Member Killian WolfPunten : 209
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Hunter and Prey ma maa 23, 2015 12:54 pm | |
| Hello!
Iedereen heeft de inname van Lumiose City door Team Rocket nu vast wel meegekregen, maar wat is een plot zonder dat mensen daar ook daadwerkelijk iets mee gaan doen? Nou, nu komt mijn idee! Als jij een ongewilde pokémon hebt, of juist een gewilde pokémon, dan mag je je hier aanmelden voor een topic zodat Killian deze pokémon op een of andere manier van je weet te stelen. Dit doe ik omdat er dan proeven op worden uitgevoerd, Team Rocket heeft veel pokémon hiervoor nodig en Killian wil daar graag mee helpen omdat hij erg geïnteresseerd is naar die proeven en graag helpt met het uitvoeren van de tests (hehe). Niet alleen help je dan mee met het event, maar krijg je misschien je pokémon helemaal gebroken met gedragsproblemen terug! en wat is nou leuker dan dat? >3
Topics Ik zoek natuurlijk ook topics, maar ik wilde dat even van me af hebben zodat jullie weten dat je me altijd daarvoor kan bereiken (en team rocket moet gewoon evil zijn en veel pokémon stelen)! Voor overige topics, zonder de afspraak dat er iets gestolen wordt, kan je ook altijd hier terecht!
|
|