Run Away - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Run Away

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 5:53 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Voor een paar seconden verscheen Danny, de sukkel had een 50/50 kans niet eens kunnen maken! Ze rolde met haar ogen en toen werd het gewicht opeens van haar rug gehaald. Opgelucht haalde ze adem en krabbelde overeind, plukjes gras van zich afvegend en vervolgens nog een wat zure blik richtende op de jongen. "Er.. bedankt." Alsof ze dat echt meende, zo sprak ze het uit. Maar goed, ze was niet voor niets in haar gezin opgevoed.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 6:06 pm

Run Away
Het meisje kwam overeind en veegde wat plukjes gras af, terwijl Jason de kleine Litleo over zijn kopje kriebelde. "Er.. bedankt." klonk er, al klonk het niet heel erg gemeend. "Alsjeblieft." mompelde hij op een kalme toon, terwijl de Litleo met zijn voorpootjes tegen hem aanzette en een vrolijk geluidje maakte. De Litleo hield van aandacht en dan vooral geaaid worden. "Het is misschien handiger als je de volgende keer niet struikeld." merkte hij droogjes op, wat een gentleman was het toch weer.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 6:09 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Het is misschien handiger als je de volgende keer niet struikeld." Scherp haalde ze een van haar wenkbrauwen op. Als hij die stomme pokemon niet op zijn schoot had gehad, had ze hem zo op de grond geduwd. "Blijf die toon maar aanslaan, maar de volgende keer dat ik je zie, maak ik je zo hard in!" Gromde ze en klopte haar broek nog wat af. Ach een beetje modder ging er zo af in de was.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 6:41 pm

Run Away
"Blijf die toon maar aanslaan, maar de volgende keer dat ik je zie, maak ik je zo hard in!" Jason rolde even met zijn ogen, jeetje zeg. "Gedreven ben je zeker." zei hij op een neutrale toon. "Voorlopig doe ik nog niet aan gevechten, jammer voor je." zei hij met een schouder ophaal. Nee, hij moest eerst nog Leon goed trainen voordat hij echt aan de gevechten begon, want wat moest hij nou zonder zijn kleine Litleo? De Litleo maakte een vrolijk geluidje toen hij even op zijn buik werd geaaid en ging op zijn rug liggen met zijn pootjes omhoog. Jason grinnikte, even vergeten dat Caroline er ook nog was. De Litleo pakte zijn vinger vast met zijn voorpootjes en beet er zachtjes op. Jason kriebelde hem daarom op zijn buik, zodat hij deze losliet en opsprong en speels heen en weer sprong. Dit keer richtte de Litleo zich op het meisje en zakte door zijn pootjes. Arceus, Jason wist al wat hij wou doen en hij zou er helemaal niks tegen doen. De Litleo sprong op, met de bedoeling om haar hand te pakken. Hihi.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 6:44 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
"Voorlopig doe ik nog niet aan gevechten, jammer voor je." Hmpf en dat noemde zich een trainer? Waarschijnlijk had hij alleen maar deze.. pluizenbol. Ze trok geamuseerd een mondhoek omhoog en wilde zich net omdraaien, toen de pokemon een geluidje maakte en haar deed opkijken. Voordat ze een reactie kon geven op het vervelende beest, sprong deze op en raakte hij haar hand aan. "IEEK!" Piepte ze geschrokken. "Waarom viel jouw pokemon me aan?!" Gromde ze.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 6:52 pm

Run Away
"IEEK!" Jason moest zijn best doen om zijn lach in te houden, dit was geweldig. "Waarom viel jouw pokemon me aan?!" Jason hield zijn hand voor zijn mond, zodat deze de grote grijns verbergde. "Hij wil alleen maar met je spelen." zei hij, zijn lach onderdrukkend. De Litleo keek het meisje verward aan, hij wou alleen maar spelen. Niks anders. Hij zette zijn voorpootjes op haar been en keek haar met een schuin kopje aan. Arceus, wat was Leon ook een schatje.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 7:49 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Hij maakte dan wel geen lachend geluid, maar oooooh, ze kon die glinstering wel in zijn ogen zien. "Hij wil alleen maar met je spelen." Ze snoof, ze hoefde niet met de pokemon van hem te spelen. De pokemon zette om alles erger te maken de pootjes op haar been. "Nee, nee." Sprak ze richting de pokemon en wees naar de jongen. "Ga maar naar die vervelende knul, ik heb niets om mee te spelen."
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptydo feb 26, 2015 8:13 pm

Run Away
"Nee, nee." zei het meisje tegen Leon en Leon keek naar hem met verwarde ogen. "Ga maar naar die vervelende knul, ik heb niets om mee te spelen." Jason keek haar even kort aan. "Ik, vervelend? Nooit." zei hij terwijl hij plagerig glimlachte naar het meisje. "En die 'vervelende' jongen heeft ook een naam hoor." zei hij luchtig, terwijl hij haar met een korte glimlach aan keek. Echter zat Leon nog twijfelend op de been van Caroline, niet goed snappend wat ze bedoelde dus klom hij helemaal op haar schoot waar hij zich oprolde en rustig naar Jason keek. Leon, wat.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:07 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Oh nee, alsof hij een lief klein engeltje was. Caroline snoof en keek wat lichte minachting naar de pokemon, die wel heel erg in een zittende positie kwam. "En die 'vervelende' jongen heeft ook een naam hoor." Ze hief haar wenkbrauwen op. "Nou, je hebt die nog niet gezegd, dus tja, hoe kan ik dat dan weten ..?" Maar de grijns waarmee ze dat had gezegd verdween toen de pokemon bij haar op schoot kroop. W-wat? "Later krijg jij een venusaur op je schoot, dat je dat maar weet." Ergens vond ze het ook weer zielig om de pokemon van haar schoot af te dauwen.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:17 pm

Run Away
"Nou, je hebt die nog niet gezegd, dus tja, hoe kan ik dat dan weten ..?" Jason keek haar even kort aan. "Jason, dat is Leon." zei hij, waarna hij knikte naar Leon, die ondertussen op de schoot van het meisje lag. "Later krijg jij een venusaur op je schoot, dat je dat maar weet." Jason keek haar grijnzend aan. "Dan mag ik wel gaan rennen." zei hij droogjes, waarna hij zijn handen achter zich plaatste en daarop begon te leunen. Tja, iets anders kon hij ook bijna niet, aangezien Leon het wel lekker vond liggen op haar schoot.
|| With Caroline & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:32 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Oké het irritante joach heette dus Jason en zijn net zo irritante pokemon heette Leon. "Dan mag ik wel gaan rennen." Ze hief haar wenkbrauwen nogmaals op. "Nog even geduld, zoals je net zag, het was nog maar een bulbasaur." Al was een bulbasaur ook best wel zwaar. "Maar als je er toch zo eenzaam bij zit." Met een grijns klapte Danny's pokeball open en verscheen de bulbasaur. Die keek wat droogjes opzij en toen hij de litleo op haar schoot opmerkte werden zijn ogen groot. 'bulba?' Murmelde de pokemon en Caroline wees op de jongen, maar nee, Danny kon alleen maar zijn aandacht vestigen op de pokemon. Heel sad kroop hij dichterbij en Caroline had al meteen door wat hij wilde doen. Twee groene voorpootjes kwamen op haar been terecht en een beetje zielig steunde de bulbasaur op haar been, terwijl hij heel zielig naar haar keek. Dat was zijn plekje..
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:41 pm

Run Away
"Nog even geduld, zoals je net zag, het was nog maar een bulbasaur." Jason glimlachte plagerig naar haar. "Gelukkig voor mij wel." zei hij met een glimlachje, maar fronste toen ze een pokéball pakte. "Maar als je er toch zo eenzaam bij zit." Wat... Oh Arceus, daar was de Bulbasaur weer. Maar hij begon een beetje te lachen toen ook de bulbasaur op haar schoot wou zitten. "Je bent populair." zei hij met een glimlach. "Wil je er nog een pokémon bij? Ik heb er nog wel één hoor." plaagde hij haar, oh wat was hij toch weer gemeen.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:43 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
Met een zucht schudde ze haar hoofd en aaide de bulbasaur maar over zijn groene kop. Het was ook een gekkerd zeg. "Je bent populair." Nou.. ze was duidelijk populairder dus dat deed haar eigenlijk goed! "Wil je er nog een pokémon bij? Ik heb er nog wel één hoor." Ze wierp hem weer een giftige blik toe, maar die werd vervangen door een geschrokken blik toen de bulbasaur op haar schoot sprong en ze achterover viel. Oof.
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Jason Moore
Member
Jason Moore
Punten : 280
Age : -
Icon : Mudkip

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 12:53 pm

Run Away
Toen hij de giftige blik zag kon hij het niet langer inhouden en begon hij te lachen. Vooral toen die Bulbasaur van haar ook nog op haar sprong, ging hij helemaal stuk. Leon die sprong geschrokken van haar schoot af en keek verbaasd naar het meisje en de Bulbasaur. Jeetje zeg. Jason die lag ondertussen nog steeds in een deuk en keek haar lacherig aan. "Je hebt wel sjans zeg." kreeg hij er lachend uit, Arceus. Dit was echt zijn 'goede' humor.
|| With Caroline, Danny & Leon ||
Azrax @ Shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Caroline Benetto
Member
Caroline Benetto
Punten : 376
Gender : Female ♀
Age : 18 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1778-caroline-s-pokedex#32091

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Emptyvr feb 27, 2015 1:19 pm





user posted image
toxic
wait 'till you've seen this
De litleo sprong gelukkig nog van haar af en Danny rolde van haar buik af en begon vrolijke geluidjes te maken. "Je hebt wel sjans zeg." Ze kwam gelijk overeind en keek Jason weer boos aan. "Kan je alleen maar van dat soort comments maken of ben je ook nog ergens anders goed voor?"
TEMPLATE BY ELIZA @ SP & ATF




Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Run Away - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Run Away   Run Away - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Run Away
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: