Member Vincent IronsPunten : 598
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: A hottie in a hottub [+Valentino] ma okt 02, 2017 12:16 am | |
| Vincent kon zijn oren voelen, zo rood was zijn hoofd op het moment. Zo te horen had Valentino hem niet gehoord, gelukkig. Hij voelde zich zo beschaamd. Hij had bijna Valentino mooi genoemd buiken context als een sukkel. Toen Valentino vroeg of er iets was wist Vincent zich weer bij elkaar te rapen. "Ik... Ik denk dat ik nog wat verstoord ben. Ik ga denk ik slapen." Zei Vincent rustig. Met een blos voegde hij er aan toe: "Zou ik misschien zo direct zijn om je nummer te vragen? Dan kan ik je morgen bedanken door je uit lunchen te nemen... Ofzo..." Wat was hij aan het doen?!!! Woorden nee! |
|
Member Valentino GrimaldiPunten : 282
Type : Coördinator
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: A hottie in a hottub [+Valentino] di okt 31, 2017 1:25 pm | |
| De jongeman gaf aan dat hij wilde slapen. Dat kon Valentino begrijpen na wat er was gebeurd. Toch kon hij het niet laten om een beetje bezorgd te blijven. Wat als Vincent echt een hersenschudding had? Moest er dan niet iemand bij hem blijven? De Ranger vroeg direct erop of hij Valentino’s nummer mocht hebben. Daar was hij meteen geneigd naar, maar Vincent had er andere bedoelingen mee dan hij. Hij kon zelf dit keer de nervositeit niet tegenwerken. “D-Dat hoeft niet,” reageerde hij meteen. Sowieso hoefde niemand voor hem te betalen. Hij had geld zat. Dan zag hij het liever andersom. “Ik kan wel mijn nummer opschrijven zodat je iemand kan bereiken als er iets is.” Valentino ging meteen opzoek naar een pen en een klein stuk papier. Hij vond het al snel op het kleine tafeltje bij het raam. Daar schreef hij de nummers gauw op, waarna hij naar het bed toe liep en het papiertje op het nachtkastje legde. “Ik blijf in de buurt en zal beneden zeggen dat ze klaar voor je moeten staan.” Goh, hij klonk bijna als een Ranger. Wat wilde je ook met zoveel Rangers om je heen?
|
|