Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Wat is rust?! (Alex Hunt)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 12:19 am




Hij haalde zijn schouders op. "Ben vlug nadat ik Coatl ben gaan halen getopt. Heb jaren thuis doorgebracht en ben toen naar hier verhuist." zei hij maar. "En je had het trouwens juist over de regio." zei hij nog met een glimlach. Hij keek ook weer even naar Ramoth. Ze was wat trager gaan lopen en zag er moe uit. Alex floot naar het draakje en wuifde dat ze mocht komen als ze wou. Maar de blouw rode draak schudde haar hoofdje, ze gaf het nog niet op, en vervolgde haar achtervolging. Ondertussen keek Alex weer naar de andere trainer, en nu kaatste hij de vraag weer terug. "En heb jij nog iets interessants mee gemaakt in je leven."

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 2:43 pm

Allison zag dat Damon rekening hielt met het draakje en af en toe trager ging lopen zodat ze hem een soort van kon inhalen. "niet echt" ik keek naar het schetsboekje dat ik nog steeds in mijn hand had en vroeg me af of ik kon gaan tekenen in plaats van nog lager te praten maar Absol reageerd hierop door het boekje af te pakken en er mee weg te rennen. "Absol!" ze zuchtte en zag hoe de Absol er met het boekje vandoor ging. "sorry daarvoor, mijn Absol vind dat ik meer met mensen moet praten" Ze wreef nog eens door haar haar. "normaal komt ze zo weer terug, en zo niet dan is ze nooit ver weg" Allison glimlachte en bekeek Alex nog maals. "je hebt zeer leuke pokemon moet ik toegeven" zei ze dan maar uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 8:44 pm




Dus het meisje had ook niet veel interessants mee gemaakt, en dan moest hij maar vertellen. Alex vond het wat oneerlijk dat ze dat hem had gevraagd, maar hij legde zich erbij neer, aangezien hij toch al een antwoord had gegeven. Maar hij ging toch nog proberen iets uit haar te krijgen. "Dus echt niks interessants? Je leven kan toch, waarin pokemons dus voorkomen, kan toch niet zo saai zijn?" Hij formuleerde de vraag van het meisje wat anders, maar zijn toon was meer wat imiterend op de hare. Maar tot Alex zijn verbazing haalde de trainer tegenover hem nu haar schetsboek tevoorschijn. Lichtjes verbaasd staarde hij ernaar, want hij kon niet echt geloven dat iemand tijdens een gesprek zou gaan tekenen maar het leek wel alsof Absol zijn gedachten had gelezen want ze was met het boekje gaan lopen. De jongen kon niks anders doen dan grinniken door de situatie, en Coatl blijkbaar ook. De Snivy zat maar wat te lachen naar het meisje. Alex hield wel vlug op een wuifde dat de Snivy het ook moest doen, maar in de plaats van de stoppen bleef deze doordoen. "Vervelende pokemon die je bent." zei hij nog speels tegen de slang terwijl hij hem omduwde. Speels sprong Snivy weer recht en probeerde deze nu zijn trainer om te duwen. Alex speelde wat mee en liet zich naar achter vallen. "Je hebt gewonnen, nu blij?" grijnsde hij naar de slang. En terwijl de jongen nog even op zijn rug bleef liggen luisterde hij naar het meisje. "Wel, als ze terug komt is het wel goed." antwoordde de jongen dan maar terwijl hij weer recht ging zitten. En hij bleef zijn grijns behouden toen hij die van Allison zag. Verder gaf ze hem nog een compliment op zijn pokemon en hij bedankte haar met een knikje. "Misschien luisteren ze niet altijd even goed, maar het zijn alle twee stuk voor stuk goede pokemon. Ik heb niet te klagen." En bij die woorden zag Alex vanuit zijn ooghoek hoe zijn Snivy goedkeurend knikte. "En ik kan ook wel hetzelfde over jou pokemon zeggen. Je Absol heeft ook een prachtige vacht." voegde hij er toen aan toe.

ooc: -




Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 8:53 pm

"dank je, ik besteed er veel tijd aan, vooral aan Absol, Damon heeft iets minder aandacht nodig" Ze was nog lichtjes geïrriteerd door dat ze net deels was uitgelachen door de jongen. "maar even terug komen, mijn leven is nooit echt positief geweest, misschien een kleine periode" ze zuchtte "details vertel ik misschien later wel, als ik je wat beter ken" ze glimlachte het verdriet weer even weg. "hoe dan ook, mijn leven met deze pokemon, is alles behalve normaal, Damon, wil zo snel mogelijk evolueren en sterk worden, wat ik hem gun, maar alles op zijn tijd. terwijl Absol, gewoon rustig bij mij wil blijven en wil zorgen dat ik niet langer alleen rondloop denk ik" Allison glimlachte toen de Absol terug was gekeerd en haar schetsboekje terug gaf. "Dank je" Allison wist waarom Absol terug was maar wist nog altijd niet zeker of al de moeite het waard zou zijn. Absol legde ondertussen haar kopje op Allison haar schoot en ging op haar gemak liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 9:13 pm

Hij knikte terwijl hij naar haar pokemon tuurde, die wat in de verte bezig waren. Absol was nog niet terug gekeerd, ze stond nog maar wat in de verte. De Oshawott was nog aan het 'vluchten' van Ramoth, maar Alex kon zien dat ze moe aan het worden was. Het zal niet meer zo lang duren of ze zal terug keren. Vervolgens richtte hij zijn aandacht weer op Allison, die nu ook moest toegeven dat haar leven niet zo interessant was, maar toch wat op de vraag antwoordde. Ze zei ook wat over details later te vertellen maar hier onderbrak Alex haar. "Als je iets niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor." zei hij terug tegen haar. Voor de rest liet hij het meisje weer verder praten. Ze was bezig over haar pokemon nu. Alex kende het wel een beetje. "Zo heb ik er ook wel." zei hij dan maar. "Coatl wilt zich tegen iedereen die hij tegenkomt bewijzen, wat niet altijd lukt." en even tuurde Alex wat beschuldigend naar de Snivy, maar hij staarde gewoon terug. "En Ramoth wilt gewoon nog spelen en van die soort dingen doen. Maar in het algemeen doen we dingen rustig aan." Ondertussen kon hij ook zien dat de Absol het schetsboekje had terug gegeven. Hij vroeg zich af wat het meisje ermee ging doen maar op het moment  nog niks. Absol zelf had zich ook neergeld. "Welk level zijn  je pokemons eigenlijk dan, je Oshawott dan vooral, als hij toch zo graag wilt evolueren." vroeg hij vervolgens aan Allison.
ooc: -


Laatst aangepast door Alex Hunt op zo dec 14, 2014 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 9:19 pm

"Absol is level 17, en Damon 16 dus hij moet nog heel even en dan evolueert hij" Allison keek naar Damon die het zelf al duidelijk beu begon te worden om rondjes te rennen en er zelf niks van te krijgen. Hij kwam terug en viel uitgeput op de grond. "rust maar uit kleintje" ze liet hem nog buiten zijn pokemonbal. Omdat ze wist dat hij daar niet graag was. " en jou pokemon?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 10:22 pm

Hij keek van de Oshawott terug naar zijn trainer terwijl hij aan het luisteren was. De Oshawott was blijkbaar te moe geworden om zelf nog langer rond te rennen, wat goed uitkwam voor de Druddigon, want het draakje kwam moe, en wat hijgend van inspanning, naar haar trainer toe gewaggeld. Daar legde ze zich tevreden neer naast haar trainer waarna ze al snel was gedoezeld. Rustig klopte hij haar nog eens zachtjes op haar nek en toen keek hij weer naar Allison. "Dan kan hij bijna evolueren zeker," hij gebaarde naar Damon, "Dus ga je dan nog wat trainen binnenkort?" Maar nu kaatste het meisje de vraag weer terug. "Wel Coatl moet in principe nog 2 levels hoger, maar ik ga wat wachten, voor vlugger aanvallen te kunnen leren. Ramoth in nog maar level 5, maar ik doe rustig aan met haar, ze moet niet meteen klaar staan voor gevechten." Even staarde hij weer naar zijn pokemon, en zag hoe de Snivy nu eens dichter naar de Absol toe liep. Alex liet hem zijn gang gaan. "En wat ben je dan van plan nu te doen?"
ooc: -


Laatst aangepast door Alex Hunt op zo dec 14, 2014 10:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 10:31 pm

"ik wou eigenlijk wat tekenen, maarja dat kan wachten, we kunnen wat rond gaan kijken?" Ze keek naar de Snivy en hoopte dat deze Absol niet lastig zou vallen want Absol was niet de vriendelijkste op momenten. Bij de woorden rond kijken leek het alsof Damon weer genoeg energie kreeg. "rustig maar kleine" Zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptyzo dec 14, 2014 10:43 pm


Dus ze was weer van plan te gaan tekenen, maar leek toch aan de mogelijkheid te denken dat er een grote stenen constructie in dit dorp was. "Rond kijken is goed, ik was hier oorspronkelijk gekomen voor de stenen daar" en hij wees naar waar de rotsen stonden. Maar toen hij dacht om op te staan zag hij dat zijn draakje nog altijd wat lag te slapen. "Maar misschien kunnen we iets anders doen. Wat dacht je van een gevecht met mijn Snivy?" vroeg hij toen, "Want ik ga Ramoth nog even laten slapen." Toen Coatl de woorden 'gevecht' hoorde keek hij opgewonden op en liet een krachtige kreet horen, hoe krachtig de pieptoon van hem dan ook kon over komen.
ooc: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 3:41 pm

Damon sprong gelijk recht en leek meteen bekomen van het rennen. "ik denk dat we het antwoord al hebben" glimlachte Allison. Ze ging recht staan en de Absol rolde zich gewoon verder op om nog te slapen. "ben je er klaar voor Damon, als je wint evolueer je" ze aaide over zijn hoofdje en ging klaar staan. "als jij klaar bent natuurlijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 3:55 pm

Al meteen kregen ze een antwoord van de Oshawott, die meteen opsprong. Coalt moest lichtjes grijnzen toen hij zijn uitdager zag staan. Hij keek nog even terug naar zijn trainer, die bezorgd naar de otter keek. "Weet je het zeker?" maar Allison bevestigde haar keuze al. "Oke dan." mompelde Alex nog en hij knikte naar de Snivy. Coatl zette zich klaar voor Damon, en wachtte nu op het bevel van zijn trainer. Even dacht Alex na, dit zou wel makkelijk zijn, ze waren ten minste in het voordeel. En dat leveltje hoger zou opzich maar weinig uit maken met dat voordeel. "Goed dan, Coatl begin met Leer." De Snivy richtte zijn ogen op zijn vijand en wierp deze een intimideren blik toe terwijl zijn ogen een rode rand kregen. Dat zou de defense van Damon wat moeten laten zakken. Alex knikte nu, en riep toen weer naar zijn Snivy "En dan nu een Warp." Coatl liep naar zijn vijand toe nu, met een duidelijk doel voor ogen, zijn bebladerde staart dicht rond de Oshawott te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 7:57 pm

Allison keek naar de snivy, een grastype, ze had beter Absol genomen, ze schudde haar hoofd en keek naar Damon "Damon probeer te ontwijken en gebruik tackle" de Oshawott luisterde goed en deed wat ze zei net zoals ze had verwacht. Hij wilde dit echt winnen al ging dit moeilijk worden. De Warp was een ander verhaal. echt ontwijken lukte niet dus zou Damon de schade moeten accepteren en daarna er sterker uitkomen, hopelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 8:07 pm

Hoe de Oshawott de Leer had ontweken zou een vraag blijven voor Alex, misschien hield hij zijn ogen dicht? Maar hij schudde de gedachten uit zijn hoofd, de otter zat nu toch vast gebonden in Coatl's staart. De Snivy wrong hem zelfs nog wat strakker zodat Damon niet kon ontsnappen. "Goed zo en nu nog een leer!" Deze zou moeten lukken. De water pokemon zat vast in de staart van de Snivy. De rood omrande ogen keken de Oshawott nu recht aan, terwijl er een grijns op Coatl's gezicht, hopelijk ging nu de defensie van de pokemon omlaag. De Snivy begon er overtuigd van te raken dat dit gevecht zou winnen. Ook Alex begon een overwinnings gevoel te krijgen, al zou hij niet weten hoe lang het nog zou duren, je had nog altijd de Ability van de otter. Maar daar maakte hij zich nu geen zorgen over. "Coatl, nog een Tackle!" De Snivy liet nu even los, omdat de tackle anders niet meer mogelijk zou zijn. Hij deed nog vlug een sprong naar achter en met zijn hoofd gericht naar de Oshawott begon hij de Tackle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptydi dec 16, 2014 8:35 pm

Allison merkte dat er veel schade aan Damon was. "we geven nog niet op, Damon watergun" Damon voerde uit wat Allison haar vroeg. Ze glimlachte, het was al even geleden dat ze nog een pokemon gevecht had gehad en omdat deze niet zo goed ging was het iets meer een uitdaging. Ze schudde haar hoofd, focus. "Damon, gebruik tail whip je kan het"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Emptywo dec 17, 2014 10:10 pm

De tegenstander werd weer geraakt door de Snivy. Coatl botste op volle snelheid tegen zijn tegenstander op, waar na hij eventjes zijn evenwicht weer moest zoeken. Maar al snel stond hij weer stevig op beide benen en keek hij weer uitdagend naar de Oshawott. Deze leek eindelijk eens iets terug te gaan doen. Het commando voor water gun werd geroepen, en al snel daar na volgde de staar water. "Coatl probeer je af te schermen met je staart!" Eigenlijk zou deze aanval niet veel damage doen, maar wat er ook zou komen wou Alex toch beperken. Net optijd kreeg de Snivy zijn staart dan voor zijn snuit, maar de druk van het water duwde hem toch terug. De slang probeerde stand te houden, maar het water duwde de staart gedeeltelijk weg en de harde straal raakte hem vervolgens volop. De jongen moest nu maar toekijken wat er gebeurde . Uiteindelijk stopte de straal, maar er werd meteen een volgende aanval in gezet. De staart van de water pokemon vond nu zijn weg tot de Snivy, terwijl Damon er mee sloeg. "Stop hem met Vine Whip." riep Alex nu snel, hopend dat hij het effect zou kunnen doorbreken. Maar Coatl kon al voelen hoe zijn defense zakte, ook al verschenen de lianen nu vanuit de gele achtige sprieten aan zijn nek, en pakte deze de staart van de tegenstander vast. "En gooit hem nu weg!" En met een soepele beweging sloot hij de lianen rond de Oshawott om hem van zich weg te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is rust?! (Alex Hunt)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alex Hunt
» Rain on me until I rust
» You've got a name[+Alex Beaumont]
» Alex Leonhardt
» {Alex} No Mercy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: