Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 27, 2016 5:16 pm
Today, 9:43pm
Goedzo. Ik ga je niks verklappen buiten de hints. Netjes. Normale kleren. Hint: hier maken ze zich geen zorgen over het broeikaseffect. Truth: als je geen pedo bent, waarom wil je me da vinden?
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 27, 2016 9:27 pm
Flauw... 'Normale kleren', daar heb ik natuurlijk veel aan... !!
Scheelt dat er toch veel toeristen zijn.
Ik heb een Mienfoo en Numel... niet al te best.
Ik heb letterlijk geen idee...
Dacht je zou dat ik dan anders vrienden met je wil worden? Ik wil je koe imitatie in het echt zien natuurlijk en zelf je helpen tot het perfectioneren ervan. Heb ervaring met koeien en nee... voordat je één van die type pubers ben; ik ben géén koe.
Dare: Schreeuw keihard 'pindakaas' en neem het als geluidsopname op.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] vr jul 29, 2016 2:11 pm
Zwart shirt, spijkerbroek, nu blij? Hint: Het is niet Rustboro, Dewford of Pacifidlog. Dare: Hou een pokemongevecht met me als je me vind. Hou me op de hoogte van waar je bent en waar je denkt dat ik zit.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] za jul 30, 2016 8:58 pm
Goedzo. Nee. Dan staat de uitdaging vast. Ok. Dat wist ik pas toen ik mijn eerste pokemon kreeg. Het was de enige logische invulling van mijn leven die ik kon bedenken. Hint: Hier is een Gym. Truth: welke pokemon ga je inzetten?
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] za jul 30, 2016 11:29 pm
Nope. Nee. Je wilt een dubbelgevecht doen bedoel je. Hm, Shuppet? Cubone? Skarmory? Een van de rest ga ik niet inzetten. Hint: beter dat je een fiets haalt. Dare: maak een video van jezelf terwijl je in het water springt.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] di aug 02, 2016 12:22 pm
Die heeft geen Gym, dus nee. Dan moeten ze beter nadenken. Iedere fiets die je wilt gebruiken. Hint: het is makkelijk om hier even op energie te komen. Truth: Denk je dat je gaat winnen?
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] di aug 02, 2016 2:55 pm
Fortree City?
'Beter nadenken'. Daar ben ik het niet mee eens, soms zijn dingen zo uit te puzzelen maar datgene waar je ambitie voor hebt kom je meestal achter door dingen uit te proberen.
Nee, beter gezegd; ik denk niets. Zonder verwachtingen een gevecht in gaan vind ik spannender en het is hoe dan ook niet teleurstellend.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] do aug 04, 2016 12:48 pm
Nee. Dan hebben ze niet nagedacht om dingen uit te proberen. Simpel. Fair enough. De derde, dus je krijgt geen hint nu. Dare: Koop een vlag en loop er mee rond, zodat ik weet wie je bent.