Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2016 7:39 pm


Er volgde geen verdere vragen meer van Kenneth en de volwassenen hielden zich ook stil. Jammer dit. Ze had zich daarnet zo geamuseerd om beide partijen. Ruzies waren leuk zolang ze maar niet veel te ver gingen. Vechten was oké, doden niet. Net toen ze haar mond weer wilde opentrekken begon er muziek te spelen. Natuurlijk. Ze was door de kleine ruzie van zonet even vergeten dat ze op een bruiloft zat waarvan de ceremonie nu pas ging beginnen. Wel een beetje laat, maar goed, bruiloften gingen op gevoel en niet op een strak tijdschema. Beleefd rechtte Fae haar rug maar om haar aandacht op zowel de bruid als bruidegom te richten. Waarom was ze hier? Bruiloften waren saai en iets wat zijzelf nooit zou gaan begrijpen. Zij ging immers oud worden met vijftien vuurspuwende salamanders in huis, want een levende vreetmachine vond niemand leuk. Een gaap verliet haar mond toen de ceremoniemeester al een poosje bezig was met zijn speech. Saai dit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 04, 2016 10:36 pm

Kenneth probeerde zichzelf af te leiden met veel verschillende dingen in de tijd dat de ceremonie aan de gang was. Totdat zijn aandacht getrokken werd door wat geroezemoes. Hij hoorde iets van 'vergeten'. Hij focuste zijn aandacht op de mensen die er over bezig waren. 'Getuigen' Hoorde hij wat later. En nu dat hij er bij nadacht. Er stonden helemaal geen getuigen bij het koppel. Niet bij de bruid en ook niet bij de bruidegom. Het was dan ook de ceremoniemeester die stilletjes werd ingelicht. Vervolgens vertelde hij dat er een probleem was gekomen, en dat de ceremonie zo snel als mogelijk vervolgd zou worden.

Hij zag Peter en Lydia druk om zich heen kijken. Uiteindelijk viel Peter's blik op Kenneth. Hij keek hoopvol. Binnen luttele seconden stond hij al aan zijn tafel. "Äh Kenneth, we hebben een situatie hier." Kenneth stond op, net zoals veel andere mensen ondertussen ook hadden gedaan, en zei: "Daar lijkt het op. Wat is het?" Peter legde zijn hand op zijn schouder. "Oh, dus Danny en Sofie, vrienden van ons, zouden getuigen zijn. Ze hadden al laten weten dat ze later zouden zijn vanwege files, maar nu blijkt dat ze helemaal niet kunnen komen." Kenneth knikte begrijpend. "Dat is inderdaad een situatie ja." Bevestigde hij nog eens. "Wil jij mijn getuigen zijn?" Vroeg hij aan Kenneth. En Kennet stond er met zijn mond vol tanden bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2016 2:31 pm


De ceremonie leek niet bepaald vlekkeloos te gaan, want er werd nogal geroezemoesd door de gasten in de zaal. Wat was er zo belangrijk om dit prachtige moment voor zowel de bruid als bruidegom te verpesten? Hadden de mensen van tegenwoordig dan ook geen greintje respect meer? Net toen ze wilde ingrijpen met een dreigement werd duidelijk waarom de gasten zo aan het roezemoezen waren. Er waren geen getuigen... Hoe konden ze nou zoiets belangrijks vergeten zijn?! Misschien waren ze de getuigen niet vergeten, maar waren de mensen die getuigen moesten zijn gewoon te laat. Wat een klootzakken zeg, jezus. Je ging toch niet te laat komen bij een bruiloft van een van je vrienden?! Met een verwarde frons richtte ze haar blik uiteindelijk op Peter die zijn blik weer op Kenneth had gericht. Nee... Hij ging toch niet? Haar vermoedens werden al snel bevestigd, want de getuigen waren inderdaad te laat én Peter vroeg Kenneth om zijn nieuwe getuige te zijn. Hoop was af te lezen in Peter zijn ogen na deze vraag, terwijl in Kenneth's ogen enkel paniek was te lezen. Waarom twijfelde hij nog? Hij moest een vriend in nood helpen! Met een bemoedigende glimlach kwam ze dan ook overeind om met haar handen op de ronde tafel te leunen, het zo doen zodat ze Kenneth recht kon aankijken. "Doe het," waren de enkele woorden die ze tegen de zwartharige sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2016 3:59 pm

Hij was nog een beetje in shock van de vraag die Peter hem stelde toen er opeens een roze dame voor hem verscheen. Het was Fae met de duidelijke boodschap dat hij het moest doen. Hij wist niet eens wat een getuige allemaal hoorde te doen. Laat staan of hij er zin in had. En toen, opeens, zonder dat hij er erg in had smolt zijn ijskoude hart. Kenneth was totaal niet van emoties of liefde, maar mensen lezen was iets dat hij nagenoeg perfect kon. Zijn hart smolt dus toen hij Peter even snel een blik zag werpen in de richting van zijn bruid. Dit was een blik die hij nog nooit had gezien. Ehm, hij knipperde met zijn ogen en pakte zichzelf weer terug. Hij keek naar Peter en zei: "Prima, en Fae hier wil graag getuigen van je bruid worden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2016 4:36 pm


Doodserieus bleef ze Kenneth aankijken, want hij moest dit gewoon gaan doen. Je mocht geen vrienden in de steek laten, nooit, dus iets anders dan getuige zijn was geen optie voor hem. En ja, dat had zij voor hem bepaald nu. Als hij niet wilde helpen ging ze hem wel weten om te praten, want no way dat hij er dan zo makkelijk mee weg ging komen. Ze wist niet of het door haar kwam of door de blik van Peter, maar uiteindelijk leek Kenneth ermee in te stemmen. Gelukkig maar...  ''En Fae hier wil graag getuigen van je bruid worden," vervolgde de zwartharige zijn zin. Wat zei hij nou?! Zij moest ook een getuige worden van deze bruiloft?! Dat heeft hij niet gezegd... Toch? Met grote ongelovige ogen keek Fae naar Kenneth, haar mond voor nu houdend. Oh nee toch... "Wil je dat Fae?" glimlachte Peter breed na de woorden van Kenneth. Verdomme, hier kon ze geen nee tegen zeggen. "Ik... Eh... Sure?" stamelde ze om Kenneth snel een dodelijke blik toe te werpen. Tsja, ze had er immers zelf om gevraagd. "Jullie zijn fantastisch!" bracht Peter dolblij uit om zich tot zijn vrouw te wenden. "We hebben 2 getuigen hoor!" sprak hij blij om eerst naar Kenneth en toen naar haar te wijzen. Fantastisch dit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydi aug 09, 2016 5:31 pm

Nou, Peter en zijn bruid hadden twee getuigen gevonden. Na de vrolijke woorden van Peter werden ze al snel naar een andere kamer begeleid waar ze even een snelcursus kregen in het getuigen zijn. Waarna snel de ceremonie verder ging. De hele tijd stond Kenneth daar enorm ongemakkelijk. Steeds maar afgeleid rakend door de mensen in de zaal die hij nu enorm goed kon zien allemaal. De gedachten gierden door zijn hoofd: "De kale man heeft een geschiedenis van diefstal. De ober heeft drie katten, een witte en twee zwarte. Het bloemenmeisje heeft een IQ van ongeveer 127. De vrouw met de rode sjaal denkt al 2 tot 3 jaar aan een scheiding. En de jongen naast het meisje met de blauwe jurk is een acteur die haar vader heeft ingehuurd om haar vriendje te spelen."

Voor hij het wist was het tijd om zijn handtekening te zetten. Hij had werkelijk niks meegekregen van de ceremonie. Hij was onbedoeld mensen wezen lezen. Oeps. Was dat belangrijk? Waarschijnlijk niet. Hopelijk. Hij nam de pen aan en het papier werd voor zijn neus geschoven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2016 6:40 pm


Zowel zij als Kenneth werden naar voren begeleid. Waarom had hij nou zo nodig tegen Peter moeten zeggen dat zij ook getuige wilde zijn?! Het enige wat ze wist was dat getuigen hun handtekening op een of ander document moesten zetten, maar er was één groot probleem... Ze had géén handtekening én ze had moeite met schrijven. Even wierp ze een dodelijke blik op Kenneth om maar netjes naast Peter zijn bruid te blijven staan. En zo werd de ceremonie dan ook verder vervolgd. Beide beloofde elkaar plechtig om van elkaar te blijven houden in zowel de goede als slechtte tijden. Ugh... Dit klonk als een of andere slechtte soapserie. Waar was het kotsbakje?

Verveeld bleef Fae voor zich uitkijken, moeite hebbend om een gaap in te houden. Hoelang ging deze ceremonie nog duren? Zowel Peter als zijn bruid hadden elkaar vele dingen beloofd, maar zelfs zonder ervaring wist Fae dat er toch niks van ging komen. Ze werd uit gedachtes gehaald door een papier wat voor haar neus gehouden werd. Eh... Was dit het document waar ze haar handtekening op moest zetten? Shit. Nogal onhandig nam ze de pen vast om naar het kleine beetje plek onderaan te kijken. Dit ging niet goed komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2016 8:33 pm

Hij zette netjes en snel zijn handtekening op het papier. Dat Fae hem een dodelijke blik had toegeworpen was hem niet opgevallen, hij was te druk geweest met mensen bekijken. En hij had eigenlijk sowieso niet veel op haar gelet, totdat hij zag hoe ze haar pen vast nam. Wat? Hij wist dat ze daarnet niet netjes at, voordat ze dat veranderde, maar dat ze dit level van geraffineerdheid niet bezat, had hij niet verwacht. Hij twijfelde of hij haar moest helpen of dat hij haar gewoon haar gang zou moeten gaan. Wellicht had ze wel een of andere motorische stoornis. Maar goed, hij kreeg geen moment rust. De gasten begonnen 'speech!' over en over te roepen. En deze was natuurlijk bezet voor de best man. En Peter duwde hem vooruit. "Ehm," Begon hij.. achja.. het zou Fae tijd geven voor haar handtekening..


OOC: speech komt volgende post ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2016 8:53 pm

Met grote ogen keek ze naar het kleine beetje plek wat ze voor haar handtekening gekregen had. Hoe ging het er ooit inpassen?! Waarom hadden ze haar maar zo'n beetje plek gegeven voor een gehele handtekening?! Kenneth had er zo te zien geen moeite mee, want deze krabbelde zijn handtekening gemakkelijk in het kleine vakje. Ugh... Nu kwam ze zeker zo dom over. Waarschijnlijk was Kenneth zelfs een paar jaartjes jonger dan zijzelf, dus moest je eens nagaan. Onhandig bleef ze de blauwe balpen vasthouden om gespannen naar het papier te blijven kijken. Ze keek zelfs zo bang dat het er nogal dom uitzag voor de andere gasten. Ze keek alsof het papier haar ieder moment kon opeten, zo gespannen staarde ze ernaar. Uiteindelijk, wat pas na vijf minuten bleek te zijn, schreef ze haar naam op. Niet eens een handtekening of zo, enkel de naam 'Fae' in wat misvormde letters. Het leek niet eens op 'Fae', hoe zielig. Een diepe zucht gleed over haar lippen toen ze hoorde hoe enkele gasten riepen om een speech. Zolang zij die maar niet hoefde te houden, dan was het goed. Ga dus maar lekker je gang Kenneth. Ga je gang en neem er alsjeblieft de tijd voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo aug 11, 2016 9:42 pm

