[Route 5] Believer - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [Route 5] Believer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

[Route 5] Believer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Route 5] Believer   [Route 5] Believer - Pagina 2 Emptyza okt 11, 2014 9:39 pm


Het deed Cecille eerlijk gezegd goed om te zien dat de Fennekin alweer wat was opgeknapt. Hij was dan misschien niet haar pokémon, maar als je erover nadacht was het wel een beetje haar schuld dat Cinnamon uitgeschakeld werd. Eigenlijk meer die van Sivar, maar goed. Sivar was haar pokémon en zij had met het idee ingestemd. De blondine kwam er pas later achter dat haar aangeboden hulp niet was aanvaard. Dit omdat ze het flesje terugkreeg en merkte dat hij helemaal niet gebruikt was. Lichtelijk verward keek ze op, richting Sara, terwijl een frons op haar voorhoofd was verschenen. Ze kreeg echter al snel antwoord.
Cecille wist niet wat ze moest zeggen. Dit was absoluut niet de indruk die ze wilde geven, maar blijkbaar had het meisje dat wel zo opgevat. Ze begreep de woede van Sara dan ook wel, alleen werd ze er zelf ook kwaad door. Niet alleen door de toon die de witharige had opgezet, maar ook nog eens dat ze ergens van werd beschuldigd terwijl ze daar niet eens aan dacht. “Sorry?” vroeg de blondine scherp, terwijl haar verwarde frons nu in een kwade veranderde. Inmiddels had ze ook haar handen tot vuisten gebald en langs haar lijf hangen, proberend haar woede in toom te houden. Helaas was ze nou eenmaal een persoon die snel op z’n tenen was getrapt en kon ze die ook moeilijk bedwingen. Zeker omdat er hier geen boksbeugel in de buurt te vinden was.

“Denk je nou werkelijk daar als eerste aan? Het spijt me dit te moeten melden, ijskoningin, maar er bestaat ook nog zoiets als ‘vriendelijkheid’ in deze wereld,” beet ze de witharige toe. “Dat is wat ik wilde zijn. Vriendelijk. Meer niet.” Ze vouwde toen haar armen over elkaar heen; haar handen nog altijd tot vuisten gebald, hoe ongemakkelijk die houding ook voor haar was. Als ze niet in haar eigen handen kneep, wie weet tot waar ze dan in staat was. Gelukkig duurde woedebuien niet lang bij haar, maar deze was nog lang niet over. Niet totdat er een aantal dingen recht waren gezet. “Maar daar weet jij natuurlijk niks van, of wel?” brieste ze nog na. Okay, misschien was zij ook niet de beste in dingen rechtzetten. Daar had ze een te kort lontje voor. Gelukkig voor haar was haar partner nog redelijk geduldig, of in ieder geval in tegenstelling tot haar, en wist hij haar aandacht altijd te trekken door haar been vast te grijpen. Zachtjes, dat wel, maar hard genoeg voor haar om te voelen.
“Wat?” siste ze naar Sivar, die eventjes in elkaar dook. Cecille’s kwade blik, die nu op hem was gericht, verzachte even toen ze dit zag. De Tyrogue wist dat ze het niet meende, dus zat hij er niet lang mee. “Rogue, Tyrogue,” begon hij, waarop hij weer een verhaaltje begon te vertellen. Zijn trainer klemde haar kaken op elkaar en zuchtte uiteindelijk toen hij klaar was. “Je hebt gelijk,” mompelde ze, waarop ze haar paarse ogen weer tot Sara richtte. Ze telde even tot tien en nam diep adem. “Het spijt me... Van de woorden die ik net heb gezegd en... Van de indruk die ik misschien gaf,” begon ze. Ze keek twijfelend om zich heen. Wat moest ze nog meer zeggen? Spijt hebben en het toegeven was nou niet bepaald haar ding. Stotteren echter ook niet en terugkrabbelen al helemaal niet. “Ik laat me soms heel erg meeslepen.” Een stoot van Sivars elleboog tegen haar been. “Okay, fine. Bijna altijd. Niet soms,” sloot ze af, terwijl ze haar Tyrogue even geïrriteerd aankeek voor wat hij net had gedaan. Hij knikte bemoedigend. Cecille begreep niet wat ze nog meer moest zeggen. “Wat? Wat wil je dat ik nog meer zeg? Dat ik een klein kind ben? We hadden al besloten dat jij mijn kleine broertje was, skit,” sprak ze tegen hem. Hij grinnikte even, maar besloot zijn aandacht toen op Sara te richten. Hopelijk kon ze het Cecille vergeven, want hij zag het liever niet gebeuren dat de twee met een ruzie uit elkaar gingen. Al helemaal niet omdat ze eigenlijk samen zouden reizen. Sivar opende zijn mond om in zijn eigen woorden nog iets aan zijn trainers verhaal toe te voegen, maar dat zou Sara vast niet kunnen verstaan. Misschien wel begrijpen, dus waagde hij toch een poging. Als dat ervoor zou zorgen dat de twee in vrede naar Lumiose konden, dan wilde hij het graag proberen.

OOC: Skit = Shit
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

[Route 5] Believer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Route 5] Believer   [Route 5] Believer - Pagina 2 Emptyzo okt 12, 2014 11:06 am


Sara was bijna verbaasd dat Cecille woede uitte. Tot nu toe waren Sara’s minder aardige opmerkingen niet heel erg tot de blondine doorgedrongen, op misschien een enkele na, maar nu liet ze eens zien waar ze voor stond en hoewel Sara te geïrriteerd was om het toe te geven, zat er waarheid in Cecille’s woorden. Deze waarheid was echter niet wat Sara het meest raakte. Wat haar raakte, was dat ene woord – ijskoningin.

Lang geleden, toen Sara nog op de basisschool zat, was ze één van de meest geliefde kinderen in haar klas. Al op jonge leeftijd had ze een liefde ontwikkeld voor alles wat zoet was: chocolade, snoepjes, cupcakes, en ook ijs. Het gebeurde regelmatig dat ze wat mee mocht nemen naar haar klas en de lekkernijen uitdeelde aan de andere kinderen. Vooral in de zomer, als het weer warmer was en haar klasgenootjes toe waren aan een lekker ijsje, bracht ze graag wat mee naar school. Dit zorgde er echter wel voor dat ze een bepaalde reputatie had, en hoewel het een positieve was, waren er ook kinderen die haar de ijskoningin noemden. Als kind had Sara hier nooit problemen mee gehad. Haar kleine kinderbrein vond het alleen maar ongelofelijk dat haar klasgenootjes zodanig naar haar opkeken dat ze haar koningin wilde noemen. Nu ze volwassen was, begreep ze echter de ware betekenis van het woord, en Cecille zei het niet omdat Sara ijsjes aan het uitdelen was.

Pas nadat Cecille suggereerde dat Sara niet wist wat vriendelijkheid was, trok ze haar mond weer open.
“Pardon?!” Als Cinnamon niet gepiept had, had Sara hem waarschijnlijk fijngeknepen. Ze schrok van het geluidje en keek hem aan met een blik die spijt uitstraalde, waarna ze zich weer op Cecille richtte. Die scheen echter in gesprek te zijn met Sivar. Dit maakte Sara alleen maar bozer. Ze was in gesprek met háár, hoe durfde ze haar aandacht aan haar Pokémon te geven?!

Echter kwamen er na het gesprek woorden uit Cecille’s mond die Sara niet had verwacht. Een verontschuldiging. Sara had geen idee wat ze er mee moest. Het zorgde er nou niet bepaald voor dat ze zich minder boos voelde. Het klonk echter wel gemeend, en dat raakte iets in haar. Ze zag in dat ze zelf ook best onredelijk was geweest. Alleen was Sara niet het persoon dat dat zo openlijk toe gaf. Ook was ze niet het soort persoon om Cecille meteen te vergeven. Dan dacht de blondine vast dat ze vrienden wilde zijn, en dat was nou net wat Sara wilde voorkomen.

Sara zuchtte. Langzaamaan kalmeerde ze. Boze woorden stonden nog steeds op haar lippen, maar ze besloot dat het beter was om ze door te slikken. Deze ruzie was klaar en ze zou het niet opnieuw aanwakkeren. Het was te vermoeiend, vooral omdat Sara nog de rest van de dag moest reizen. De witharige rechtte haar rug, en sprak voor het eerst sinds Cecille’s verontschuldiging weer een aantal woorden. “Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik wil graag zo snel mogelijk in Lumiose aankomen. Dus, ik ga verder.” Haar stem klonk streng, en er was in te horen dat ze nog steeds wat woede in zich droeg. Dat was ook de reden waarom ze op het moment Cecille niet aan keek: verborgen woede. Zonder op de blondine te wachten, draaide Sara zich om en liep ze verder het pad op, richting de stad. Of ze haar zou volgen of niet, was aan haar. Een deel van haar hoopte dat Cecille niet meer samen naar Lumiose zou willen reizen, terwijl het een ander deel helemaal niks meer kon schelen. Welke keuze de blondine ook maakte, Sara zou er maar het beste van moeten maken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Route 5] Believer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fly, fly away {Route 10}
» [Route 4] I'm trying to..
» [route 8] OK!
» [ Route 10 ] Get me out!
» [Route 2] On my way, again

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: