Drag Me To Hell - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Drag Me To Hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Drag Me To Hell - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drag Me To Hell   Drag Me To Hell - Pagina 3 Emptyvr feb 20, 2015 12:45 am

Een beetje onhandig bleef Raven staan, terwijl de grote reischeque nog altijd in zijn handen hing. Hij draaide zijn hoofd naar Aiden toe toen deze naar hem gromde ver uit de problemen te blijven. "Zegt degene die ons in deze quiz heeft gesleept," merkte Raven droogjes op. Het was duidelijk dat hij de situatie niet echt serieus nam. Door de drank kwam het allemaal ook niet helder meer binnen, en leek het meer op een soort verbeelding dan dat hij het echt werkelijk meemaakte. Daar zou hij morgen wel anders over piepen. Raven boog wat naar achter toen de clown op hem af kwam gestapt om hem te feliciteren, nog meer confetti en andere strooisel in het rond gooiend. Het was bijna alsof hij in de koffer mee zou gaan ofzo. Er werd een nieuw glas alcohol in zijn handen gedrukt, eindelijk eens iets wat op dit moment wel een goed idee leek, en hij draaide zich nu helemaal om naar de roodharige jongen om deze te heffen. "Hoenn dus," mompelde hij. Wat een feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drag Me To Hell
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drag Contest
» Drag-On[+Robin Turner]
» The tides gonna drag him down
» [PRIDE] Drag Contest
» The hell did I get

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: