Cecille hem pijn deed, deed hij alleen als ze er naar zou vragen.
Haar zusje was blijkbaar ook een coördinator. Oskar zette een brede grijns op zijn gezicht en zijn oogjes begonnen te fonkelen. Mensen ontmoeten vond hij leuk, maar als deze mensen ook nog coördinatoren waren was het al helemaal geweldig voor hem. “Wow! Heeft ze al veel lintjes? Misschien ken ik haar wel van tv!” Oskar dacht er niet bij na of hij misschien te enthousiast was. Het was nog niet zo erg dat hij van zijn stoel opstond, dus het viel nog mee. “Ik wil haar graag ontmoeten,” voegde hij er nog aan toe, alsnog iets minder enthousiast maar nog wel met fonkelende ogen.

Gelukkig wist Cecille antwoord te geven op de vragen die Oskar had gesteld. Of de vragen makkelijk of moeilijk waren had hij niet echt over nagedacht. Het eerste antwoord lag vrij voor de hand: Cecille hield van bewegen. Al moest Oskar toegeven dat als hij een lichaam als het hare had, hij er ook gebruik van zou maken. Zelf was hij ook redelijk gespierd, meer dan de gemiddelde man, al geloofde hij dat zijn breedte ook deels door zijn genen kwam. Diezelfde genen die er voor hadden gezorgd dat hij even kort was als het gemiddelde meisje. Niet dat hij dat een probleem vond.
De suggestieve opmerking ontging hem volledig. Oskar dacht alleen dat ze bedoelde dat haar vriendin ook van sporten hield. “Altijd leuk als je iemand hebt om mee samen te werken,” zei hij met een onschuldige grijns. Vervolgens maakte Cecille duidelijk dat zij wel van Pokémon gevechten hield, en dat verbaasde Oskar eigenlijk niet. Sivar zag er ook goed getraind uit. Hij kon vast heel wat gyms aan. Haar favoriete mensen waren familie en een of andere Sara. Oskar bedacht zich dat dit waarschijnlijk haar vriendin was voor hij domme vragen ging stellen. “Nee, mijn pa en ma staan bij mij ook even hoog, dus dat is niet erg.” Bij haar volgende opmerking over zijn gezelschap, kwamen die stralende oogjes weer terug. “Insgelijks!”

Een favoriet plekje wist ze niet te noemen. In plaats daar van vroeg ze of Oskar ideeën had. Daar moest hij wel even over nadenken. “Ik vind thuis zijn heel fijn. En dan bedoel ik thuis in Oreburgh City. Al ben ik daar heel lang niet meer geweest.” Oskar nam nog een slok van zijn cola. “In Kalos… Tja, dan ga ik ook voor thuis. Mijn broer woont in Ambrette Town en daar woon ik bij in, al ben ik meestal buiten aan het reizen. Ik zou heel graag nog naar de Reflection Cave willen gaan, al kan ik nu natuurlijk nog niet zeggen of dat mijn favoriete plekje is of niet.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyvr apr 10, 2015 3:06 pm


Oskar meldde dat hij al een tijdje niet meer gestoeid had. Cecille grijnsde. Het was overduidelijk dat hij de blondine niet onderschatte, maar dat was ook de bedoeling. Wat echter niet de bedoeling was, was dat hij zich eronderuit probeerde te praten en dat zou ze zich niet laten gebeuren. “Ah, maakt niet uit joh,” reageerde ze daarom nonchalant. “Sivar en ik leren het je wel weer.” De meest zelfvoldane grijns die ze ooit op haar gezicht had getoverd, werd nu rond haar lippen zichtbaar. Had zij in de schoenen van Oskar gestaan, dan had ze die waarschijnlijk van haar gezicht af willen slaan. De jongen werd overenthousiast toen ze meldde dat Yara ook een coördinator was. Cecille ging wat rechter in haar stoel zitten en omarmde het enthousiasme van haar gezelschap met gemak. “Nope, onmogelijk en dat mag,” reageerde ze meteen op zijn woorden. “Ze is nog een beginner. Net in Kalos,” voegde ze eraan toe. “In tegenstelling tot haar grote zus.” Weer zo’n zelfvoldane grijns, al was ze ook best trots op Yara’s keuzes. Dat meisje zou het nog ver kunnen schoppen met haar Torchic.

Cecille wist niet of ze het lachwekkend of aandoenlijk moest vinden dat Oskar zo onschuldig was. Trok ze soms zulke types aan? Tot nu toe leek dat wel het geval. Niet dat het er toe deed, dat betekende alleen maar dat ze meer geintjes kon uithalen. “Ja, dat zeker,” lachte de blondine dan ook geamuseerd. Arceus, ze wilde zijn onschuld niet verpesten, maar het was zo verleidelijk. Oskar wist haar gedachten echter ergens anders op te vestigen, want hij vertelde dat ook zijn ouders even hoog stonden op zijn lijstje. Voordat Cecille kon vragen waar zij stond, kreeg ze al een antwoord in haar schoot geworpen; hij had het net zo naar zijn zin met haar als andersom. Dit liet haar mondhoeken nog wat meer opkrullen.

Haar gezelschap vertelde dat hij thuis zijn heel fijn vond. Een echte huistaillow dus. Cecille glimlachte naar hem en schudde met haar hoofd. “Thuis is leuk, maar buiten is het echte avontuur voor mij,” meldde ze, waarop ze naar zijn uitleg over de Reflection Cave luisterde. Nou ja, eerder een uitleg over dat hij erheen wilde. Verward hief ze een wenkbrauw op, maar de geamuseerde glimlach bleef uiteraard op haar gezicht. “Waar is die dan? Misschien kunnen we er eens samen heen,” vertelde ze. “Nu ben ik er namelijk erg nieuwsgierig naar.”    
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyzo apr 12, 2015 4:03 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Oskar voelde zich niet geïntimideerd door de opmerking en grijns van Cecille. Daar was hij veel te simpel voor. In plaats daar van maakte het hem enthousiast. Zij wilde hem helpen met het opnieuw trainen van zijn spieren! Dat was alleen maar goed. Hij was minder blij bij het horen dat Cecille’s zusje geen bekende coördinator was, maar ook daar maakte hij geen probleem van. Ze konden nog steeds samen een keertje trainen of iets dergelijks. Hij zou in elk geval opletten of hij iemand tegenkwam die op Cecille leek tijdens een contest. Dit zou een heel stuk makkelijker worden als hij naar haar naam had gevraagd, maar om dat te doen ontging hem volledig.
Het gesprek vervolgde zich. Cecille vertelde dat zij liever buiten was dan binnen. Daar verschilden zij en Oskar dan echt in, want binnen was toch eerder zijn plekje. Niet dat dat een probleem was. “Avonturen zijn leuk maar ik waardeer het toch altijd als ik weer thuis kom,” voegde hij nog toe, waarna het onderwerp van het gesprek over ging op de Reflection Cave. Haar interesse deed hem meer dan goed. “Het zit in de buurt van Geosenge Town. Wat ik trouwens ook een gave stad vind,” vertelde hij. “Ze zeggen dat de steenoppervlakken in de grot zo glad zijn, dat het als spiegels werkt. Het lijkt me prachtig, maar ook heel naar als je er in verdwaalt.” Oskar stelde het zich al voor. De weg vinden in een omgeving met alleen maar spiegels, dat was niet te doen. Hij was ook al eens verdwaald geraakt in een spiegelhuis op de kermis, dus hij kon misschien maar beter iemand met zich meenemen met een goed richtingsgevoel als hij inderdaad de grot bezocht. “Het lijkt me gaaf om er samen heen te gaan een keer!” reageerde hij nog enthousiast op haar voorstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyma apr 13, 2015 10:26 am


Oskar vertelde dat hij avonturen leuk vond, maar dat hij het toch fijner vond om thuis te komen. Daar waren ze dan weer elkaars tegenpolen in, want hoewel Cecille van thuis hield – zeker als ze het met mensen deelde – was ze toch liever buitenshuis. Daar viel veel meer te beleven. Natuurlijk lag het aan jezelf of je binnen veel mee kon maken en dat kon de blondine ook wel, maar binnen was alles ook zo breekbaar. Haar moeder had haar vroeger vaak genoeg naar buiten gestuurd wanneer ze aan het oefenen was voor haar vechtsport. Of gewoon aan het stoeien met iemand, zoals haar vader. Het onderwerp switchte echter algauw naar de Reflection Cave, waarbij ze een uitleg kreeg waar het lag. Cecille had bij Arceus geen idee waar Geosenge Town lag, maar het klonk in ieder geval wel alsof die grot erbij paste. Ze wist niet waarom, maar het deed haar aan stenen denken. “Nooit geweest,” reageerde de blondine onschuldig. “Maar ik ben onderhand toch verder aan het reizen dan Santalune en Lumiose, dus misschien dat ik er snel kom.” Ze grijnsde naar Oskar, terwijl de jongen haar extra uitleg gaf over de grot. Sivar schoot in de lach toen hij Cecille’s blik zag, want hij kon zich direct voorstellen dat zijn trainer enkel en alleen naar zichzelf zou kijken met haar grote eigendunk. Al zouden menig mensen het vast met haar eens zijn dat ze een mooi lijf had. “Nou, je bent in ieder geval nooit alleen in die grot,” lachte de blondine toen. “Al lijkt het me niet prettig om jezelf aan te staren als je sterft.” De gedachte was heel pessimistisch, maar Cecille deed er behoorlijk luchtig over. Het was ook maar een grapje, after all. Toen Oskar vertelde dat het hem gaaf leek om er samen heen te gaan, knikte het meisje enthousiast. “Dat is dan afgesproken!” reageerde ze. Vervolgens nam ze een slok van haar drinken en keek ze het restaurant rond. Hm, was het onderhand niet al tijd dat hun eten werd geserveerd?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptydo apr 16, 2015 6:04 pm

This is how we do.

tag: Cecille Skarskård • no notes



Cecille was nog nooit in Geosenge Town geweest. Oskar begreep niet waarom, want hij vond het zo’n geweldige stad. Hoe die stenen zo geplaatst waren zonder de kracht van mensen, dat trok gewoon zijn aandacht. Nou had hij sowieso al een liefde voor gesteenten en alles wat er mee te maken had. Als hij niet zo onhandig was, had hij bij zijn broer een plekje in het Fossielen Centrum geclaimt, maar helaas. Sowieso had hij net zo’n grote liefde voor contests, en als zijn broer al aan archeologie deed, dan kon hij net zo goed zijn andere droom najagen. “Het is heel anders dan de grote steden. De lucht voelt er zelfs anders.” Oskar was niet zo vaak in de steden als Lumiose en Santalune geweest, maar vaak genoeg om te weten dat zijn hart toch eerder in Geosenge lag. “Maar ik denk dat het je ding moet zijn. Ik kan me voorstellen dat iemand als jij liever in een grote stad blijft.” Hij grijnsde breed.

Oskar was blij dat Cecille zo enthousiast was over een volgende ontmoeting, want hij vond het altijd leuk als de nieuwe vrienden die hij maakte duidelijk initiatief wilden nemen om hem vaker te zien. Het gebeurde vaak zat dat vriendschappen vergeten werden en als Oskar iets doodzonde vond, dan was het dat. Hij wilde een laatste slok van zijn cola nemen, maar kwam hier bij tot de ontdekking dat zijn glas en flesje al leeg waren. Een beetje beteuterd keek hij naar zijn glas, waarna hij zich af vroeg of Peridot haar drinken al op had. Die was nog niet eens halverwege met het glas, maar dronk nu al wel iets menselijker dan toen het glas vol was geweest. Ze tilde het op in haar pootjes en hield het zo scheef dat ze er met haar tong net bij kon. Oskar verwonderde zich over hoe dit niet fout ging, maar werd uit zijn gedachten gehaald door een stem. Niet de stem van Cecille, maar een mannenstem. “Heeft u een keuze kunnen maken?” werd de twee gevraagd. De ober keek eerst Oskar aan, waarschijnlijk omdat hij de man van de twee was. “Ja!” riep hij, iets te enthousiast. Hij herstelde zich snel door zijn keel te schapen en zich vervolgens heel deftig te gedragen. “Ik zou graag een lasagne willen delen met mijn Furret.” Hij zette een brede glimlach op, alsof hij trots was op zijn bestelling. Vervolgens was het de beurt aan Cecille om te bestellen. Als laatste kregen ze nog een vraag, namelijk of ze nog wat te drinken wilden. “Ik wil nog wel een cola,” antwoordde Oskar. Hij kon niet wachten tot zijn eten er zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Emptyza apr 18, 2015 12:04 am


Oskar vertelde dat het heel anders was dan de grote steden en ergens kon Cecille vanuit dat al raden dat ze het niet zo geweldig zou vinden als de jongen. Desondanks bleef ze er enthousiast over, al was het maar om hem een plezier te doen door er samen heen te gaan en er interesse in te tonen. “Je maakt me alleen maar nieuwsgieriger,” grijnsde Cecille naar Oskar. Ze plaatste haar elleboog op tafel, legde haar hoofd in haar hand en leunde geïnteresseerd naar voren. Toen haar metgezel vertelde dat het je ding moest zijn, en dat hij zich kon voorstellen dat zij meer van de grote stad hield, kon ze het niet ontkennen. “Nou, wat dat laatste betreft – daar heb je gelijk in. Maar ik ga graag een keertje met je mee! Dat ik meer van de stad hou, betekent niet dat ik niks anders wil proberen. Daarom ben ik ook op reis gegaan!” Dat ze tot nu toe alleen maar grote steden had bezocht en daar had rondgehangen, liet ze maar even achterwege. Het werd eens hoog tijd dat Cecille meer ging verkennen. Oké, ze was in Camphrier geweest en daar zou ze nog wel vaker komen dankzij Sara, maar daar hield het dan ook weer bij op.

Over Sara gesproken, Oskar had haar wel verteld dat hij vaak op dates ging, maar niet met wie hij allemaal ging. “Hey,” begon ze toen ook, terwijl ze haar hand weer op de tafel liet zakken en hem vragend aankeek. “Je weet nu ongeveer dat ik bi ben, right? Waar val jij dan eigenlijk op?” Ze pakte haar glas Ice Tea op en nam er een slok van, waarna ze het glas aan Sivar gaf, want die had schijnbaar ook dorst gekregen. Hij hield het met twee poten vast en nam zo voorzichtig mogelijk een slok, bang dat hij het kwetsbare glas anders liet vallen of zou breken. Op dat moment kwam de ober terug en kwam hij vragen naar hun eetkeuze. Voor ze echter kon antwoorden op de man – want het ontging haar compleet dat ze niet eens werd aangekeken – was Oskar haar al voor. “En ik zou wel een Taurusburger van jullie willen voor mij en Sivar,” voegde Cecille aan zijn bestelling toe. Ze wees met haar duim naar de Tyrogue naast zich en schudde vervolgens haar hoofd toen de ober haar aankeek om nog wat te drinken voor haar te regelen. Ze had nog wat Ice Tea over. Als ze nog iets wilde, dan riep ze hem wel.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

This is how we do. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is how we do.   This is how we do. - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is how we do.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: