Member Matthew SycoPunten : 454
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Accidents happen za apr 02, 2016 12:17 am | |
| En zoals altijd werd zijn arm tegengehouden.. Hij keek op en knipperde even terwijl hij naar de jongen staarde... Wat nou? Wat was er nou? Ugh... "Ik wilde gewoon dat ze de foto's kon gaan doorsturen Matthew..." Oh... Waarom zuchtte hij dan zoveel? daar kon de man niet tegen sorry hoor. "En ik ben Gay, ik val niet op vrouwen, weet je nog?" Oh... Oh yeah. Dat betekende geen mannen meer in de buurt van Mel laten komen, check! Stond op zijn lijstje van dingen die Mel nie mocht aanraken. Yes. "Laten we gewoon gaan." Hij knikte en stond op waarna hij zijn gun wegstak en achter de ander aanliep. "Sorry maar ik dacht echt dat jullie idk.. iets gingen doen en je weg van me zou gaan," zei hij zachtjes. Hij stond er zeker sip bij, dat toonde zijn niet al te blije gezicht maar al te mooi aan.
|
|
Member Melvin MasamunePunten : 695
Icon : | Onderwerp: Re: Accidents happen za apr 02, 2016 12:21 am | |
| Eh.. De jongen knikte en stond op om zijn wapen weg te doen. "Sorry maar ik dacht echt dat jullie idk.. iets gingen doen en je weg van me zou gaan," klonk er even... wauw.. Ugh... Hij zuchtte even en facepalmde zichzelf even. "Ik heb het al vaak zat gezegd." sprak hij even tegen de ander. "Ik laat je niet meer alleen!" en toen liep hij stug door zodat de ander niet echt meer iets terug erop kon zeggen.
-topic uit.-
|
|
Member Matthew SycoPunten : 454
Icon : | Onderwerp: Re: Accidents happen vr jun 24, 2016 10:12 pm | |
|
De ander zuchtte en facepalmde even. Hij glimlachte even schuin naar de ander terwijl hij naar hem bleef kijken. Sigh... mel... "Ik heb het al vaak zat gezegd." Zei de zwartharige tegen hem. "Ik laat je niet meer alleen!" eh? Hij verstijfde wat en keek naar hem... maar hij liep zo snel als hij kon weg... Waah! Hij schoot achter de jongere persoon aan en keek licht glimlachend neer op hem, waarna hij hem wat begon te huggen en toen even tevreden rondkeek. Die woorden hadden goed gedaan.
-Topic done~
|
|
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Accidents happen | |
| |
|