Wat is rust?! (Alex Hunt)
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Wat is rust?! (Alex Hunt)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyvr dec 12, 2014 9:05 pm

"Eindelijk" Na lang zoeken had Allison eindelijk een rustig plekje gevonden. Ze ging op de grond, tegen een boom zitten. Absol ging naast haar liggen en Damon, haar Oshawott zette zich naast haar. Ze keek rond en besloot uiteindelijk maar iets te gaan schetsen. Er bloeide een prachtige bloem, niet zo ver van haar dus besloot ze deze te tekenen. "eindelijk een beetje rust" ze aaide Absol en ging daarna weer verder tekenen.


Laatst aangepast door Allison Knight op za dec 13, 2014 10:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 5:13 pm





Eindelijk waren ze aangekomen in Geosenge Town. Alex bleef eventjes turen voor hij het dorpje binnen liep, en gaf zo de kleine Druddigon ook de kans hem in te halen. Een beetje moe verscheen Ramoth dan maar langs hem, maar opgewonden staarde ze naar de grote stenen in de verte. “Rustig maar.” Grijnsde Alex, “We gaan nog wel kijken." Er was niet echt een speciale reden waarom hij hier was, maar hij had wel over een rare stenen constructie gehoord. Ook bleek er een soort grot hier in de buurt te zijn, eentje met spiegels erin. Dat had zijn aandacht wat getrokken dus wou hij het wel eens gaan bekijken. Maar nu was dan nog de vraag, waar was deze grot. De stenen waren wel duidelijk, en Ramoth schuifelde er langzaam aan al naartoe. Alex moest nog wat meer grinniken maar floot naar het draakje en gebaarde dat ze even moest wachten. Maar het leek wel alsof ze iets geroken had. De blauw rode draak liep er nu vandoor en met een schreeuw liep haar trainer haar achterna. “Ramoth!” riep hij herhaaldelijk maar het draakje stopte pas bij een boom, toen ze bijna over een Absol was gestruikeld. Alex zag nog hoe het draakje net op tijd kon stoppen voor ze volop tegen de witte pokemon stortte. Met een klein sprintje haalde de jongen het draakje in en pakte hij haar op, al was dat geen pretje met haar ruwe huid. “Wat had ik gezegd.” Mompelde hij tegen de Druddigon maar zij staarde hem gewoon onschuldig aan. Mat een zucht zette hij haar weer neer, toen het hem plots opviel dat de Absol niet alleen was. Hij kon nog een Oshawott zien, maar ook nog een trainer. Een meisje, en ze was precies wat aan het tekenen. Alex hoopte dat Ramoth haar niet had verstoord. “Euhm, ik hoop dat, dat ze” hij gebaarde naar zijn pokemon, “je niet heeft lastig gevallen.” En hij wreef wat nerveus door zijn haar, hij was niet echt de beste in dit soort situaties.


ooc: Akward Alex is akward ^^







Laatst aangepast door Alex Hunt op za dec 13, 2014 10:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 10:43 pm

Allison schrok op toen Absol, opeens op stond en ergens van weg rende. "Absol!". Ze wilde al opstaan toen ze merkte dat de pokemon die Absol overstuur had gemaakt niet alleen was. De jongen excuseerde zich. Ze glimlachte vriendelijk en stond op. "Ach, kun jij niks aan doen, toch?" Absol kwam ondertussen al weer terug gelopen en Damon stond naast haar met een blik waaraan je kon zien dat hij niet zo vergevingsgezind was ingesteld. Allison bekeek de jongen en zijn pokemon. "ben je van hier?" besloot ze dan maar te vragen om de jongen, hopelijk, niet nerveuzer te maken dan hij al leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 10:56 pm





Oke, de Absol was gaan rennen, geweldig. Dit was al een goed begin om deze persoon te ontmoeten, en vlug wierp hij het draakje langs zich nog een geïriteerde blik toe. Maar al snel draaide hij zich weer om naar de andere trainer, die nu was opgestaan. Ze zei dat hij er niks aan kon doen, maar wat als hij nu wat beter op zijn pokemon had gelet, dan had hij dit kunnen voorkomen. Maar wat gebeurd was is gebeurd, en daar kon hij nu toch niks meer aan veranderen. “Ik denk het niet.” Mompelde hij maar, maar hij hield zijn blik wel wat lager gericht, hij nam het zichzelf toch wat kwalijk. Toen spotte hij ook pas dat de Oshawott langs het meisje stond, al zag hij er niet zo blij uit. Vlug keek hij weg van de otter, en zag toen ook dat de Absol al was terug gekeerd, wat hem wat gerust stelde. Toen volgde een vraag van het meisje, als hij van hier was. Nu schudde hij zijn hoofd, waarna hij zei “Nee, kom van een andere regio. We moesten naar hier verhuizen en vervolgens ben ik tja, maar aan een reis begonnen.” Hij had geen zin om de grote rede waarom hij hier nu stond te zeggen. “En jij?” vroeg hij nu terug, “Ben jij van hier?”

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:04 pm

Allison schudde haar hoofd en herinnerde zich weer waarom ze precies was weg gegaan van haar thuis. Ze merkte dat de jongen zich niet echt op zijn gemak voelde "is er iets wat ik kan doen om je iets beter te doen voelen, ik ben Allison Knight trouwens" ze glimlachte om de triestheid van twee seconde eerder weg te laten sijpelen. Absol voelde goed haar emotie aan en was de enige die ze niet voor de gek kon houden. Allison merkte dat de Absol dichter ging staan alsof ze haar wou omhelzen, even glimlachte Allison naar Absol. "oh en Damon, rustig maar, die jongen is geen gevaar" Ze aaide de Oshawott over zijn kopje en keek daarna naar weer vriendelijk naar de jongen. De Oshawott daarin tegen, wou dit nog niet helemaal geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:18 pm




Een antwoord kreeg hij precies niet, want hij kreeg een andere vraag erop. Hij schudde nee, “Ik ben gewoon niet zo een mensen persoon.” Zuchtte hij wat. “Maar zou je dan wel mijn vraag willen betantwoorden?” vroeg hij op een rustige toon terug. Ondertussen was hij het feit over de naam al vergeten, hij concentreerde zich teveel op het ‘iets beter voelen’ deel van de vraag. Ondertussen had het meisje haar aandacht weer aan haar eigen pokemon gevestigd, en hij nam ondertussen de tijd om nog eens naar zijn eigen pokemon te kijken. Hij draaide zich dus om, in de verwachting zijn draakje te zien staan, maar zag allen maar gras. Wat verder zag hij hoe de Druddigon achter een blad van de boom was aangelopen. “Ramoth!” riep hij naar haar, en ze draaide zich weer om. Hij wuifde naar haar dat ze terug moet komen. Hij hoorde ondertussen het meisje nog wat mompelen, maar keek nu liever toe tot de blauwe draak weer bij hem stond. “Kom op meisje.” Zei hij zachtjes tegen haar terwijl hij voor haar neerzakte. “Wil je hier blijven nu? Niet meer weg gaan oke, we gaan straks nog wel kijken.” Vervolgens klopte hij haar zachtjes met een glimlach op haar nek en hij stond weer op, wrijven was niet echt een optie bij de ruw huidige draak. “Sorry maar ze is nog niet zo lang geleden uitgekomen, en is nog wat nieuwsgierig.”

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:24 pm

"het is okey en nee ik ben niet van hier" Allison keek naar het draakje van de jongen. "ik ken het" ze glimlachte en keek snel naar Damon. "sorry trouwens van het niet antwoorden" Allison zelf was ook niet enorm goed met mensen en was altijd iets liever op zichzelf maar zo af en toe verplichtte ze zichzelf om met mensen te praten in plaats van tegen haar pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:33 pm




Ze was niet van hier, maar dat had hij wel verwacht door de Oshawott. Als dat haar starter was kon ze ook wel van Unova zijn, en hij had wel eens gehoord dat absol te vinden waren in die regio. Maar zeker weten wist hij niet, en om er achter te willen komen zou hij het moeten vragen. Vervolgens verontschuldigde ze zich voor het niet antwoorden, maar Alex wuifde het al weg. "Niet zo erg." mompelde hij terwijl hij herinnerde dat hij zijn naam ook nog niet tegen haar had gezegd. "Mijn naam is trouwens Alex, sorry dat ik het niet meteen zei." en daar volgde dan al de zoveelste sorry in hun gesprek. Vervolgens keek hij weer naar zijn Druddigon die nu braafjes langs hem was gaan zitten en bedacht haar naam ook maar te zeggen. "En haar naam is Ramoth." Bij het horen van haar naam keek ze verwachtingsvol op naar Alex maar hij grijnsde alleen maar terug. Nu keek hij weer naar het meisje, Allison beter gezegd, en haar pokemon. Ze had de Oshawott Damon genoemd, maar een naam voor de Absol had hij nog niet gehoord. "Heeft jou Absol eigenlijk ook een naam?" vroeg hij toen ietsje aarzelend.

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:37 pm

"ze heet gewoon Absol, omdat mijn vader de naam mooi vond en Damon is ook naar hem vernoemd" even kwam er een trieste blik op haar gezicht die ze al snel probeerde weg te stoppen achter een glimlach en het feit dat ze snel met haar hand door haar haar ging. Ze keek naar de grond, genoeg sociaal gedaan voor vandaag, ging er door haar hoofd maar haar Absol duwde zachtjes tegen haar alsof ze wou zeggen dat Allison eens vrienden moest maken of alle sinds mensen moest vinden om tegen te praten buiten haar eigen pokemon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:44 pm




Door de wat trieste blik vroeg hij zich nu af of hij die vraag wel had moeten stellen. Ook vroeg hij zich af als er iets ergs aan de hand was met haar vader, maar hij durfde er niet verder op in te gaan, iedereen heeft zo wel zijn eigen redenen om dingen te verzwijgen.Het begon hem ook op te vallen dat de absol tegen Allison aan het duwen was, en hij vroeg zich af waar voor dat was. "Is er soms iets met je Absol?" het was eruit voor hij dacht zijn mond te houden. Vlug herstelde hij zijn vraag door er aan toe te voegen "Negeer dat maar." Ramoth begon ondertussen wat in het rond te wiebelen, en kan de drang niet weerstaan om eens naar de Oshawott toe te gaan. Stilletjes stond ze recht, en waggelde ze langzaam op de water otter af.

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:48 pm

"met Absol is alles goed, het is alleen .." ik was blij dat Alex zei dat ik het mocht negeren voor ik meer gezegt had.Damon zag ondertussen het draakje op hem afkomen en stapte iedere keer naar achter als het draakje dichter kwam. Allison glimlachte "Damon, zo maak je het alleen leuker voor Ramoth" De Oshawott reageerde daarop door speels weg te rennen. "Ik denk dat Damon zijn verdedeging eindelijk laat vallen" zei Allison terwijl ze naar Damon keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:55 pm





Alex knikte naar het meisje, maar hij begreep ook als ze niet verder wou vertellen, en liet haar dus dan ook. Verder vond hij het leuker om naar hun pokemon te kijken. Ramoth had niks slechts in gedachten, ze wilde alleen maar wat spelen. Ook merkte het draakje dat haar trainer naar haar stond te grijnzen en ze nam dit aan als teken dat ze door mocht doen. Toen de Oshawott eindelijk begon weg te rennen liep de draken pokemon er stuntelig achteraan. Ze had nog wat moeite met te kunnen lopen door haar lange voor armen, maar vandaag leek het haar beter te gaan. Ze liet een blije kreet horen en rende verder Damon achterna. "Ik denk dat ze het eens fijn vind om uit haar pokebal te zijn." grijnsde Alex. Hij staarde weer eventjes naar het meisje, en bedacht dat hij toch wel echt wou weten als ze van Unova kwam. "En, euhm." hij had veel zin om nu niet meer verder te gaan met zijn zin maar hij deed het toch, "Kom je soms uit Unova?"

ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyza dec 13, 2014 11:59 pm

Ze knikte. "en jij?" Allison merkte dat Absol was gaan liggen, ze hielt niet zo van drukte en paste daarom perfect bij Allison. "waar kom jij vandaan" ze vond dat Alex ook iets over zichzelf mocht vertellen, al had ze dat zelf ook nog niet echt gedaan. "en vertel is iets over jezelf ik heb zo een gevoel dat die twee nog wel even bezig zullen zijn" Ze ging naast haar Absol zitten en gebaarde Alex dat hij ook mocht zitten als hij wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex Hunt
Member
Alex Hunt
Punten : 504
Gender : Male ♂
Age : 16
Type : Trainer
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1139-alex-hunt https://pokemon-journey.actieforum.com/t1141-alex-s-pokedex

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyzo dec 14, 2014 12:06 am




Dat had hij wel gedacht, dat Allison van Unova kwam, anders kon je zo makkelijk niet aan een Oshawott komen. Maar nu werd de vraag weer terug gevuurd, en moest hij zelf gaan antwoorden. Alex besloot iets anders te doen. Hij pakte nog een Pokebal en gooide deze in de lucht. Met een rode flits verscheen er een Snivy voor hem die zich meteen omdraaide en beschuldigend naar ALex keek. Vervolgens wees de slang met zijn snuit naar Ramoth en keek toen weer terug. "Moet je maar wat beter luisteren." mompelde hij zachtjes tegen de pokemon. "Maar nu, Allison, kan je raden van waar ik kom als je Coatl ziet." en hij wees naar de Snivy. Vervolgens vroeg het meisje of hij iets over zichzelf ging vertellen. Wat geïrriteerd door de vraag, al was dat niet zichtbaar, zette hij zich neer in het gras. Waarom zou hij iets moeten vertellen, het meisje had nauwelijks iet over zichzelf verteld. "Er is weinig interessants te vertellen." zei hij als antwoord dan maar.
ooc: -



Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Knight
Member
Allison Knight
Punten : 514
Gender : Female ♀
Age : 17
Type : Trainer
Icon : Mudkip

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Emptyzo dec 14, 2014 12:12 am

"is kijken starter is een snivy, dus ik neem aan ook unova?" Ze plukte wat aan het gras. " en er zal vast wel iets interessants zijn, ik kan me niet voorstellen dat een leven met pokemon saai is" ze glimlachte en merkte de geergerde blik van Absol op die verdween nadat ze deze gezien had. "okey, okey" fluisterde ze tegen de Absol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is rust?! (Alex Hunt)   Wat is rust?! (Alex Hunt) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is rust?! (Alex Hunt)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Alex Hunt
» Rain on me until I rust
» Alex Leonhardt
» {Alex} No Mercy
» Alex' Pokédex

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Geosenge Town-
Ga naar: