|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Aiden StarkPunten : 635
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:38 pm | |
| - Boone Jolt schreef:
- Aiden@ Jaaaa zoals Fennekin enzo, so cute ^-^
Vind het alleen zo jammer dat er soms spullen of eten als basis voor een pokémon worden gebruikt xd Ja, maar dit is altijd al zo geweest. Dus de recente generatie is daar niet nieuw mee. Sowieso zijn er firstgen Pokémon die pas in de volgende generatie gebruikt zijn, dus dat is ook wel weer interessant. xD Gogoat, Pancham, Furfrou, Espurr/Meowstic, Inkay, Heliolisk, Tyrantrum, Auroros, Sylveon, Hawlucha, Trevenant, Gourgeist, Noivern... Dat zijn toch flink geweldige Pokémon uit de nieuwste regio (A) |
|
| |
Member West AustinPunten : 465
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:39 pm | |
| Lucian Ow ja, die was ik helemaal vergeten xD |
|
| |
Member Axelle AgnewPunten : 270
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:41 pm | |
| Klefki vind ik echt erg xD En ik dacht dat ze nooit zo ver gingen gaan dat ze echt zo'n voorwerpen gaan gebruiken x'D Strx maken ze nog een Pokémon die een stoel is en dan een zetel word xD |
|
| |
Member Lucian EvansPunten : 163
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:42 pm | |
| Ik twijfel over Lucian's volgende pokémon. Ergens wil ik 'm een Houndour/Houndoom geven, omdat het bij zijn colorscheme past en het zo leuk staat samen met een Pikachu op zijn schouder. Maar aan de andere kant weet ik het niet zeker ... |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:43 pm | |
| Dat zou wel grappig zijn om mee te RPG'en.. Maar ik snap wel wat je bedoelt. c: |
|
| |
Member Daisy LovePunten : 493
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:45 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Boone Jolt schreef:
Vind het alleen zo jammer dat er soms spullen of eten als basis voor een pokémon worden gebruikt xd Ja, maar dit is altijd al zo geweest. Dus de recente generatie is daar niet nieuw mee. Sowieso zijn er firstgen Pokémon die pas in de volgende generatie gebruikt zijn, dus dat is ook wel weer interessant. xD
Gogoat, Pancham, Furfrou, Espurr/Meowstic, Inkay, Heliolisk, Tyrantrum, Auroros, Sylveon, Hawlucha, Trevenant, Gourgeist, Noivern... Dat zijn toch flink geweldige Pokémon uit de nieuwste regio (A) Natuurlijk pokémon zal altijd leuk blijven ook nieuwe ;3, maar vroeger vond ik er veel meer leuk per regio en nu een stuk minder c: Spullen kan ik alleen gewoon niet leuk vinden >.< |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:46 pm | |
| Ik ken het probleem van de pokémon xD Ik weet ook niet goed welke pokémon ik nog wil voor West. Elgyem staat vast en ergens wil ik hem best een Hypno geven...maar ik wil echt allemaal pokémon hebben die je niet kan vangen en heel moeilijk te verkrijgen zijn .-. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:49 pm | |
| - West Austin schreef:
- Ik ken het probleem van de pokémon xD Ik weet ook niet goed welke pokémon ik nog wil voor West. Elgyem staat vast en ergens wil ik hem best een Hypno geven...maar ik wil echt allemaal pokémon hebben die je niet kan vangen en heel moeilijk te verkrijgen zijn .-.
Verschrikkelijk is dat hè? En Gengar zou ook wel bij hem passen, maar als ik zo een beetje goed rondkijk is er nog maar weinig origineel x'D Dat is een irritatie puntje van me, al ben ik ook niet echt origineel met Lucian's Pokémon xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:51 pm | |
| Haha ja, origineel zijn is zeker een must bij West. Het is de bedoeling dat hij echt pokémon in zijn team krijgt die niet vaak worden gebruikt xD |
|
| |
Member Jace ThornPunten : 481
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:53 pm | |
| - Boone Jolt schreef:
- Aiden Stark schreef:
- Boone Jolt schreef:
Vind het alleen zo jammer dat er soms spullen of eten als basis voor een pokémon worden gebruikt xd Ja, maar dit is altijd al zo geweest. Dus de recente generatie is daar niet nieuw mee. Sowieso zijn er firstgen Pokémon die pas in de volgende generatie gebruikt zijn, dus dat is ook wel weer interessant. xD
Gogoat, Pancham, Furfrou, Espurr/Meowstic, Inkay, Heliolisk, Tyrantrum, Auroros, Sylveon, Hawlucha, Trevenant, Gourgeist, Noivern... Dat zijn toch flink geweldige Pokémon uit de nieuwste regio (A) Natuurlijk pokémon zal altijd leuk blijven ook nieuwe ;3, maar vroeger vond ik er veel meer leuk per regio en nu een stuk minder c:
Spullen kan ik alleen gewoon niet leuk vinden >.< Snap ik, maar ik snap niet waarom ze het niet zoals vroeger gewoon baseerden op dingen die echt voor komen. Het hoeven niet eens dieren te zijn, maar alles behalve levenloze dingen. Maar dingen zoals dromen of nachtmerries zoal Gengar zijn wel gaaf. Er zijn nog zo veel dingen die ze kunnen verzinnen en zo veel dieren waar je pokemon omheen kunt bazeren. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:55 pm | |
| Dat vind ik indd ook wel jammer :/ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:57 pm | |
| - West Austin schreef:
- Haha ja, origineel zijn is zeker een must bij West. Het is de bedoeling dat hij echt pokémon in zijn team krijgt die niet vaak worden gebruikt xD
Wat ik nu nog kan doen voor Lucian is een Houndoom, Gengar, Krookodile, Scrafty of Nidoking. En misschien nog een bad-ass looking water-type, maar weet niet welke. |
|
| |
Member Aiden StarkPunten : 635
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 9:58 pm | |
| Voltorb en Electrode zijn Pokéballs. Exeggcute is het meest mislukte ding dat ik ooit heb gezien en z'n evolutie maakt het niet veel beter. Lickitung is vreselijk. WTF doet een Tangela in de Pokémon wereld Wat doet Nicki Minaj in Pokémon als Jynx Pineco hoef ik niet eens uit te leggen.
*Fluit* |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 10:01 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Voltorb en Electrode zijn Pokéballs.
Exeggcute is het meest mislukte ding dat ik ooit heb gezien en z'n evolutie maakt het niet veel beter. Lickitung is vreselijk. WTF doet een Tangela in de Pokémon wereld Wat doet Nicki Minaj in Pokémon als Jynx Pineco hoef ik niet eens uit te leggen.
*Fluit* Hahaha xD niet elke pokémon kan leuk zijn :P |
|
| |
Member Ren HidohPunten : 314
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo okt 15, 2014 10:03 pm | |
| - Aiden Stark schreef:
- Voltorb en Electrode zijn Pokéballs.
Exeggcute is het meest mislukte ding dat ik ooit heb gezien en z'n evolutie maakt het niet veel beter. Lickitung is vreselijk. WTF doet een Tangela in de Pokémon wereld Wat doet Nicki Minaj in Pokémon als Jynx Pineco hoef ik niet eens uit te leggen.
*Fluit* Deze hele post 100+ |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|