[open] Fuzzy Blue Lights
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [open] Fuzzy Blue Lights

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptydo jan 15, 2015 9:34 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • I'd love some creative input from anyone <3




“Perry, Sid, wat denken jullie?”
Oskar ging recht overeind staan en strekte zijn armen zodat zijn outfit goed te zien was. Voor hem stonden zijn twee Pokémon, Peridot en Obsidian. Met een brede grijns wachtte de jongeman af wat zijn Pokémon te zeggen hadden over zijn outfit. Obsidian had een erg neutrale gezichtsuitdrukking, zoals altijd, en het leek er niet op dat hij commentaar zou hebben. Hij stond daar gewoon maar, zoals hij altijd deed. Oskar kon alsnog ontcijferen dat de Pokémon zijn outfit goedkeurde, ondanks dat hij helemaal niks deet. Peridot daarin tegen, had een kritische blik op haar gezicht. Ze legde één pootje nadenkelijk onder haar kin, en knikte vervolgens goedkeurend. Dit zorgde er voor dat Oskar’s grijns alleen maar breder werd. “Alright! Dank jullie wel!” klonk er enthousiast. “Ik ben geloof ik al wel laat, dus jullie moeten snel je Pokéball in, maar zeker weten dat ik jullie na afloop vertel hoe het is gegaan.” Tijdens het praten pakte hij de Pokéballs van zijn twee Pokémon en liet ze terug keren door middel van de rode straal. Hij had nu eerst iets anders om zich mee bezig te houden, namelijk een date.

Haastig rende Oskar naar het café waar hij had afgesproken. Onderweg wist hij nog een bosje rozen te scoren bij de bloemist. Dat deed het altijd goed bij de meiden, toch? En zo niet, dan zette hij ze zelf thuis op tafel. Dan kon zijn oudere broer er van genieten.
Het café was niet heel druk op dit uur van de dag. Er zat slechts één persoon aan een tafeltje buiten. Een meisje. Wetend dat hij een paar minuten te laat was, en ziend dat het meisje alleen was, ging hij er van uit dat dit het meisje was waar hij mee had afgesproken. Hij stapte op haar af en tikte haar op de schouder. Het was immers onbeleefd om je zittend voor te stellen.
“Hey, sorry dat ik laat ben,” zei hij, op zijn gebruikelijke vriendelijke toon. De rozen had hij achter zijn rug verstopt, maar die kwamen nu tevoorschijn. “Deze zijn voor u, madame!” Een brede grijns stond op zijn gezicht. Hopelijk vond ze ze mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyvr jan 16, 2015 1:24 pm

De vrouw waar ze een half uutje mee had gepraat op het terras was al ruim een kwartier weg toen Cevella op haar schouder werd getikt. “Hey, sorry dat ik laat ben,” zei een vriendelijke mannen stem achter haar. Alpha, haar Umbreon die aan haar voeten lag, keek even op. Rustig draaide de blondine zich om op haar stoel naar de zwartharige jonge man. “Deze zijn voor u, madame!” Zei de man terwijl hij een bos rozen achter zijn rug vandaan haalde. Cevella had het allemaal al wel door, ze begon behoorlijk medelijden met hem te krijgen. "Ga alsjeblieft even zitten," vroeg ze aan de jongen. Ze kon dit beter even vertellen als hij zat, je wist nooit hoe hij zou kunnen reageren. Zodra de man zat wendde ze zich tot hem, haar hoofd met een hand tegen haar wang ondersteunend. Hopenlijk zou het niet al te hard bij hem aankomen. "Luister, de vrouw waar mee jij een date had is al ruim een kwartier weg. Volgens haar was je al drie kwartier te laat toen ze vertrok. Maar jou zo zient denk ik dat zij de verkeerde tijd had."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyvr jan 16, 2015 4:01 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • Ik mag Cevella nu al :'D



Meteen toen de dame voor hem begon te spreken beviel haar toon hem niet. Niet omdat ze gemeen klonk. In tegendeel, het was juist die vriendelijkheid, en misschien het feit dat ze de bloemen niet accepteerde, waarvan hij nerveus werd. Hij besloot te gehoorzamen en te gaan zitten, en plaatste zijn achterwerk daarom in de meest dichtbij zijnde stoel aan het tafeltje. Bij het horen dat zijn oorspronkelijke date al lang was vertrokken, viel zijn hart naar zijn sokken.
“Wha…” bracht hij verward uit. “Drie kwartier? Hoe kan dat. Het is nu toch…”
Oskar wierp een blik op het horloge wat hij speciaal voor de date om zijn pols had gedaan. Voor zo ver hij wist, was hij maar 5 minuten te laat. Oké, eigenlijk 7, maar hij rondde het af.

Oskar legde de bloemen op tafel en ging zo ver mogelijk naar achter zitten in zijn stoel. Zijn blik richtte hij voor een moment op de lucht, alsof hij daar het antwoord zou vinden waarom hij of zijn date zich zo in de tijd had vergist. Misschien was het een teken en was dit gewoon niet het meisje waar hij mee samen moest zijn.
Om een of andere reden gaf die gedachte hem nieuwe moed, en al snel kwam hij bij van zijn filosofische staat.
“Het spijt me dat ik u heb lastiggevallen. Je. U?” Hij wilde niet disrespectvol overkomen, maar wist niet zeker of de vrouw voor hem ouder of jonger was dan hijzelf. Met een scheve grijns probeerde hij zijn gestuntel te verbergen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyvr jan 16, 2015 4:45 pm

Cevella zag de jongen nerveus worden. “Wha…” Blijkbaar kwam het nog behoorlijk hard bij hem aan. De verwarde blik in zijn ogen legde genoeg uit. “Drie kwartier? Hoe kan dat. Het is nu toch…” Zei hij waarna hij naar het horloge om zijn pols keek. Hij legde de rozen op tafel en ging helemaal achterin zijn stoel zitten. De arme ziel, het was echt heel hard bij hem aangekomen. “Het spijt me dat ik u heb lastiggevallen. Je. U?” Met een scheve grijs probeerde de man zijn onhandigheid te verbergen. Cevella glimlachte vriendelijk naar de man. "Geeft niet, en noem me maar Cevella," zei de vriendelijk. De Umbreon onder de tafel maakte een geluidje en gaf een zacht duwtje tegen haar been. Het was wel duidelijk dat ze ook voorgesteld wilde worden. "Dit hier is Alpha," stelde de blondine haar pokémon voor. De Umbreon rolde zich onder tafel weer rustig op. "Ik neem aan dat je niets te doen hebt? Anders beschouw je mij maar gewoon als he date voor vandaag," stelde ze met een vriendelijke lach op haar gezicht voor. Nee ze was verre van verlegen, dat was meer dan zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptydi jan 20, 2015 1:51 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • Sorry als 'ie wat laat is!



Gelukkig scheen de blonde dame het niet erg te vinden dat Oskar wat onhandig was. Of dat hij haar had lastiggevallen. Dat was een hele opluchting voor de jongeman, want hij zou er waarschijnlijk nog lang mee hebben gezeten als ze het wel erg had gevonden. Dat zijn date er vandoor was gegaan zou al erg lastig voor hem worden. Hij geloofde er wel in dat het opgelost kon worden, en hopelijk ook dat ze hem zou vergeven, maar een relatie verwachtte hij er niet meer uit. Ach, zo zij het. Oskar zou er niet mee zitten dat hij weer geen vriendin had gescoord. Dat was hem al vaak genoeg overkomen, en hij had er het volste vertrouwen in dat de mensen die hem hadden laten lopen uiteindelijk een prima partner hadden gevonden. Of zouden vinden. Degenen met wie hij nog bevriend was, schenen in elk geval gelukkig te zijn.

De blonde dame stelde zich voor als Cevella. “Wat een prachtige naam voor een prachtige vrouw,” zei Oskar met een glimlach. Vervolgens stelde ze haar Umbreon voor, die Oskar eerder nog niet had zien liggen. Hij begroette Alpha door zich voorover te buigen en zijn hand naar de Pokémon uit te steken, zodat die er aan kon snuffelen als die dat wilde. Daarna ging hij weer recht zitten en richtte zijn groene ogen opnieuw op Cevella, die inmiddels voorstelde om zijn plaatsvervangende date te zijn. Oskar raakte hiervan een beetje in verlegenheid. “Oh, dat hoeft niet!” zei hij direct. “Ik bedoel, tenzij jij dat graag wil, natuurlijk.” Het was voor Oskar heel vreemd om iemand die hij net ontmoette als zijn date te beschouwen. Hij leerde liever mensen eerst wat beter kennen. Nou kon dat natuurlijk ook gebeuren door te daten.

Ondanks dat hij het idee voor een date afsloeg, bleef hij aan het tafeltje zitten. Hij beschouwde het immers als onbeleefd om zomaar weg te gaan en Cevella leek hem eigenlijk wel aardig. “Ik ben trouwens Oskar,” stelde hij zichzelf voor, toen er plotseling een serveerster naast hem kwam staan. “Wilt u iets te drinken?” vroeg de vrouw, terwijl ze een menukaart voor hem neerlegde. Oskar wierp een korte blik op de kaart voor hij zijn bestelling deed. “Een colaatje is wel goed. Wil jij ook wat, Cevella?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptywo jan 21, 2015 6:55 pm

“Wat een prachtige naam voor een prachtige vrouw,” zei de man. Cevella bloosde lichtelijk, ze was wel gewend aan complimentjes. Maar nooit eigenlijk over haar naam of uit vriendelijkheid. De man leunde even voorover zodat Alpha aan zijn hand kon snuffelen. De zwarte pokémon vond het na een keertje snuiven al weer goed waarna ze haar kop weer weglegde. “Oh, dat hoeft niet!” Antwoordde hij meteen op haar voorstel. “Ik bedoel, tenzij jij dat graag wil, natuurlijk.” Cevella lachte, handig was hij zeker niet, dat maakte hem wel grappig. Beter dan al die stijve harken uit de modellenindustrie. Die stijve harken die nergens anders dan over werk en schoonheid konden praten. Ze had een hekel aan dat soort mensen. "Ik sta er op," ze had niets te doen en een date met hem leek haar wel gezellig. “Ik ben trouwens Oskar,” stelde de zwartharige zich voor. Cevella knikte, "Aangenaam Oskar." De blondine voelde hoe de pokémon aan haar voeten ging verliggen. Misschien was het toch een goed plan om Alpha terug in haar pokébal te stoppen. “Wilt u iets te drinken?” Zei een vrouwenstem nog voor ze actie kon ondernemen. Het meisje keek opzij naar de serveerster die beide een menukaart aanreikte. “Een colaatje is wel goed. Wil jij ook wat, Cevella?” Kort dacht het meisje na, zou dit dan wel doen? Ach waarom ook niet, het kon alleen maar gezellig zijn. Oskar leek haar niet iemand met slechte bedoelingen. "Voor mij het zelfde graag." De vrouw knikte waarna ze weer weg liep. Onder tafel pakte ze een pokébal en trok er de Umbreon met een rode straat terug in. "Wat doe je eigenlijk in je vrije tijd? Ben je een trainer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyzo jan 25, 2015 10:02 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • Sorry als 'ie wat laat is!



Nadat Cevella hem had verteld dat zijn date niet door was gegaan, had Oskar niet verwacht om die dag nog een date te hebben. Dit was een aangename verrassing, natuurlijk, want hij was een sociaal persoon en vond het absoluut niet erg om nieuwe vrienden te maken. Om dan een drankje en misschien iets te eten voor haar te betalen, was geen probleem. Zeker niet als ze gewoon voor goedkope drankjes ging en cola scheen bij veel restaurants vreemd genoeg goedkoper te zijn dan andere frisdranken. Of dat hier ook zo was, wist hij natuurlijk niet, maar een paar cent meer of minder zouden hem ook niet uit maken. De serveerster liet de twee weer alleen nadat ze de bestelling had genoteerd, en Cevella besloot het gesprek in eigen handen te nemen door een vraag te stellen.
“Oh, wel, zo kan je het wel zien denk ik,” begon Oskar, “al sta ik ingeschreven als coördinator, maar ik ben meer een contest-enthousiast, snap je. Ik kijk liever.” Hij krabde in zijn nek, alsof dit ongemakkelijk was om toe te geven, maar hield daar al snel mee op toen hij besefte dat dit er asociaal uit zag. Dat hij niet van tevoren had afgesproken met Cevella, betekende nog niet dat hij haar niet als date moest behandelen.
“Ik denk wel dat ik me ga inschrijven voor het eerstvolgende contest, gewoon om te weten of het echt iets voor mij is of niet. Al denk ik dat ik het wel leuk ga vinden. Ik vind bijna alles wel leuk.”
Zich beseffend dat hij nu best veel aan het woord was, besloot hij nu de vraag terug te ketsen. “En jij?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyma jan 26, 2015 7:53 pm

“Oh, wel, zo kan je het wel zien denk ik,” antwoordde Oskar. Hij was dus een trainer, dat betekende dat hij ook pokémon had. Misschien een goed onderwerp als het gesprek stil zou vallen. “Al sta ik ingeschreven als coördinator, maar ik ben meer een contest-enthousiast, snap je. Ik kijk liever.” Verklaarde hij zijn twijfel bij het vorige antwoord. Cevella knikte, hij was dus een coördinator net als zij. Dan zou het misschien wel leuk zijn om samen over contests te praten, sinds ze was gaan reizen was ze nog niet veel coördinatoren tegengekomen. “Ik denk wel dat ik me ga inschrijven voor het eerstvolgende contest, gewoon om te weten of het echt iets voor mij is of niet. Al denk ik dat ik het wel leuk ga vinden. Ik vind bijna alles wel leuk.” Een kleine grijns verscheen op het gezicht van de blondine. Als hij ook met het eerst volgende contest zou meedoen zou hij best eens haar tegenstander kunnen worden. “En jij?” Vroeg hij vervolgens aan haar. Snel ging ze wat rechter op haar stoel zitten voor ze een antwoord aan hem gaf. "Ik ben jou tegenstander in de finale van het eerst volgende contest," grapte ze. Hoewel het als grapje was bedoeld kon het best nog wel eens de waarheid worden. Oskar leek haar in ieder geval een goede en leuke tegenstander om te hebben dan. "Heb je al lintjes dan? Ik heb zelf nog met geen een contest mee gedaan al heb ik al wel veel geoefend met mijn pokémon. Jaren. Je kan wel zeggen dat ik ook veel heb gekeken naar contests en ook met geweldige coördinatoren gepraat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyma jan 26, 2015 8:44 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • no notes



Begreep Oskar het nou goed? Had hij daadwerkelijke en coördinator getroffen in dit kleine cafeetje in Ambrette Town? Meteen toen Cevella haar grap maakte, verscheen er een brede glimlach op Oskar’s gezicht. “Daar houd ik je aan.” Niet alleen had ze gevoel voor humor, maar ze kon hem misschien ook nog eens iets bij leren over het vak. Wel honderd vragen vlogen meteen rond in zijn gedachtes. Misschien had hij haar al wel eens eerder mee zien doen aan een contest, zonder te weten dat zij het was.
Voor hij zijn eigen vragen stelde, liet hij Cevella uitpraten. De glimlach bleef op zijn gezicht staan. Helaas had ze nog niet aan contests mee gedaan, maar dat haalde zijn enthousiasme niet weg. “Ik heb wel wat geoefend met Peridot, mijn Furret, maar meer eigenlijk nog niet,” gaf hij toe. “Lintjes heb ik dus ook nog niet, nee… Nou ja, tenzij je het lintje meetelt die ik van een vriend van me heb gekregen toen hij het Grand Festival had verloren, maar ik neem aan dat je zelf gewonnen lintjes bedoelt.” Oskar zag vanuit zijn ooghoek dat de serveerster er alweer aan kwam met hun drinken, en merkte dat hij zijn menukaart nog niet eens bekeken had. Vlug sloeg hij de kaart open en las hij wat voor producten er op beschreven stonden. Hij besloot voor iets simpels te gaan, aangezien het middag was en hij, wonderbaarlijk genoeg, niet heel veel honger had. Precies op het moment dat de serveerster de glazen neerzette en vroeg of ze iets te eten er bij wilden, sloeg Oskar de kaart weer dicht.
“Ik lust wel een stukje chocoladetaart.” Vervolgens richtte hij zijn blik op Cevella, benieuwd of zij ook iets zou nemen. Misschien wilde ze wel helemaal niets eten. Misschien had ze al iets te eten gehad voor Oskar was aangekomen. “Voel je vooral niet verplicht om iets te bestellen als je niet hoeft, desnoods eet je van mijn taart mee,” verzekerde hij haar, bang dat ze zich op wat voor manier dan ook ongemakkelijk voelde – ondanks dat ze dat helemaal niet uitstraalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptywo jan 28, 2015 4:34 pm

“Daar houd ik je aan.” Cevella grijnsde vrijwel meteen nadat hij dit zei. Haar tegenstander was al bepaald voordat het contest überhaupt was gestart. “Ik heb wel wat geoefend met Peridot, mijn Furret, maar meer eigenlijk nog niet,” vertelde hij. Oskar had dus een Furret, met een moeilijke naam, waar hij al mee had geoefend. Furret waren mooie pokémon dat was zeker, ze zagen er zacht en schattig uit. “Lintjes heb ik dus ook nog niet, nee… Nou ja, tenzij je het lintje meetelt die ik van een vriend van me heb gekregen toen hij het Grand Festival had verloren, maar ik neem aan dat je zelf gewonnen lintjes bedoelt.” Cevella lachte zachtjes, "leuk dat hij dat voor je doet." De serveerster kwam al weer aangelopen met de drankjes. Ze zag hoe Oskar snel op de menukaart keek, waarschijnlijk wilde hij iets gaan bestellen. “Ik lust wel een stukje chocoladetaart,” zei hij tegen de serveerster. Hierna keek hij de blondine aan, “voel je vooral niet verplicht om iets te bestellen als je niet hoeft, desnoods eet je van mijn taart mee,” probeerde hij. "Nee, ik hoef niets hoor. Heb net nog gegeten," zei de blondine rustig. Toen ze met de 'originele' date van Oskar praatte had ze nog wat gegeten, na die korte tijd dat ze nog geen trek. De serveerster knikte en liep weer weg om de chocoladetaart te halen. "Heb je naast Peridi, ehm, je Furret nog andere pokémon?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptyzo feb 01, 2015 10:03 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • no notes



Oskar waardeerde het dat Cevella eerlijk was en geen eten nam nu ze niet hoefde. Hij zou het zich nooit vergeven als ze zich verplicht had gevoeld om wat te bestellen omdat hij er bij was. Het was wel eens voorgekomen dat na afloop bleek dat zijn date helemaal geen trek had gehad, maar wel iets had besteld. Uit aardigheid. Voor Oskar voelde dat eerder als tegenovergestelde, want dat betekende dat zijn date niet comfortabel genoeg was om eerlijk te zijn. Tot nu toe waren die dates dan ook nergens op uitgedraaid.

Blij dat zijn drinken was gearriveerd, nam Oskar een flinke slok uit het glas. Hij slikte de vloeistof door en zette zijn glas weer neer, waarna hij Cevella’s vraag beantwoordde. “Peridot heet ze. En ja, ik heb ook nog een Nosepass. Hij heet Obsidian.” Oskar liet een korte stilte vallen, niet zeker wat hij aan zijn tekst moest toevoegen. Hij wist echter al snel iets te verzinnen. “Ik kan me voorstellen dat Nosepass een vreemde keuze is voor contests, maar ik hou gewoon heel erg van steentypes en ik durf te wedden dat hij het prima gaat doen.” Een grijns stond op zijn gezicht. “Ik durf te wedden dat jij ook meer Pokémon hebt dan alleen een Umbreon.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptydi feb 03, 2015 6:42 pm


“Peridot heet ze. En ja, ik heb ook nog een Nosepass. Hij heet Obsidian.” Vertelde de jongen waarna hij een stilte liet vallen. Rustig nam de blondine een slok vaan haar cola die inmiddels was gearriveerd.  "Ik kan me voorstellen dat Nosepass een vreemde keuze is voor contests, maar ik hou gewoon heel erg van steentypes en ik durf te wedden dat hij het prima gaat doen.” Vertelde de jongen met een grijns op zijn gezicht, Cevella knikte. "Je hoeft er niet bang voor te zijn dat je punten aftrek krijgt door zijn gezichtsuitdrukking," merkte de blondine af. Het was wel een aparte keuze al zou je jury dat waarschijnlijk leuk vinden. “Ik durf te wedden dat jij ook meer Pokémon hebt dan alleen een Umbreon.” Zei Oksar vervolgens. Ze slok de cola snel door, waarna ze snel knikte. "Ik heb ook een Raichu genaamt Epsilon en een Charmander die Bèta heet," vertelde ze over haar pokémon. Ze hield van alle drie en kon zich ook niet voor stellen om er een te moeten verliezen. Alpha had ze al bijna 9 jaar en Epsilon bijna 5 jaar. Bèta had ze echter nog maar een paar dagen. "Hoe lang heb je ze al?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptydi feb 17, 2015 5:47 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • Aaah sorry, mijn posts worden steeds slomer ;n;



Cevella scheen goed te begrijpen waarom Oskar Nosepass een vreemde keuze voor contests noemde, al kon iedereen dat waarschijnlijk wel gokken. Toch vond hij het fijn hoe makkelijk ze op zijn woorden inspeelde. Je kon echt merken dat ze goed luisterde en het leuk vond om gesprekken op gang te houden. Ze stelde dan ook zonder enige moeite haar eigen Pokémon voor. Oskar verbeeldde zich haar team in zijn gedachten. Een Umbreon, Raichu en Charmander. Alpha, Epsilon en Bèta. Wat een interessante namen. Hij vroeg zich af hoe ze er op gekomen was.
Het vragen deed hij echter niet, want voor hij dat kon kreeg hij al een vraag van Cevella. “Och, pfoe. Daar vraag je me wat,” zei hij, waarbij hij achterover ging hangen zodat hij naar de lucht kon kijken, alsof hier het antwoord geschreven stond. “Ik heb Peridot nu denk ik al… 3? Misschien 4 jaar? Ik kreeg haar van mijn ouders toen ik nog in Oreburgh City woonde, in Sinnoh.” Oskar had totaal niet bijgehouden hoe lang hij zijn Furret al had. Hij kon wel begrijpen dat anderen die datum in hun geheugen gegrift hadden staan, maar hijzelf was niet zo goed met data. “Obsidian heb ik nog niet zo lang. Hij was een cadeautje van mijn broer met wie ik samen woonde, omdat ik eindelijk op reis ging.” Hij liet een zachte grinnik klinken. “Reizen doe ik nu veel, maar ik stop toch regelmatig nog thuis. Daar voelt het bed toch net iets vertrouwder aan dan in het Pokécenter.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cevella Greenday
Member
Cevella Greenday
Punten : 631
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1447-cevella-maria-greenday https://pokemon-journey.actieforum.com/t1448-cevella-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptywo feb 18, 2015 2:19 pm

“Och, pfoe. Daar vraag je me wat,” zei Oskar waarna hij achterover ging hangen in zijn stoel. Het viel haar op dat veel mensen naar de lucht keken als ze ergens het antwoord niet op wisten. Misschien was het een idee om dat zelf ook een keer te proberen, wie weet hielp het wel. “Ik heb Peridot nu denk ik al… 3? Misschien 4 jaar? Ik kreeg haar van mijn ouders toen ik nog in Oreburgh City woonde, in Sinnoh.” Cevella knikte, zelf had ze haar eerste pokémon ook van haar moeder gekregen. Dat was Alpha toen ze nog een baby Eevee was. “Obsidian heb ik nog niet zo lang. Hij was een cadeautje van mijn broer met wie ik samen woonde, omdat ik eindelijk op reis ging,” vervolgde Oskar zijn uitleg. De blondine glimlachte even, grappig. Blijkbaar had de jongen zijn reis dan een hele tijd uitgesteld. Van haar twin had ze nooit geen pokémon gekregen, er een aan gegeven had ze dan zelf ook weer niet. “Reizen doe ik nu veel, maar ik stop toch regelmatig nog thuis. Daar voelt het bed toch net iets vertrouwder aan dan in het Pokécenter.” Begrijpend knikte ze, dat deed ze zelf namelijk ook. "Dat doe ik ook, ik kom namelijk uit Lumiose wat makkelijk is om steeds naar toe te gaan. Maar je komt dus uit Sinnoh? Hoe is het daar? Als ik nog eens naar een andere regio ga dan word dat waarschijnlijk Sinnoh."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oskar Helvig
Member
Oskar Helvig
Punten : 357
Gender : Male ♂
Age : 23 jaar
Type : Coördinator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1423-oskar-helvig https://pokemon-journey.actieforum.com/t1424-oskar-s-pokedex

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Emptydo feb 19, 2015 11:36 pm

Fuzzy Blue Lights

tag: open! • Aaah sorry, mijn posts worden steeds slomer ;n;



Meteen toen de naam Lumiose werd genoemd, verscheen er een enthousiaste fonkel in Oskar’s ogen. Hij had veel over de stad gehoord, en was er ook enkele keren al geweest, maar de kans om het echt te ontdekken had hij nog niet gehad. Hij was erg benieuwd wat ze te vertellen had over de hoofdstad van Kalos, maar eerst kreeg hij nog wat vragen om zelf te beantwoorden. Iets wat hij absoluut niet erg vond, hij hield immers net zo veel van praten als hij vermoedde dat de blondine deed.
“Wat leuk om te horen dat Sinnoh je interesse wekt! Veel trainers hebben de regio namelijk niet als eerste of tweede keuze,” begon hij. “Sinnoh is heel mooi. Ik denk dat heel veel mensen de schoonheid onderschatten. Bovendien worden er de beste contests gehouden, maar dat is denk ik meer een mening dan een feit.” Een schaapachtige grijns stond op Oskar’s gezicht, terwijl hij een slok van zijn cola nam. Hij lette er op dat de drank niet al te snel verdween, want hoewel hij best bereid was wat geld te betalen, vond hij het onnodig om extra drankjes voor zichzelf te gaan betalen.
“Als je er heen gaat, raad ik je echt aan om Floaroma Town te bezoeken. Het is er prachtig, en echt een geweldige plek om uit te rusten.”

Terwijl hij sprak, zag Oskar dat de serveerster opnieuw terugkeerde naar hun tafel. Deze keer had ze geen drinken bij zich, maar wel een stuk chocoladetaart. Precies op tijd, want Oskar had eerlijk gezegd best wel honger. Toch wist hij zich nog even in te houden om een bedankje tegen de serveerster te doen en een vraag aan Cevella te stellen, zodat zij iets te zeggen had terwijl hij zijn eerste happen nam. “Lumiose zou ik ook nog wel een keer grondig willen uitpluizen. Prachtige stad, al ben ik wel bang dat ik verdwaal soms. Heb je nog tips voor dingen die ik daar absoluut zou moeten doen?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[open] Fuzzy Blue Lights Empty
BerichtOnderwerp: Re: [open] Fuzzy Blue Lights   [open] Fuzzy Blue Lights Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[open] Fuzzy Blue Lights
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Blue seas and white beaches {Open}
» The fuzzy gift
» And now, the lights are out.
» City lights
» Lights, Camera, Action.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Ambrette Town-
Ga naar: