{Route 5} Stubborn queen.
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 {Route 5} Stubborn queen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptydo jul 31, 2014 8:13 pm

let me live that fantasy
Met een kleine frons op haar gelaat keek de blondine naar haar nieuwste aanwinst, de Pokémon die ze geruild had voor haar Furfrou. En, al was ze enthousiast geweest na al die moeite een Snivy te hebben mogen ontvangen, scheen dit eenzijdig te zijn. De Snivy was totaal niet blij haar te zien. In tegendeel, zelfs. De Pokémon leek niets liever te willen dan zo ver mogelijk uit haar buurt te gaan, tenzij ze de kans kreeg haar trainster lastig te vallen. Want, oh, dan was ze er ineens snel bij. In eerste instantie had de blondine erover nagedacht ook deze Pokémon de wondertrade in te gooien, maar iets weerhield haar hiervan.
Het is nu wel leuk geweest, Khaleesi,” vertelde ze de Pokémon streng, maar deze keek haar niet aan alsof ze serieus werd genomen. “Nou, goed. Dan trainen we wel zonder jou,” sprak ze, waarna ze haar rug keerde naar de graspokémon en haar andere drie de kans gaf hun bal te verlaten. “Jongens, dit is Khaleesi. Ze is nieuw en vervangt Hollow in het team,” sprak ze rustig. De Ralts liep verlegen op de Pokémon af, wie meteen snauwde, waardoor de Braixen haar takje in brand stak en de Snivy kwaad aankeek. Oh, jongens, dit begon al lekker zeg…

Oké. Ik wil dat Bella en Cheers proberen Rayne te raken met Psybeam en Thundershock. Rayne, jij teleporteert weg,” sprak ze rustig, waarna ze toekeek hoe haar Pokémon deden wat ze van hen vroeg. Op deze manier trainde ze de snelheid van haar Ralts en de aanvallen van de andere twee, dus vond ze het een zeer effectieve manier van oefenen.
Af en toe wierp ze een stiekeme blik opzij, op haar Snivy, wie nu toch stiekeme interesse leek te tonen in het gevecht. Een kleine glimlach sierde het gelaat van de blondine. Het was dus gewoon een eigenwijsje.

Na een korte periode vond ze het wel genoeg geweest. “Stoppen maar,” zei ze, nadat de Ralts geraakt was door een Psybeam. “Jullie doen het goed,” glimlachte ze toen. “Binnenkort gaan we eens kijken naar countermoves,” sprak ze toen. Als coördinator moest ze haar offensie als defensie kunnen gebruiken en het liefst ook andersom.
Haar viel pas op dat ze niet meer alleen waren, toen haar Flaaffy enthousiast blaatte, iets wat ze vaker deed bij het zien van een onbekende.

390 words | tagged: lillian |  closed
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian Neverland
Member
Lillian Neverland
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 17 years old
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t198-lillian-isabelle-neverland https://pokemon-journey.actieforum.com/t202-lillian-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptydo jul 31, 2014 9:11 pm

A little spark may burst into a flame
Vastberaden rende Lillian achter haar snelle Cyndaquil aan. Ze wist dat Cyndaquil's best snel waren, maar ze zou Lucifer vast bij kunnen houden. Vooral omdat ze een super goede conditie had, van al dat trainen met andere pokémon. Haar Cyndaquil leek alles behalve moe te zijn, maar ze wilde hem toch nog proberen over zijn grens heen te laten gaan. "Sneller" Weerklonk haar stem door het gebied heen en de Cyndaquil versnelde regelmatig zijn pas, totdat hij uiteindelijk verlangzaamde en ze besloot dat het tijd was om te stoppen. Sprinten moest je niet te lang volhouden, dat was slecht voor je spieren. "Klaar." Het waren simpele woorden, maar haar Cyndaquil begreep ze. Lucifer mocht dan wel een vurige pokémon zijn, maar hij had zo zijn ambities om de beste te zijn en dat maakte hem een leergierige leerling. Lillian grijnsde breed en keek om haar heen, haar oog viel plots op de training van een ander en gefascineerd keek ze toe hoe twee pokémon hun aanvallen op de ander richtten en de Ralts probeerde te teleporteren. Het was een goede training, als je het zo bekeek, de Ralts leerde zo snel te teleporteren en bovendien beter te zijn in ontwijken, en de Braixen en Flaaffy werden hierdoor beter in hun aanvallen. Het viel er op dat een pokémon erbuiten stond, haar blik op de trainingen was stiekem en ze begreep meteen dat het een koppige pokémon was die vast niet wilde luisteren. Daar had Lillian er genoeg van gehad, bij sommigen ging het minder makkelijk om ze te trainen dan anderen, maar de lichtelijk geïnteresseerde blik in de ogen van de pokémon zei genoeg. Het zou niet lang duren voordat ze toch mee wilde doen - Lucifer had haar trainingen ook geweigerd in het begin, al had hij niet veel keuze gehad om niet te luisteren. Ze trok hem gewoon mee aan een lijn, dan moest hij wel rennen. Gelukkig begreep hij het nu. Het vrolijke geblaat van de Flaaffy deed haar opkijken van de Snivy en ze zag dat ze opgemerkt was, de Flaaffy leek hun te willen begroeten, maar Lucifer bleef op zijn plaats naast haar staan. Zo'n enthousiast type was hij nou ook weer niet. Echter was er een brede glimlach rond het gezicht van Lillian te zien toen ze dichterbij kwam. "Mooie training!" Zei ze. "Ik ben Lillian en dit hier," Ze wees naar haar Cyndaquil. "Is Lucifer, mijn Cyndaquil."
Lillian Isabelle Neverland
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptydo jul 31, 2014 9:21 pm

let me live that fantasy
Langzaam draaide de blondine zich om, waardoor haar een brunette opviel. Bij zich had het meisje een Cyndaquil, een starter uit de Johto-regio, wist ze. Al was Chikorita haar favoriete starter uit die regio, was een Cyndaquil zeker een interessante Pokémon. Even keek ze naar haar Snivy, wie met een ietwat vernauwde blik naar de vreemdeling keek. Wat was het toch een lastig portret…

Het meisje complimenteerde haar training en stelde zich voor als Lillian, waarna ze zei dat haar Cyndaquil Lucifer heette. Therin glimlachte even. “Bedankt en aangenaam, ik ben Therin,” glimlachte ze. Eigenlijk heette ze Katherina, maar die naam gebruikte ze vrijwel nooit en de meesten raadden niet dat de afkorting die ze gebruikte geen echte naam was.
Dit zijn Bella, Cheers, Rayne en Ho-” Even viel ze stil en schudde ze haar hoofd. Elke Pokémon had een glimlach op haar gezicht getoverd bij het horen van haar naam, waardoor het duidelijk was wie wie was. Echter was Hollow er natuurlijk niet meer, iets waar Therin nog even aan moest wennen.
En dit is Khaleesi,” verbeterde ze zichzelf, haar hand uitstekend naar de Snivy. Deze snoof en draaide haar kop weg, hiermee duidelijk makend niet van het gezelschap gediend te zijn. “Kom op nou, Khal,” sprak ze tegen haar Pokémon, wie even een dodelijke blik wierp op de Cyndaquil, om vervolgens weer ongeïnteresseerd weg te kijken.
Zoals je ziet, heb ik haar pas net. Ontvangen via een Wonder Trade,” zei ze met een schaapachtige grijns op haar gezicht. “Ik vraag me af of ze ook zo was bij haar vorige trainer…” mompelde ze toen, al was het meer tegen zichzelf dan tegen het meisje.

276 words | tagged: lillian
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian Neverland
Member
Lillian Neverland
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 17 years old
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t198-lillian-isabelle-neverland https://pokemon-journey.actieforum.com/t202-lillian-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptyvr aug 01, 2014 10:41 am

A little spark may burst into a flame
Ze zag dat Lucifer de verschillende pokémon geïnteresseerd aan het bekijken was, alsof hij zich bedacht of hij ze allemaal tegelijk kon overwinnen in een gevecht - zij betwijfelde het echter. Lucifer mocht dan wel denken dat hij deze pokémon met gemak aan zou kunnen, ze waren vast en zeker heel wat levels hoger dan hem, hij zou zo nog verliezen van een gras pokémon - waar hij meestal in het voordeel bij was. Het meisje stelde haarzelf voor als Therin, een naam die ze nog nooit eerder had gehoord en meteen koppelde aan haar. Zodat ze haar vast nog zou herkennen zodra ze elkaar ooit nog eens ontmoeten - desondanks dat de kans vast klein was dat ze elkaar nog eens zagen. Kalos was een grote regio en er waren nog vijf anderen, het zou toeval zijn als ze elkaar vaker tegen zouden komen. Misschien ging ze wel naar dezelfde gyms, zagen ze elkaar tijdens shows of contests. Het zou leuk zijn, inderdaad, om een bekend gezicht tegen te komen op zo'n plekken - maar dat zou ook betekenen dat ze een tegenstander zou zijn op dat moment. Lucifer ging naast haar zitten, met een dodelijke blik terug op de Snivy werpend. "Lucifer," Kalmeerde ze haar pokémon, die zijn blik van de Snivy afscheurde en weg keek. Alsof hij wilde zeggen dat hij het ook kon, zo vies kijken. Het meisje zei wat over een wonder trade en dat de Snivy dus nieuw was. De pokémon leek er helemaal niet van gediend te zijn om bij haar trainer in de buurt te zijn en Lillian herkende het wel van vele andere trainers die bij de Daycare waren aangekomen met de klacht dat de pokémon niet meer naar hen luisterde. "Ze draait vast wel weer bij," Weerklonk haar stem plots, uit het niets, na een tijdje gezwegen te hebben en geluisterd te hebben naar wat het meisje allemaal te vertellen had. "Ik heb in een Daycare gewerkt en genoeg pokémon gezien die ongeïnteresseerd leken te zijn, je moet gewoon doorgaan met je trainingen en uiteindelijk zal ze toch wel wat interesse tonen. Ik bedoel maar, zonder trainingen wordt je niet sterker." De laatste zin was gericht op de Snivy, terwijl ze haar blik over de pokémon heen liet glijden.
Lillian Isabelle Neverland
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptyvr aug 01, 2014 8:59 pm

let me live that fantasy
De blondine merkte op hoe de verlegen Ralts naar de Snivy toe liep, in een poging deze tot bedaren te brengen, haar eigen verlegenheid opzij duwend voor het team. Het enige wat er echter gebeurde was dat er naar haar gesnauwd werd, waardoor ze naar haar trainster toe liep. Therin zuchtte even. Wat een kenau…
Het meisje noemde de naam van haar Pokémon even, waardoor Therin haar blik op hem richtte. Ze zag dat deze en haar Snivy een vervelende blikwisseling hadden, waardoor ze met haar been zacht de Snivy aantikte, waardoor deze haar aankeek. Ze wierp een strenge blik op de Graspokémon, waarna deze eigenwijs haar kop de andere kant op draaide.

De brunette sprak dat Khaleesi vast wel bij zou draaien en vertelde te hebben gewerkt in een daycare, waar genoeg Pokémon kwamen die waren zoals deze. Ze zei dat, als ze doorging met wat ze deed, de Pokémon vanzelf bij zou draaien en interesse zou tonen, waardoor Therin even schaapachtig glimlachte.
Bedankt,” zei ze rustig. Ze begreep het niet. Ze had tot nu toe nooit problemen gehad met haar gezag, behalve toen ze Hollow net had, maar die was ook bijgedraaid. Waarom was deze Pokémon dan zo in en in lastig?
In een Daycare, zei je?” vroeg ze toen nieuwsgierig. “Ben je dan wel een trainer? Of een hoe-heet-het… Breeder?” vroeg ze met een kleine glimlach. Ze wist dat de eigenaren van zulke bedrijven vaak Breeders waren. Ze kende – naar haar weten – nog geen breeders, al kende ze sowieso niet heel veel mensen in Kalos die actief bezig waren met Pokémon. Haar reis was dan ook pas net hervat.

272 words | tagged: lillian
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Lillian Neverland
Member
Lillian Neverland
Punten : 529
Gender : Female ♀
Age : 17 years old
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t198-lillian-isabelle-neverland https://pokemon-journey.actieforum.com/t202-lillian-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptyzo aug 03, 2014 9:59 am

A little spark may burst into a flame
Lucifer had nog steeds eigenwijs zijn blik van de Snivy afgeworpen en eigenlijk moest Lillian wel een beetje om hem lachen, al deed ze dat niet, hij was hilarisch als hij kwaad was. Zijn blik gleed na een paar seconden dan ook nieuwsgierig terug naar de Snivy, maar toen deze ook niet meer naar hem keek richtte hij zijn aandacht op de andere pokémon. Hij leek ze weer te bekijken, te onderzoeken, alsof hij met ze wilde vechten; iets waar hij dus echt nog niet klaar voor was. Er moest nog veel van pas komen wilde hij tegen zo'n pokémon kunnen winnen, ze waren zeker tien levels hoger dan hij was. “In een Daycare, zei je?” Vroeg het meisje en duidelijk knikte ze. "Jup, ik heb minder dan een jaar een eigen daycare gehad, maar van te voren heb ik mijn ouders altijd meegeholpen met het trainen en fokken van de pokémon." Ze glimlachte even, wat was dat toch een mooie tijd. Waarom ze het achter gelaten had? Ze was klaar voor wat avontuur - en eigenlijk wilde ze weg van Johto. Even weg van thuis, nieuwe mensen ontmoeten en een nieuwe reputatie opbouwen. “Ben je dan wel een trainer? Of een hoe-heet-het… Breeder?” Ze dacht er even goed over na. Eigenlijk was ze zo'n beetje allebei, maar haar hoofddoel was toch het fokken van de pokémon. "Ik ben officieel een Breeder, maar ik let ook op de trainingen die ik mijn pokémon geef - al zijn die vaak iets anders dan de trainingen die een trainer of coordinator aan zijn pokémon geeft." Ze moest het zelf bekennen dat ze soms iets anders trainde dan mensen gewend waren.
Lillian Isabelle Neverland
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Troy Mercer
Member
Troy Mercer
Punten : 386
Gender : Non-binary ♀♂
Age : 18
Type : Breeder
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t108-katherina-therin-mercer https://pokemon-journey.actieforum.com/t112-therin-s-pokedex

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Emptyma aug 04, 2014 5:43 pm

let me live that fantasy
Het meisje vertelde minder dan een jaar een eigen daycare te hebben gehad, nadat ze haar ouders altijd had geholpen met het trainen en fokken van Pokémon. Een glimlach sierde het gezicht van Therin. Eindelijk iemand die ook eens iets anders had gedaan dan thuis zitten of trainen, zeg. Al leek het runnen van een eigen daycare haar vrij lastig, aangezien Pokémon elkaar lang niet allemaal mochten en wat nou als ze het op elkaar gemund hadden? Zelf kon ze haar Snivy niet eens onder controle houden…
Het meisje vertelde officieel een breeder te zijn, maar haar Pokémon wel te trainen, al deed ze dit anders dan de gemiddelde trainer of coördinator. Therin glimlachte even. “Dat klinkt interessant,” glimlachte ze. “Zelf ben ik een coördinator, al heb ik één badge en geen lintjes,” glimlachte ze droogjes. Ze keek even naar haar Snivy en zuchtte. “Ik heb enkele jaren in een trimsalon gewerkt, maar niets kan tippen aan het reizen met je Pokémon,” glimlachte ze toen. Al moest die Snivy wel eens gaan luisteren, want dat maakte haar humeur wel heel wat slechter.

De kleine Snivy besloot, nu haar eigenaar niet op haar lette, om maar even op pad te gaan. Al gauw werd ze echter geflambeerd door de Braixen van haar trainster, waardoor ze zacht gromde en maar in het gras ging zitten. Therin keek even een keer zuchtend de kant van het groene ding op en liet een wat schaapachtige grijns zien aan haar Braixen, die op een babysitter begon te lijken in het huidige team.

257 words | tagged: lillian
thanks melissa

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

{Route 5} Stubborn queen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Route 5} Stubborn queen.   {Route 5} Stubborn queen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Route 5} Stubborn queen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Route 5] Stubborn bird
» Tahlia "Lia" Queen
» Queen of the Scene [+Allison Lenier]
» Do you wanna be my ice queen?
» The Queen and the peasant [gesloten]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Camphrier Town-
Ga naar: