Frost | SPT - Open - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Frost | SPT - Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 6:49 pm

Of ze naar het bal geweest was in Lumiose? Natuurlijk! Maar ze wilde er eigenlijk niet aan denken. Ze voelde haar wangen rood worden toen de vraag gesteld werd. "Uhm... Ja..." Oh help, waarom vroeg iemand hiernaar. "Ik herinner me er niet veel van... Ik had eens alcohol geprobeerd, dat was niet helemaal goed afgelopen..." gaf ze toe aan het meisje. Lieve help, wat een schande. Dit meisje was waarschijnlijk net iets ouder, en die zou vast nog nooit aan de alcohol hebben gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 7:15 pm

Het werd haar al snel duidelijk dat ze de vraag beter niet had kunnen stellen, gezien Alyss er een beetje ongemakkelijk onder leek. Toen het meisje dan ook begon over dat ze alcohol had genomen en daardoor niet meer veel wist, begreep Hana het ergens wel. Ze zou er zelf ook niet trots op zijn geweest als ze te veel alcohol op had, ook al had ze het nog nooit geprobeerd, maar dat was misschien niet zo verstandig om nu te zeggen. "Ik ben niet geweest, wat ik ergens wel jammer vind." Wie weet was ze zelf ook wel aan de alcohol gegaan als ze was gegaan, maar dat kon ze nu natuurlijk niet beoordelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 7:25 pm

Arceus thanks, ze ging niet door over de alcohol. Ze zei alleen dat ze niet geweest was, en dat ze daar wel spijt van had. Alyss knikte. Het was wel heel mooi geweest daar. "De zaal was wel heel mooi," meldde ze. Dat was één van de weinige dingen die ze zich echt goed herinnerde. "Ik hoop dat er nog zo'n feest komt, ergens in de lente of zomer misschien. Dan zou ik er misschien wel van kunnen genieten. En jij misschien ook," Een opfleurende gedachte, zogezegd. Er was nog een mogelijkheid om het goed te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 7:48 pm

De zaal was dus wel heel mooi geweest, ook al zou ze zelf niet goed weten wat ze zich erbij voor moest stellen. Ze ging ervan uit dat er in ieder geval een dansvloer was en een plek voor eten, maar qua versiersels zou het eigenlijk van alles kunnen zijn geweest. "Dat hoop ik ook en anders wordt het wachten tot volgend jaar." Zei ze of nouja het einde van dit jaar. Het zou vast wel goed komen. "Ook al denk ik eerder dat er weer een festival zal zijn met de lente en zomer." Ze was al naar een aantal festivals geweest en had ook meegedaan aan twee toernooien, dus wie weet zou dat er ook wel weer komen dit jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 9:23 pm

Ah ja, een festival. Dat was misschien ook leuker. Een beetje buiten, in de zon, met versierde straten. Een beetje kerst in de warmte. Heerlijk. Én contests. Die waren er tenminste vaak met festivals. En toernooien, dat ook. Het zou de eerste keer zijn dat ze daar in Kalos aan zou meedoen. En haar eerste contest in Kalos. Dat was ook fantastisch. Weer zo'n nieuwe mijlpaal, deel van je bucketlist, achievement, ervaring die je op kon schrijven. Waarvan je kon zeggen; dat heb ik gedaan. Alyss knikte. "Ja, dat lijkt me inderdaad wel beter. Dan zijn er ook altijd contests en toernooien enzo, toch?" Oh help, was dat wel zo hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyza jan 17, 2015 9:37 pm

"Dat klopt inderdaad."[/b] Zei ze. Ze had dan nog nooit aan een contest meegedaan, maar ze wist wel dat die er in ieder geval waren. "Ik heb al twee keer aan een toernooi meegedaan en één keer de finale gehaald." Zei ze. Ze vond het toen wel jammer dat ze het toernooi niet had gewonnen, maar het was gewoon niet anders. "En festivals hebben ook vaak veel leuke kraampjes en het is dan ook altijd mooi versierd." Ze werd al helemaal enthousiast bij de gedachte van een nieuw festival, ook al zou het misschien nog wel even wachten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 7:07 pm

Wow! "Cool, ik heb pas aan één toernooi meegedaan, en dat was niet hier," gaf Alyss toe. Alleen thuis. Hana vertelde ook dat er dan kraampjes waren, en dat het mooi versierd was. Ja, dat kon de coördinator zich wel voorstellen. Lampions, vlaggetjes, snoeren met gekleurde lampjes, ballonnen! Yep, ze kon het zich helemaal voorstellen. "Ik heb er nu al zin in," glimlachte ze. Jammer dat het nu nog winter was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 7:19 pm

Nu wilde ze eigenlijk dat het zo snel mogelijk weer tijd was voor het volgende festival, ook al zou dat waarschijnlijk nog wel even duren gezien het nog winter was. "Ik kan eigenlijk ook niet wachten." Zei ze. "Maar dat wordt nog even wachten, ook al ga ik denk ik wel weer meedoen aan een toernooi als deze weer is." Het lag er natuurlijk altijd aan wat voor een pokemon je kreeg, want de eerste keer had ze meer geluk dan de tweede keer en natuurlijk lag het ook nog aan je tegenstander. "Het leuke aan een toernooi vind ik toch wel dat je eens met andere pokemon kunt vechten dan je eigen." Ook al kwam er misschien ooit een toernooi waarbij je wel je eigen pokemon mocht gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 9:26 pm

Hmm... "Ja, ik ga ook meedoen, denk ik," zei Alyss bedenkelijk. Toernooien waren ook leuke evenementen, naast contests natuurlijk. Hana merkte iets op over het feit dat je soms ook andere pokémon mocht gebruiken. Dat bracht de coördinator even terug naar Sinnoh. "Oh ja. Ik heb eens meegedaan aan een toernooi in Floarama town, en daar heb ik gevochten met een Buizel en een Luxio. Dat was leuk, weer een nieuwe ervaring, weet je wel," Eigenlijk had de rozeharige trainer dat net al gezegd - dat 't leuk was -, maar ze ging er gewoon nog even op door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 9:56 pm

"Het eerste toernooi waaraan ik meedeed moest iedereen met waterpokemon vechten en toen had ik een Tentacool en een Octillery. Met die twee heb ik dan ook de finale gehaald. Bij de tweede ging het juist om pokemon uit Hoenn en kreeg ik een Ninjask en een Marshtomp. Die keer ben ik niet zover gekomen." Bij het tweede toernooi had ze gewoon pech gehad en lag ze er al in de eerste ronde uit, maar dat was gewoon niet anders. "Het toernooi met de waterpokemon was zelfs op zee, dus je moest goed uitkijken dat je niet in het water viel." Ze kon het zich nog wel herinneren om op het wankele vlot te staan en maar te hopen dat ze niet zou vallen. Dat was namelijk wel bij een paar anderen gebeurd. "Was er bij jou nog iets speciaals bij het toernooi?" Misschien was ze nu wel iets te veel aan het doorpraten, maar ze hoopte dat Alyss dat niet al te erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 10:04 pm

Op zee, dat moest wel vreemd vechten zijn. Vast heel wiebelig enzo. En nee, eigenlijk had Alyss niets speciaals meegemaakt in dat toernooi. "In dat toernooi moest ik op een gegeven moment tegen mijn zus. En toen werd ik d'r uit geknikkerd. Dus ik heb de finale ook niet gehaald. Nou ja, er was niet echt een speciaal gevechtsveld trouwens, het was gras, met meerdere rotsblokken die op willekeurige plekken in het veld stonden," Dat was het enige geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyzo jan 18, 2015 10:28 pm

Hana knikte even kort bij die woorden. Het was dus een vrij normaal veld geweest, ook al was degene die zij had gehad bij het tweede toernooi redelijk kaal geweest, maar ze besloot dat maar niet te zeggen. "Was het apart om tegen je zus te moeten vechten?" Ze had er geen ervaring mee, maar ze was er toch wel nieuwsgierig naar. Waarschijnlijk was ze er wel op voorbereid geweest, maar toch bleef het lastig voor te stellen. Ze had zelf geen broers of zussen, dus haar zou het waarschijnlijk nooit overkomen, maar ze zou sowieso niet graag tegenover iemand staan die ze kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyma jan 19, 2015 8:45 pm

Apart? Apart was nou niet dat woord wat Alyss ervoor zou gebruiken. "Nou ja, apart... Het valt wel mee. Ik heb zo'n zus waar ik een hele goede band mee heb, maar gezien we beide nogal koppig en vooral vrij avontuurlijk zijn hielden we thuis wel vaker gevechten, voor de lol, in de achtertuin. Dus ik ben het wel gewend eigenlijk. Al heb ik al heel lang geen gevecht meer gehad met d'r," De donkerharige coördinator trok even met haar mond. Het was een soort tic geworden, ze deed het misschien iets te vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hana Brooke
Member
Hana Brooke
Punten : 299
Gender : Female ♀
Age : 17 years
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t321-hana-brooke https://pokemon-journey.actieforum.com/t328-hana-s-pokedex

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptyma jan 19, 2015 10:17 pm

Misschien was het niet het beste woord geweest om te gebruiken, maar ze wist natuurlijk ook niet hoe het zou moeten voelen. Alleen toen ze naar het verhaal van Alyss luisterde begreep ze het gevoel misschien toch wel een beetje, ook al kreeg ze ook een beetje het gevoel dat ze iets miste. "Ik heb zelf geen broers of zussen, maar zoals jij het zegt zou het me best leuk lijken als ik er eentje had gehad." Ook al wist ze wel dat er genoeg andere trainers waren waartegen ze zou kunnen vechten, toch zou het waarschijnlijk anders zijn geweest met een broer of zus. "Ook al heeft het vast ook wel zijn nadelen." Zei ze en keek even naar Alyss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Emptywo jan 21, 2015 9:19 am

"Hmm... Ja. Een broer of zus is wel fijn af en toe. Maar mijn zus en ik hadden gewoon echt een goede band, meestal komen er heel wat ruzies aan te pas. En ik ken ook mensen die een hekel hebben aan hun broer of zus," Nou ja, dat viel ook wel weer mee, maar ze dacht even aan Dominique. Die had een vervelende geschiedenis met haar zus gehad, waarom ze er niet over had willen praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frost | SPT - Open   Frost | SPT - Open - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frost | SPT - Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lethe Frost
» [open] switching moods [ganzenopdracht] [open]
» Elisia Frost
» Frost Killing Hour [TR Assignment]
» My sister? +Elisia Frost & Vivienne Williams

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Aquacorde Town-
Ga naar: