Sleepy cloud - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Sleepy cloud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 1:16 pm

Andy knikte, en liet haar voorgaan. Maar zij wist het ook allemaal niet hier. "Ik ben hier ook voor het eerst hoor," glimlachte ze, en gaf hem een knipoog. Maar goed, hoe moeilijk was het om een cafeetje te vinden? Ze liep tegen de helling op naar het stadje, en in de eerste straat waar ze toen stonden keek ze goed rond. Waar zouden ze iets kunnen drinken? Daar zat een kleine supermarkt, en daar een Pokéshop. En dat was... een café. Een glimlach verscheen rond haar lippen, en ze stapte eropaf. Voor het raam bleef ze staan. Ja, dat zag er wel gezellig uit. "Hier ziet het er wel oké uit," merkte ze op, voor ze de deur openduwde, en de planken vloer opstapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 1:24 pm

lyrics will go here okay
Ze waren dus twee vreemdelingen in een stad? Oh daar zou vast nog wel heel veel leuks uit kunnen komen. Verdwalen in duizenden steegjes of.. ja wat viel er nog meer te beleven? Gelukkig vond Alyss al snel een straatje waar er wel wat cafeetjes waren. "Hier ziet het er wel oké uit," De jongen haalde met een glimlach zijn schouders op. "Uw keuze." Glimlachte hij en volgde haar het gebouw in.
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 1:38 pm

Haar keuze. Hij noemde haar u, en ze fronste toen ze hem aankeek, maar niet kwaad. Gewoon van; 'Wat? Hahaha?' Snel schudde ze haar hoofd, terwijl ze rondkeek voor een goed plekje. Het liefst bij het raam. Yep, er was plek. "Noem me alsjeblieft geen u," kreunde ze half. Ze schoof een stoel naar achter bij het tafeltje, en ging vervolgens op de andere stoel zitten. Ze ritste haar jas open en hing hem over haar rugleuning. "Hoppa. Wat wil je drinken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 1:43 pm

lyrics will go here okay
"Dat had u niet moeten zeggen, mevrouw Alyss." Grijnsde hij kinderachtig, nadat hij was gaan zitten en voor de zekerheid beide pokemon weer terug had gestopt in hun pokeballs. Ze konden allebei wel iets van chaos veroorzaken en in sommige cafés waren ze niet erg blij met random pokemon die de boel een beetje op z'n kop zetten. "Nou, verras me maar eerlijk gezegd."
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 2:26 pm

Oh help, mevrouw Alyss. Ze schudde haar hoofd, maar grijnsde. Bij sommige mensen kon je er gewoon niet tegenin gaan, maar het meespelen. Dat had ze van haar zus geleerd; die deed dit soort dingen ook altijd. En als Alyss kwaad werd vond ze dat alleen maar leuk. Dus had de donkerharige geleerd om het los te laten. Ondertussen liet de bruinharige jongen zijn pokémon in hun balls verdwijnen. Toen ze hem vroeg wat hij wilde drinken vertelde hij dat ze hem mocht verrassen. Allemachtig, hoe moest ze nou weten wat hij lekker vond? "Ja, hallo," grinnikte ze. "Gewoon maar twee cola doen dan?" Ze dronk natuurlijk geen alcohol. Als hij alcohol wilde moest hij het maar zeggen, maar zij nam een cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 2:29 pm

lyrics will go here okay
"Nou volgens mij kan je mijn gedachten lezen, daar had ik net zin in!" grinnikte hij.
"Nou Alyss, kom jij uit kalos of ben je net zoals ik een rondreiziger?" Besloot hij maar te vragen, ach het werd vast vanzelf een heel uitbundig en boeiend gesprek!
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 2:40 pm


Daar had 'ie zin in. Ze grinnikte. Had hij toch net zo goed zelf kunnen zeggen? Er kwam een dame aanlopen die de bestelling opnam. Toen stelde hij een vraag. Ze glimlachte voor ze 'm beantwoordde. "Ik ben ook een rondreiziger. Ik kom uit Sinnoh, jij dan?" Als ze hem gooed verstaan had had hij ook gezegd dat hij een rondreiziger was, dus waar kwam hij dan vandaan? De colaflesjes werden door dezelfde vrouw op hun tafeltje gezet, en Alyss bedankte haar even voordat ze het in haar glas goot, en hem ophief. "Cheers," glimlachte ze, en nam een slokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 2:49 pm

lyrics will go here okay
"Ik ben ook een rondreiziger. Ik kom uit Sinnoh, jij dan?" Aha! Nog een toerist in het eindeloos grote kalos. Volgens hem had hij al meer mensen uit andere regio's gezien dan mensen die afkomstig waren uit kalos zelf. Grappig. "Ik kom uit unova." Na dit gezegd te hebben werden de drankjes gebracht en knikte hij naar de vrouw die het had geserveerd als een bedankje. "Proost." Snel goot hij de koolzuurhoudende drank in het glas en nam een slok van de koele drank.
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 2:54 pm

Ah, Unova. Daar was ze nog nooit geweest, maar gezien ze alles wilde zien zou ze daar heus nog wel eens komen. Maar ze had veel over Hoenn gehoord. Na Kalos zou ze dus naar die regio vertrekken. Als ze hier alles gezien had. Maar ze had zomaar het idee dat ze nog nergens was met sightseeing van Kalos. Ook hij was bezig zijn drankje in het glas te gieten, en beiden dronken er even van. "Is het mooi in Unova?" glimlachte Alyss, altijd wel geïnteresseerd in andere plekken van hun prachtige wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:00 pm

lyrics will go here okay
Het leek wel alsof die vraag altijd volgde op zijn antwoord. Hij kon niemand daar ook de schuld van geven, want het was een doodnormale vraag. "Als ik het vergelijk met Kalos? Hmm, dat is een moeilijke. Ik ben hier nog niet overal geweest, maar ik denk dat ik toch neig naar unova, maar misschien is het omdat het daar meer een 'thuis' gevoel geeft." Glimlachte hij. "En jij? Met sinnoh dan?"
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:11 pm

Hij legde het netjes uit wat het verschil was met Unova en Kalos. Alyss knikte begrijpend. Ja, dat had ze ook met Sinnoh. Dat was ook hetgeen wat ze als antwoord gaf. "Ja, hetzelfde geldt voor Sinnoh hoor. Wat ik erg heb met Sinnoh is dat er heel vee verschillende landschappen zijn, en in Kalos... merk ik dat minder. Maar het is even mooi, denk ik," Ze grijnsde en nam nog een slok van haar cola, terwijl ze zijn blauwgrijze blik vast bleef houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:23 pm

lyrics will go here okay
"Ja, hetzelfde geldt voor Sinnoh hoor. Wat ik erg heb met Sinnoh is dat er heel vee verschillende landschappen zijn, en in Kalos... merk ik dat minder. Maar het is even mooi, denk ik," Dat was waar! Hij had wel gehoord van een stadje in de sneeuw, maar verder merkte hij zeer weinig van echt extreme veranderingen. "Nu lijkt Sinnoh me wel een bezoekje waard zeg!" Glimlachte hij. "Maar ik hoorde laatst van een opening tussen hoenn en kalos? Lijkt dat jou wat?"
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:37 pm

Hij leek meteen enthousiast over Sinnoh, en weer moest Alyss erom lachen. Deze jongen was zo vrolijk, het was echt grappig om te zien. Ze had wel meer van dit soort karakters gezien in Kalos, maar hij was absoluut de eerste jongen. Toen begon hij over die opening van het reizen tussen Hoenn en Kalos. Alyss knikte. "Ja, inderdaad, dat heb ik ook gehoord! Ik denk dat ik nadat ik klaar ben met het Grand Festival in Kalos naar Hoenn ga, het lijkt me absoluut een mooie regio. Zo'n warm, vulkanisch eiland. Ik moet zeggen dat het me ontzettend aanstaat," sprak ze. Ze hield wel van warmte. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andy Wyatt
Member
Andy Wyatt
Punten : 391
Gender : Male ♂
Age : 18
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:41 pm

lyrics will go here okay
"Ja, inderdaad, dat heb ik ook gehoord! Ik denk dat ik nadat ik klaar ben met het Grand Festival in Kalos naar Hoenn ga, het lijkt me absoluut een mooie regio. Zo'n warm, vulkanisch eiland. Ik moet zeggen dat het me ontzettend aanstaat," Hoorde hij daar nou de woorden grand festival ..? "Inderdaad, maar ik neem aan dat jij ook een coördinator bent? Dus nog een rivaal voor dat valentine contest lintje?" Grinnikte hij toen.
tag alyss // notes xox
© kristen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alyss Timer
Member
Alyss Timer
Punten : 353
Age : -
Icon : Mudkip

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Emptywo feb 25, 2015 3:49 pm

Hij begon over het Grand Festival. Bleek dat hij ook een coördinator was. Verrast ging de donkerharige even naar achter zitten. Ze grijnsde. "Zozo," knikte ze toen. "Ja, ik ben een coördinator, maar ik doe ook gyms," sprak ze toen als bevestiging. "Al veel getraind voor die contest? Of heb je nog geen idee wat je gaat doen?" Alyss zelf had al veel ideeën, maar of ze die voor elkaar ging krijgen, geen idee. Ze moest nog veel dingen kopen en regelen voordat ze hun act echt goed voor elkaar hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Sleepy cloud - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepy cloud   Sleepy cloud - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleepy cloud
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sleepy time junction
» 〆 » Cloud eight « 〆
» Flying cloud troubles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: