Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
"Nou... Bedenk eens dat zonder Arceus je nooit zou kunnen genieten van... Goddelijk eten...? *mompelt iets binnensmonds* "Ik heb namelijk net iets gehad wat echt.. niet normaal goed is! Trouwens, ik ben géén sponsor or whatever."
"Ja, dat verstond ik, maar... je spreekt het toch uit als arsius?" "Nou, ik zit aan een meer met een speciale cornflakes." "Hahahaha! Nee, nee, nee, joh! Ben en blijf een atheïst. Mooie gok, hoor!"
"Ik, uhm, weet het echt niet zeker... Dacht echt met een 'S'?" "Ja, maar... het is een speciale cornflakes. Ken je de naam.. ishies?" "Het is belangrijk genoeg om over te bellen! Geloof me, maar eerst, ken je het?"
"Ik zei het juist altijd met een 's' en niemand heeft daar ook iets op gezegd... Is het een dialect gevalletje?" "Ja, ishies! Soort cornflakes maar dan met de corn in de vorm van woorden. Het is geweldig. Wacht, even een momentje pauze..."
"Oké, dat klinkt best leuk. Zoals lettervermicelli? Oh, maar dan dus met woorden. Maarreh... je belde om me te vertellen over de wonderen van, hoe heet het? Ishie?"
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Word Flakes [+Imogen Hargreaves) zo okt 01, 2017 1:22 pm
"Niet zómaar Ishie maar... Om eens samen ishies te gaan eten, is een tijdje geleden, niet? ... Als je dat zou willen ofcourse!! Uhh.. hmm... I got nothing... kledingmaker..."
Onderwerp: Re: Word Flakes [+Imogen Hargreaves) zo okt 01, 2017 5:42 pm
"Waarom praat je zo gek? Hoe dan ook, klinkt leuk! We zouden inderdaad weer eens af moeten spreken. Waar zit jij nu?"
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon :
Onderwerp: Re: Word Flakes [+Imogen Hargreaves) zo okt 01, 2017 6:24 pm
"Dat is het woord wat ik eruit kreeg... Don't ask how... Ik ben nu in..." "Aah! Goede... beslissing! Kijk eens aan! Petalburg City, vlakbij een park met een fontein. Weet alleen niet hoe die heet..."