Alex Leonhardt
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Alex Leonhardt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex Leonhardt
Member
Alex Leonhardt
Punten : 160
Gender : Male ♂
Age : 18 Jaar
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Alex Leonhardt Empty
BerichtOnderwerp: Alex Leonhardt   Alex Leonhardt Emptywo sep 28, 2016 2:22 pm


Hey there!

Mijn naam is Alex Leonhardt, nou ja, officieel heet ik Alexander Elam Leonhardt, maar gewoon Alex of Ali is voldoende. Momenteel ben ik 18 jaar oud, al moet ik eerlijk toegeven dat ik 't niet geheel zeker weet. Maar meer later daarover. Ik wil graag een Coördinator worden, maar tot nu toe heb ik nog geen Pokémon. Ik heb wel een pokéball, maar weet nog niet wat erin zit. Ik kom uit Lentimas Town wat gelegen is in Unova. Helaas heb ik hier niet lang geleefd, aangezien ik een vrij moeilijke jeugd heb gehad. Mijn ouders zijn beide overleden en mijn broertjes zijn meegenomen door m'n oom en tante, maar mij moesten ze niet hebben. De reden hiervoor is omdat ik homoseksueel ben en zij wilde dit niet in hun huidige gezin hebben. Daarom leef ik sinds m'n tiende al alleen. Ik heb er best wel vrede mee dat ik me geen zorgen meer hoef te maken over familie, immers was ik toch altijd al een introvert. Nou, helemaal waar is dit niet. Vroeger was ik redelijk teruggetrokken, maar dat is veranderd sinds ik uit de kast ben gekomen en ik er vrede mee had. Sindsdien ben ik een vrolijke, gezellige jonge knaap, die altijd wel in is voor een goed gesprek of een lolletje. Mijn grootste passie is toch wel het ballet dansen, een van de redenen waarom mijn oom en tante me verstoten hebben, to be honest. Daarnaast vind ik 't ook leuk om Pokémon te onderhouden en te verzorgen. Waarom ik dan geen breeder ben geworden? Omdat ik het liefst wil dansen met m'n pokémon en ze niet als fok programma wil zien. Nou ja, ik geloof dat dat wel zo ongeveer opsomt wat ik te vertellen heb. Oh ja, je wilt nog weten hoe ik eruit zie? Hahah, dan moet je me maar eens zien te ontmoeten. Maar ik geef je een hint. Zoek een jongen van 1.75m met helder blond haar en karamel bruine ogen and you have found me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Alex Leonhardt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alex Leonhardt   Alex Leonhardt Emptywo sep 28, 2016 2:35 pm




Accepted
Welcome to the world of Pokémon!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alex Leonhardt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Alex} No Mercy
» Alex' Pokédex
» You've got a name[+Alex Beaumont]
» Alex Hunt
» Alex' Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► CREATE NEW FILE :: Character creation :: Coordinators-
Ga naar: