Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 8:48 pm
Ragya Airon,
Texting with Tawnee
Gaat een beetje moeilijk, toch bedankt voor de suggestie, zal eraan werken.
Member
Tawnee Aguna
Punten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 8:50 pm
RagyaTexting...
Oh hilarisch, wat zijn we weer o zo grappig. HAHA. NOt. Als je vos niet stopt met bijten ga ik zelf haar bek komen dichtsnoeren, also, newsflash, dat kan ik nu doen lol
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 8:54 pm
Ragya Airon,
Texting with Tawnee
Soms vraag ik me af of al dat science shit niet naar je kop is gestegen en je hersenen heeft aangetast. Maar mijn vos doet dus niemand kwaad en je weet evengoed dat als je ook maar waagt iets bij haar te doen ik dat mooie nekje van je omdraai.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 8:58 pm
RagyaTexting...
Haha, you can't even touch me sweet rag and you know that. Meerdere keren bewezen en als je wil kan ik het wel nog een keer bewijzen aan je. Also heel bedankt voor het complimentje.
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 9:00 pm
Ragya Airon,
Texting with Tawnee
Als jij die handen van je thuis laat hoeft je ook niks te gaan bewijzen. Ik kan wel leven met het idee veel afstand van je te houden, mooi nekje of niet.
Member
Tawnee Aguna
Icon :
Onderwerp: Re: Fox & hunter zo jan 01, 2017 9:04 pm