|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:26 pm | |
| Whahahah xD Sounds like a plan :) I made the last topic, you mind making this one? :'D Ik ga gewoon doen dat ze d'r Absol al heeft hoor, maakt dingen makkelijker voor mij xD |
|
| |
Member Isaac XuryPunten : 430
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:27 pm | |
| Ja, moet er nog twee maken. Naja, dan maar even zonder sheet, hehe ;3 |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:27 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Cecille Skarsgård schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Arceus, ik wil weer gewoon van half 9 tot half 2 les. Stage tot zes is me te lang en ik moet nog tot april. -Dies
Ik voel je pijn. Maar als je erover klaagt tegen mensen, dan is meestal de reactie 'Tja, dat is hoe het in het echte leven eraan toe gaat' .__. Mijn vorige blokstage kon ik beter hebben omdat dat is wat ik later wilde gaan doen. Toen ging ik vrijwillig een week extra. ^^" Nu is t gwn meer vermoeiend. Wat was dat dan, als ik vragen mag? o: Hmm, ja, dat kan ik me voorstellen. Twee maandjes klinkt niet lang voor de doorsnee mens, maar juist wel als het om iets gaat wat niet leuk is. I'm sorry to hear :c Tis niet zo zeer niet leuk, het is meer dat ik t al anderhalf jaar elke zaterdag en vakantiedagen doe dus dat 't niet zo is dat ik er gigantisch veel van leer nu XD. Hiervoor liep ik stage in een pension. Elke hond de hele dag los, dus gewoon twee grote roedels (klein en groot gescheiden). :p |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:39 pm | |
| Halp, zijn Viev en Liv nou aan het bellen of zijn t berichten? ;p |
|
| |
Member Vivienne WilliamsPunten : 269
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:40 pm | |
| Berichten, ben ik bang :') ik ben nog op zoek naar een goede sheet voor het bellen ;w; but that's no fun to do xD |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:42 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Arceus, ik wil weer gewoon van half 9 tot half 2 les. Stage tot zes is me te lang en ik moet nog tot april. -Dies
Ik voel je pijn. Maar als je erover klaagt tegen mensen, dan is meestal de reactie 'Tja, dat is hoe het in het echte leven eraan toe gaat' .__. Mijn vorige blokstage kon ik beter hebben omdat dat is wat ik later wilde gaan doen. Toen ging ik vrijwillig een week extra. ^^" Nu is t gwn meer vermoeiend. Wat was dat dan, als ik vragen mag? o: Hmm, ja, dat kan ik me voorstellen. Twee maandjes klinkt niet lang voor de doorsnee mens, maar juist wel als het om iets gaat wat niet leuk is. I'm sorry to hear :c Tis niet zo zeer niet leuk, het is meer dat ik t al anderhalf jaar elke zaterdag en vakantiedagen doe dus dat 't niet zo is dat ik er gigantisch veel van leer nu XD. Hiervoor liep ik stage in een pension. Elke hond de hele dag los, dus gewoon twee grote roedels (klein en groot gescheiden). :p Oh. Oooooh. Dan heb ik verkeerd gelezen. Mag dat dan wel als stage? Bij hamerden ze erop dat je er echt iets van moest leren dat met je opleiding te maken had xD daarom mocht ik niet schrijven .__.Oh mijn Arceus life goals though. Puppies ;-; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 10:44 pm | |
| - Vivienne Williams schreef:
- Berichten, ben ik bang :') ik ben nog op zoek naar een goede sheet voor het bellen ;w; but that's no fun to do xD
Oké, weet ik dat ook weer ;3 Ja, Liv is wel wat losser met die apps xD |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 11:07 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- Oh. Oooooh. Dan heb ik verkeerd gelezen. Mag dat dan wel als stage? Bij hamerden ze erop dat je er echt iets van moest leren dat met je opleiding te maken had xD
daarom mocht ik niet schrijven .__.
Oh mijn Arceus life goals though. Puppies ;-; Ik werk elke zaterdag in een dierenwinkel - mijn stage is in Petsplace XL. Verschil is alleen dat er hier konijntjes en slangen zijn, maar gezien ik later kynologie (honden gedragsleer) in wil gaan, is dat niet zozeer waar mijn interesses liggen xD |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter ma feb 09, 2015 11:21 pm | |
| Mijn iPad dacht blijkbaar dat het leuk was om de wifi opeens te gaan weigeren. Nou oké, dan ga ik maar slapen ofzo xD Truzten menzeen c: |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 8:08 am | |
| Opvallend haar is leuk, totdat je iemand tegenkomt die toch echt zeker weet dat het een pruik is en dat aan jou en anderen gaat bewijzen ook. Laat Seven een luidruchtige NPC tegenkomen die wel alles lijkt te willen doen om te bewijzen dat Sevens haar nep is.
Deze ganzenopdracht is denk ik nog leuker als die persoon geen npc is xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 8:38 am | |
| Arceus wat ga ik doen met die punten? xD |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 9:11 am | |
| - Seven Farron schreef:
- Opvallend haar is leuk, totdat je iemand tegenkomt die toch echt zeker weet dat het een pruik is en dat aan jou en anderen gaat bewijzen ook. Laat Seven een luidruchtige NPC tegenkomen die wel alles lijkt te willen doen om te bewijzen dat Sevens haar nep is.
Deze ganzenopdracht is denk ik nog leuker als die persoon geen npc is xD Oh man haha, ik hoop dat dat soort mensen in real life niet bestaan want ik heb momenteel knalroze haar xDD |
|
| |
Member Alex BeaumontPunten : 52
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 10:02 am | |
| - Aiden Stark schreef:
- Ik werk elke zaterdag in een dierenwinkel - mijn stage is in Petsplace XL. Verschil is alleen dat er hier konijntjes en slangen zijn, maar gezien ik later kynologie (honden gedragsleer) in wil gaan, is dat niet zozeer waar mijn interesses liggen xD
Hmm, in dierenspeciaalzaken zijn inderdaad geen honden aanwezig :c Geen idee of er gerelateerde dingen aanwezig zijn? Misschien dat je daar een beloningssysteem voor jezelf mee kan creëren. Klinkt stom, maar voor mij werkt het wel en wordt de stage wat leuker xd |
|
| |
Member Cevella GreendayPunten : 631
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 10:28 am | |
| |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Type : Ranger
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di feb 10, 2015 10:30 am | |
| - Sara Sweets schreef:
- Seven Farron schreef:
- Opvallend haar is leuk, totdat je iemand tegenkomt die toch echt zeker weet dat het een pruik is en dat aan jou en anderen gaat bewijzen ook. Laat Seven een luidruchtige NPC tegenkomen die wel alles lijkt te willen doen om te bewijzen dat Sevens haar nep is.
Deze ganzenopdracht is denk ik nog leuker als die persoon geen npc is xD Oh man haha, ik hoop dat dat soort mensen in real life niet bestaan want ik heb momenteel knalroze haar xDD Hahaha er is me nog nooit aan mn haar getrokken in Real om te zien of t een pruik was (t is paars). XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|