Run Away - Pagina 5
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Run Away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptywo maa 04, 2015 9:51 pm

Run Away
"Uh.. sorry, dat had ik er niet zo.. erh, uit moeten laten flappen." Ongemakkelijk, zwaar ongemakkelijk. "Je kon het niet weten." mompelde hij, terwijl hij zijn blik op de Litleo gericht liet. Ze kon het niet weten, hoe zou ze het kunnen weten? Hij aaide de Litleo over zijn bolletje, die vrolijk zijn kopje tegen zijn hand drukte. "Dat is ook één van de redenen waarom ik niet in Kanto gebleven ben." klonk er even, waarna hij even zijn keel schraapte. "Een nieuwe regio klonk veel aanlokkender dan in de regio blijven waar je vader is overleden. Maar wat doe je eraan he?" zei hij met een schouderophaal. Hij wist nog wel hoe hij als 10-jarig jongetje net op reis wou met George, de Eevee toen nog. Toen was George nog knuffelig, nu was hij zo... norrig. Hij hoopte dat Leon, ongeacht hoe hij ging evolueren, zijn speelsheid en knuffeligheid behield.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptywo maa 04, 2015 10:20 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Dat is ook één van de redenen waarom ik niet in Kanto gebleven ben." Ah ja, dat verklaarde wel iets van zijn keuze om hier naartoe te trekken, ja. "Een nieuwe regio klonk veel aanlokkender dan in de regio blijven waar je vader is overleden. Maar wat doe je eraan he?" Ze knikte begrijpend. "Ja.." Murmelde ze nog een beetje geschrokken van zijn antwoord. Ze zou er niet aan moeten denken, zonder vader te moeten zijn, al had hij bijna nooit naar haar omgekeken. Het bleef familie, toch? "Heb je wel.. goede herinneringen aan hem ..?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptywo maa 04, 2015 11:11 pm

Run Away
"Ja.." hoorde hij haar murmelen. Jason slikte even, fijn was het weer awkward. "Heb je wel.. goede herinneringen aan hem ..?" luidde de vraag vervolgens en Jason keek naar het meisje met haar rossige haren. "Ja," zei hij met een glimlachje. "Ik heb samen met hem mijn Eevee gevangen." vervolgde hij met een glimlachje. "Hij was altijd optimistisch, vrolijk en wou altijd mensen helpen. Geweldige man en vader was het. En zo wil ik hem graag herinneren ook."
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptywo maa 04, 2015 11:28 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Oh dan betekende die Eevee vast veel voor hem.. Of ja, vaporeon nu dan. "Hij was altijd optimistisch, vrolijk en wou altijd mensen helpen. Geweldige man en vader was het. En zo wil ik hem graag herinneren ook." Ze liet een wat schraal glimlachje op haar gezicht verschijnen. "Dat is in ieder geval mooi dan." Murmelde ze.
"En met hoenn heb je geluk, want hier is ook een vuur gym!" Waar ze voor nu nog wel tegen opzag met haar gras en insect pokemon.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:32 pm

Run Away
"Dat is in ieder geval mooi dan." hoorde ze haar zeggen. Jason glimlachte zachtjes naar haar, jeetje. "En met hoenn heb je geluk, want hier is ook een vuur gym!" Hij lachte even zachtjes, "Ja, ik ben benieuwd welke pokémon de gymleader heeft, al kan Leon ze allemaal aan. Of niet dan, Leon?" vroeg hij met een glimlach aan de Litleo die een vrolijk geluidje maakte. "Litleo~!" riep hij vrolijk. Jason lachte even, waarna hij de Litleo even tegen zich aan drukte. Leon was gewoon zijn maatje, zijn grote maatje.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:34 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Ja, ik ben benieuwd welke pokémon de gymleader heeft, al kan Leon ze allemaal aan. Of niet dan, Leon?" Misschien wel dezelfde, tja, al was een litleo niet heel erg voorkomend in hoenn? Ach ja. "Ik hoorde wel dat de sterke gymleaders beschikken over mega stones." Alsof pokemon van level 60 verslaan niet al moeilijk was!
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:45 pm

Run Away
"Ik hoorde wel dat de sterke gymleaders beschikken over mega stones." Hm, daar had ze gelijk in. Jason keek even naar haar, nog steeds die Litleo tegen zijn borstkast gedrukt natuurlijk. "Jup, al heb ik vertrouwen in mijn team dat ze zelfs de mega-pokémon uiteindelijk aankunnen!" zei hij optimistisch, terwijl hij de litleo met één hand aaide. Als Leon ooit zou evolueren, zou hij het missen om hem in zijn armen te hebben, haha.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:49 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Jup, al heb ik vertrouwen in mijn team dat ze zelfs de mega-pokémon uiteindelijk aankunnen!" Dat was optimistisch van 'm? "Nou, je hebt er in ieder geval eentje, een pidgeot heeft er toch een?" Of was het een andere vogelpokemon waar ze een pidgeot nu mee verwarde? Ach, Danny zou er later ook een krijgen, mega venusaur ftw!
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:55 pm

Run Away
"Nou, je hebt er in ieder geval eentje, een pidgeot heeft er toch een?" ... daar had hij even niet aan gedacht. Hij knikte even, "Al weet ik niet of mijn pidgeotto Mega Evolutie aan kan, hij blijft het liefste uit de buurt van mensen. Hij vertrouwt bijna niets of niemand, laat staan mega evolutie." Jason haalde even zijn schouders op, "Maar ach, ik zie wel wat ik ga doen. Eerst maar goed trainen, dan kijken of ik überhaupt een keystone mag krijgen. Ze geven ze niet zomaar weg." zei hij, terwijl hij de Litleo iets losser liet. Leon die sprong meteen weer op zijn schoot en rolde zich op als een balletje. "Sommige pokémon mogen wel voor altijd zo klein blijven.." mompelde hij in gedachten, meer tegen zichzelf gericht dan tegen haar.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 3:57 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Klonk net als Piper, maar goed, er was helaas geen mega scolipede, anders zou ze binnen drie dagen klaar zijn met alle gyms. "Maar ach, ik zie wel wat ik ga doen. Eerst maar goed trainen, dan kijken of ik überhaupt een keystone mag krijgen. Ze geven ze niet zomaar weg." Ze hief een van haar wenkbrauwen weer eens op. "Ach met drie badges zijn ze meestal wel impressed, dan zijn je pokemon sterk en heb je al heel veel meegemaakt. Denk wel dat het je lukt." Mompelde ze simpel, met een schouderophaal.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 4:04 pm

Run Away
"Ach met drie badges zijn ze meestal wel impressed, dan zijn je pokemon sterk en heb je al heel veel meegemaakt. Denk wel dat het je lukt." Mhm? Zij die hem aanmoedigde? Dat was ook wel iets nieuws. Hij fronste even, "Ik zie wel, ik leef per dag." zei hij met een glimlachje. Opeens sprong Leon van zijn schoot en rende hij vrolijk rondjes om Caroline heen, terwijl hij speels door zijn poten zakte en op haar schoot sprong. Hij draaide zich op zijn rug, waarna hij met zijn poten speels naar boven sloeg. Het was alsof er opeens een knop in hem om ging, van rustig naar hyperactief. Wat is het soms ook een raar ding. Jason kon het niet laten om te lachen, nee dit was hilarisch. Vooral gezien hoe ze vorige keer reageerde op dat hij alleen ging liggen, nu had ze een speelse Leon op haar schoot.
|| Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 4:07 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Ah ze had weer eens wat verkeerds gezegd ..! Plots kwam de pokemon overeind en rende weer naar haar toe, na haar eerst duizelig te hebben gemaakt door rondjes om haar te rennen sprong hij opeens op haar schoot en ja.. wat deed het eigenlijk? Ze tikte een van de pootjes aan met haar hand en probeerde hem toen over zijn buikje te kriebelen. De hele tijd keek Danny haar weer met zijn grote puppyogen aan.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 4:19 pm

Run Away
Toen ze een pootje aantikte, vatte de Litleo het op als een 'ja' op het spelen. Hij probeerde speels de vingers van Caroline te pakken en het enige wat Jason kon doen was zacht lachen. Toen ze probeerde om zijn buikje te aaien pakte de Litleo met voor en achterpoten de arm vast en begon er speels in te bijten (dus niet echt bijten maar meer... happen en loslaten zonder dat hij doorbijt) Gossie, die arme Caroline -en arme Danny-
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptydo maa 05, 2015 4:22 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Ze trok een geschrokken gezicht toen de pokemon haar vinger en ar vastpakte en er op begon te .. nommen. De jongen verderop begon te lachen en vurig wierp ze een blik op hem en vervolgens op haar bulbasaur. Ze wenkte Jason's kant op en voor een keer luisterde de pokemon. Met een hobbelgangetje liep hij op de jongen af en zette een groen pootje op zijn been en deed vervolgens moeite om op zijn schoot te komen.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Emptyvr maa 06, 2015 3:18 pm

Run Away
Arceus, die uitdrukking op haar gezicht. Geweldig. Toen hij iets op zijn been voelde keek hij even naar beneden, naar de bulbasaur die op zijn schoot begon te klimmen. Mhm, dat maakte hem niks uit hoor. Hij had toch al bijna de hele dag die Litleo om zich heen. Hij glimlacht naar de pokémon en gaf hem een aaitje over zijn hoofd. Hij keek even naar Leon, die het niet erg vond om de vinger van Caroline vast te houden. Arceus, wat was het soms een geweldige pokémon voor andere mensen. Tja, Jason was er altijd op voorbereid, maar andere mensen schrikken zich meestal rot. En die reactie van de meeste mesen was meestal om keihard om te lachen, geniaal!
|| Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Run Away - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run Away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: