Run Away
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Run Away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Run Away   Run Away Emptyzo feb 08, 2015 6:23 pm

Run Away
Jason liet een gaap uit zijn mond ontsnappen. Damn, Leon hield hem de hele nacht wakker. Hoe kon dat beest nu nog zoveel energie hebben? Jason had in totaal ... 3 uur geslapen? Zelfs als Leon in zijn pokéball ging, ging hij er weer vanzelf uit en moest Jason eerst hem achterna zitten door de kamer heen. Super nice dit. Jason begon te neuriën, hij hield van zingen en vroeger deed hij het ook heel veel. Meisjes bezweken omdat ze het mooi vonden, maar nu had hij geen gitaar meer, dus had hij niet zoveel zin om te zingen. Dus hij deed het met neuriën. Leon rende al weer weg, waardoor Jason er weer eens achteraan moest rennen. "Leon blijf eens hier!" klonk zijn stem. Arceus, waar wou hij naartoe joh! Leon bleef staan en rende naar Jason, waarna hij lenig in zijn armen sprong. "Oef.." bracht Jason uit. "Je bent echt een raar ventje he?" zei hij met een glimlach.
|| With Leon || Eerste post voor Caroline Benetto~
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptyzo feb 08, 2015 7:38 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
De venipede kroop voor haar uit, door het lange gras, zoekend naar iets om haar vervelend mee te verdoen. Haar trainer liep wat dagdromend achter haar, niet echt aandacht schenkende aan iets. Weer moest ze een dag verdoen in het stadje waar ze nu al dagen verbleef. Ze wilde er op uitgaan, gewoon iets spannend beleven! Hoenn kende ze dan wel qua topografie, maar de mensen die er woonden? Nee niet echt, een heel tienerleven had ze gespendeerd in Mossdeep en nu had ze zin om die verloren tijd in de halen.
Piper maakte een verdacht geluid en Caroline keek meteen gealarmeerd op. Wat was er? Meestal maakte de venipede pas een geluid als ze iets had gezien of een gevaar aanvoelde. In de verte zag ze nu ook iets bewegen. Het meisje versmalde haar blik en stapte dichterbij. Daar zag ze een jongen, gelijke leeftijd misschien, met een pokemon in zijn armen. Zonder het tegen te kunnen houden kroop de venipede op de vreemdeling af, haar mond opengesperd. Oh nee. De aggressieve aard kwam weer naar boven. Caroline rende naar voren, maar haar voet bleef haken achter een boomwortel en ze viel op het gras, niet al te hard. Door de luide oef keek haar pokemon achterom en haastte zich weer terug. De pokemon gaf haar een klein porretje en ging vervolgens beschermend op haar rug zitten, maar dit hinderde Caroline er ook van weer overeind te krabbelen.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydi feb 10, 2015 5:05 pm

Run away
Jason merkte dat er een pokémon op hem af kwam, maar toen er een 'Oef' klonk de pokémon meteen terug ging en daar zag hij een meisje op de grond liggen. Jason rende meteen naar het meisje toe, "Hey! Ben je oke?" riep hij al rennend richting het meisje. Hij liet Leon los, die op de grond sprong, en knielde neer. De pokémon lag nu op haar rug, was dat niet zwaar? Jason kon het niet laten om een beetje te gniffelen, het zag er wel... charmant uit allemaal. "Hoe ben je überhaubt in deze positie gekomen?" vroeg hij vervolgens aan haar met een glimlachje.
|| With Caroline, Leon & Piper ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptywo feb 11, 2015 4:27 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Heel vervelend kropen de grassprietjes al in haar mond en kriebelden ze in haar neus, nog net kon ze zich ervan weerhouden om te niezen. De jongen rende op haar af en ze hoorde van boven haar een bedreigd geluidje uit de keel van de venipede komen. Waarschijnlijk stonden de gele ogen nu arrogant en kwaad op de vreemdeling gericht. Een bruine pokemon kwam op de grond gericht en bevond zich naar haar doen wel erg dichtbij, toch klemde ze haar kaken zwijgend op elkaar. "Hoe ben je überhaubt in deze positie gekomen?" Ze kon nog net de uitdrukking op zijn gelaat zien en zelf begon ze ook zacht te grommen. Wat een vervelende grijns. "Gevallen." Antwoordde ze kortaf en gaf het proberen om overeind te komen op. Dan maar smooth doen alsof deze houding helemaal haar ding was.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 12, 2015 3:53 pm

Run Away
Het meisje leek niet echt in een goede bui te zijn. "Gevallen." antwoordde ze kortaf. Naja, als hij daar zo had gelegen had ze toch ook wel moeten lachen of was hij gewoon een weirdo. Waarschijnlijk dat tweede, want hij was wel een beetje raar. "Hoe krijgen we die pokémon van je rug af?" vroeg hij op een serieuze toon. Nee, Jason kon ook wel serieus zijn als het moest. Leon die keek nieuwsgierig naar de pokémon en het liefste zou hij erbij komen maar dat liet hij maar. Het liefste zou Jason de pokémon registreren op zijn pokédex, maar het zou een beetje onbeschoft zijn om dat in deze positie te doen.
|| With Caroline, Leon & Piper ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptyvr feb 13, 2015 1:37 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
[i]"Hoe krijgen we die pokémon van je rug af?" [//i]De plotselinge verandering van zijn toon deed haar even vreemd opkijken. Dus meneer de lolbroek kon ook normaal doen? Ze trok haar wenkbrauwen wat op. Ze haalde haar schouders op -voor zover dat kon- en keek wat naar zijn voeten. "Geen idee, ik zit niet echt in de positie om dat te bekijken." Gromde ze hem nog lichtelijk aangebrand toe. Piper veranderde haar gewicht en maakte weer een boos geluid richting de trainer en zijn pokemon. "Maar Piper is wel snel agressief dus dat is een waarschuwing." Ja de venipede viel soms zonder excuus iemand aan.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptyma feb 23, 2015 10:56 pm

Run Away!
"Geen idee, ik zit niet echt in de positie om dat te bekijken." hoorde hij het meisje grommen. "Maar Piper is wel snel agressief dus dat is een waarschuwing." Uhm.. oke? "En wat verwacht je dan dat ik er nu aan ga doen?" vroeg hij fronsend. "Aangezien ik niet weet wat ik nu kan doen?" Mja, hij snapte het zelf ook niet heel erg. Wat verwachtte ze anders van hem?
Sorry voor de late reactie! || With Caroline, Leon & Piper
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydi feb 24, 2015 12:58 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Sarcastisch begon ze te lachen toen de jongen wat onnozel begon te murmelen. "Aangezien ik niet weet wat ik nu kan doen?" Een felle blik wierp ze op hem en Piper nestelde zich nu op haar rug, nog altijd haar gele ogen gericht op de vreemdelingen. "Ik weet het niet, maar door jou lig ik hier nu op de grond, dus jij bedankt maar iets." Indirect was het waar en Caroline was altijd goed geweest in het de schuld geven aan anderen.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptywo feb 25, 2015 4:44 pm

Run Away
De Litleo was compleet afgeleid door een dwarrelend blaadje en sprong deze achterna, fijn, dankje Leon. Nu was hij dus soortvan alleen met dit meisje. "Ik weet het niet, maar door jou lig ik hier nu op de grond, dus jij bedankt maar iets." wablief? Jason fronste even. "Wacht even, waarom lig je hier dan precies door mij?" vroeg hij aan haar. Hij krabte zichzelf even op zijn achterhoofd, waarom... wat? Waarom zou ze dan op de grond liggen door hem? What the... Hij was verward, heel verward.
|| With Caroline, Leon & Piper ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 12:55 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Wacht even, waarom lig je hier dan precies door mij?" De jongen praatte zo onnozel, ugh! "Piper rende naar jou toe en ik ging achter d'r aan en toen viel ik. Oftewel, door jou ben ik gevallen en ligt er een venipede op mijn rug." Sprak ze op zo'n rustige toon die barst van de woede. "Nou meneertje onbekend, wat ga je er tegen doen ..?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 5:06 pm

Run Away
"Piper rende naar jou toe en ik ging achter d'r aan en toen viel ik. Oftewel, door jou ben ik gevallen en ligt er een venipede op mijn rug." klonk ze rustig, maar Jason die hoorde de woede in haar stem. "Nou meneertje onbekend, wat ga je er tegen doen ..?" vroeg ze aan hem. Jason rolde met zijn ogen, wat kon hij er nou aan doen? "Ik gok dat je niet wil dat ik je pokémon pijn doet." sprak hij wat onverschillig, waarna hij even naar Leon keek. Nee, die zou er niks tegen kunnen doen. "Of je leent me je pokéball en ik laat hem voor je terugkeren?" stelde hij voor aan het meisje. Jeetje, snel geïrriteerd was ze wel hoor.
|| With Caroline, Leon & Piper ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 5:21 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Ik gok dat je niet wil dat ik je pokémon pijn doet." Oh die toon stond haar al helemaal niet aan! Met een pissige blik keek ze de jongen aan, die kreeg er van langs, oh dat wilde hij niet weten! "Of je leent me je pokéball en ik laat hem voor je terugkeren?" Hm, oké, eindelijk kwam er iets zinnigs uit zijn mond. Ze reikte met haar handen naar haar riem, maar kon er net niet bij. "Oh arceus! Ik kan d'r niet bij." Gromde ze, dit keer wat meer op zichzelf doelende. Ze richtte weer een pissige blik op de jongen. "Het lijkt erop dat jij hem maar moet pakken." Bromde ze. "Waag het iets uit te spoken!"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 5:35 pm

Run Away
Hij zag wel de kwade blik in haar ogen, oepsie. Nu was ze boos hoor, zou hij moeten gaan rennen? "Oh arceus! Ik kan d'r niet bij." Jason fronste even, lekker dan. "Het lijkt erop dat jij hem maar moet pakken." Hoorde hij haar brommen. Wacht wat? Oh nee. "Waag het iets uit te spoken!" Jason rolde met zijn ogen, "Alsof ik iets bij jou zou uitspoken." mompelde hij rustig, terwijl hij neerknielde bij haar. "Welke pokéball moet ik pakken?" Ja wist hij veel. Alsof hij wist welke pokéball hij van de twee moest pakken. Hij had geen zin in nog een pokémon die hem misschien wou aanvallen.
|| With Caroline, Leon & Piper ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 5:38 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Alsof ik iets bij jou zou uitspoken." Ze wierp hem een giftige blik toe. "Het zou waarschijnlijk ook jouw eerste keer zijn." Beet ze hem toe. "Welke pokéball moet ik pakken?" Ze haalde haar schouders op, voor zover dat kon. "Het zijn er maar twee, dus zoek het maar uit."
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Emptydo feb 26, 2015 5:48 pm

Run Away
"Het zou waarschijnlijk ook jouw eerste keer zijn." Jason rolde met zijn ogen, "Maar waarom zou ik dat überhaupt bij jou doen?" mompelde hij terwijl hij naar de pokéballs keek. "Het zijn er maar twee, dus zoek het maar uit." Jason zuchtte even geërgerd. "Dankjewel voor die nuttige informatie." mompelde hij zachtjes, terwijl hij een pokéball pakte en deze op de pokémon voor hem richtte. Please, please, please laat dit de goede zijn. Maar nope, er kwam een Bulbasaur uit. "Arceus." bromde hij, terwijl hij de Bulbasaur snel weer liet terug keren en de andere pokéball pakte. Hij richtte deze op de pokémon, die eindelijk terugkeerde. Jason haalde even zijn hand opgelucht door zijn haar. "Nu blij?" zei hij op een droge toon, terwijl hij zich op het gras liet vallen, waardoor Leon naar hem toe rende en op zijn schoot sprong. Jason aaide de pokémon even over zijn kopje, liever dat hij hierna weer alleen met Leon was.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Run Away Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run Away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: