| A Fiery Encounter [+Echo Wolf] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Echo WolfPunten : 475
Type : Team Rocket
Rang : Elite Scientist
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] di dec 20, 2016 5:15 pm | |
| Echo haalde zijn schouders op en toen Jace aan 'm vroeg of hij de weg uit de grot wist keek hij eventjes in het rond. "Uh..." begon hij iets wat moeizaam. Over het algemeen struinde hij gewoon rond en vond vanzelf wel op de uitweg, actief op zoek gaan was nooit echt een optie geweest. "Not really," zei hij rustig. Zijn goede oog keek de grot rond. "Voel je je niet op je gemak ofzo?" vroeg hij daarna aan de man die bij hem stond. Hij snoof eventjes en knikte naar Okami, die verder de grot in liep. Ze zou vanzelf wel terug komen als ze iets interessant had gevonden.
|
|
| |
Member Jace ThornPunten : 481
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 07, 2017 2:45 pm | |
| Jace glimlachte toen Echo rustig zei dat hij inderdaad niet wist waar de uitgang was. "Ik voel me wel op mijn gemak, maar ik heb de neiging om vaak te verdwalen." Zei Jace met een grijns. Het was ook niet eens gelogen ook, het kwam echt te vaak voor. Echo stuurde zijn shiny Absol vooruit, waarschijnlijk om te verkennen. Pyre keek de shiny Absol na en vloog daarna terug naar Jace. Jace keerde zich naar de stomende tunnel voor hen. "Dus waar kom je vandaan?" Vroeg Jace toen aan Echo. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 07, 2017 3:28 pm | |
| Jace vertelde dat hij vaker verdwaald, iets waarop Echo een kort lachje liet horen. "Ik ken dat probleem, ik heb het opgegeven om nog de weg terug te zoeken en loop over het algemeen gewoon rond. Kom vanzelf wel weer ergens uit," zei hij op een kalme toon, terwijl hij zijn schouders optrek. Snel bewoog hij zijn hoofd van links naar rechts om zijn nek los te krijgen, die luid kraakte en de witharige jongen slaakte een opgeluchte zucht. Dat voelde veel beter aan. Okami was ondertussen de grot aan het door speuren, opzoek naar een uitweg waar ze heen konden gaan. Dus het beste was om al vast in een richting te gaan lopen. Hij pakte zijn spullen op en zetten een paar stappen in Westelijke richting, hopend dat Jace hem zou volgen. Hij keek niet op toen er aan hem gevraagd werd waar hij vandaan kwam. "Er is me verteld dat ik geboren ben in Unova," zie hij op een kalme toon.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 07, 2017 3:43 pm | |
| Een mede verdwaalde dus. Hijzelf was te vaak in een grot verdwaald geraakt om te weten dat het wisselende gevolgen kon hebben. Sommigen wat onaangenamer dan anderen. De jongen was een vreemde, maar toch besloot Jace maar mee te lopen. "Ooit in Unova geweest?" Vroeg Jace terwijl ze rustig het begonnen te hebben over Miltank en Tauros. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] di jan 10, 2017 5:34 pm | |
| Jace vroeg aan hem of hij ooit in Unova geweest was en Echo liet een zacht lachje horen. "Vast wel, ik herinner me er alleen niet veel meer van," zei hij op een rustige toon, terwijl zijn grijze oog eventjes gleed naar de man naast hem. Ze waren ongeveer dezelfde leeftijd, maar Jace zag er met dat sikje ouder uit dan hem. Het maakte hem niet zo heel erg veel uit, immers kon hij toch wel alles voor elkaar krijgen als hij de juiste woorden gebruikte, maar dan nog. "En jij? Ooit in Unova geweest?" besloot hij daarna de vraag maar terug te kaatsen tegenover de man naast hem. Small talk was iets waar hij opvallend slecht in was, hij had het liever over interessantere dingen gehad, maar dat ging moeizaam als je elkaar net pas kon.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] do jan 12, 2017 1:54 pm | |
| "Ik kom van Unova." Zei hij rustig. Hij keek om zich heen naar de grot en zei: "Het is wel echt bijzonder hoe zo'n grot zich heeft kunnen vormen. Vooral met de vulkaan zo dichtbij." Het was ook te voelen. De warmte die hij voelde door het zanderige pad en de hitte die van de muren kwam. Hij was wel een fijne verandering van de normale koude grotten waar hij in verdwaald raakte. Pyre fladderde om hen heen. Zij had het enorm naar haar zin. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] wo jan 18, 2017 8:58 pm | |
| Een simpele opmerking dat hij uit Unova kwam, liet Echo rustig knikken. Oké, gesprek afgelopen, niets meer te doen, bye. Toch liet Jace het er verder niet bij zitten en begon over dat het bijzonder was hoe deze grot zich had gevormd zo dicht bij de vulkaan. Rustig haalde de witharige zijn schouders op. "A cave is a cave," zei hij op een kalme toon. Zijn goede oog gleed over de mot pokémon die het zo te zien aardig naar z'n zin had. "You mind?" vroeg hij, terwijl hij zijn pokédex pakte. Het was een pokémon die je niet vaak vond en hij was altijd wel nieuwsgierig naar een nieuwe aanwinst in z'n groeiende collectie geziende pokémon.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] vr jan 20, 2017 6:45 pm | |
| Jace knikte dat het okey was en liep Echo rustig zijn gang gaan. Pyre hield de jongen in de gaten al was het uit pure nieuwsgierigheid. "Jij bent dus een trainer met geheugen verlies?" Vroeg Jace kalmpjes terwijl hij rustig door liep. Nog voordat hij een antwoord kreeg voegde hij er aan toe: "Hoe ziet jou team er dan uit?" Hij was best nieuwsgierig naar de witharige jongen met een oog als die van hem. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] vr jan 20, 2017 6:54 pm | |
| Hij wist niet waarom, maar de mot pokémon hielt hem scherp in de gate. Rustig scande hij de pokémon, om er achter te komen dat het een Volcarona was. Geen pokémon die hij kon, maar wel een die er prachtig en gevaarlijk uit zag. De witharige jongen keek op toen hij hoorde wat Jace te zeggen had, een vraag die hij eigenlijk al eerder had verwacht. "Basically. Ongeluk gehad een paar jaar geleden, kan me niets meer herinneren van wat ervoor gebeurd is," zei hij op een kalme toon, terwijl hij zijn handen in z'n zakken stak en rustig verder wandelde. Jace vroeg hoe zijn team eruit zag en dit was het moment dat hij voorzichtig moest zijn. Al moest nu niet te veel weggeven, maar aan de andere kant, echt veel zin om te vechten had hij momenteel niet. "Buiten Okami hier, heb ik nog een Venusaur, Garchomp, Mawile, Zoroark en Scolipede bij me," vertelde hij kalmpjes. "En bij jou? Nog iets interessants bij je?" kaatste hij daarna de vraag terug.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 21, 2017 1:55 pm | |
| Jace knikte instemmend. Het klonk als een zwaar onderwerp voor de jongen, dus vroeg Jace niet na. Toen hij hoorde welke pokemon de jongen allemaal had grijnsde hij. "Dat klinkt inderdaad als een heel sterk team. Ik heb ook een sterk team bij me. Ik heb ook een Absol, zij is de leider van mijn team en dan heb ik nog wat grote pokemon die niet in deze grot passen..." Dat zou catastrofaal zijn. "Hoe veel gym badges heb je dan?" Vroeg Jace nieuwsgierig. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 21, 2017 2:01 pm | |
| He got out-played, maar hij zou zich er niet bij laten zitten. "You got me curious," zei hij op een rustige toon, zachtjes vissend om erachter te komen wat voor pokémon hij precies bij zich had. De Absol tho, dat verhaal kende hij wel. Zelf had Okami ook wel de leiding over genomen in zijn team en had daarbij Caitlynn van haar troon gestoten. Iets waar de Mawile alles behalve blij mee was en dat helaas maar al te goed liet merken. Jace vroeg naar zijn badges en Echo haalde zijn schouders op. "Bezig aan de vierde momenteel, ben met de te veel andere zaken bezig geweest om goed te gaan trainen. Probeer momenteel een inhaalslag te maken," legde hij kalmpjes uit. "Ik neem aan dat jij er meer hebt," concludeerde hij daarna. Jace zag er immers uit als een doorgewinterde trainer, in ieder geval sterker dan dat hij was.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 21, 2017 3:00 pm | |
| Okey het was misschien een beetje oneerlijk om zijn team niet prijs te geven. Toch viste de jonge man weer voor informatie. "Ik ga nu voor mijn zevende badge in de Kalos league. Ik ben hier eventjes in Hoenn voor wat rust." Legde Jace rustig uit. Hij glimlachte naar de jonge man en zei toen uiteindelijk: "Ik heb naast mijn Volcarona en Absol ook een Gallade, Steelix, Torterra en een Froakie die ik aan het trainen ben." Zijn team was bijna klaar voor de gym. Hij moest nog even door trainen, want de zesde gym was geen makkelijke strijd geweest. Gelukkig had hij door Abyss nogal een voordeel op de volgende gym. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 21, 2017 5:46 pm | |
| Echo floot zachtjes. Hij had dus toch gelijk dat Jace een sterkere trainer was dan hij. Maar om eerlijk te zijn boeide de levels van zijn pokémon hem ook niet zo veel. Hij was zo gefocust op zijn rang binnen Team Rocket dat de trainingen van zijn pokémon er nogal onder begon te leiden. Uiteindelijk had hij de blonde man toch zo ver om te zeggen wat zijn team was en Echo knikte bewonderenswaardig. "Dat klinkt als een sterk en gevaarlijk team," zei hij oprecht. Hij maakte een mental note dat als hij deze vent ooit wilde uitdagen voor een gevecht, hij toch echt eerst iets moest gaan doen aan z'n team, want met rang alleen zou hij nooit echt sterk worden binnen Team Rocket. Maar, om eerlijk te zijn, niemand verwachtte van een scientist dat ze een sterk team zouden hebben, zolang ze maar een sterk koppie hadden. "Doe je verder nog iets in je vrije tijd?" vroeg hij daarna. Echo was niet echt opzoek naar informatie, hij wilde gewoon een gezellig gesprek aangaan met iemand. Dat mocht af en toe ook wel eens.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] za jan 21, 2017 9:59 pm | |
| Jace voelde zich gevleid door de fluit van Echo. Ja hij had veel energie in zijn team gestoken, maar hij had het idee dat hij nog verder kon met ze. Jace voelde een glimlach vormen op zijn lippen toen hij een compliment kreeg van de jonge man, maar had de volgende vraag niet verwacht. "Ik ben kok, maar mijn hobby is een beetje aan de zijkant gevallen toen ik me echt zwaar ging richten op de Kalos league." Legde Jace rustig uit. Hij vond koken nog steeds heel leuk om te doen, maar als je zo op reis blijft kom je niet vaak in contact met een goede keuken... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] di feb 07, 2017 3:50 pm | |
| Zo te zien had hij de man gevleid met het gefluit en zijn woorden. Hij grinnikte eventjes, kon hij iedereen maar zo snel om de vinger heen wikkelen. Dat zou zijn leven een stuk makkelijker maken. Maar voor nu zou hij het maar met deze vent moeten doen. Als antwoord op zijn vraag werd beantwoord met het feit dat de man een kok was, maar dat zijn hobby wat was weggezakt met het zich richten op de Kalos League. Echo grinnikte zachtjes. "Een kok, hè. Dan hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat we verhongeren hier," zei hij met een glimlach. Okami ondertussen snuffel een beetje in het rond. Zo te zien was ze nog steeds opzoek naar een uitweg. Hij vroeg zich af of hij ooit met enige hulp hier uit zou komen. Alhoewel, met dit soort dingen leek hij net een kat, kwam altijd op z'n pootjes terecht.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: A Fiery Encounter [+Echo Wolf] | |
| |
|
| |
|