Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: Everybody lies [+Ragya] zo maa 06, 2016 9:24 pm
Holocasting with Ragya
"Hmn laat me even denken. Ik denk dan toch wel de categorie van schoonheden." Grijnst heel onschuldig. "En dat klinkt als een heel verstandig plan. Ik denk niet dat Aldrei het heel erg zou waarderen."
Onderwerp: Re: Everybody lies [+Ragya] zo maa 06, 2016 9:32 pm
Ragya Airon
Holocasting with Dýrmætur Minn
Word weer rood en kijkt wat verslagen "Die had ik moeten zien aankomen, Takk" Naast haar gromt er iets. "Ik weet wel zeker van niet" Duwt de vos even tegen zich aan zodat deze in beeld komt, Aldrei kijkt er humeurig bij.
Onderwerp: Re: Everybody lies [+Ragya] zo maa 06, 2016 9:54 pm
Ragya Airon
Kijkt naar Aldrei die wat terug bromt. "Even als vertaling, ze geloofd er niks van." Laat hierna de vos weer los zodat die weg sjokt. "Trouwens, was er nog een rede waarom je belde?"
Onderwerp: Re: Everybody lies [+Ragya] zo maa 06, 2016 10:04 pm
Ragya Airon
"Wat ben je ook Cinnamon roll" Lacht even en kijkt dan geschrokken op door een geluid van dingen die vallen en krijsende pokémon. "Ik moet gaan, Vertu blessaður, zie je vanavond"