Accidents happen - Pagina 3
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Accidents happen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Accidents happen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidents happen   Accidents happen - Pagina 3 Emptyza apr 02, 2016 12:17 am

En zoals altijd werd zijn arm tegengehouden.. Hij keek op en knipperde even terwijl hij naar de jongen staarde... Wat nou? Wat was er nou? Ugh... "Ik wilde gewoon dat ze de foto's kon gaan doorsturen Matthew..." Oh... Waarom zuchtte hij dan zoveel? daar kon de man niet tegen sorry hoor. "En ik ben Gay, ik val niet op vrouwen, weet je nog?" Oh... Oh yeah. Dat betekende geen mannen meer in de buurt van Mel laten komen, check! Stond op zijn lijstje van dingen die Mel nie mocht aanraken. Yes. "Laten we gewoon gaan." Hij knikte en stond op waarna hij zijn gun wegstak en achter de ander aanliep. "Sorry maar ik dacht echt dat jullie idk.. iets gingen doen en je weg van me zou gaan," zei hij zachtjes. Hij stond er zeker sip bij, dat toonde zijn niet al te blije gezicht maar al te mooi aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvin Masamune
Member
Melvin Masamune
Punten : 695
Gender : Male ♂
Age : 21 1/2 years
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t4305-melvin-masamune https://pokemon-journey.actieforum.com/t4304-melvin-s-pokedex

Accidents happen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidents happen   Accidents happen - Pagina 3 Emptyza apr 02, 2016 12:21 am

Eh.. De jongen knikte en stond op om zijn wapen weg te doen. "Sorry maar ik dacht echt dat jullie idk.. iets gingen doen en je weg van me zou gaan," klonk er even... wauw.. Ugh... Hij zuchtte even en facepalmde zichzelf even. "Ik heb het al vaak zat gezegd." sprak hij even tegen de ander. "Ik laat je niet meer alleen!" en toen liep hij stug door zodat de ander niet echt meer iets terug erop kon zeggen.

-topic uit.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew Syco
Member
Matthew Syco
Punten : 454
Gender : Male ♂
Age : 23
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip

Accidents happen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidents happen   Accidents happen - Pagina 3 Emptyvr jun 24, 2016 10:12 pm


De ander zuchtte en facepalmde even. Hij glimlachte even schuin naar de ander terwijl hij naar hem bleef kijken. Sigh... mel... "Ik heb het al vaak zat gezegd." Zei de zwartharige tegen hem. "Ik laat je niet meer alleen!" eh? Hij verstijfde wat en keek naar hem... maar hij liep zo snel als hij kon weg... Waah! Hij schoot achter de jongere persoon aan en keek licht glimlachend neer op hem, waarna hij hem wat begon te huggen en toen even tevreden rondkeek. Die woorden hadden goed gedaan.

-Topic done~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Accidents happen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Accidents happen   Accidents happen - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accidents happen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [ SPT ] of all the things that could happen
» How did that happen? (Connor)
» Well that wasn't supposed to happen /& Nathan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Santalune City :: Santalune Gym-
Ga naar: