Sleepy cloud - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Sleepy cloud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Emptydo feb 26, 2015 6:12 pm

Hij zei dat hij er lang over gedaan zou hebben. Ze glimlachte, en schudde haar hoofd. "Tja, dat zegt ook weer wat over hoe goed je bent en hoeveel je je best doet, hm?" grijnsde ze. Ze bladerde naar achterin, waar kleine schetsjes stonden van d'r Leafeon, het enige waar ze een beetje goed in was. "Is 't enige wat in kan tekenen. Naast Lantern, op de één of andere manier was ik daar vroeger echt obsessed mee ofzo," Ze haalde haar schouders op. Nu hoefde ze ze niet mee zo nodig... of misschien ook wel. Maar noet meer zo ontzettend graag als ze dat wezen vroeger had willen hebben. Een pokémon met types met advantages tegen elkaar waren wel handig, en Lantern waren electric en water. Daarom zouden ze op zich wel handig zijn om te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Emptydo feb 26, 2015 6:37 pm

lyrics will go here okay
Als hij zijn best zou doen? Hm, dan misschien net ietsje langer dan dat Alyss erover had gedaan. "Is 't enige wat in kan tekenen. Naast Lantern, op de één of andere manier was ik daar vroeger echt obsessed mee ofzo," Er werd een best wel mooie tekening geshowd van haar leafeon (toch?) en Andy knikte impressed. "Ziet er goed uit hoor." Glimlachte hij. "Lanterns? Hm ja, alleen zo onhandig voor een contest, behalve als ze altijd een zwembad ter beschikking hebben."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Emptydo feb 26, 2015 6:41 pm

De tekeningen waren niet slecht. Maar goed, ze oefende al best lang op eeveelutions, dus was ze daar heel goed in. Andy vond ook dat het er wel goed uit zag. Ze bloosde ietwat, en toen veranderde hij van onderwerp, over de Lantern. Ze knikte, en glimlachte. "Voor de Rain Contest zou het een mooie pokémon zijn. Maar ik heb ook een shiny Milotic, dus ik denk dat die eerder een plek in een contest zou krijgen van mij," grijnsde ze. "Wat ik had met Lantern vroeger wist ik ook niet. Vond ze gewoon leuk," Ze haalde haar schouders even op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Emptydo feb 26, 2015 6:47 pm

lyrics will go here okay
Hij vond het er wel grappig uitzien, dat iemand anders een keer moest blozen. Wonder boven wonder was hij het een keer niet. "Voor de Rain Contest zou het een mooie pokémon zijn. Maar ik heb ook een shiny Milotic, dus ik denk dat die eerder een plek in een contest zou krijgen van mij," Die contest was waarschijnlijk gehouden toen hij nog niet gearriveerd was in kalos. Jammer, hij had graag een extra beetje ervaring willen hebben. "Nou ja, ze zijn wel leuk. Ze geven licht in donkere wateren, altijd handig."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Emptyza feb 28, 2015 8:39 pm

"True, true," sprak ze, haar hoofd schuin van de ene kant naar de andere kant bewegend. "Wel handig voor als je 's nachts ergens heen moet surfen ofzo. Moet 'ie wel Surf kennen though," grinnikte ze. Ze nam nog een slok van haar cola. Iets te groot, dus een deel ging het verkeerde gat in, en ze begon hard te hoesten. Ze hield haar hand ondertussen om het glas geklemd, opdat het niet zou omkieperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Sleepy cloud - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleepy cloud
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sleepy time junction
» 〆 » Cloud eight « 〆
» Flying cloud troubles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: