Nominatieronde september 2016
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Nominatieronde september 2016

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sara Sweets
Momerator
Sara Sweets
Punten : 497
Gender : Female ♀
Age : 23 years
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Braixen
https://pokemon-journey.actieforum.com/t525-sara-sweets https://pokemon-journey.actieforum.com/t527-sara-s-pokedex#7230

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Emptyma sep 05, 2016 4:44 pm


NOMINATIES SEPTEMBER

OTM'S

Bij deze is de nominatieronde van de OTM's van september geopend! Wie verdient het volgens jou om in het spotlicht te staan voor een maand? Geef diegene nu op en wie weet worden ze wel door de staff gekozen om de prijs te winnen!

  • Probeer niet iemand te nomineren die al genomineerd is.
  • Vertel ons ook waarom jij deze persoon graag wilt nomineren, zodat het team weet waarom ze een OTM verdienen.
  • Iemand die de afgelopen 4 maanden al een OTM heeft gehad, kan deze niet nog eens krijgen, en kan dus niet genomineerd worden, tenzij het om een andere categorie gaat.
  • Je mag jezelf niet nomineren, behalve bij Topic of the Month.
  • Nomineren is niet verplicht en je hoeft niet iemand bij alle vier de categorieën te nomineren als je dat niet wilt!
  • De nominatieronde blijft open t/m 28 september. Daarna worden binnen 2 dagen de winnaars gekozen door het team.


Categorieën
Member of the Month:
Laatste winnaars: Nala O'kane, Tiffany Marchetti, Matthew Syco

Pokémon of the Month:
Laatste winnaars: Claudia's Sneaux, Imogen's Helios

Topic of the Month:
Laatste winnaars: Jean-Pierre Dupuit & Kota Daiki

Battle of the Month:
Laatste winnaars: Kate Griffin


Om je nominaties bekend te maken, vul je het volgende lijstje in en post je het in dit topic!
Code:
[b]Jouw naam:[/b]

[b]Member OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Pokémon OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Topic OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]

[b]Battle OTM:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Pierre Dupuit
Member
Jean-Pierre Dupuit
Punten : 111
Gender : Male ♂
Age : 24
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mamoswine
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4377-jean-pierre-dupuit#90428 https://pokemon-journey.actieforum.com/t4379-jean-pierre-s-pokedex#90433

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Emptyza sep 10, 2016 10:19 am

Jouw naam: Justin

Member OTM: Alex Beaumont
Motivatie: Ooit gaf ik Rolo het compliment dat het altijd leuk is om haar posts te lezen. Tussen de vele posts waar iemand soms moet reageren zit er vaak wel eens een Rolo post tussen (bij mij in ieder geval). Deze posts lezen gemakkelijk en er gebeurd altijd wel wat noemenswaardigs in. Maar ik kon mijn vinger er nog niet op leggen waarom dat zo was. En toen las ik een keer dit: "Alex beet op zijn onderlip toen hij merkte dat zijn stem niet laag genoeg was en herstelde zich al snel. Het laatste wat hij zou willen was uitgescholden worden vanwege zijn geslacht." Het lijkt eenvoudig, maar hier zit al zoveel informatie in. Laten we beginnen met het feit dat Alex moeite doet om zijn stem anders te laten klinken. Hij schaamt zich hiervoor waarschijnlijk. Ook wordt er iets duidelijk over de aard van zijn geslacht. Daarnaast zou er gezegd kunnen worden dat Alex ofwel angst heeft voor negatieve reacties ofwel slechte ervaringen heeft gehad ermee. Misschien wel allebei. Anyway, in twee simpele zinnen verteld Rolo heel veel over haar karakter. En dat, my friends, is de kracht van Rolo.

Pokémon OTM: Jerom van Nala O'kane
Motivatie: Ik heb gelezen hoe, toen deze Machamp nog een Machoke was, hij bezig was met het maken van een zandkasteel.. uh zandstad op het strand. Nu weet ik van haar dat het de bedoeling was om de Machoke een beetje zachtaardiger te maken (als dat het goede woord is). Ik dacht daarbij aan bloemen plukken, maar het idee dat ze een Machoke een gedetailleerde stad van zand laat maken is toch wel weer een extra laagje. Het voelde alsof hij een klein kind was die helemaal op ging in zijn eigen (letterlijk) kleine wereldje. Daarnaast beschrijft ze ook heel mooi hoe zorgzaam en wat voor een nobel persoon de Machoke is. Hij is een soort ridder die je heel graag zou willen knuffelen. En nu dat hij vier armen heeft zou je een dubbele knuffel van hem kunnen krijgen.

Topic OTM:
Motivatie:

Battle OTM:
Motivatie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chakra Sato
Member
Chakra Sato
Punten : 500
Gender : Female ♀
Age : 22 Jaar
Type : Trainer
Regions : Hoenn
Icon : Mienshao
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5230-chakra-sato https://pokemon-journey.actieforum.com/t5231-chakra-s-pokedex#108562

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Emptyzo sep 11, 2016 8:42 pm

Jouw naam: Olga

Member OTM: Mikey MacCallum
Motivatie: Het persoon die achter dat account zit, komt altijd wel met nieuwe ideeën voor al zijn accounts en probeert ook altijd iets wat vrij moeilijk is te verwerken in een post: de hechte vriendschap tussen Trainer en Pokémon. In bijna elke post keert dan ook een meestal aandoenlijke interactie terug tussen het personage en zijn Pokémon wat zo goed geschreven is dat je het makkelijk in kan beelden wat er door hun twee doorgaat en wat voor warmte in de handelingen en gebaren zitten. Dat keerde ook terug in dit kleine stuk tekst:
Spoiler:

Pokémon OTM: -
Motivatie: -

Topic OTM: Happy Go Lucky
Motivatie: Simpel: hilarisch. De interactie aan het begin tussen Riddle en Floyd opa plaats vindt is verre van vriendelijk en bij elke post scheelt het weinig, voordat ze elkaar de haren in vliegen, en de reden voor dit gedrag? Een fles. Het maakt er niet beter op dat het in principe collega's zjn en de één al licht aangeschoten is en zelden een geweldig humeur heeft, terwijl de ander er het beste van probeert te maken. Mijn lach kon ik al helemaal niet meer inhouden bij de woorden ‘Je moet me een nieuwe fles!’, 'Blablabla, al die excuses van jou kunnen me gestolen worden,’ en de ‘Zie nu wat je gedaan hebt, je verpest ook alles,’. Dronken karakters zijn soms moeilijk te RPG'en maar eenmaal onder de knie kan dat leiden tot hilarische topics als deze waarin je merkt dat beide schrijvers ervan genieten, hoe absurd de hele situatie is. En ik vind dát dan weer de doel van het RPG'en: Plezier beleven in een topic.

Battle OTM: -
Motivatie: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail Stevenson
Member
Abigail Stevenson
Punten : 315
Gender : Female ♀
Age : 18 years old || 10/09
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Emptywo sep 14, 2016 7:50 pm

Jouw naam: Freedje

Member OTM: Ragya Airon
Motivatie: Ik vind dat Jamie echt een prachtige prestatie heeft gedaan door alle badges van de Kalos League binnen te halen. En als je op haar profiel klikt, waar je al die mooie medailles ziet staan die ze behaald heeft, zie je ook dat ze veel tijd en werk heeft gestoken in haar Pokémon. Ik vind dat dit op zich al een hele prestatie is, want ik zou het niet kunnen. Ook vind ik Ragya superleuk uitgewerkt. Ze is een ingewikkeld karakter, maar als je met haar begint te RPG'en en naarmate dat je meerdere topics met haar hebt, begin je haar steeds een beetje meer te snappen en hoe ze in elkaar zit. Al bij al vind ik dit gewoon een Member die de OTM verdiend heeft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecille Skarsgård
Moderator
Cecille Skarsgård
Punten : 84
Gender : Female ♀
Age : 22
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Tyrogue
https://pokemon-journey.actieforum.com/t135-cecille-skarsgard https://pokemon-journey.actieforum.com/t139-cecille-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t6582-cecille-s-work-log#132295

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Emptyma sep 19, 2016 5:40 pm

Jouw naam: Rolo

Member OTM: Lynn Xavier
Motivatie: Lynn bestaat al een flinke tijd en hoewel ik niet echt vanaf het begin erbij was, moet ik zeggen dat ik haar een sterk karakter vindt. Lynns verleden klinkt heel zwaar, ondanks dat er in topics best wel mysterieus over wordt gedaan, en tegelijkertijd voelt het heel natuurlijk om steeds maar een klein beetje van een personage te leren kennen. Haar handelingen zijn misschien wat te volwassen voor haar leeftijd, maar zodra je een beter beeld kan krijgen van Lynn, wordt dat meteen rechtvaardigt door de manier waarop Luca met haar omgaat.

Buiten het feit dat ik Lynn gewoon een goed uitgedacht karakter vindt, is het ook erg interessant om steeds topics met haar te hebben. De dynamiek tussen Alex en Lynn vind ik persoonlijk fantastisch en ik lees dan ook met veel plezier een post van Luca zodra ze weer heeft terug gepost. Ik vind het geweldig om onze Xavier te zien groeien in de RPG (want dat heeft ze heel erg) en daarom vind ik dat Lynn deze otm verdient c:

Pokémon OTM: -
Motivatie: -

Topic OTM:
Motivatie: -

Battle OTM: -
Motivatie: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Nominatieronde september 2016 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nominatieronde september 2016   Nominatieronde september 2016 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nominatieronde september 2016
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nominatieronde september 2018
» Nominatieronde september 2017
» September 2016
» Nominatieronde mei 2016
» Nominatieronde juni 2016

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Of The Month-
Ga naar: