Sleepy cloud - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Sleepy cloud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 3:57 pm

lyrics will go here okay
"Ja, ik ben een coördinator, maar ik doe ook gyms," Ah nog zo'n iemand! Vivienne deed dat ook. Was dat een goed idee misschien voor hem? "Is dat niet heel verwarrend? ook die gyms erbij?" vroeg hij licht verward. Je kon een gevecht wel.. ja een beetje in conteststijl doen, maar.. mja. "Al veel getraind voor die contest? Of heb je nog geen idee wat je gaat doen?" Hij haalde zijn schouders iets op. "Een beetje, ik denk dat ik mijn swablu ga gebruiken, maar ik denk dat ik d'r nog een paar aanvallen moet leren voordat het echt een goede act is. Jij?"
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 4:10 pm

Of het verwarrend was met die gyms erbij? Welnee. De zwartharige schudde haar hoofd. "Nee joh, alleen maar handig. Het levert alleen maar veel oefening en punten op! Je moet toch een beetje alle verschillende vechtstijlen leren kennen, snap je?" Toen stelde ze hem de vraag over de Valentine contest. Hij reageerde dat hij al wist wie hij in zou zetten, maar dat hij de act nog niet echt wist. Ze glimlachte. "Hetzelfde. Está heeft een paar goede combinaties, alleen de valentijnsstijl moet ik er nog wat doorheen mengen," glimlachte ze, denkend aan die Magical leaf. Het zou vast lukken voor die contest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 5:30 pm

lyrics will go here okay
Het was wel waar. Van die gevechten werden je pokemon alleen maar sterker ja. Hmm, misschien moest hij het ook maar een keer proberen? Het was een leuke extra uitdaging, want contests werden niet om de dag gehouden ofzo. "Hetzelfde. Está heeft een paar goede combinaties, alleen de valentijnsstijl moet ik er nog wat doorheen mengen," De jongen moest even glimlachen. "Je pokemon roze verven is denk ik niet goed genoeg, hm?"
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 8:51 pm

Just one more question. "Ik denk niet dat jij aan gyms doet, wel?" vroeg ze, om een bevesitiging vragend. Ze ging ervanuit dat het niet zo was, maar toch, om het zeker te weten. Hij was wel zo iemand die het leuk vond om dat te zeggen en vervolgens zelf het tegenovergestelde te doen of zijn.
Ze moest oprecht lachen om zijn opmerking. Een pokémon roze verven. Ze schudde haar hoofd. "Nee, ik denk dat ze dat niet echt kunnen waarderen, sorry Andy," grinnikte ze. Nee, hij moest wel iets beter zijn dan dat. Zijzelf had een goed idee, maar of ze het kon waarmaken was maar de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptywo feb 25, 2015 9:00 pm

lyrics will go here okay
Hij schudde zijn hoofd op haar vraag. "Nee, ik word al helemaal nerveus bij een contest, laat staan dat ik mezelf nog mee zenuwen ga geven door gyms uit te dagen." Glimlachte hij toen maar. "Nee, ik denk dat ze dat niet echt kunnen waarderen, sorry Andy," Nou ja, twee van zijn drie pokemon waren roze, dat bespaarde hem in ieder geval wel wat geld. "Accessoires, daar komt het dan maar op aan en ik zal wel iets bedenken om het zoet te laten lijken." Nee, het thema gaf hem nog niet echt veel.. ideeën.
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 11:17 am

Hij was er te nerveus knikte. Alyss knikte bedenkelijk. Ja, dat kon ze wel begrijpen. Hoewel een gym niet veel zenuwen met zich meebracht, vond ze. Immers stond je maar met één iemand anders in een ruimte, waarvan je al een beetje wist wat die ging doen - je kon immers zat research doen via je pokédex, je holocaster en andere mensen. En dan had je nog je region navigator. Handig toch? Hij zei iets over accessoires bij de contest, en zij tuitte haar lippen even. "Je kunt altijd nog van gedachte veranderen en je Munna inzetten. Hij is immers roze. En volgens mij heel lief," Ze grijnsde, even denkend aan hoe de psychic type haar met zijn slurfje had aangetikt. Andy begreep vast waar ze op doelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 12:50 pm

lyrics will go here okay
"Je kunt altijd nog van gedachte veranderen en je Munna inzetten. Hij is immers roze. En volgens mij heel lief," Wat was hij nu blij dat hij de munna in zijn pokeball had gedaan, anders had Alyss misschien met een telepatische knuffel gekregen. "Het kan je, alleen heeft mijn munna nog niet zo'n grote keuze aan aanvallen." Glimlachte hij. "Maar misschien als hij iedereen kusje geeft, is dat al genoeg voor de winst!"
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:04 pm

Ja, een tekort aan aanvallen was wel een probleem. Gelukkig had Está er niet echt last van, al moest ze nog wel nadenken over de 'grande finale' van de act. Swift en Magical leaf waren natuurlijk mooie aanvallen, zeker in zo'n draaikolk. Maar wat ging ze daarna doen? Ze dacht aan een Shadow ball, Swift... Uhm... De Shadow ball kon de Swift opzuigen... Oh, dat bracht haar weer op een ander idee! Swift ball? Dat klonk gaaf.
"Nou, dan laat je 'm dat doen. Vinden ze vast te gek. Of eigenlijk een mooie psychic aanval en dan een kusje naar de jury. Weetjewel, die aanval die zorgt voor een roze gloed. Dat helpt vast ook," glimlachte ze, duidend op de move waarmee de Munna Está en Viaje had geholpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:06 pm

lyrics will go here okay
"Nou, dan laat je 'm dat doen. Vinden ze vast te gek. Of eigenlijk een mooie psychic aanval en dan een kusje naar de jury. Weetjewel, die aanval die zorgt voor een roze gloed. Dat helpt vast ook," Zo klonk de ideeënstroom van Alyss' kant, waarom Andy even moest lachen. "Nou, ik zou zo zeggen dat jij m'n munna wil gebruiken voor je act!" Grinnikte hij. "Maar ik ben altijd dat ene jongetje geweest dat zijn projecten op de laatste dag inlevert, denk dat dat niet te veranderen valt."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:28 pm

Ze moest weer lachen om wat hij zei. "Ik zou hem graag gebruiken, maar ik denk dat ik met Está al teveel getraind heb om dat nu stop te zetten. En wij hebben ook een paar speciale trucjes, hoor," Ze knipoogde. Ze hadden die trucjes in ieder geval als het lukte met alle combinaties die ze had bedacht. De Leafeon moest wel d'r kop erbij kunnen houden. Hij maakte een metafoor, het was hetzelfde als op school je opdracht op het laatste moment inleveren. Daarop kon Alyss niets anders doen dan knikken. Zij was vroeger absoluut niet de eerste geweest om haar opdrachten in te leveren, hoewel ze best een slim kind was. Ze was daarom ook nooit de laatste. Ze begon vroeg met denken over het concept en dat gold hetzelfde voor contests. "Nou ja, ik zou wel zorgen dat je het niet op de dag voor de contest iets bedenkt," glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:40 pm

lyrics will go here okay
Jem zou ook wel vreemd opkijken als hij plots met een ander moest gaan trainen en al helemaal verbaasd zijn als hij plots in de spotlicht stond van een contesthal. Bij het idee alleen al moest Andy lachen. "Nou ja, ik zou wel zorgen dat je het niet op de dag voor de contest iets bedenkt," Met een zachte glimlach knikte hij. "Dat lukt me misschien nog wel. Ik moet wel eerst ergens inspiratie vandaan halen, dus ik denk dat ik morgen maar naar een rustig en mooi gebied trek en in stilte ga denken."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:47 pm

Rustig nadenken. Tja, dat werkte misschien ook wel. Voor Alyss waarschijnlijk niet. Of meer; het werkte niet. Wat bij haar werkte was de aanvallen achter elkaar en door elkaar zien, en er dan een mooie combinatie uit opmaken. Dat had ze toen gedaan bij die draaikolk. Het was allemaal begonnen met een Sand attack, Ember en Quick attack. Van d'r Eevee en Cyndaquil.
"Ja, dat is wel slim. Wat bij mij altijd werkt is de aanvallen door elkaar en achter elkaar aankijken, en dan wat proberen te mengen," deelde ze mede. "Of het uittekenen en dan uitproben," Ze kon niet zo mooi tekenen, maar het werkte vaak wel. Haar pokémon begrepen dan ook vanzelf wat ze bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 5:49 pm

lyrics will go here okay
"Ja, dat is wel slim. Wat bij mij altijd werkt is de aanvallen door elkaar en achter elkaar aankijken, en dan wat proberen te mengen,"Ah ja, dat kon nog wel eens werken. "Dat is een goede tip." Glimlachte hij. "Soms kijk ik ook gewoon tv, naar van die grote gevechten tussen ervaren trainers, dan pik je soms wel een goede tactiek op die je kan vervormen." Toen ze over tekenen begon, begon hij onschuldig te glimlachen. "Zo'n goede kunstenaar ben ik niet op papier."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 6:00 pm

Tv kijken, hmm, dat was niet eens zo'n slecht idee. Ze glimlachte en knikte na zijn tip. "Dat is een goed idee, heel slim," zei ze nadenkend. Ze schoot in de lach om wat hij vervolgens zei. Uit haar rugzak viste ze een A5 kladblokje, een potloodje. Ze had het altijd bij zich, om aantekeningen te maken van dingen die haar verder konden helpen in contests. Maar ze tekende er dus ook in. "Kijk dan man. Ik ben ook geen kunstenaar," Ze sloeg achter elkaar wat blaadjes om, waar ten eerste de Sand ember combinatie op stond. Op een volgende stond een gefaalde combinatie van Shadow ball en Quick attack die ze had willen gebruiken. Snel tekende ze daarnaast een kruisje. Toen ze op een lege bladzijde kwam tekende ze even een rondje, met een donkere cirkel in het midden. Snel kraste ze even opdat het grijs opgevuld was, en ze tekende er drie sterretjes bij, waarvan één half in de ball. Erboven schreef ze Swift ball. Toen grinnikte ze. "Vet mooi," Ze keek Andy weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Emptydo feb 26, 2015 6:06 pm

lyrics will go here okay
Dit rekenende hij nou tot een gezellig onderonsje tussen coördinators, gewoon rustig pratend, een beetje tips uitwisselend. Hoe ging dat tussen trainers? Steeds weer pokemon gevechten? Plots haalde ze er een schriftje bij en een paar pagina's met schetsen kon hij zien. Vervolgens maakte ze een nieuwe en binnen een paar momenten stond er een combinatie getekend. "Kijk dan man. Ik ben ook geen kunstenaar," Bij het getoon glimlachte hij. "Daar zou ik nou nog heel lang over gedaan hebben."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Sleepy cloud - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleepy cloud
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sleepy time junction
» 〆 » Cloud eight « 〆
» Flying cloud troubles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: