Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 06, 2016 4:37 pm
Today, 9:43pm
Sinds wanneer is iemand redden een misdaad? Dat antwoord accepteer ik niet. De drie seconde regel is onwaar, dus nee. Dare: steek je wijsvinger in iemand anders’ neus.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 06, 2016 4:50 pm
Nou, het was ondergronds en bovendien heb ik misschien een goede daad verricht maar kwam wel de politie op bezoek. ze eiste zelfs dat ik een boete zou betalen! dus, ik denk dat het dan wel meetelt??
Bleh, you're no fun
Sorry voor late reactie maar die dude vond het niet geweldig en zat mij achterna te rennen. alles is koek en ei nu daarentegen.
Dare: Sla op je borst en roep in het openbaar: "IK HOUD VAN TARZAN, UGA!"
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] zo jul 10, 2016 8:23 pm
Mening maakt geen waarheid. Beter. Hm.. interesting. Ik droomde ooit dat mensen rugby zagen als een intellectuele sport. Dat was wel raar. Dare: klim langs de regenpijp een gebouw op en roep dat je Spiderman bent.
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 27, 2016 11:51 am
Geloof me, je zou niet veilig zijn in mijn buurt als je dat was. –stuurt foto van de jongen uit de video-. Hint: Niet over zeeën wandelen. Truth: waar zit je nu?
Onderwerp: Re: Truth or Dare[+Kenneth] wo jul 27, 2016 12:26 pm
Geloof ik niks van. Thanks.. je moet me eens zien als m’n baard terug is. Het zou niet leuk zijn als de eerste hint enorm makkelijk zou zijn. Ligt aan je manier van transport. Hint: Mensen die wonen waar ik nu zit, zouden spreekwoordelijk gezien snel verliefd worden op mensen die wonen in Fallarbor. Dare: probeer een eindje mee te reizen met iemand tijdens je zoektocht en zeg waar je zit.