[ Route 10 ] Get me out!
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 [ Route 10 ] Get me out!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyvr sep 05, 2014 9:03 pm

alphonse barthélémy mercier.
Hij hing in een boom. Letterlijk. Die enorme, zwarte draak had hem doodleuk weer de lucht in getild en hem vervolgens na ongeveer een kwartiertje weer los gelaten. Boven een boom. Met een luide kreet was de jongen omlaag gevallen, de Pokébal met onbekende inhoud nog stevig in zijn hand. De twijgjes bovenin de boom sloegen tegen zijn benen en wangen, waardoor er vage, rode striemen te zien waren. En toen haakte zijn kraag achter een uitstekend stuk tak, en kwam de jongen met een ruk tot stilstand. Gelukkig werd zijn kraag opgehouden door een heel stelsel aan takjes en twijgjes, waardoor de jongen niet zou stikken. Ha. Dat zou nog eens een lacher zijn. Stikkend om het leven komen in een boom, nadat je daarin gedropt bent door een random draak met een random Pokébal in je hand. Wat zat hier überhaupt in? Alphonse had echter in de tijd dat hij hier hing besloten het ding toch maar niet te openen. Wat nou als er een kleine, zielige Pokémon in zat en deze naar zijn dood zou vallen vanuit deze hoge boom? Nope. Dat zou Alphonse niet op zijn geweten willen hebben.

Dus hing hij daar maar; in een boom, met een Pokébal in zijn hand. Hij had zijn gezicht weer voelen afkoelen, wat waarschijnlijk betekende dat de striemen die de twijgjes afkomstig waren weer verdwenen waren. Oh god. Hoe lang hing hij hier nu al? Gefrustreerd begon de jongen te spartelen, in de hoop dat dat werkte. Hij hing hij wist niet hoeveel meter boven de grond, dus vallen zou waarschijnlijk een gebroken been opleveren. Oh god. Hoe dom zou dit er nu uitzien? Waarschijnlijk nogal dom, vooral als je het verhaal erachter wist. En het was nu net Alphie's ongeluk dat die ene persoon nu net langskwam.

[ Eerste post gereserveerd! ;v; ]
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyvr sep 05, 2014 10:19 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
Aiden ging even met zijn hand door zijn haar. Niet al te lang geleden had hij te horen gekregen dat Team Rocket de zoon van Tyrion had gestolen en hij moest zeggen vrij geïrriteerd te zijn om dit. Vooral aangezien hij zo zijn verleden had met Team Rocket. Natuurlijk was hij er nooit lid van geweest, of iets in die zin. In tegendeel zelfs. Al zolang hij zich kon heugen had hij een enorme hekel gehad aan de groep en hij had niet het idee dat dit ooit veranderen zou.
Het feit dat het Lilium zo had… Geraakt dat haar Pokémon was gestolen, stelde hem ergens gerust. De laatste keer dat ze elkaar hadden gezien was ze nog boos geweest dat hij de Pokémon had gegeven, nu was ze hopeloos geweest omdat de Pokémon haar ontnomen was. Dat was toch een enorm mooie ontwikkeling en gezien zijn enorm beschermende gedrag tegenover Tyrion, sprak het vrij voor zich dat het hem enorm opluchtte dat het zijn zoon goed verging. Hij vroeg zich daarentegen wel af waar de Squirtle (de moeder) en de Charmander die de eigenaar van de Squirtle had meegenomen zouden zijn…

De Treecko, welke naast hem liep, schoot plots richting een boom en klom hierin omhoog, waardoor Aiden omhoog moest kijken. Toen hij een blondharige jongen in de boom zag, begon hij spontaan te lachen, waardoor de Mawile (wie zoals altijd in zijn armen te vinden was) even oncomfortabel omhoog keek, zich afvragend wat er zo amuserend was.
Ben jij niet… Die verdachte gast?” vroeg hij met een grijns, terwijl hij omhoog keek. De Treecko lachte de jongen duidelijk uit en Aiden deed het ook niet veel beter. Maar, kom op, het feit dat Tyrion dit had gedaan was hilarisch.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 6:21 pm

alphonse barthélémy mercier.
Toen de flamboyante jongen de tak waaraan hij hing lichtjes voelde schudden, stopte hij met spartelen en keek hij met enige moeite om. Daar op de tak zat een kleine Treecko, die hem vol aan het uitlachen was. De lach ging gepaard met een andere stem, die ook lachte. Met een frons op zijn gezicht keek Alphonse neer, om daar -- OH SHIT, HET WAS DIE CREEP. Geschrokken begon Alphonse rond te kijken, maar Lilium was nergens te zien. "JIJ!" zei de jongen met een stem drie octaven hoger dan zijn eigen, "WAT HEB JE MET LILIUM GEDAAN? EN HAAL ME NAAR BENEDEN, VERDORIE!" Met de Pokébal nog steeds in zijn hand maakte hij wilde handgebaren naar de jongen en begon hij weer hard met zijn benen te schoppen. Hè, hij wilde naar beneden en die jongen een klap voor zijn smoel geven. Hoewel hij niet wist of hij dat zou kunnen doen en dan levend weg zou komen. In elk geval, Alphie had nu wel genoeg van deze boom en wilde maar al te graag de grond onder zijn voeten voelen. En nog belangrijker, hij wilde antwoorden!
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 8:11 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
De jongen begon naar hem te gillen alsof hij een doorgeslagen Aipom was. Hij vroeg roepend wat Aiden met Lilium gedaan had en zei - commandeerde - hem vervolgens om hem naar beneden te halen. Verdorie. Want, natuurlijk, Aiden voelde zich zwaar geïntimideerd. Vooral door dat laatste gedeelte. Al moest hij toegeven dat de jongen hem ergens de rillingen gaf omdat hij hem deed denken aan een clown, iets waar hij al zijn hele leven een enorme hekel aan had gehad, was het niet zo dat hij ook maar enige angst voelde tegenover de in de boom hangende jongen. Maar, als hij zo graag uit de boom wilde, vond hij dat helemaal best.
Ik kan daar ook niet bij, hoor,” sprak hij droogjes. Hoe moest hij nou in Arceus’ naam zo hoog komen dat hij de jongen kon helpen? Dat was vrij onmogelijk. En als het mogelijk was, was het de energie vast en zeker niet waard, dus zou hij het alsnog niet doen.
En… Dat wil jij wel weten, he?” vroeg Aiden met een niet veel goed betekenend grijnsje. Wat hij met Lilium had gedaan? Hij had zich aan haar geïrriteerd, ze hadden wat gesnauwd en ze hadden gepraat. Veel meer dan dat was het niet. Hij vond het gewoon vrij amuserend dat de jongen zo flipte, alsof hij ook maar enige kans had er iets aan te veranderen, zelfs al zou hij Lilium iets aan hebben gedaan.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 8:20 pm

alphonse barthélémy mercier.
De jongen vertelde Alphie droogjes dat hij helemaal niet bij waar hij hing kon komen. Uh, wel dus! Hij had die enorme zwarte draak! Alhoewel... Alphonse wist niet zeker of hij wel door dat beest naar beneden gedragen wilde worden. Hij vertrouwde die draak niet. En hij vertrouwde zijn Trainer ook niet. Wat een creep. De creep maakte het alleen nog maar erger toen hij met een duivels grijnsje vroeg of Alphonse dat wel wilde weten. Oh god. Oh god, arme Lilium... Deze creep... Deze creep! Alphonse's adem stokte in zijn keel terwijl hij de ander met wijd opengesperde ogen aankeek. Oh nee, wat had hij allemaal met Lilium gedaan kunnen hebben? In zijn hoofd ging de jongere jongen een lijstje na, maar elk iets dat oppopte was erger dan de vorige, dus al gauw hield hij er maar mee op. Oh nee, Lilium... Alphonse opende zijn mond vervolgens weer, maar er kwam door de schok en verontwaardiging (waarom hing hij hier verdorie nou nog steeds? Die jongen had geen poot uitgestoken om Alphonse te proberen te helpen!) kwam er geen woord uit zijn mond, dus sloot hij hem weer, om hem vervolgens al wijzend te openen. Eindelijk leek de jongen in staat te zijn iets te zeggen. "Jij.... Monster! Zeg op! Wat heb je gedaan? Wie ben jij? En haal me hier nou 's uit! Zal ik jou eens in een boom hangen?" De woorden klonken lichtelijk paniekerig, waardoor zijn laatste bedreiging niet zo veel effect had...
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 8:30 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
Aiden werd een monster genoemd, waarna hem verteld werd te zeggen wat hij gedaan had en wie hij was. Hem werd daarna nog eens gezegd dat hij hem uit de boom moest halen, waarna de jongen vroeg of hij Aiden eens in een boom zou hangen. Aiden rolde met zijn ogen. Alsof de jongen dat zou kunnen… Dan zou hij toch wel heel erg veel spijt hebben daarna. En om dat even duidelijk te maken, was het tijd om de jongen te laten schrikken. Het zou Aiden verbazen als hij ooit erger geschrokken was.
Ezio, Pound!” riep Aiden rustig. De Treecko knikte en sprong de lucht in, om zijn staart vol op de tak terecht te laten komen. Enkele geluiden volgden, waardoor duidelijk was dat de tak dit niet lang zou houden. “Doe nog maar eens! Deze clown wil héél graag naar beneden,” grijnsde Aiden vervolgens. De Treecko sprong nogmaals de lucht in en sloeg met zijn staart op de tak, waardoor deze brak.
Met een snelle beweging viste Aiden de Pokéball van Tyrion van zijn riem, waarna hij deze voor zich hield zodat de Charizard onder de vallende Alphonse terecht zou komen. “Vangen,” commandeerde Aiden de Charizard, waarna hij toekeek hoe de Treecko zichzelf al had opgevangen in een tak. Immers waren Treecko’s geweldige klimmers en konden ze tegen bijna elk oppervlak omhoog klimmen, dus was het geen probleem geweest om een houvast te vinden tijdens de val.
Aiden keek met het nodige vermaak toe hoe de blonde jongen naar beneden viel, hopelijk zo dat Tyrion hem als een klein prinsesje op kon vangen.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 8:40 pm

alphonse barthélémy mercier.
De jongen reageerde niet op zijn eerdere gesputter, maar leek de woorden 'Haal me hier eens uit' wel te horen. Hij beval zijn Pokémon een Pound te doen, waardoor Alphonse wat geschrokken opkeek om de Treecko hard met zijn staart tegen de tak te zien slaan. Een geschrokken kreetje verliet Alphonse's mond terwijl hij wanhopig met zijn handen naar de tak waaraan de jongen hing graaide. Oh shit. Wederom deed de Treecko een Pound, waardoor de tak afbrak. WAT? WAS DEZE JONGEN GEK GEWORDEN? ALPHONSE ZOU ZIJN RUG BREKEN! In de paniek van het vallen merkte de opgemaakte jongen helemaal niet dat een Pokémon uit zijn Pokébal gelaten was om hem op te vangen. En dat deed hij. Kleine klauwtjes sloten zich om Alphonse's lichaam. De jongen zelf was in elkaar gedoken en had zijn ogen dichtgeknepen, om pas na een paar seconden door te hebben dat hij niet meer viel en dat iets hem vast hield. Voorzichtig opende hij zijn ogen, om daar een oranje draak te zien. Toen hun blikken kruiste, liet de Pokémon die Alphonse herkende als een Charizard hem vallen. Zo maar. Enigszins pijnlijk kwam de Coördinator op zijn achterwerk terecht, maar hij krabbelde al vlug weer overeind. Met de Charizard achter zijn rug stond de jongen naar de ander te wijzen, zijn benen iets uit elkaar. "BEN JE GEK GEWORDEN OF ZO? IK HAD DOOD KUNNEN GAAN!" raasde Alphonse. No way dat hij de jongen nu zou gaan bedanken, of zo! "En zeg op nu! Waar is Lilium?" voegde de zestien-jarige er met een wilde stem aan toe terwijl er een boze frons op zijn gezicht verscheen.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 8:54 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
De jongen viel netjes naar beneden, ineen gekropen alsof het een soort verpopt ding was. Een Metapod, of zo. Zonder ook maar enige angst te voelen dat Tyrion misschien niet goed zou vangen, keek Aiden toe hoe de jongen meerdere meters naar beneden viel, voor hij netjes in de kleine armpjes van de krachtige Charizard viel. Deze keek vrolijk naar beneden, tot de jongen zijn ogen opende. Dit scheen genoeg te zijn voor de Charizard, dus liet hij de jongen enthousiast op de grond vallen. Immers had Aiden niet gezegd dat hij hem netjes neer moest zetten en met zijn kleine armpjes had de Charizard ook geen oneindige kracht.
De jongen begon te schreeuwen. Alweer. Alsof hij niets beters te doen had. “Je bent niet dood, of wel?” zuchtte Aiden, kijkend naar de jongen. “Als je wil kijken of die val dodelijk was geweest als Tyrion je niet had opgevangen, kan hij je met alle plezier terug hangen,” sprak Aiden toen, zijn blik duidelijk makend dat hij niet al te veel tegenreactie tolereerde. De jongen had een veel te grote mond voor de situatie waar hij zich in verkeerde.
En Lilium? Ik weet niet waar ze is,” sprak hij rustig. “Ik denk in ieder geval niet bij de dokter,” merkte hij droogjes op. Nee, ze was veel te eigenwijs om naar de dokter te gaan. “Misschien dat ze bij Team Rocket is,” besloot hij toen te zeggen. Dat maakte deze situatie zoveel beter.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 10:12 pm

alphonse barthélémy mercier.
De ander merkte al zuchtend op dat Alphie niet dood was. Wow, nee echt? Dat had Alphie zelf nog niet door gehad! Wat een briljant persoon! Vervolgens deelde de jongen mee dat als Alphonse wilde weten of de val dodelijk was geweest, dat enthousiaste rotbeest achter hem hem met alle liefde weer in de boom zou hangen. Geschrokken sprong Alphonse bij de Charizard weg. Hij herkende het beest als de Pokémon die hem van de grond geplukt had, maar hij zag er helemaal niet zo uit als toen. Hmmm... Hij zou zich daar later wel interesseren. Eerst moest hij te weten komen of deze jongen (nee, man, dit kind was al volwassen) foute dingen met Lilium gedaan had. De jongen, wiens naam nog onbekend was voor Alphie, maar ook iets dat hij zeker niet hoefde te weten, vertelde toen dat hij niet wist waar ze was, maar dat hij betwijfelde dat ze bij een dokter was. De woorden die toen volgde deden Alphonse's ogen wijd opensperren. Bij... Team Rocket? Wat? Oh god. Team Rocket. "Jij... Jij hebt haar daarheen gebracht! Jij bent lid van die organisatie, en je hebt haar in de val gelokt!" beschuldigde Alphie de ander dramatisch, en omdat hij niet wist wat hij moest doen, smeet hij de Pokébal die hij in zijn hand had naar de oudere jongen toe, hopend dat deze hem zou raken. "Schurk!" riep Alphonse er achterna met een stem zo beschuldigend als hij kon.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyzo sep 07, 2014 10:58 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
Eerlijk gezegd had Aiden niet het idee dat de blondharige jongen beschikte over een hoog IQ. Er waren meerdere dingen die hem tot deze conclusie hadden gebracht. Allereerst had hij make-up op. En dan niet normale make-up (iets wat al voor vrouwen was en niet voor mannen), maar make-up die hem net iets vreemder maakte dan een clown. Hij had gekke bolletjes naast zijn ogen (eyeliner?) en nog gekkere bolletjes op zijn gezicht. Er zou toch niemand ter wereld zijn die dat aantrekkelijk vond? Of waren er mensen die daar een bepaalde fetish voor hadden? Langzaam voelde hij een rilling over zijn rug glijden. Misschien dat de jongen wel rare fetishes had. Misschien was hij wel iets enorm raars aan het doen toen Tyrion had besloten dat hij verdacht was. En dan durfde hij hem een creep te noemen…

De jongen begon weer met beschuldigingen te gooien. Het was dezelfde als die Lilium eerder naar hem had gegooid en hij moest toegeven dat het hem opnieuw irriteerde, al was het dit keer minder omdat hij de jongen totaal niet kende. Hij hoefde van hem niet te verwachten dat deze ook maar iets wist. Immers had deze geldige redenen dat hij dit dacht. Tyrion had hem in zekere zin ontvoerd en daarna opgehangen. Als dit hem was gebeurd… Nee, hij zou niemand beschuldigd hebben. Hij zou direct op actie over zijn gegaan en ervoor hebben gezorgd dat niemand dat ooit nog een keer in hun zielige bestaan zou proberen. Wat was hij toch een enorme schat.
Toen de Pokéball naar zijn hoofd vloog, ving hij het ding en keek hij er even met een fronsje naar. “Ben je dom?” vroeg hij kalm aan de jongen, zijn blik licht geïrriteerd. “Als ik een lid van Team Rocket was, had ik wel wat anders met haar gedaan dan ik deed,” sprak hij kalm. Dan zou hij haar niet hebben ingelicht over Team Rocket en haar hebben verteld hoe ze in elkaar zaten, maar dan was hij degene die Leo had gestolen.
Ik ben niet dom genoeg om me te verlagen tot stelen. Het gooien van een Pokéball naar mijn hoofd zal ook niet helpen,” zei hij daarna, voor hij het ding weer uitstak. “Ben je niet benieuwd?” vroeg hij toen. “Er zit echt iets in,” zei hij vervolgens. Ergens had hij het idee dat deze Pokémon nog weleens sterker kon zijn dan het gehele team van de jongen.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyma sep 08, 2014 10:03 pm

alphonse barthélémy mercier.
De ruwe, lichtelijk geïrriteerde 'opmerking' (als je het zo kon noemen) die naar Alphonse's hoofd geslingerd werd wist de jongen effectief de mond te snoeren. Beledigd en met een half open mond keek hij de ander aan, woede duidelijk in zijn ogen. Hoe durfde hij! Hoe durfde deze hufter! Vervolgens vertelde de ander Alphonse kalm dat als hij een Team Rocket lid was geweest, hij wel hele andere dingen gedaan had. En dat was nou niet echt effectief. Alphonse sloot zijn mond terwijl woede in hem opborrelde. Wat een zak. Waarom zou Lilium in godsnaam met zo'n persoon om willen gaan? De jongen merkte toen op dat hij niet zo dom was om zich te verlagen tot stelen, en dat een Pokébal richting zijn kop ook niet echt nuttig was, maar Alphonse leek de woorden nauwelijks op te merken. "Andere dingen? Andere dingen? Oh ja? En wat was je dan precies aan het doen, hm? Want het zag er behoorlijk verdacht uit!!" Hij krijste bijna, wangen rood van ergernis, maar toen de jongen hem vroeg of hij niet nieuwsgierig was naar wat de inhoud van de Pokébal was, kalmeerde Alphonse wat. Oké. Rustig aan. Boos zijn en tegen dit mens krijsen had ook geen zin. Hij ademde diep uit, voelde de irritatie en bezorgdheid enigszins wegebben. Nou, eigenlijk was hij wel benieuwd naar de inhoud van die Pokébal, maar hij betwijfelde of het iets goeds was. Deze jongen leek namelijk het type dat alleen maar enge, monsterachtige Pokémon had. Zoals die enorme zwarte (nu oranje) Charizard. En nou ja, een Treecko. Maar die was ook gewelddadig. Met brede passen liep Alphonse toen op de ander af en griste de Pokébal uit zijn hand. "Nee!" zei hij geërgerd, en hij liet de Pokébal krimpen om deze vervolgens in zijn zak te laten glijden. Eigenlijk had hij heel boos weg willen lopen, maar hij wilde die arme Pokémon (hoe moordlustig die dan ook waarschijnlijk was) niet aan zijn vreselijke lot met dit monster overlaten. Dus nam hij het dingetje maar mee. "En ik hoef jou ook niet meer! Ik ben wel klaar met dit gesprek!" zei hij, waarna hij zich nog steeds dichtbij de ander staand omdraaide en met brede passen van hem afliep. "Als ik jou ooit nog tegenkom...." begon de jongen, maar hij wist dat het een loze bedreiging zou zijn, dus sloeg hij zijn armen alleen maar over elkaar en maakte hij aanstalten te vertrekken. Bah. Hij moest Lilium gaan zoeken en erachter komen of ze oké was, niet met deze slungel praten!
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptydi sep 09, 2014 10:33 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
De jongen flipte opnieuw en begon te krijsen alsof er net een ongewenst object in een ongewenst gat gestoken was. Het was vrij irritant, moest Aiden hem nageven. De neiging om hem dan ook terug te stoppen aan de tak waar hij thuis hoorde, werd met elk woord dat de blonde jongen sprak groter. Ook was er zo’n bepaalde neiging om die make-up van z’n smoel te vegen, maar Aiden besloot dit voor zich te houden. Immers wilde hij dat niet aan zijn handen hebben. Dat was smerig. Hij had weleens een meisje ‘gekend’ dat wat veel make-up droeg en dat aanraken was nooit fraai geweest.
Gaat jou dat iets aan?” vroeg hij rustig, zijn ene wenkbrauw opgeheven. “Wat ik je kan zeggen, is dat ze zich vast en zeker pri-ma heeft vermaakt,” sprak hij, dat niet veel goeds betekenende glimlachje op zijn gezicht toverend, terwijl zijn blik iets vernauwd was. Vervolgens fronste hij licht. “Ik denk zelfs dat ze zich veel beter voelde na onze ontmoeting dan ervoor,” grijnsde hij daarna. God, wat was het leuk om een idioot type als dit te pesten. Immers sprak hij geen leugens. Lilium had zich best rot gevoeld voor hun ontmoeting, maar leek iets zekerder aan het eind. Afgezien van het flauwvallen, maar in ieder geval huilde ze aan het eind niet meer haar ogen eruit. Dat was toch fijn.

De jongen zei klaar te hem met hem en het gesprek. Toen hij echter besloot een dreigement te maken, veranderde Aiden’s blik en vernauwde hij zijn ogen, de jongen aankijkend alsof hij hem elk moment de nek om kon draaien. “Weet je zeker dat het handig is om zo te praten, jochie?” vroeg hij, zijn stem veel te neutraal voor het moment, wat het misschien nog wel net iets enger maakte. Immers had hij niets te vrezen van dit kleine, blonde gastje. Wat zou hij willen doen? Hem slaan? Dan zou hij wel goed zijn best moeten doen en zou hij daarna in een héle hoge boom hangen.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Alphonse Mercier
Member
Alphonse Mercier
Punten : 385
Gender : Male ♂
Age : 16 years old
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t77-alphonse-mercier https://pokemon-journey.actieforum.com/t85-alphonse-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyvr sep 12, 2014 4:48 pm

alphonse barthélémy mercier.
Wat een vies mannetje. Alphie mocht hem niet. Nope, hij mocht hem echt ontzettend niet. De manier waarop hij sprak, de woorden die hij zei, de blik die hij in zijn ogen had. Bah. Nee. Met een diepe, boze frons op zijn gezicht keek Alphonse toe terwijl de jongen zeer in zijn nopjes opmerkte dat Lilium zich vast prima voelde, en zich nu waarschijnlijk juist beter voelde dan eerder. Nou, zo had het niet geleken. Als Alphonse iemand zoals deze jongen zou ontmoeten, zou hij zich alleen maar geïrriteerder voelen na afloop, en niet beter. Zoals nu. Woede en ongemak borrelde binnenin hem, waardoor zijn maag rare sprongen maakte en zijn handen lichtjes trilde. Er veranderde echter iets aan de jongen toen Alphonse aan zijn zeer bedreigende bedreiging begon. Hij vroeg Alphonse of het wel handig was zo tegen hem te praten, waarna de ander Alphonse een 'jochie' noemde. Ho eens even, Alphonse was dan misschien wel jonger, maar geen jochie! De jongen opende zijn mond om iets te zeggen, maar wederom lieten de woorden hem in de steek en moest hij ze eventjes zoeken. Toen de woorden eenmaal terecht waren, zei Alphonse; "Het kan me geen ruk schelen of het handig of niet is!" Zo. Wow. Go Alphonse. De jongen draaide zich vervolgens om op de bal van zijn voet en begon boos weg te benen, niet meer omkijkend naar de jongen en zijn over-enthousiaste draak. Bah. Wat een creep!

[ Alphie uit Nee Anita je mag Aiden niet eerder laten weglopen >:C ]

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Emptyvr sep 12, 2014 5:02 pm

[ Route 10 ] Get me out! Xkxc7a
Taking this to the grave
Dit moment amuseerde de jongen veel te veel. Het was dan ook niet zo dat hij ook maar iets te vrezen had van de kleinere, jongere, blonde jongen die zich voor hem bevond. Als deze zou proberen hem iets aan te doen, zou hij hem simpelweg beet laten pakken door de Charizard en ergens had Aiden niet het idee dat het hele team van de jongen iets te vertellen zou hebben tegen de grote draak-achtige Pokémon die hij in zijn bezit had.
Toen de jongen had besloten hem te bedreigen, had Aiden hem dan ook snel duidelijk gemaakt hier niet van gediend te zijn. Hij zou zich niet laten bedreigen door een jochie dat niet eens zijn eigen broek op zou kunnen tillen. Het antwoord van de jongen was echter, zoals verwacht, niet heel intelligent. Het idee om weg te lopen leek wel enige intelligentie te hebben, al wist Aiden nog niet heel zeker of dit wel echt het geval was. Misschien moest de jongen gewoon heel nodig naar de wc, of iets in die richting.
Ezio, kom maar jongen,” sprak Aiden tegen de Treecko, wie uit de boom sprong en in de armen van zijn trainer landde. Toen deze hem los wilde laten gebruikte de Treecko de haakjes aan zijn poten om op de rug van de jongen te klimmen en aan zijn schouder te blijven hangen, waardoor deze even zuchtte. Hij keek het blonde jochie met een grijnsje na en aaide de Treecko vervolgens over zijn groene kopje. “Zie je, zo leer je je Pound nog eens goed te gebruiken,” sprak hij droogjes tegen het ding, voor hij zelf ook weer ging lopen. Dit was wel weer genoeg activiteit voor vandaag.
ORANGE CARAMEL ! @ ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

[ Route 10 ] Get me out! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [ Route 10 ] Get me out!   [ Route 10 ] Get me out! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[ Route 10 ] Get me out!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Route 5] Day after day
» Route 21
» On my way[Route 2]
» Fly, fly away {Route 10}
» Almost (Route 4)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: