Let's check - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Let's check

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alysha Rose
Member
Alysha Rose
Punten : 163
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Let's check - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's check   Let's check - Pagina 2 Emptyzo nov 23, 2014 10:03 pm

Alysha haalde onverschillig haar schouders op, ze had niet echt veel zin om nog meer woorden vuil te maken aan dit gesprek. Maar Ren bleef er maar op door gaan, waardoor ze geen uitweg zag om er tussenuit te komen. Jeez. "Veldwerk hoeft niet zwaar te zijn, dom jochie," giechelde ze zachtjes, terwijl ze hem aankeek. "Werken in de stad heet ook veldwerk, wist je dat? Ik heb verschillende cafés bediend en een enkel massagecenter, maar verder was er weinig praktisch," loog ze er gladjes achteraan. Arceus, wat een eikel was deze vent zeg. Eerst hielp hij haar niet toen ze het nodig had en nu probeerde hij haar eigen spelletje tegen haar te gebruiken. "But, if you don't care, ik heb nog meer te doen. Dus, tenzij je mee wilt lopen, laat ik je alleen," sprak ze koeltjes tegen hem, waarna ze haar haar over d'r schouder sloeg en aanstalten maakte om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren Hidoh
Member
Ren Hidoh
Punten : 314
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t818-ren-hidoh https://pokemon-journey.actieforum.com/t822-ren-s-pokedex

Let's check - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's check   Let's check - Pagina 2 Emptyma nov 24, 2014 7:41 am

Ze leek een beetje gek te worden van de vragen van de witharige maar zei er niks over "Veldwerk hoeft niet zwaar te zijn, dom jochie," werd er zachtjes gegiegeld door de vrouw terwijl ze daarna vervolgde "Werken in de stad heet ook veldwerk, wist je dat? Ik heb verschillende cafés bediend en een enkel massagecenter, maar verder was er weinig praktisch," Thouché, daar had ze haar punt maar zoals Ren al eerder had gezegt, geen zwaar veldwerk. "But, if you don't care, ik heb nog meer te doen. Dus, tenzij je mee wilt lopen, laat ik je alleen," oh? Wat zou ze dan allemaal te doen hebben? Terwijl de blauwharige dus aanstalten maakte om weg te gaan liep hij doodleuk met 'der mee "Wat ga jij dan allemaal doen?" op het moment was zijn huidige doel haar irriteren en dat leek wonderbaarlijk goed te lukken
Terug naar boven Ga naar beneden

Let's check
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets look around[Lilium]
» Lets hope we won't get lost
» Lets start this journey{Route 2}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City-
Ga naar: