|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Cevella GreendayPunten : 631
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights vr feb 20, 2015 6:25 pm | |
| “Wat leuk om te horen dat Sinnoh je interesse wekt! Veel trainers hebben de regio namelijk niet als eerste of tweede keuze. Sinnoh is heel mooi. Ik denk dat heel veel mensen de schoonheid onderschatten. Bovendien worden er de beste contests gehouden, maar dat is denk ik meer een mening dan een feit.” Het was leuk om te horen dat Oskar zo enthousiast was over zijn thuisregio. Zelf kon ze Kalos ook aan iedereen aanraden en wist veel van de must-sees in de regio uit haar hoofd. “Lumiose zou ik ook nog wel een keer grondig willen uitpluizen. Prachtige stad, al ben ik wel bang dat ik verdwaal soms. Heb je nog tips voor dingen die ik daar absoluut zou moeten doen?” Vroeg de jongen vervolgens. Dat was zeker een goede vraag, must-sees in Lumiose... Daar wist ze er wel een paar van. "Je moet de Prism Tower zien, dat is overigens ook de Gym. Ook moet je maar eens 's avonds door de stad lopen, de lichtjes zijn prachtig. Maar je moet wel proberen om de lugubere wijken een beetje te ontwijken. Oh ja je mag trouwens ook wel even bij mij op bezoek komen hoor," zei ze met een vriendelijke lach op haar gezicht.
|
| | | Member Oskar HelvigPunten : 357
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights do feb 26, 2015 4:09 pm | |
| Fuzzy Blue Lightstag: open! • no notesDe Prism Tower waar Cevella over vertelde had Oskar eerder al over gehoord. Laatste keer dat hij in Lumiose City was had hij de toren al zien staan, maar nog niet van dichtbij kunnen onderzoeken. Er binnen gaan had hij tot nu toe nog niet de behoefte voor gevoeld, maar nu hij wist dat het als gym ingericht was ontstond er toch een klein vonkje van interesse. Hoe hadden ze dat wel niet gedaan? “Lugubere wijken in Lumiose? Hebben ze die?” grapte Oskar. Natuurlijk wist hij dat dat soort wijken er ook waren. Dat was onvermijdelijk in zo’n grote stad.
Het verzoek om bij haar langs te komen bracht Oskar een beetje in verlegenheid. Hij verslikte zich zelfs bijna in zijn taart. Snel nam hij een slok van zijn cola om het weg te spoelen. “Meen je dat? Maar je kent me pas net. Durf je dat wel aan?” vroeg hij. Het klonk misschien als een grapje, maar de vraag was echt gemeend. Niet omdat hij zichzelf nou zo’n creep vond. Eigenlijk was het meer een instant reactie geweest, en had hij er niet veel gedachte in gestoken. “Ik bedoel, niet dat ik een of andere enge huurmoordenaar met een bijl ben of zoiets, maar meestal zijn meisjes voorzichtiger.” Oskar kon zijn rare vraag niet echt meer recht zetten, of wel? Lichtelijk beschaamd at hij maar verder van zijn taart. |
| | | Member Cevella GreendayPunten : 631
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights do feb 26, 2015 8:20 pm | |
| “Lugubere wijken in Lumiose? Hebben ze die?” Vroeg Oskar duidelijk als een grap, Cevella glimlachte terwijl ze haar hoofd licht schudde. Ondertussen leek de jongen zich in zijn taart te verslikken waarna hij een slok van zijn drinken nam. “Meen je dat? Maar je kent me pas net. Durf je dat wel aan?” Vroeg hij vervolgens lichtelijk verbaast. De blondine moest glimlachen om zijn verbaasde reactie. “Ik bedoel, niet dat ik een of andere enge huurmoordenaar met een bijl ben of zoiets, maar meestal zijn meisjes voorzichtiger.” Verklaarde hij zijn verbaasdheid even. "Neh dat ben je niet, daar ben je veel te klungelig voor," lachte ze waarna ze even een seconde stil was. "Ik heb al wel wat meegemaakt hoor," zei ze schouder ophalend. Zo was het nou eenmaal, daar viel niets aan te doen.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights za feb 28, 2015 2:23 pm | |
| Fuzzy Blue Lightstag: open! • no notes“Hey!” riep Oskar lichtelijk beledigd. Hij mocht dan misschien onhandig zijn, maar zó onhandig was hij nou ook weer niet. Alhoewel… Oké, misschien toch wel. “Okay okay, misschien heb je gelijk. Ik zie het mij nog wel gebeuren dat als ik een bijl vastpak, de bovenkant er af valt.” Ja, hoe meer hij er over nadacht, hoe slechter het idee leek voor hem om een moordenaar te zijn, en niet alleen omdat hij mensen afmaken een vreselijk idee vond. Als hij met een bijl ging zwaaien, was de kans groter dat hij zichzelf raakte dan zijn doelwit. Haar laatste opmerking verwarde hem een beetje, maar hij wist niet goed of hij er naar moest vragen. Misschien was het iets persoonlijks, en koos ze er bewust voor om het vaag te houden. “Maar zelfs als ik geen moordenaar met een bijl ben,” ging Oskar verder, in de hoop het gesprek luchtig te houden, “wat als mijn onhandigheid er voor zorgt dat ik iets kostbaars van je sloop? Het lijkt me dat je dat niet wil hebben.” |
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights ma maa 02, 2015 8:13 pm | |
| “Hey!” Riep de jongen met een wat beledigde toon in zijn stem. “Okay okay, misschien heb je gelijk. Ik zie het mij nog wel gebeuren dat als ik een bijl vastpak, de bovenkant er af valt.” Gaf hij daarna toch wel wat grappend toe. Cevella moest lachen doordat ze het hele ding al zag gebeuren in haar hoofd. Behoorlijk grappig zou dat wel zijn. “Maar zelfs als ik geen moordenaar met een bijl ben, wat als mijn onhandigheid er voor zorgt dat ik iets kostbaars van je sloop? Het lijkt me dat je dat niet wil hebben.” Vertelde hij vervolgens, daar hoefde ze niet echt lang over na te denken. "Veel waardevols is er niet in m'n huis en anders verstop ik het wel gewoon."
|
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights zo maa 08, 2015 5:54 pm | |
| Fuzzy Blue Lightstag: open! • no notesDe blondine scheen er echt geen problemen mee te hebben dat Oskar bij haar langs kwam. Daar was hij haar erg dankbaar voor, want het gaf hem het idee dat hij er betrouwbaar uit zag en zich betrouwbaar gedroeg. Dat vond hij van zichzelf ook, al zou hij dat liever niet hardop zeggen, want dan zou dat weer zo arrogant overkomen. “Nou, prima,” zei hij, nadat hij nog een hap chocoladetaart naar binnen had gewerkt. De taart was inmiddels bijna half op. Zijn drinken was al over de helft, maar hij zou het niet nodig hebben om een tweede glas te bestellen. Als hij door at en het laatste beetje taart wegspoelde met hoeveel cola hij nog had, kwam het allemaal wel goed. “Dan is dat afgesproken. Ik bedoel, voor een echte afspraak hebben we nog een dag en tijd nodig lijkt me, maar… ja.” Arceus, wat voelde hij zich zo eigenlijk opdringerig. Maar Cevella had hem zelf uitgenodigd, dus hoefde hij zich geen zorgen te maken over een bezoekje, toch? “We kunnen op zijn minst Holocaster nummers uitwisselen? Als je er eentje hebt, tenminste.” Na dit voorstel schoof Oskar een volgend stukje taart zijn mond in. Soms voelde het echt alsof hij te veel praatte. |
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights di maa 10, 2015 9:05 pm | |
| Terwijl Cevella praatte nam de jongen nog een hap van zij praatte. “Nou, prima,” zei Oskar na het doorslikken van het eten met een slok van zijn cola. “Dan is dat afgesproken. Ik bedoel, voor een echte afspraak hebben we nog een dag en tijd nodig lijkt me, maar… ja.” Het kwam weer wat onhandig over al snapte ze wel wat hij er mee bedoelde. “We kunnen op zijn minst Holocaster nummers uitwisselen? Als je er eentje hebt, tenminste.” Vervolgde Oskar waarna hij nog een hap van zijn taart nam. "Ik geef je m'n nummer wel en dan moet je me een dag of twee voor je verwacht in Lumiose aan te komen een berichtje sturen of bellen." Vertelde ze waarna ze in haar tas naar haar Holocaster begon te zoeken. Na zo ongeveer de hele tas overhoop gegooid te hebben haalde ze het witte apparaatje er uit. Snel zocht ze haar nummer op waarna ze haar Holocaster op tafel richting Oskar legde.
|
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights wo maa 11, 2015 11:26 pm | |
| Fuzzy Blue Lightstag: open! • no notesGelukkig vond Cevella het geen slecht idee om nummers uit te wisselen, want ze vertelde hem meteen dat hij de hare mocht hebben als hij voor zijn aankomst in Lumiose City een berichtje zou sturen. Oskar knikte vrolijk. Hij was blij dat hij Cevella vandaag had ontmoet. Misschien was dit zelfs wel een leukere date geweest dan met het meisje waar hij oorspronkelijk mee had afgesproken. Of dat echt zo was zou hij natuurlijk nooit weten, want je maakte dagen maar één keer mee. Oskar was in elk geval tevreden dat hij nu met Cevella aan dit tafeltje zat.
Hij werkte nog snel een hap taart naar binnen voor hij zijn vingers aan een servet afveegde en wachtte tot de blondine haar Holocaster gevonden had. Toen die eenmaal op tafel lag, pakte Oskar het apparaat voorzichtig aan, en zocht ondertussen met zijn andere hand naar zijn eigen. Het nummer van Cevella had hij al snel in zijn Holocaster overgenomen, waarna hij naar de berichten app over ging en meteen een berichtje naar het nieuwe nummer stuurde. Het was een simpel ‘Dit is Oskar!’ berichtje, zodat zijn nummer ook in haar Holocaster te vinden was. Zodra hij zag dat het bericht was aangekomen, schoof hij de Holocaster van de blondine terug naar haar kant van de tafel. “Zo, nu heb je mijn nummer ook,” zei hij. “Dan hoef je niet vreemd op te kijken als iemand opeens een bericht stuurt dat hij bij je langs wil komen.” Hij glimlachte, hopend dat ze de humor van zijn opmerking in zou zien. |
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights do maa 12, 2015 7:23 pm | |
| De zwartharige jongen begon wat op beide Holocasters te doen waarna hij de hare terug schoof over de tafel. “Zo, nu heb je mijn nummer ook,” zei hij net op het moment dat Cevella zag dat ze een nieuw berichtje had van een onbekend nummer. "Dan hoef je niet vreemd op te kijken als iemand opeens een bericht stuurt dat hij bij je langs wil komen." De blondine glimlachte waarna ze haar Holocaster terug in haar tas stopte. Anders zou ze hem toch maar vergeten, Oskar's nummer kon ze later ook toevoegen. "Dat is me al eens gebeurd, dat was een vriend van me die een nieuw nummer had en het leuk vondt om een grap met me uit te halen."
|
Icon : | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights wo maa 18, 2015 6:21 pm | |
| Fuzzy Blue Lightstag: open! • no notesDat Cevella Oskar niet toevoegde voor ze haar Holocaster weg stopte, viel de jongen niet eens op. Hij was te druk met andere dingen, zoals praten en taart eten – die inmiddels helaas al bijna op was. Hoe lang had hij met Cevella zitten praten? Vast niet heel lang, want hem kennende at hij soms best snel. Zeker zoiets lekkers als chocoladetaart. Ze vertelde hem dat een vriend ooit haar een bericht had gestuurd dat hij langs wilde komen met een nieuw nummer, en hij keek even verbaasd op. “Echt? Wauw,” reageerde hij. Natuurlijk kon hij het zich wel voorstellen dat sommige mensen dat deden, maar hij zelf was niet zo. “Dat doet me denken aan die keer dat een vriend van me zei dat hij een nieuw nummer had, en ik vervolgens een wildvreemde aan de lijn kreeg. Dat was even omschakelen.” Nu hij er over nadacht, gebeurde het best wel vaak dat mensen een verkeerd nummer te pakken hadden. “Zou het aan het Holocaster systeem liggen? Want ik hoor echt vaak dat er problemen mee zijn.” Terwijl hij nadacht over zijn eigen vraag, nam hij nog een hap van zijn taart. Nog één en het stukje zou alweer op zijn. Hier moest hij extra van gaan genieten. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |