Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Never Have I Ever [+Sara Sweets]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2015 7:23 pm


Cecille’s antwoord overtuigde Sara niet echt ergens van. Als ze het verhaaltje over hoofdpijn had geloofd, had ze nu meteen een paracetamol uit de kast gehaald en die aan haar vriendin gegeven, maar inmiddels was ze er van overtuigd dat er iets anders aan de hand was. Toch begeleidde ze de blondine richting de medicijnkast. Haar suggestieve vraag zorgde er voor dat Sara heel hard wilde zuchten, maar daar kreeg ze de kans niet voor. Ze hoorde namelijk een harde dreun en draaide zich direct om. Cecille lag op de grond. Waarschijnlijk was ze gevallen. Ha. Karma. Sara zou haar hand hebben uitgestoken om de blondine overeind te helpen, maar haar blik viel op iets anders waardoor ze dat volledig vergat.

“Wat heb jij nou weer gedaan?” siste Sara. Ze wilde schreeuwen, maar kon beter niet de aandacht van haar ouders trekken. Ze hurkte neer bij Cecille, pakte haar zonnebril op en twijfelde of ze deze weer terug moest geven. Hoe zouden haar ouders op het blauwe oog reageren? Die zouden natuurlijk meteen denken dat Sara een of ander randdebiel datete en dan was het geheid over. Ze twijfelde dan ook niet langer en zette de bril weer op de ogen van de blondine. “Hou die nog maar even op.” Sara klonk streng, al kwam dit voornamelijk omdat haar nervositeit nu alleen maar versterkt was. Ze streste over haar ouders, maar ook over het feit dat Cecille dit voor haar verborgen had gehouden. “Je hebt zeker geen hoofdpijn?” vroeg ze na, al wist ze het antwoord eigenlijk al zeker. Ze pakte Cecille vast aan haar armen om haar overeind te helpen. Haar ouders zouden zo meteen verwachten dat ze aan tafel kwamen zitten en nu had Sara ook nog eens een blauw oog om voor te zorgen. “Ik… Ik kan wel helpen het te verbergen. Maar dan moeten we opschieten.” Ze lette er op dat haar toon wat zachtaardiger werd, ondanks de stress die ze voelde. Kon het nog erger worden?
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo mei 31, 2015 9:01 pm


Sara reageerde niet geamuseerd. Natuurlijk niet. Zelfs met de pleit van Cecille was haar woede waarschijnlijk niet in te houden. Gelukkig schreeuwde ze niet, al kwam dat waarschijnlijk omdat Sara haar ouders niet wilde alarmeren en niet omdat de blondine daarom gevraagd had. Voor ze echter antwoord kon geven op die vraag, hurkte de witharige bij haar neer en pakte de zonnebril van Cecille van de grond. Het meisje durfde vanaf dat moment even niks te zeggen, bang dat een ontploffing nog steeds zou komen. Toen werd het voorwerp echter terug op haar neus geduwd en hoewel het even door haar gedachten flitste dat Sara haar misschien met de vlakke hand tegen haar wang zou meppen, gebeurde dat niet. Waarschijnlijk ging dat ook vrijwel nooit gebeuren, want het leek er sowieso op dat Sara woorden boven daden verkoos als het op woede aankwam. Desondanks deinsde Cecille toch even terug van de indirecte aanraking van haar zonnebril toen haar vriendin haar handen naar haar uitstak. De zonnebril moest ze nog maar even op houden. Ze was ook niet anders van plan geweest.

De vraag of ze echt hoofdpijn had kwam toen tussenbeide en de blondine beet op haar onderlip. Toen echter een hand naar haar werd uitgestoken om haar overeind te helpen, zag ze dat als teken dat ze wel kon praten zonder een scherp weerwoord terug te krijgen. “N-Nee,” begon ze nerveus. “Het spijt me, ik wilde niet liegen, maar ik was bang dat– ik wil niet dat je ouders– wat als ze onze relatie niet op prijs stellen en ik raakte gewoon in paniek, want ik wil je niet door zoiets als dit verliezen...” ratelde ze, terwijl ze overeind kwam. “Het was sowieso niet gepland dat ik dit zou hebben. Iemand van Team Rocket probeerde mijn pokémon te stelen in Lumiose en ik heb me gewoon verdedigd. Ik leg het hele verhaal wel een andere keer uit als je het per se wilt horen?” Ze keek even vragend naar haar vriendin, niet zeker wetend of ze wel verder moest praten. Toch opende ze haar mond weer. “... Het spijt me.”

Sara wilde haar helpen. En aan de toon te horen, was het nog gemeend ook. Misschien was het wel gewoon de stress die net had gesproken voor de witharige. Haar vriendin zou haar toch niet echt levend villen? “Wat moet ik doen? Ik doe alles wat nodig is.” Haar stem klonk nu zelfverzekerder, maar Cecille was alles behalve dat. Het enige waar ze echt zeker van was, was dat ze vastberaden was dat ze Sara niet wilde verliezen. En dat was waarschijnlijk ook te horen in haar toon.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydi jun 02, 2015 10:26 am


Ondanks haar lichtelijke paniek luisterde Sara goed naar wat Cecille te zeggen had. Voor zo ver ze er iets van kon maken, tenminste. Haar vriendin was nogal aan het ratelen en hoewel ze dat best schattig vond, kon ze er nu even niet om lachen. Het was een wonder dat het haar een beetje geruststelde. Zij was niet de enige die zich zorgen maakte, blijkbaar. “Geen paniek, we lossen het wel op,” reageerde Sara, ook om zichzelf nog meer gerust te stellen. De teleurstelling dat Cecille over zoiets kleins had gelogen zou ze later wel een keer vermelden. Nu eerst dat oog verzorgen.

Dat was Sara tenminste van plan, maar toen ze hoorde dat een Team Rocket lid achter Cecille aan had gezeten moest ze toch wel een extra keer slikken. “Wat?” riep ze meteen verontwaardigd, even vergetend dat ze haar volume beter laag kon houden. Ze herstelde zich gelukkig meteen. “Ik hoor het graag ja, maar dat kan inderdaad beter later. Belangrijk is dat je nog leeft. En je hebt al je Pokémon nog, toch?” Een zorgelijke blik stond in haar ogen, maar die verzachtte toen ze de verontschuldiging hoorde. Ze legde haar hand kort op de wang van haar vriendin. “Excuses aanvaard, schat.” Eigenlijk was het een hele opluchting dat het maar een blauw oog was. Als Sara er niet nu achter was gekomen, had ze zichzelf waarschijnlijk dingen ingebeeld die nergens op sloegen. En Cecille had het uitgelegd en haar excuses aangeboden, dus er was niet echt meer een reden om boos te zijn. Gestrest was ze echter nog wel.

“Ik wou dat ik je concealer of foundation kon aanbieden, maar mijn huid is een paar tinten lichter dan die van jou dus dat ziet er raar uit. We hebben wel verschillende genezende zalfjes wat we sowieso kunnen gebruiken, maar dat helpt voor nu niet zo veel.” Sara liep alvast door naar waar de zalfjes te vinden waren, want een andere oplossing schoot haar niet zo te binnen. Dit zou nog een hele klus worden. Ze opende de kasten en zocht tussen de spullen, om een klein tubetje tevoorschijn te halen. “Kom eens hier met je oog,” zei ze, terwijl ze de dop van het tubetje af draaide en een beetje van het spul op haar vinger spoot. Vervolgens bracht ze het spul richting Cecille’s oog, maar vlak voor ze het blauwe deel met haar vinger raakte werd er door iemand geroepen. Haar vader. “Dames! Zijn jullie zo ver? Straks wordt het eten koud!” Shiftry. Dat betekende dat ze aan tafel moesten gaan zitten. “Het eten is net op tafel gezet. Mijn vader is nogal ongeduldig soms,” informeerde Sara haar vriendin. Op haar vader antwoorden deed ze niet, want ze zou toch binnen een minuut klaar zijn met het zalfje. Hoe ze daarna het oog zou verbergen had ze nog geen idee van. “Weet jij iets voor als je je zonnebril af moet zetten?” Ze klonk een beetje wanhopig. Haar ouders zouden dit echt niet op prijs gaan stellen.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydi jun 02, 2015 5:36 pm


Haar vriendin reageerde totaal anders dan Cecille verwacht had. Niet omdat ze Sara er wel voor aan had gezien, maar ze was meteen van het ergste uitgegaan, dus de woorden die nu werden uitgesproken kwamen in als een bom bij de blondine. Puur omdat ze die niet verwacht had, uiteraard. Het meisje besloot dat als teken te zien om eens diep adem te halen en die weg te zuchten, zodat ze kon kalmeren en de situatie van een beter punt kon bekijken. “Oké. Ja. Ik ben kalm.” Ze keek hoopvol naar haar vriendin, hopend dat zij een oplossing wist voor het idee, maar tot nu toe leek het er niet op. Het onderwerp switchte ook naar wat anders toen Cecille begon uit te leggen hoe ze eigenlijk aan dat blauwe oog was gekomen.

De verontwaardigde reactie zorgde ervoor dat de blondine meteen weer op haar tenen stond, bij wijze van, omdat ze bang was dat Sara dacht dat ze het zelf had uitgelokt. Dat bleek echter niet het geval; haar vriendin was gewoon bezorgd om Cecille en die verontwaardigde reactie was natuurlijk op het Team Rocket lid bedoeld. “Ik ben verder in orde en ik heb iedereen nog, gelukkig,” reageerde ze met een appreciërende glimlach. De hand die op haar wang werd gelegd, gevolgd met de liefkozende woorden die werden gesproken, zorgden ervoor dat ze echt kalmeerde nu en dat verwelkomde ze met open armen. Haar hand gleed richting die van Sara en werd eroverheen gelegd, waarop ze even haar ogen sloot en van het contact genoot. Het kwam immers niet vaak voor dat de witharige lichamelijk contact legde, ondanks hun relatie. “Je wilt niet weten wat voor een last dat van mijn schouders is,” zuchtte e opgelucht. “Ik weet niet wat me bezielde, maar ik was bang dat je echt heel boos ging zijn...”

Huidskleur. Daar had Cecille niet aan gedacht. Ze had juist gehoopt wat make-up van Sara te kunnen gebruiken, maar dat viel nu dus ook in het water. “Shit,” vloekte ze dan ook, sissend tussen haar tanden door zodat het niet al te erg hoorbaar was. “Ik heb zelf geen geld meer voor make-up, dus dat was zo’n beetje mijn enige hoop,” biechtte ze op. Sara kon haar echter wel een genezende crème aanbieden en daar zie de blondine geen nee tegen. “Voor jou niet, nee, maar ik heb het ook niet kunnen koelen vlak nadat het gebeurde,” reageerde ze erop. “Crème zou ik denk ik erg waarderen.” Ze had geen idee of dat effect ging hebben, maar het klonk in ieder geval wel zo, dus ze vond dat het in ieder geval het proberen waard was. Haar vriendin liep toen van haar weg en de blondine bleef even onzeker staan. Pas toen Sara haar bij zich riep, kwam ze in beweging en zette ze de zonnebril af, zodat de witharige erbij kon zonder een object dat in de weg zat.

Vlak voordat Sara de kans had op Cecille’s oog te smeren, werd er geroepen. De blondine schrok er zo hard van dat ze bijna van de grond sprong en de bril haast meteen terug opzette. Daar weerhield ze zichzelf nog echter net van, want ze realiseerde zich dat het niet uit dezelfde kamer kwam. Haar vriendin legde uit dat haar vader nog wel eens ongeduldig kon zijn en Cecille grinnikte zacht. “Mijn moeder ook,” sprak ze tegen het meisje. Toen werd er gevraagd of ze ideeën had voor wanneer de bril af moest. De blondine schudde met haar hoofd. “Ik kan anders wel zeggen dat ik een ooginfectie heb opgelopen ofzo? En dat ik daarom de bril op moet houden?” Ze grijnsde voorzichtig. Goh, dat ze daar niet eerder aan had gedacht. Zoiets was namelijk niet smakelijk om naar te kijken en dat werkte beter dan het hoofdpijn excuus. Toch?
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydi jun 02, 2015 6:05 pm


Ietwat zenuwachtig bracht Sara de vinger met de crème naar Cecille’s oog toe. Ze mochten dan weinig tijd hebben, maar dat betekende niet dat Sara niet door ging met de verzorgende procedure. Al was het alleen maar om aan haar vriendin duidelijk te maken dat ze zich echt om haar bekommerde. Dat haar moeder ook ongeduldig was, liet Sara geamuseerd snuiven. “Hebben we toch iets meer gemeen dan we dachten,” grapte ze. De crème was verspreid over het gebied wat blauw was en Sara had er op gelet dat het laagje zo dun was dat het er niet nog slechter uit zag dan het al deed.

Cecille had nog een idee voor een excuus, en hoewel Sara er eerst om fronste was dit misschien wel het beste idee wat ze tot nu toe had gehad. “Dat… zou nog kunnen werken ook,” zei ze. Ze draaide het dopje weer op de zalf en legde het terug waar ze het vandaan had. Haar ouders zouden vast ook wel beseffen dat een infectie aanzien tijdens het eten niet al te smakelijk was. “We kunnen in elk geval proberen om zo snel mogelijk het eten af te ronden. Of het gesprek op een ander onderwerp houden. Oh Arceus dit gaat nog wat worden.” Ze veegde een pluk haar weg achter haar oor, maar haalde hem direct er na weer achter weg omdat het niet lekker zat. “We moeten nu echt aanschuiven though.” Een diepe zucht volgde en ze pakte Cecille bij haar arm om haar naar de eetkamer te begeleiden. Ze deed hier wel iets langer over, zodat ze nog heel even de tijd had om met Cecille te praten. “Het komt goed. Toch?” Tot zo ver haar laatste poging om zichzelf moed in te spreken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptywo jun 03, 2015 8:09 pm


Het feit dat haar vriendin echt om haar gaf werd in deze situatie wel bewezen. Sara was helemaal niet zo koud als ze zichzelf neerzette en Cecille was vastberaden om het meisje daar een keer op te wijzen – maar niet nu. Nu waren belangrijkere zaken aan de orde, zoals haar oog verzorgen en dat etentje overleven. Hopelijk werkte haar smoes dit keer wel en werden er vragen gesteld waar ze zonder al teveel aarzelen op kon antwoorden. Sara wist de spanning een beetje te onderdrukken door een grapje te maken en Cecille lachte geamuseerd, al deed ze extra moeite om dat zo zacht mogelijk te doen. “Nice, dus we zijn niet volledige tegenpolen,” reageerde ze met een klein grijnsje. Bij de aanraking van Sara’s vinger deed ze haar best om niet terug te deinzen van het plotselinge contact – al was dat nu meer omdat die crème koud aanvoelde en niet omdat het echt ontzettende pijn deed. Cecille kon hier wel mee leven.

Haar nieuwe smoes viel in de smaak bij de witharige. Toen ze te horen kreeg dat het nog kon werken ook, glimlachte ze triomfantelijk. Ze had wel goede ideeën! Soms... “Klinkt als een plan,” sprak ze knikkend op het voorstel van Sara. Vervolgens zette ze in een vloeiende beweging haar zonnebril terug op en checkte dubbel of die wel goed bleef zitten op haar neus. Tevreden keek ze haar vriendin aan, die liet weten dat ze echt aan tafel moesten gaan zitten nu. De zucht die volgde, zorgde ervoor dat de zenuwen tien keer zo erg terugkwamen, maar daar wist ze een eind aan te maken door eens diep in te ademen. Volgens haar vader werkte dat prima en daar moest de blondine hem gelijk in geven. Bovendien was ze een Skarsgård en die gaven zich niet gauw gewonnen, in welke situatie dan ook. “Komt goed,” grijnsde ze zelfverzekerd naar de witharige, proberend haar vriendin wat gerust te stellen.

Meteen toen ze de kamer betreden, zakte Cecille echter de moed weer in de schoenen. Waar ze een normaal heterokoppel verwachtte te zien, zat een stel waarvan de ene wederhelft in een rolstoel zat. De blondine was niet bepaald een gesloten persoon, maar Sara had hier nooit wat over gezegd, dus had Cecille het niet bepaald verwacht. Haar blik van verrast veranderde echter heel snel naar een zachtere, vriendelijkere gezichtsuitdrukking. Zo vlug dat waarschijnlijk niemand het gemerkt had. Hoopte ze. Oké, Sara’s moeder was dus gehandicapt. Daar kon ze wel mee werken. Opeens viel alles op zijn plek. De schuifdeur die elektronisch bediend moest worden, het weinig aantal deuren in het huis. Had ze opgelet bij het naar binnen lopen van het huis, dan had ze het al moeten zien aankomen. Cecille zette zich hier echter makkelijk overheen en volgde Sara naar de tafel, onzeker of ze haar hand wel moest uitsteken voor de vrouw. Ze besloot voor de vriendelijke glimlach te gaan en stelde zichzelf opnieuw voor, maar dit keer aan de vrouw des huizes. Vervolgens trok ze een stoel naar achteren en gebaarde Sara dat ze er plaats op mocht nemen. Als een ware gentleman. Op het man gedeelte na.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2015 1:14 pm


In tegenstelling tot Cecille was het eerste wat Sara’s aandacht ving de tafel met eten. Niet omdat ze honger had, maar omdat ze zich af vroeg of alles wel compleet was en helemaal netjes stond. Wat dat betreft was ze net als haar ouders. Als er iets miste op tafel, moest dat per direct geregeld worden. Haar ouders hadden echter overal aan gedacht – iets wat de witharige eigenlijk niet verbaasde. Haar blik gleed vervolgens van haar moeder naar haar vader, wie allebei net gekleed waren, alsof er een of andere CEO van een bedrijf op bezoek kwam. Wel, dat betekende in elk geval dat ze Cecille als een belangrijk persoon zagen. Dat, of ze deden hun best om haar te intimideren en haar mogelijk af te laten zien van de relatie. Sara probeerde haar angst weg te slikken, helaas met weinig resultaat.

Sara liet vervolgens haar blik op Cecille hangen, terwijl die kennis maakte met haar moeder. Pas nu bedacht ze zich dat ze mogelijk nog nooit verteld had dat haar moeder gehandicapt was. Het leek er op dat Cecille hier mee stuntelde, want ze stak geen hand uit om te schudden en Sara was heel bang dat dit haar punten ging kosten bij haar ouders. De vrouw schonk haar echter een formele glimlach en vertelde de blondine dat het een genoegen was om haar te ontmoeten. Er werden geen handen geschud. Amelia vond schijnbaar dat Cecille het initiatief moest nemen en aangezien ze dat niet deed, bleef het standaard gebaar van kennismaking weg. Haar vader fronste hier om, maar zei niks. Zijn afkeur zou hij naderhand wel delen met zijn vrouw.

De witharige had haar blik nog steeds op haar moeder gericht en had daardoor niet door dat Cecille voor haar een stoel naar achteren schoof. Pas toen haar moeder een knikje gaf, zo’n gebaar van ‘kijk eens naast je’, wendde Sara haar blik af en zag ze haar vriendin met de stoel in haar handen staan. “Dank je,” zei ze, terwijl ze haar achterwerk op het zitvlak van de stoel plaatste. Aan haar houding was te zien dat ze zenuwachtig was, al zouden waarschijnlijk alleen mensen die haar lang kenden het opmerken. Het gezelschap wachtte tot ook Cecille plaats had genomen op een stoel, waarna twee van de drie hun blik op Cecille richtten en daarna kort op elkaar. Sara wist meteen wat het probleem was. De zonnebril. Nog geen seconde later opende haar vader zijn mond. “Zou je je bril kunnen verwijderen, alsjeblieft?” De vraag was beleefd, maar de toon was bijna dwingend en ook zijn blik was nogal streng. Sara richtte een angstige blik op haar vriendin. Of haar ouders dat zagen of niet, dacht ze niet eens bij na.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydo jun 04, 2015 7:14 pm


Cecille wist eigenlijk niet wat ze van die glimlach moest denken. Het zag er gemeend uit, maar toch ook weer niet. Had ze iets verkeerds gedaan? Of was het probleem juist omdat ze iets niet gedaan had? Arceus dit was veel te moeilijk. Misschien was het maar goed ook dat de blondine niet zo vaak voor iemand viel, dat bespaarde haar een hoop awkward etentjes met de ouders. Zeker als het toch na een maand weer uitging – iets wat met Sara gelukkig niet het geval was. Nerveus liet ze haar handen naar de leuning van de stoel glijden en schoof ze die naar achteren, zodat Sara erop kon zitten. Het duurde even, maar haar vriendin had toch door dat Cecille dit gebaar had gemaakt. Toen het meisje ging zitten, schoof ze met gemak de stoel meer aan en nam toen plaats op de overgebleven, lege stoel. Dat was toch een pluspuntje, right? De stoel aanschuiven voor je date was acceptabel en goed, right? Cecille was nog altijd nerveus. De sfeer hier was te bedrukkend – te serieus. Dit was ze absoluut niet gewend. Telkens als ze meeging op een etentje met de Celica’s was het ook niet zo, zelfs niet wanneer het zakelijke etentjes waren. Het bleef altijd hartelijk en open en Cecille moest toegeven dat ze dat begon te missen. Alles liever dan dit.

Toen ze zat, voelde ze meteen de blikken van Sara’s ouders op haar gericht. De neiging om ‘wat? Zit er iets op mijn gezicht?’ te spreken kon ze nog onderdrukken. Natuurlijk zat er wat op haar gezicht. Dat maakte Simon wel duidelijk. Cecille verslikte zich bijna in haar eigen speeksel. “Euh, nou... Ziet u, ik heb van de week een ooginfectie opgelopen en dat lijkt me niet zo smakelijk om naar te kijken tijdens het eten,” probeerde ze toen. Tot haar geluk klonk het dit keer niet zo geforceerd, maar de glimlach die bij de woorden kwam was dat zeer zeker wel. Het was een bescheiden glimlachje – eentje die vriendelijk moest lijken, maar hoewel Cecille daar heer en meester in was geworden tijdens gewone situaties, kon ze niet van zichzelf zeggen dat ze zoiets ook kon bij het liegen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 1:35 am


Tot zo ver leek alles redelijk goed te verlopen. Er was nog niemand hardop beledigd en Cecille hield zich aan het plan door te vertellen dat ze een infectie aan haar oog had. Ze kreeg het zelfs voor elkaar om het geloofwaardig uit haar mond te brengen en Sara dacht even echt dat het plan zou werken, maar toen schraapte haar moeder haar keel en zakte de moed meteen weer in de schoenen. “Kind, mijn littekens zijn ook niet smakelijk om naar te kijken, en toch verberg ik mijn gezicht niet tijdens de maaltijd. Het is hoe het is. Doe je zonnebril maar af, ik weet zeker dat we het wel aan kunnen.” Sara voelde zich bijna misselijk worden. Ze besloot dat het vuur te heet onder de voeten werd en deed een poging om een volgend onderwerp aan te slaan, precies zoals de twee dames van tevoren hadden besloten. “Moeder, zijn de broodjes al uit de oven? Of zijn die pas voor het nagerecht?” Haar moeder draaide haar hoofd in haar richting en Sara voelde dat de vrouw het plan door had. De opgetrokken wenkbrauw zei genoeg. Dit plan ging niet werken. “Ze staan nog in de oven. Tenzij je vader ze op tafel heeft gezet, maar ik meende van niet.”
Het luchtte Sara een klein beetje op dat haar moeder antwoord gaf op haar vraag, maar het was niet genoeg geweest om de aandacht helemaal van haar vriendin af te halen. Het frustreerde Sara, want ze wist dat zolang de bril niet af was, haar ouders niet wilden beginnen met eten. Poging twee om de aandacht op iets anders te houden werd gestart. “Oké, dank u. Zal ik vast voor iedereen opscheppen?” Ze stond al op van haar stoel, zodat ze beter bij de greep van de eerste schaal kon en makkelijker borden kon aanpakken, maar haar vader hield haar tegen. “Wacht nog maar even, ik geloof dat nog niet iedereen klaar is om te beginnen.” Zijn blik was gericht op Cecille en Sara begreep meteen wat het betekende. De kans dat ze dit gevecht wonnen werd steeds kleiner.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 1:59 am


Voor een moment dacht Cecille dat ze triomfantelijk waren met hun plan. Dat ze de zonnebril op kon houden en dat er verder niks aan de hand zou zijn. Toen Sara’s moeder echter haar keel schraapte en vertelde zelf ook littekens te hebben, voelde de blondine meteen een brok in haar keel. Ze wilde slikken, maar opeens had ze een erg droge mond en werd slikken moeilijk door de combinatie. Het angstzweet brak haar al bijna uit, maar toen besloot haar vriendin haar een handje te helpen door van onderwerp te veranderen. Waar het precies over ging, dat kreeg ze eigenlijk niet mee. Ze was te druk met haar eigen gedachten om de context van het verhaal te snappen. Eén ding kreeg ze echter wel mee en dat was dat het niet lukte. Oooooooh boy. Dit ging nu al heel erg bergafwaarts voor haar. Heel, heel erg bergafwaarts. Cecille voelde de adrenaline alweer door haar lijf gieren, terwijl haar hart sneller begon te kloppen. Ze wist gewoon dat liegen geen goede optie zou zijn geweest en toch besloot ze alles bij elkaar te liegen. Misschien was zij wel de grootste leugen die in de kamer zat. Ze hield immers niet van liegen en toch verdraaide ze in deze situatie alleen maar meer en meer de waarheid. Arceus, hoe haalde ze zich hier onder uit?

Sara waagde nog een poging door te willen opscheppen voor iedereen. Dit keer was het Simon die er niet intrapte en dat trok Cecille weer terug in de werkelijkheid. Haar aandacht ging echter niet volledig uit naar de Sweets; ze was in gedachte bezig om haar ouders op te roepen en besloot om te bedenken wat zij in deze situatie zouden doen. Haar vader was makkelijk te raden; hij zou de waarheid vertellen. Haar moeder wellicht ook, maar die zou er nog een heel verhaal aan plakken aan hoe ze aan het blauwe oog was gekomen. Iets wat vast en zeker niet in de smaak zou vallen bij meneer en mevrouw Sweets. Cecille slikte moeizaam en opende haar mond om wat te stamelen – al wist ze nog niet precies wat ze wilde zeggen. Het was echter op dat moment dat haar woorden invielen. “Oh... Ik euh... Ik wilde niemand beledigen, echt niet,” begon ze. Dit ging nog best goed. Shit, Cecille, waarom dacht je dat nou? “Het is alleen... N-Nou, ik ben het niet gewend om – ik bedoel, i-ik heb zelf nooit echt iets gehad als dit en – euh, w-well, ik schaam me er een beetje voor?” Ze forceerde weer haar mondhoeken omhoog naar een voorzichtige glimlach, proberend nog een beetje nonchalant ermee over te komen, maar ze wist dat haar lichaamstaal alles behalve dat afgaf. Nerveus krabde ze met haar hand achter haar nek en kreeg nu pas door hoe misselijk deze situatie haar eigenlijk maakte. Honger had ze nu echt niet meer.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 2:11 am


Sara ging weer zitten, en hoewel ze zich verslagen voelde, besloot ze om een hele andere houding aan te nemen. Ze legde haar benen en armen over elkaar en keek met een wat norse blik naar haar vader, als een of andere rebelse puber wie net een bezoek aan een feestje was ontnomen. Waarschijnlijk zag de man het niet, want die keek nog steeds naar Cecille, alsof hij met telekinese probeerde de bril van haar neus te verwijderen. Gelukkig had hij niet zo’n soort kracht, want dan had hij Sara het leven vast ook een stuk zuurder gemaakt. Hoewel bepaalde huishoudelijke klusjes dan wel een stuk makkelijker gedaan konden worden.

Haar ouders keken na Cecille’s uitleg elkaar even aan. Ze waren non-verbaal aan het communiceren, kon Sara zien. Hoe die twee het voor elkaar hadden gekregen wist ze niet, maar ze konden op een of andere manier met blikken elkaar hele verhalen en opinies uitleggen en dat konden ze al voor zo lang Sara zich kon herinneren. Ze had zich er vaak door buitengesloten gevoeld, want ze wilde nou eenmaal graag dingen weten en als dat niet hardop besproken werd, voelde het alsof een klein stukje controle bij haar wegviel. Ze deed een poging om te begrijpen waar haar ouders het over hadden, maar ze kwam niet veel verder dan dat ze Cecille’s verhaal niet vertrouwden. Het was uiteindelijk de vrouw van het stel die weer begon te spreken. “Dat is begrijpelijk. Ik heb me ook lang voor mijn littekens geschaamd.” Wonderbaarlijk genoeg kwam er een aardig antwoord uit haar mond wat Cecille niet de grond in boorde. Kon het dan toch dat het plan werkte? “Echter stellen wij manieren erg op prijs. Tijdens een diner is het wel zo fijn om je tafelgenoten in de ogen te kunnen kijken.” Nope. Het kon niet. Het plan was vanaf het begin al gedoemd om te falen. “Lijkt het je ook niet dat hoe eerder je die bril een keer af zet, hoe eerder je went aan je infectie en hoe eerder je schaamte zal verdwijnen?” voegde Sara’s vader er aan toe. Zijn toon was nu wat zachtaardiger dan voorheen, maar bij beide ouders was diezelfde strengheid te horen waarmee ze Sara altijd aanspraken.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 2:29 am


Er scheen een woordloos debat plaats te vinden vlak voor haar neus en Cecille wist niet hoe ze daarover moest denken. Ze keek een opzij, naar Sara, maar zag dat de witharige ook naar haar ouders staarde. De manier waarop deed haar denken dat het meisje probeerde uit te vogelen wat er gezegd werd, of juist niet, en Cecille vond het er eigenlijk wel schattig uitzien. Ze had er vast van genoten als ze niet in zo’n benarde situatie had gezeten. Amelia was de eerste die begon te spreken en het waren zulke verlossende woorden voor de blondine dat ze bijna opgelucht wilde zuchten. Het was niet dat ze zichzelf ervan kon weerhouden, maar de vrouw voegde er nog een aantal woorden aan toe die het meisje minder bevielen. Waar ze zojuist nog ‘dank u’ voor had willen zeggen veranderde in een regelrechte nachtmerrie voor haar. Hier ging ze niet onder uit komen, of wel? Ze moest Lena en Fredrik’s voetsporen maar volgen. Was het niet haar moeder die altijd zei dat ze ook de moed moest hebben om iets af te maken als ze de moed had ergens aan te beginnen? Het viel nu wel een beetje buiten de context, maar het was nog steeds toepasselijk voor de situatie.

Toen ook Simon haar aanspoorde om de bril af te zetten, wist ze dat haar lot bezegeld was. Verslagen wierp ze een laatste blik op haar vriendin – misschien wel echt haar laatste – en hief ze haar hand op om de bril dan toch maar af te doen. Ze besefte zich echter net op tijd dat het misschien beter was om eerst de waarheid te vertellen en dan te laten zien, want ze nam aan dat de Sweets het niet op prijs stelden om er op zo’n manier achter te komen. Haar hand zakte weer naar haar schoot, maar haar mond was al lang en breed geopend voor die daar lag. “Voor ik hem af zet moet ik eigenlijk iets bekennen,” begon ze. Ze slikte weer, proberend haar hartslag onder controle te houden. Haar handen voelden eigenlijk ook heel klam – waarschijnlijk van het zweet. “Ik heb eigenlijk geen ooginfectie...” bekende ze toen. “Het is een blauw oog.” Zonder de reacties aan te durven kijken, zette ze in een vloeiende beweging haar bril weer af. Zo ernstig zag het er waarschijnlijk niet meer uit omdat het al wat langer op haar gezicht was gegraveerd en nu ook langzaam begon te helen, maar een blauw oog was een blauw oog. En mensen kregen niet zomaar een blauw oog. Cecille beet op haar onderlip en hield haar adem in. Ze was nu immers echt het diepe in gesprongen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 2:50 pm


Sara had gehoopt dat er nog een uitweg was. Dat ze nog een manier konden bedenken om haar ouders te omzeilen zodat de blondine niet haar blauwe oog hoefde te tonen, maar Sara kon niks meer verzinnen waar haar ouders niet gemakkelijk op in zouden gaan en bovendien was haar vriendin haar al voor. Dat ze er gewoon voor uit kwam dat het een blauw oog was en geen infectie, had Sara niet verwacht. Of het haar ouders positief of negatief beïnvloedde dat ze er zo voor uit kwam dat ze gelogen had, kon Sara niet inschatten. Het viel haar nog mee dat ze geen beoordelende blikken met elkaar wisselden tot Cecille daadwerkelijk de zonnebril af had gezet en het oog te zien was. De zalf was al wat ingetrokken leek het, maar dan zag het er alsnog niet bepaald mooi uit.

Het bleef even stil aan tafel. Sara voelde zich alsof ze een Grumpig was bij de slager die op het punt stond om afgemaakt te worden. Zelfs toen haar ouders weer spraken en deze keer zelf een ander onderwerp aansloegen, voelde ze zich er niet veel beter om. “Zullen we maar gaan eten?” vroeg Simon, met zijn blik op Sara gericht om duidelijk te maken dat hij haar eerdere aanbod om vast op te scheppen nu wel aannam. De witharige stond weer op van haar plek en tilde de grootste zilveren cloche op, waar een flinke hoeveelheid tortellini onder verborgen had gelegen. Ze pakte de lepel die naast de schaal lag op en schepte deze vol. “De gast mag als eerste,” zei Sara, terwijl ze zich naar Cecille draaide zodat die zeker wist dat het over haar ging. Ze wachtte tot de blondine het bord wat dichterbij hield en liet toen de lepel er in leeg vallen. Dit proces, behalve dan natuurlijk het aankondigen dat de gast aan de beurt was, herhaalde ze ook bij haar ouders en uiteindelijk bij zichzelf. Daarna zette ze de cloche terug over het gerecht heen en tilde ze vervolgens een tweede op, waar pesto saus onder had gelegen. “Wil je saus er bij?” vroeg ze aan Cecille. Ergens verwachtte ze dat haar ouders het onbeleefd vonden als de blondine het weigerde, maar dat kon Sara niet schelen. Als haar vriendin de saus niet wilde, had ze daar vast een goede reden voor. Stel ze had een allergie, dan konden haar ouders haar moeilijk dwingen om het alsnog te eten. Al leek het Sara beter om niet nog een leugen te verspreiden.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptyzo jun 07, 2015 3:43 pm


Een stilte viel zodra ze haar zonnebril had afgezet. Cecille kon zichzelf er nog net van weerhouden om de bril niet met trillende vingers aan de kraag van haar shirt te hangen, want het leek haar ook onbeleefd om het ding zo op tafel neer te leggen. De blondine had zich nog nooit zo gevoeld als nu en als ze heel eerlijk moest zijn, dan maakte het haar doodziek. De misselijkheid die ze zojuist had gevoeld was er nog steeds en er kroop een emotie bij haar naar boven die ze in jaren niet meer had gevoeld. Een angst die haar ervan belette om dingen te doen en om te spreken. Iets zeggen durfde ze niet. Zelfs bewegen niet. Het was zelfs zo erg dat Cecille haar best deed om niet al te diep in en uit te ademen, bang dat die kleine beweging al haar kop zou kosten. Het was Simon die de stilte verbrak door te zeggen dat ze nu wel konden eten, maar het enige wat de blondine nu wilde doen was opstaan en weglopen, want dat was wel het laatste waar ze momenteel aan kon denken. Dat deed ze echter niet; waarschijnlijk zou ze het dan echt verpesten bij de Sweets.

Zelfs het aanzicht van het eten was niet genoeg om de honger terug te laten keren. Het hielp wel een beetje dat er geen vragen of harde meningen haar kant op werden geslingerd op het moment, maar het bleef aan haar knagen dat Simon en Amelia dit niet door de beugel vonden kunnen gaan. Sara wist echter haar aandacht te trekken door duidelijk te maken dat de gast als eerste mocht hebben, al duurde het wel een paar tellen voor Cecille haar bord oppakte en die naar voren uitstak. Ze moest echt kalmeren nu. Besluitend dat ze nu wel dieper in en uit kon ademen, probeerde ze haar eetlust wat omhoog te werken en de misselijkheid te negeren. Gelukkig lukte haar dat aardig; zodra ze zich niet meer focuste op haar blauwe oog en in plaats daarvan naar het eten keek, wist ze zich al wat beter te voelen. Het bord kwam terug op zijn plek te staan, ditmaal met tortellini gevuld, maar haar vork alvast oppakken of iets dergelijks deed ze nog niet. Misschien maar beter ook, want haar vriendin vroeg er nog bij of ze saus wilde. Cecille keek even naar de saus in kwestie – al was het niet om in te schatten of ze het überhaupt wel lekker vond. Wat dat betreft was ze een vuilnisbak en at ze alles wat haar maar voorgeschoteld zou worden. Een eigenschap die ze eigenlijk had geleerd nadat ze begon te sporten. Op een lege maag at je namelijk alles.

“Ja, lekker,” glimlachte ze naar Sara. Ze verbaasde zichzelf met hoe vast haar stem had geklonken en hoe makkelijk het nu was om haar mondhoeken op te krullen. Misschien omdat het haar vriendin was. Naar Sara zou ze eigenlijk altijd wel kunnen glimlachen.
Like a fever I will take you down ♪
Terug naar boven Ga naar beneden
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Emptydi jun 09, 2015 9:24 am


De stilte van haar ouders was Sara wel gewend, en toch voelde het deze keer zo anders met Cecille er bij. Ze wist dat ze een oordeel aan het vormen waren over de blondine en dat ze dit door stil naar elkaar te kijken deden. Ook was ze er zeker van dat het niet helemaal positief was en dat gaf haar een naar gevoel in haar buik. Echter besefte ze zich ook dat de kans dat Cecille een perfecte indruk had gemaakt op haar ouders nagenoeg nihil was, en om een of andere reden liet dat haar beter voelen. Ja, de leugen over het blauwe oog was niet in de smaak gevallen, maar de blondine was nog niet het huis uit gegooid, dus dat was al iets. Als Cecille nu gewoon haar vrolijke, sociale zelf was, gecombineerd met de manieren die Sara haar geleerd had voor het etentje, dan kwam het allemaal wel goed.

Sara deelde net als de pasta ook de saus uit en deed vervolgens hetzelfde bij de borden van haar ouders. Haar vader tilde die van haar moeder op, zoals gewoonlijk, en als laatste kwam zijzelf aan de beurt. Met eten op elk bord kon Sara weer gaan zitten en was het tijd om te eten. Behalve dat de glazen nog niet allemaal gevuld waren.
Gelukkig was Simon Sweets deze keer wel zo aardig om ook eens voor gastheer te spelen. Hij was degene die nu vroeg of Cecille en Sara wat te drinken wilden. Sara liet eerst haar vriendin antwoorden – zij was immers de gast, en zei toen pas wat ze zelf wilde. “Bronwater, alstublieft.” De man schonk voor hen beide in en pakte vervolgens zijn eigen bestek op. Als hij ging eten, mocht iedereen dat. “Eet smakelijk,” wenste hij hen toe, waarop Sara en haar moeder volgden en iedereen aan de tortellini begon. Simon begon na zijn eerste hap echter alweer te praten. “Cecilia, was het niet?” begon hij. “Vertel eens – wat zijn je ambities?” Van alle vragen die hij kon stellen, begon hij natuurlijk met die. De manier waarop hij de meervoudsvorm ‘ambities’ gebruikte, duidde aan dat hij er meteen van uit ging dat ze meerdere doelen in het leven had. Of in elk geval dat hij daar op hoopte.
tell me can a heart be turned to stone?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Never Have I Ever [+Sara Sweets]   Never Have I Ever [+Sara Sweets] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Have I Ever [+Sara Sweets]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sara Sweets
» Fix Me [+Sara Sweets]
» We're Never Getting Back Together? [+Sara Sweets]
» The Beginning of the End [+Sara Sweets]
» How can this be true [Sara Sweets]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: