| Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Taylor MarchettiPunten : 106
Type : Ranger
Rang : Ranger Operator
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do maa 24, 2016 11:52 pm | |
| Fluffbutt My dearest sister, hath thou no faith in me? Mag ik het wel aanraken though |
|
| |
Member Tiffany MarchettiPunten : 252
Rang : Elite Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 25, 2016 10:42 pm | |
| Is dat je catchphrase geworden ofzo lol Uhhh I guess?? Nee wacht die stuff is beveiligd wss, blijf er maar van af |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr maa 25, 2016 10:58 pm | |
| |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] do apr 07, 2016 6:11 pm | |
| De vraag of ik wel in je geloof XDD ..........Ik Srsly waarom luister jij nooit |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] vr apr 08, 2016 2:49 pm | |
| Fluffbutt Je gaf me eerst groen licht! Je herinneringen kwamen een beetje te laat verdomme |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 4:42 pm | |
| IK ZEI HET LIKE 3 SECONDEN ER NA WTD JE KON ZIEN DAT IK AAN HET TYPEN WAS Good luck getting outta there, ik ga je in elk geval niet helpen >C |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 4:48 pm | |
| Fluffbutt Ik kan dat fuckign ding toch ook gewoon bewonderen terwijl ik op je bericht wacht wtf WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP MARCHETTI?! Muk me ik zie geen nooduitgang I'm doomed it was nice knowing you (not ) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 5:31 pm | |
| Je kan bewonderen ook doen zonder het aan te raken??????? OK wacht misschien kan ik een plattegrond vinden ergens Kheb toch liever een levend zusje |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 5:44 pm | |
| Fluffbutt Met dit soort shit word ik weer 6 jaar oud Misschien hangt hier een ontruimingsplan ofzo |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 5:45 pm | |
| Yeah ok dat heb ik tbh wel een beetje met cameras Doesn't make it okay tho Ik kan niks vinden online dus ik hoop het voor je ;o |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 5:48 pm | |
| Fluffbutt Ok ik heb het gevonden denk ik ........ Welke idioot gooit er nou koffie over het ontruimingsplan heen en meldt het niet? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 5:55 pm | |
| Moet ik mam en pap vast laten weten dat je het niet overleeft wtf wat??? Is dat de enige plattegrond die er is of |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] zo apr 10, 2016 6:01 pm | |
| Fluffbutt Ik weiger in het walhalla te sterven Idfk ik zoek wel gewoon die verdomde exit op eigen houtje [Superslechte wazige foto van een bewaker met een belachelijk vreemde krul in zijn veel te dunne snor] |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma apr 11, 2016 9:19 am | |
| Ik weet dat er meerdere uitgangen zijn in de grootste ruimte maar daar is wss ook veel bewaking nu Altijd eig HAHAHA WTF Wacht wat is die gele vlek in de achtergrond?? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] ma apr 11, 2016 1:43 pm | |
| Fluffbutt Overal zijn bewakers nu lmao [Ingezoomde, shitty foto van gele vlek] |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Is It Me You're Looking For? [+De andere Spaghetti] | |
| |
|
| |
|