Het personeel van de catering had de hint van het publiek begrepen. Iedereen werd champagne ingeschonken, voor het idee, kreeg zelfs Kenneth een glas in zijn handen. Geen ontkomen. Hij schraapte zijn keel. Hij moest snel iets verzinnen. Hij had natuurlijk niets voorbereid.. wisten die mensen dat niet?! Achja, het moest, al was het maar voor Peter. "Dames en heren, familie en vrienden.. en.. uh.. anderen.." Dat begon al lekker. "Uh.. o.. o.. ook.. ahem.." Hij kuchte even. De gasten staarden hem allemaal aan met een blik dat zei 'rare gast..'. "Ok, bij het begin beginnen." Zei hij al wat meer zelfverzekerd. "Telegrammen! Ofja, we het zijn eigenlijk geen telegrammen, maar we noemen ze gewoon telegrammen, ik weet niet waarom.." Zei hij razendsnel. "Bruiloft-traditie dus.. alsof we er daar al niet genoeg van hadden.." Zei hij afkeurend terwijl een van de personeelsleden hem de telegrammen aangaf die mensen, die niet aanwezig konden zijn, en hen nog wilden feliciteren. Hij begon te lezen. "Voor meneer en mevrouw Pertson, sorry dat er niet konden zijn op jullie speciale dag. Veel geluk en de beste wensen - Marco Ties. Aan Peter en Lydia, de beste wensen voor jullie speciale dag met liefde en veel dikke.." Hij raakte geïrriteerd voor wat hij nu moest gaan zeggen. ".. dikke knuffels van Cris en Stefan.." Hij ging verder met het volgende kaartje. "Lydia, ik wens je veel liefde toe.." Nu was Kenneth serieus aan het twijfelen en aan het boos worden over wat hij moest gaan zeggen. "..Poelie.. Enorm veel liefde en extreem veel knuffels van Nadia.." Nu vond Kenneth het wel genoeg geweest en ging hij op een snellere, en verstrooidere manier door de telegrammen heen. "Speciale dag.. Hele speciale dag.. Liefde.. Liefde.. Liefde..Liefde.. Liefde.. Er begint een beetje een thema te komen. Mensen zijn dol op jullie.." Hij was blij dat hij hiermee weg was gekomen. "Peter Pertson, mijn vriend, Peter Pertson. Peter. Toen Peter daarnet mij voor het eerst vertelde dat hij wilde dat ik zijn getuigen zou zijn was ik verward, maar uiteindelijk begreep ik het. Ik legde uit dat ik tegelijkertijd gevleid was verrast. Ik vertelde dat ik dit nooit had verwacht en dat ik een beetje bang was om het te doen. Maar ik beloofde hem dat ik mijn best zou doen om deze taak, die eigenlijk de moeilijkste van mijn leven is, zo goed mogelijk uit te voeren voor hem. Ook bedankte ik hem voor het vertrouwen dat hij in me had en vertelde hem dat ik bijna emotioneel ervan werd." Hij pauzeerde even. "Later bleek het dat ik hier niks van hardop had gezegd." De zaal kon er om lachen. Hij keek omhoog en ging zijn gedachten na over wat hij nog in de speech moest verwerken. "Peter," Hij keek hem aan. "Ik ben bang dat ik je niet kan feliciteren. Alle emoties, en specifiek liefde, staan lijnrecht tegenover het heldere en koude denken dat ik zo voor lief neem. Een bruiloft is in mijn ogen niks minder dan een viering van alles dat fout en specious en irrationeel en sentimenteel is in deze steeds maar corrupter wordende wereld. Vandaag honoreren we de Bonte Knaagkever dat de doem is van onze maatschappij en over een tijdje van onze hele soort." Hij pauzeerde weer terwijl de gasten hun ongeloof en hun walging uitte in hun gezichtsuitdrukkingen. Hij zuchtte even"Het punt dat ik probeer te maken is dat ik de meest vervelende, onbeschofte, onwetende en ronduit irritante vlegel ben die iemand ook maar kan ontmoeten. Ik keur de deugdigen af. Ik kan schoonheid niet zien en ik begrijp de blijdschap van mensen niet. Dus als ik niet doorhad dat ik gevraagd werd om getuigen te zijn, dan is dat omdat ik niet doorhad dat ik iemands vriend kon zijn." Hij pauzeerde terwijl de gasten aan zijn lippen hingen. "En zeker niet de vriend van de moedigste en aardigste en wijste man die iemand ook maar het geluk kan hebben om te ontmoeten. Peter, ik ben een ridicule jongen. En ik wordt alleen maar aanvaard door mensen zoals jij en de vriendschap die je biedt. Maarja, ik ben schijnbaar je vriend, maar ik kan je niet feliciteren met je keuze in partner.." Hij pauzeerde weer. "Nou, eigenlijk kan ik dat nu wel. Lydia, als ik je zeg dat jij deze man verdient, dan is dat het grootste compliment dat ik iemand ook maar kan geven. Peter, je hebt verlies en trauma's geleden en tevens verwondingen.. Dus zorg dat je dit weet. Vandaag zit je tussen de vrouw die jij je vrouw hebt gemaakt, en de jongen die je gered hebt met je vriendschap. Kortom, mensen die veel van je houden. En ik weet dat ik ook voor Lydia spreek als ik zeg dat we altijd voor je klaar zullen staan en we hebben nog een heel leven voor ons om te bewijzen dat dat zo is." Alle gasten pikte wat traantjes weg omdat ze helemaal emotioneel waren geworden van de speech. En totaal oblivious ging Kenneth verder. "Ohja, en nu wat grappige verhalen over Peter." Peter kuchte even om zijn aandacht te trekken. En toen pas merkte hij de huilende mensen op. Kenneth keek geschrokken. "Wat is er aan de hand? Wat is er gebeurd? Wat is er fout? Waarom doen jullie dat?" Vroeg hij razendsnel. "Peter? Heb ik het verkeerd gedaan?" En Peter beantwoorde dit met een omhelzing en: "Nee, je deed het heel goed."[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptyzo sep 04, 2016 5:06 pm


Arme, arme Kenneth. De jongen wist zo te zien niet wat hem overkwam. Het ene moment zat hij aan tafel, genietend van een discussie. En daar stond hij nu... In paniek mét een glas champagne in zijn handen, proberend iets te verzinnen voor zijn zo dadelijke speech. Was dat kind niet pas 15 en dus minderjarig? Ach, wat had zij hierover te zeggen? Ze was immers niet zijn moeder en ook minderjarig, dus zijzelf zat net zo goed in de fout met zuipen. Een zwakke glimlach verscheen toen ze ook een glas champagne in haar handen gedrukt kreeg. Nu was ze er helemaal klaar voor hoor, klaar voor de speech die Kenneth zou geven. Wat ze ervan kon verwachten? Geen idee. Het was enkel te hopen dat de jongen niet zou falen en in tranen zou uitbarsten, want dat zou wel erg sneu zijn. Had hij eigenlijk iets voorbereid op de speech die ging komen? Zo te zien niet, want hij begon nogal te stamelen en stotteren. Nu al kreeg ze medelijden, want het was deels haar schuld dat ze hier stonden. Zij had immers voor Kenneth besloten dat hij getuigen kon zijn, dus het was haar schuld dat hij deze verrekte speech moest geven. Ach, misschien kon ze zo wel wegkomen met een simpele sorry? Hopen maar, want zin in een boze Kenneth had ze niet.
Als eerst begon de jongen de telegrammen voor te lezen. Waarom noemde men het eigenlijk telegrammen? Het waren eerder kaartjes waarin veel te netjes geschreven werd. Telkens werd hetzelfde door de mensen geschreven immers. 'Liefde, gelukkige jaren, knuffels, kusjes, sorry dat we er niet bij konden zijn, etc.' waren het vaste thema van alle kleine kaartjes. Konden mensen niet gewoon gezamenlijk één grote kaart geven, dan was dit hele gedoe ook niet nodig geweest ook. Zo te zien was zij niet de enige die zich aan het vaste thema begon te ergeren, want ook Kenneth had een geïrriteerde gezichtsuitdrukking. Niet zo'n beetje ook, hij was zeer geïrriteerd. Waarschijnlijk om het feit dat hij deze bullshit moest voorlezen aan de gasten, oeps, haar schuld, alweer. Aandachtig luisterde Fae verder naar de jongen, want nu kwam het stukje waarin hij Peter zelf iets mocht toewensen. Het kon zowel positief zijn als negatief, maar waarschijnlijk ging het zeer positief worden. Kenneth leek haar namelijk niet het persoon wat zeer negatief was, hij was filosoof immers, of toch wel?
Daar begon de jongen zijn verhaal... Het verhaal waarin hij vertelde dat hij gevleid was dat hij getuigen mocht zijn. Het was zeer schokkend omdat het niet zomaar een klusje was, maar hij was er zo te horen blij mee. Oké dan... Moest Fae zich nou wel schuldig voelen of niet? De jongen klonk namelijk niet erg boos, dus waarschijnlijk ging ze echt met een simpele sorry wegkomen. Bofkont dat ze ook was... Hehe. Een brede glimlach verscheen op haar gezicht toen de jongen bevestigde dat wat hij dacht hij niet hardop gezegd had. Hij was dus echt niet boos?! Yes.
En toen kwam iets wat zelfs Fae niet had zien aankomen. De zin: 'Ik ben bang dat ik je niet kan feliciteren.' Huh?! Wat?! Waarom dan niet?! Je bent getuigen man, natuurlijk kun je Peter feliciteren! Dat is je taak jij domme oen, hem feliciteren. Ze zat op het randje hoor... Het randje waarin ze ertussen zou komen om Kenneth een klap voor zijn bakkes te geven, maar toen kwam het, de uitleg waarom hij Peter niet zou kunnen feliciteren. De jongen vertelde hem dat emoties en liefhebben tegenover het punt stonden waaruit hij keek. Het koude denken, zo kon je het noemen, toch? Met grote ongelovige ogen keek Fae dan ook richting Kenneth. Zij had namelijk gedacht dat alle filosofen positief in het leven stonden, maar je had er dus ook een paar die er niet zo positief in stonden. Kenneth was daar een van, precies het tegenovergestelde van positief. Negatief was dat toch?
Even hield de jongen een pauze, een pauze die Fae in stilte vervloekte. Ze wilde dat hij verderging met het verhaal... Het verhaal waarom hij niet positief dacht. Nu ze het zo bekeek leek ze net een klein kind dat aan het wachten was totdat zijn/haar moeder het o zo leuke sprookje vervolgde, maar in tegenstelling tot dat was dit sprookje niet zo leuk. De arme jongen was zichzelf op een zeer filosofische manier zwart aan het maken. Iets wat Fae niet accepteerde natuurlijk.
Gelukkig kwam nu het positieve van dit verhaal, want ook Kenneth leek toe te geven dat niet alles negatief was. Het positieve aan dit verhaal was vriendschap, iets waarmee men niet zonder leven kon. Vriendschap was een zeer belangrijk iets wat je kon helpen in zelfs de moeilijkste tijden, en dat bleek het geval bij Kenneth te zijn. Hijzelf zag zich zeer negatief, maar Peter was er als een vriend voor hem geweest, in zowel de moeilijke als makkelijke periodes.
Er verscheen een brede glimlach op Fae's gezicht toen Kenneth zijn speech beëindigde. Als je goed luisterde kon je horen hoe sommige mensen hun neus aan het snuiten waren in een servet wat zonet nog op tafel gelegen had. En dit voor een speech die niet voorbereid was. Man oh man... Hij had dit beter gedaan dan wie dan ook. Hij was een zeer goede getuigen geweest voor Peter en werd onderbroken toen hij ook nog iets grappigs wilde vertellen. Yhea Kenneth, dit was wel genoeg van het goede hoor. Paniekerig begon de zwartharige te ratelen, niet wetend waarom de gasten, en deels Fae, want ook zei was immers best emotioneel geraakt, tranen in hun ogen hadden. Peter leek het wel te begrijpen, want hij vertelde Kenneth dat hij een zeer goede speech had gegeven. Dat had hij zeker! Met een zwakke glimlach veegde ook Fae haar tranen weg om diep adem te halen. Ugh... Ze werd altijd emotioneel om het feit dat vriendschap een zeer belangrijke rol had. "Dat was een prachtige speech Kenneth! Zelfs ik ben er emotioneel van geraakt," sprak ze om richting de zwartharige te lopen. "Je hebt dit beter gedaan dan wie dan ook, goed gedaan," glimlachte ze om hem een schouderklopje te geven. Hij had het fantastisch gedaan voor zowel Peter als Lydia en dat mocht hij weten ook. Na haar uitgesproken woorden en schouderklopje volgde applaus, een zeer luid applaus ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2016 5:43 pm

Hij werd nog omhelst door Peter en achter hem hoorde hij zelfs Fae snikken. Hij kon echt niet zien hoe een speech die mensen aan het huilen maakte goed kon zijn. Maarja, als hij het niet begrijpen kon was het ook niet zo heel belangrijk. Vervolgens kreeg hij een compliment van Fae waarna ze begon te applaudiseren. Hij wist niet of ze het hoorde, maar tijdens het applaudiseren mompelde hij stilletjes: "It just sort of happend" Ondertussen werd hij weer losgelaten door Peter die hem nog een keer een hele trotse en tevreden blik toe wierp. Hij hief zijn glas en de gasten deden mee. Hij aarzelde even. Dat ging makkelijk.. "Op het stel." Zei hij simpelweg. Vervolgens deed hij net of hij een slok nam, dat deed hij natuurlijk niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2016 10:11 pm


Ze wist niet hoe, maar ze was emotioneel geraakt. Het was lang geleden dat iemand haar emotioneel gemaakt had, dus Kenneth had zeker iets goeds gedaan. Het grappige was dat hij het zelf nog niet eens door leek te hebben. Misschien was dat logisch ook, want het arme kind had niet geweten wat hem overkomen was. Zijzelf was ongeveer drie a twee jaar ouder dan Kenneth en ze wist gewoon dat zoiets als dit haar nooit zou lukken. Jaloers? Nee hoor. Ze was trots op kleine Kenneth en dat mocht hij weten ook. Met een glimlach nam ze het glas in haar handen steviger vast om deze in de lucht te houden. "Op het stel!" riep ze uit om het glas in een keer achterover te slaan. Minderjarig was ze zeker, maar de regel die er was voor alcoholische dranken maakte haar dus echt niks uit.

Excuses Justin. Ik was dit topic vergeten, ah ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth Brine
Member
Kenneth Brine
Punten : 287
Gender : Male ♂
Age : 17
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Banette
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4736-kenneth-brine https://pokemon-journey.actieforum.com/t4737-kenneth-s-pokedex#97481

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptydo sep 29, 2016 6:17 pm

Gelukkig deden Fae en de andere gasten gewoon mee met het proosten. De aandacht was even van hem weg en met een soepele beweging zette hij het glas neer op de tafel dat achter hen stond. Misschien had hij het iets te kort bij Fae neergezet. Kenneth keek vlug even naar het oudere stel waar hij daarnet nog een discussie mee had gehad. Zij leken ook beide in tranen. Hij snapte het niet. En dat was beangstigend. Normaal snapte hij alles. Vlug keek hij weer richting Fae. Ze leek verdrietig en Vrolijk tegelijk. Hier klopte iets niet. Hij had een heel dubbel gevoel. Maar ging dat wel over zijn speech. Straks is er nog een.. "Ik zou dit moment graag willen gebruiken om een speciaal cadeau te geven." Kenneth begon zo paranoïde te worden dat hij best wel schrok van de man die ineens op stond en begon te spreken. Hij hield het tafereel nauwlettend in de gaten.


geen probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
Fae Eidyia
Member
Fae Eidyia
Punten : 320
Gender : Female ♀
Age : 17 y/y
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Hoenn
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t5007-fae-eidyia https://pokemon-journey.actieforum.com/t5009-fae-s-dex#103708

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Emptyvr sep 30, 2016 2:56 pm

In tegenstelling tot haar hield Kenneth zich wel aan de alcoholische regel, want ze had echt wel gezien hoe hij met een vlugge beweging zijn glas op de tafel achter hem neerzette. Dit was dan ook de perfecte kans voor haar om het tweede glas te kunnen bemachtigen. Aan één had ze niet genoeg, dus waarom niet het glas van Kenneth pakken? Zonder erbij na te denken liep ze naar de tafel waarop het glas stond om deze er vanaf te pakken. Ha! Met een brede grijns zette ze haar lippen tegen het glas om voor nu een klein slokje te nemen. Ze moest zuinig zijn met deze, want ze wist dat dit de laatste voor vandaag zou zijn. Dronken worden op een bruiloft was een no-go, puur omdat er minderjarige bij waren, KUCH. Een diepe frons verscheen dan ook op haar gezicht toen de bijdehante man van zonet overeind kwam om mede te delen dat ook hij een cadeau had. Wat het ook mocht zijn, beter dan het 'cadeau' van Kenneth kon niemand. Wantrouwend bleef Fae de man aankijken om nog een slokje van haar geclaimde drank te nemen. Nee. Ze vertrouwde die vent voor geen meter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]   Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bok 'm op z'n neus! [+Fae Eidyia]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fae Eidyia.
» How to Pack a Punch [+Fae Eidyia]
» Adventure time? (+Fae Eidyia)
» I knew you were trouble when you walked in. [&FAE EIDYIA]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Hoenn :: Oldale Town-
Ga naar: