|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:17 pm | |
| Chriss@ Probeer background-repeat: no-repeat; eens ;) |
|
| |
Member Abigail PagePunten : 353
Type : Trainer
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:17 pm | |
| Gezellig toch, zoveel Ponyta's? ;D && sure ik maak wel snel :3
Succes Babsie :C |
|
| |
Member Fennel KingsleyPunten : 543
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:24 pm | |
| Stiekem wil ik Fen zo'n piepstemmetje geven om haar hele tough girl act te verpesten xD |
|
| |
Member Troy MercerPunten : 386
Type : Breeder
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:30 pm | |
| KK bijna af. Finally. Wat is dat altijd rottig om te maken. |
|
| |
Member Seven FarronPunten : 458
Rang : Red Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:32 pm | |
| Als ik er geen zin in heb maak ik altijd maar gewoon iets zonder té veel details. Later heb ik dan wel een bui waarin ik alles ga uitschrijven enzo xD plus dan is mn char nog wat losser in t begin |
|
| |
Member Troy MercerPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 1:33 pm | |
| Hahah, ik schrijf daarom nooit de persoonlijkheid uit. De geschiedenis is meestal gewoon post-lengte. Zo ook met Therin, al vind ik die van haar wel oké.
Zo. Nu even posten en daarna m'n dex doen, indien deze 3 geaccepteerd worden. |
|
| |
Member Lisanna SoleilPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:02 pm | |
| Hurray, Lis' pokédex leeft nu ook :3 Iemand een topic met deze dame? :> |
|
| |
Member Abigail PagePunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:04 pm | |
| Ooh, pick me! C:
zou jij willen maken? (a) |
|
| |
Member Elisia FrostPunten : 455
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:05 pm | |
| Ik wil wel c: - Ik heb nu 2 posts dus het zit wel goed met die inspiratie xD |
|
| |
Member Samuel SmokePunten : 455
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:07 pm | |
| Zo. 754 woorden over hoe Samuel een poging doet een Pidgey te vangen. Wat is hij toch een noobje. :3: |
|
| |
Member Lisanna SoleilPunten : 386
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:26 pm | |
| Elise&Abigail; Okidoki, topicje komt eraan! c: -- Sammy: Pidgey :'D Ik hoop voor je dattie 'm vangt hihi |
|
| |
Member Cecil WalkerPunten : 402
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:27 pm | |
| - Spoiler:
Het was een koude winternacht in Vermillion City, Kanto. Sneeuwvlokjes dwarrelden naar beneden en kwamen terecht op de grond, die al wat was van een dik pak sneeuw dat de afgelopen dagen gevallen was. Het was midden in de nacht en normaal zou het rond dit tijdperk doodstil zijn, maar deze nacht was een beetje anders. Een hoge, boven alles uittorende, gil schoot door de stad heen. De telefoon bij de dokter rinkelde en de arme man moest vermoeid uit zijn bed stappen om zijn plicht weer te doen. Hij nam de telefoon op en de gil herhaalde zich, maar dit keer luider, door de hoorn. ”Help!” Schreeuwde een verwilderde mannelijke stem aan de andere kant van de hoorn. ”Mijn vrouw.. ze moet bevallen maar het gaat niet goed!” Het was de stem van meneer Waters, een man die al veel te verduren had in zijn leven. Zijn zwangere vrouw was afgelopen maand ziek geworden, een ziekte die haar enorm verzwakt was, en haar zwangerschap had daar niet bij geholpen. Het eiste veel van de vrouw, een kindje dragen terwijl ze zo ziek was, ze was mager en haar huid was zo bleek van kleur dat bijna iedere bewoner van de stad aan haar had kunnen zien hoe zien ze was. Buiten de deuren kwam ze niet meer, al zeker niet meer de laatste week, ze was niet meer uit haar bed te krijgen en de pijn die ze te verduren had gehad de afgelopen week was haar misschien wel teveel geworden. Velen vreesden voor de dood van mevrouw Waters en nu ze wakker waren geschud door haar angstwekkende gegil, wist iedereen het zeker. Niemand had gedacht dat ze de bevalling nog zou halen, maar ze bleek sterker te zijn geweest dan men van haar verwacht had en de vrouw had het vol weten te houden tot nu, tot de bevalling van start ging. Haar gillen kwamen snel en onregelmatig achter elkaar, de een hoger dan de ander, de een meer pijnlijker dan de ander. De dokter haastte zich naar het huis, gelegen aan de rand van de stad. Enkele verwilderde personen kwamen hun huis uit, wilden hem vragen wat er aan de hand was maar ze kregen niks terug van een antwoord. Eerder een wegwerkende gewuif, dat duidelijk maakte dat de dokter – die altijd zo vriendelijk en enthousiast was – geen tijd had om even te kletsen met zijn vragen stellende burger. De deuren van het huis schoten al open toen hij eraan kwam en de verwilderde meneer Waters stond aan de deur ingang. ”Kom snel..” Zei hij, zijn stem kraakte en tranen gleden over zijn wangen heen. Bang dat hij zijn partner en zijn kind zou verliezen, bang dat hij alles zou verliezen wat hij had. De dokter baande zich een weg naar de kamer van mevrouw Waters en zette zijn tas neer, om vervolgens een spuit met antibiotica te pakken te nemen en vervolgens in te spuiten. Niks ging met rust, hij moest snel te werk gaan wilde hij de vrouw én het kind redden. Meneer Waters stond al naast zijn vrouw, haar hand vasthoudend en haar troostende woordjes in te fluisteren. Zeggend dat het allemaal goed ging komen, terwijl zijn woorden haperden en zijn ogen vol tranen stonden. Het gehuil van een baby vulde de oren van de mensen in de kamer en iedereen staarde even een paar, kleine seconde naar het pasgeboren kind. ”Kaito.. Samuel..” Mompelde ze, een blik op haar man richtende en zachtjes glimlachend. Dat waren de twee namen waar het echtpaar enkele maanden over geruzied hadden, omdat zij haar kind Kaito wilde noemen en hij hun kind juist Samuel wilde noemen. ”Zorg goed voor hem.. Ik.. hou van je..” Het licht verdween uit haar ogen, terwijl ze haar blik nog op haar pasgeboren kind had gericht, het kind waar ze nooit meer iets van mee zou maken. Zo gaf ze haar leven voor haar kind.
Awhh :c |
|
| |
Member Samuel SmokePunten : 455
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:30 pm | |
| Awh, vet zielig. Je bent trouwens vergeten 8 punten van Sam af te trekken. En al wil ik ze best houden, is het denk ik toch eerlijker als dat gedaan wordt. xD |
|
| |
Member Fennel KingsleyPunten : 543
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:38 pm | |
| aaahw ;~;
en op elke pokemon rp heb ik een pokemon die z'n trainer haat. Too fun. |
|
| |
Member Lilium FlorbellePunten : 700
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr jul 25, 2014 2:39 pm | |
| Hoppa, boodschappen gedaan. :3 Vanavond een poging doen aan een gepocheerd ei. xD
|
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|