Run Away - Pagina 6
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Run Away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyvr maa 06, 2015 3:35 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Net als een hond wiebelde Danny's staartje vrolijk toen hij ook wat aandacht kreeg en onhandig kroop hij op Jasons schoot en keek met zijn grote ogen op naar de jongen. In zijn pokemontaaltje begon hij druk tegen hem te praten. Al die tijd zat Caroline nog steeds vast aan de litleo, die haar niet los wilde laten. Afleiding? met haar overige hand pakte ze een van de gekregen bloemetjes en hield die boven het neusje van de pokemon. Als hij het zou willen pakken, moest hij wel loslaten!
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyvr maa 06, 2015 3:45 pm

Run Away
De Bulbasaur kroop bij hem op schoot en Jason aaide de Bulbasaur rustig over zijn hoofdje terwijl hij begon te babbelen tegen hem. Jason glimlachte rustig naar de bulbasaur, terwijl hij door bleef aaien. "Ja, je bent een lieve bulbasaur he?" het feit dat het ook nog een pokémon van Kanto was maakte hem gerust. Hij wist nog hoe een vriend van hem een Bulbasaur had, een norrige net zoals George nu. Maar het was een sterke pokémon, Caroline had geluk met Danny. Leon liet intussen de vinger los en begon speels naar het bloemetje te slaan met zijn voorpootjes. Hij vond dit wel een heel leuk spelletje allemaal!
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyvr maa 06, 2015 3:53 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Danny's kleine staartje wiebelde nog wat meer heen en weer en bij de volgende aai begon hij nog sneller en nog luider te brabbelen. Gelukkig werkte Caroline's plan wel en sloeg de litleo met zijn poten nu naar het bloemetje. Ze schudde haar vrijgelaten hand uit en haalde opgelucht adem. "Heb jij al een soort droomteam in je hoofd?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyvr maa 06, 2015 7:46 pm

Run Away
De Bulbasaur leek het wel fijn te vinden, dus hij liet hem maar in de waan. "Heb jij al een soort droomteam in je hoofd?" Jason keek haar even aan, droomteam heh? "Nope, ik zie wel. Al wil ik wel maar één pokémon van een type in mn party. Dus geen twee keer Fire ofzo." zei hij met een schouderophaal. "En Danny is echt een schatje!" zei hij met een grote glimlach. Soms was hij... niet honderd procent man om maar zo te zeggen.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyza maa 07, 2015 10:21 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Nope, ik zie wel. Al wil ik wel maar één pokémon van een type in mn party. Dus geen twee keer Fire ofzo." Ze trok een van haar wenkbrauwen op. Hm, hij was dus niet zo'n liefhebber van vuur, die zijn hele team volpompte met dezelfde types. Was ook slim als trainer. "En Danny is echt een schatje!" De bulbasaur keek vrolijk op bij deze woorden. "Hmm," Lachte Caroline, die het bloemetje per ongeluk op de litleo liet vallen. "hopelijk is 'ie dat niet tijdens een gevecht, dan heb ik er niets aan." Merkte ze droogjes op.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 3:10 pm

Run Away
"Hmm," lachte het meisje tegenover hem. Jup, Jason was echt een vriend van de pokémon. "hopelijk is 'ie dat niet tijdens een gevecht, dan heb ik er niets aan." Jason keek haar met een glimlachje aan. Ach, niets was ook weer niet waar. Leon die had het bloemetje inmiddels vastgepakt en rende er speels mee weg, terwijl hij naar achteren keek naar het meisje. Alsof hij zei; Nu is het jouw beurt om de bloem te pakken! Het was ook een leuk beessie. "Ach, Leon die kan best vechten, hoop ik." zei hij met een lachje. Straks was hij veel te lief, oepsie haha.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 5:59 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
De pokemon greep het bloemetje vast en sprong van haar schoot, maar Caroline draaide haar hoofd niet om hem na te kijken, dus begreep ze de hint om te spelen ook niet. "Ach, Leon die kan best vechten, hoop ik." Een frons verscheen nogmaals op haar gelaat. "Hoop je?" Ze keek nu achterom naar de pokemon. "Heb je nog niet met hem gevochten dan?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 9:44 pm

Run Away
"Hoop je?" Eh, hopen ja. "Heb je nog niet met hem gevochten dan?" Jason schudde zijn hoofd. "Heb nog niet veel gevochten sinds ik hier ben." zei hij luchtig, terwijl hij kalm naar haar keek. "Maar dat komt vanzelf wel. Ik ben vooral benieuwd naar eventuele evoluties." zei hij met een glimlach. Nee, alles zou een verassing zijn. Hij hield van verassingen, naja. Leuke verassingen. Jason aaide de Bulbasaur rustig over zijn kopje, jeetje. Het was wel een beetje heet hier voor een trui. Jason pakte de onderkanten van zijn trui en trok deze over zijn hoofd. Hierdoor ging zijn shirt -die hij eronder aan had- een beetje omhoog waardoor je nog nét een stukje van zijn lichte sixpack zag.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
|| Yeah, veel plezier met zn buikje <3 ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 10:12 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Ey, dat klonk een beetje als een beginnende trainer. Nou, meer zelfverzekerdheid voor haar leverde dat zeker op! "Heb nog niet veel gevochten sinds ik hier ben." Zij ook niet, om eerlijk te zijn, maar ze richtte zich nu op het evolueren van haar pokemon. Ze haalde haar schouders op en keek wat verbeeld naar de grond, toen ze weer een beweging zag in zijn richting keek ze op. Net op het moment dat zijn shirt iets omhoog werd getrokken. "Hmm." Kwam er luider uit dan gehoopt en ze keek met grote ogen naar het gras. Arceus.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 10:42 pm

Jason keek even op toen hij een geluidje hoorde en rolde met zijn ogen. "Wat is er?" vroeg hij op een kalme toon aan haar. Jason trok zijn witte shirt recht waarna hij zich weer op de bulbasaur richtte. Inmiddels was Leon weer terug bij Caroline en legde het bloemetje -met nog een extra bloem die Leon had geplukt- op haar schoot neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptyma maa 09, 2015 11:11 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Eh.." Ze probeerde de verschenen blos op haar wangen te verbergen door haar rode horen voor haar gezicht te laten vallen. De litleo legde een extra bloemetje neer. "De bloemetjes.. ze zijn eh.. mooi." Glimlachte ze toen maar snel. Oeps.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptydi maa 10, 2015 8:22 pm

Run Away
"Eh.." Wat had die opeens? Jason keek haar vragend aan, maar niet dat ze dat zag aangezien ze haar gezicht verstopte achter haar haren. "Nou zeg, ben ik zo eng?" vroeg hij ietwat plagerig aan haar met een glimlach op zijn smoel. "De bloemetjes.. ze zijn eh.. mooi." Och, wat was de Litleo toch een charmeur zeg. Hij keek even naar de bulbasaur, waarna hij tegen hem fluisterde. "Geef nog maar meer bloemen aan je trainster, dat vind ze leuk." Arceus, soms kon hij wel een beetje te ver gaan, maar hij vond het wel grappig eigenlijk.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptywo maa 11, 2015 6:40 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Heel blij hopte de bulbasaur naar een klein bloemenperkje toen Jason had gesproken, maar Caroline kwam overeind. "Ik eh.. denk dat ik maar eens moet gaan, ja ja, ik moet nog eten halen en .. alles." Murmelde ze en wenkte Danny, die licht teleurgesteld een paar geplukte bloemetjes naar haar uitreikte. "D-Dag." Murmelde ze nog ongemakkelijk en stapte bij hem weg.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Emptydo maa 12, 2015 5:17 pm

Jason Moore
With Caroline

Run Away

Jason keek haar fronsend aan. "Ik eh.. denk dat ik maar eens moet gaan, ja ja, ik moet nog eten halen en .. alles." Jason glimlachte naar haar. Die was opeens... iets anders. "D-Dag." Jason fronste even, weggaan zonder een knuffel? Jason sprong overeind en gaf haar vanachter een korte knuffel gaf. "Je kan niet zomaar weggaan zonder een knuffel!" zei hij terwijl hij haar losliet. "Wat denk je wel niet." zei hij met een plagerige glimlach.
ty lexy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Run Away - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run Away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: