|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Pink zo apr 17, 2016 11:13 am | |
| "Ja duh! Dat is DE voorwaarde voor een goede detective!" Zei hij opgewekt, waarna snel weer de pijn in zijn gezicht af te lezen was. "Uhm, de 'ik heb het gevoel alsof mijn brein in een notenkraker zit' hoofdpijn denk ik." Hij had ook eigenlijk niet verwacht dat hij een paracetamol bij zich had. Dat was verder ook geen probleem. Zoals hij al zei, de pijn zou weer over gaan, hopelijk. En eigenlijk kwam pas toen de realisatie dat hij misschien zijn Pokémon nooit meer zou zien. Die kans was er. Vandaar dat hij ook zonder het zelf door te hebben droevig naar het zand onder zijn voeten aan het staren was. Hij wreef wat over zijn armen heen om het nog een beetje warmer te krijgen. |
| | | Member Cooper BrimstonePunten : 370
Icon : | Onderwerp: Re: Pink do apr 21, 2016 5:23 pm | |
| Let's bust that tearful face with our sour mayonnaise And get back our lost dream Zonder een goede detective naam was het absoluut onmogelijk om een goede detective te kunnen zijn. Dat was gewoon hoe het werkte. Dat was gewoon een algemene regel. Uitzonderingen bestonden natuurlijk, maar dat waren gewoon mensen die heel veel geluk hadden. Pierrot, de Cock, Holmes… Dat waren stuk voor stuk mensen die gewoon heel erg veel geluk hadden. Maar hij? Nee, zijn naam was Cooper Brimstone, die hij moest wel van nature een goede detective zijn. Iemand die hij nog maar een paar minuten kende had het hem verteld, dus er zat voor hem niets anders op dan om het maar te geloven. Bovendien, behalve dat hij nu een detective was, had hij er ook al wat spionnenwerk op zitten – alhoewel het viel te betwisten hoeveel van dat spionnenwerk eigenlijk echt was geweest. ”Zou het misschien helpen als je een frisse neus neemt in het zeewater? Tegen de hoofdpijn, bedoel ik. Het kan ook helpen tegen het zand, als je daar nog last van hebt,” opperde Cooper toen hij het gezicht van de blonde jongen weer zag vertrekken. Cooper was zelf alles behalve een expert als het aan kwam op hoofdpijn, maar als het hielp, dan hielp het. En als het niet hielp… Wel, in het ergste geval zou hij gewoon nat worden. Dat zou natuurlijk niet helpen als het aan kwam op het hele ‘het is koud’ probleem, maar het was beter dan niets. |
| | | Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Icon : | Onderwerp: Re: Pink do apr 21, 2016 6:56 pm | |
| Meneer professor dokter detective Cooper Brimstone stelde voor aan hem om het water in te gaan. Dat was een goed idee geweest op ieder ander moment dat hij kleren bij zich had. Of als het niet zo koud was geweest buiten. "Beter van niet nu. Ik wil geen kou vatten." Zei hij rustig. Hij werd er eigenlijk zelfs een beetje boos van. Het is gewoon oneerlijk wat er is gebeurd. Ofja, wat het resultaat ervan was in ieder geval. Wat er was gebeurd wist hij nog niet. En met een boze blik begon hij het spoor te volgen. "Ik ga liever eerst mijn Pokémon zoeken." |
| | | Member Cooper BrimstonePunten : 370
Icon : | Onderwerp: Re: Pink ma aug 01, 2016 11:47 pm | |
| Let's bust that tearful face with our sour mayonnaise And get back our lost dream ”Het was maar een idee, meer niet,” reageerde Cooper, om vervolgens zijn schouders op te halen. Dat het water koud was wist hij, maar té koud? Wel… Dat bleef waarschijnlijk gewoon een persoonlijke voorkeur. ”Ah, naar wat voor Pokémon en kleding zijn we eigenlijk naar op zoek? Of denk je dat ze misschien nog in hun Pokéball zitten?” vroeg Cooper, die zich plotseling realiseerde dat hij zijn werk als bodyguard detective niet bepaald goed kon doen als hij niet eens wist waar hij precies naar op zoek was. Zolang hij die details niet wist, zou het behoorlijk onmogelijk voor hem worden om ook maar iets te kunnen vinden. Nee, zonder info was hij niet eens een bodyguard detective, dan was hij alleen maar een bodyguard. Misschien zelfs wel minder dan dat; een jack verlener. Zoiets zou vast niet erg goed staan op zijn CV als opkomende bodyguard detective. Op deze manier zou hij nog lang geen I Will Always Love You waardig zijn.
Laatst aangepast door Cooper Brimstone op di aug 02, 2016 2:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Member Jean-Pierre DupuitPunten : 111
Icon : | Onderwerp: Re: Pink di aug 02, 2016 11:03 am | |
| Inspecteur Brimstone zei dat het maar een idee was, en hoewel Jean-Pierre vaak dat soort dingen kon relativeren boeide het hem op het moment niet veel. Een stroom van bezorgdheid stroomde namelijk ineens door zijn lichaam. Eigenlijk konden alleen Swilly en Atlas voor zichzelf zorgen. Voor de rest vreesde hij het ergste. Hopelijk waren ze allemaal samen. Niet lang daarna trok Cooper hem weer terug de realiteit in met een heldere vraag. Hij keek even om om Cooper aan te kijken. "Als ze niet in hun pokeballs zitten, dan zoeken we naar een Piloswine, een Emolga, Een Altaria, Een Crawdaunt en een baby Charmander." En dit laatste maakte dat hij zich nu nóg meer zorgen maakte. Dit geloof je toch niet hè? En hij wist gewoon niks! Het enige waar hij op kon hopen was dit spoor hier. |
| | | Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Pink | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |