|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vincent IronsPunten : 598
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] di maa 08, 2016 12:02 pm | |
| Vincent keek met blije glimlach naar Ragya toen ze zijn hand aan nam, maar hij voelde de ogen van de Ninetails in zijn schedel branden... Hij glimlachte vriendelijk naar Ragya en begon te lopen naar het restaurant hand in hand. "Hopelijk is het eten lekker." Zei Vincent optimistisch, aangezien het al voor betaald was. |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] di maa 08, 2016 2:38 pm | |
| De roodharige deed echt haar best vriendelijk terug te doen, gewoon normaal te antwoorden en haar sarcasme eens achterwege te laten. Dit bleek echter nog enorm moeilijk te zijn. Gelukkig hadden ze nu het restaurant gevonden en konden ze gaan eten. Dan hadden ze ook meteen iets om over te praten. "Dat denk ik wel, anders hadden ze het niet voor ons gereserveerd" Ondertussen knikte ze naar de vos, die hun met een pissige uitdrukking voor ging. "Heb je nog andere hobby's?" Vroeg ze maar met een klein grijnsje. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] do maa 10, 2016 3:01 pm | |
| Vincent hoopte van wel ja en hield netjes de deur voor zijn date open. Hij was ober geweest voor jaren, dus wist wel hoe je keurig moest zijn. Toen ze vroeg of hij nog hobby's had dacht hij even na. "Ik heb een lange tijd gewerkt in het café van mijn ouders dus ik ben heel nieuw wat rondreizen betreft. Dus ik vind het gewoon leuk om af en toe een terrasje te pakken en te zien wat reizen mij te bieden heeft, oh en uiteraard trainen en pokemon gevechten houden."Zei hij met een lach. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] do maa 10, 2016 9:08 pm | |
| Nog steeds wist de roodharige niet helemaal hoe ze op de ander moest reageren. Hij gaf haar het gevoel van pure onschuld en ze had het gevoel dat ze die zo kapot zou kunnen krijgen als ze haar normale harde zelf was. Dus had ze besloten fatsoenlijk en netjes te zijn, maar dit was nog vrij moeilijk zo bleek. Toen de deur open werd gehouden stapte ze rustig naar binnen en wachtte tot de ander weer naast haar stond, ze moesten even wachten op hun beurt bij de reserveringen, dus hadden ze de kans verder te praten. "Klinkt zeker goed. Reizen blijft toch wel een van de leukste dingen" Het was haar manier van leven, van de ene plek naar de ander. En toegegeven was de verandering in omgeving en cultuur een van de betere dingen die je meemaakte. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] vr maa 11, 2016 2:24 pm | |
| "Na zo lang wachten om te reizen geniet ik er heel erg van." Zei Vincent blij. Het voelde fijn om zo lang in gesprek te zijn met mede reizigers. "Heb jij nog interessante dingen gezien op reis?" Vroeg hij aan zijn date. Ze moesten even wachtten, maar hij vond het niet erg omdat ze nu lekker konden praten. Hij vond het wel leuk dit hele date ding. Hij was blij dat hij zich ingeschreven had hiervoor. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] vr maa 11, 2016 3:43 pm | |
| Blijkbaar genoot de ander van het reizen, wat ze zeker kon begrijpen. Nu was begrip niet een van de eerste termen waar je aan zou denken als je met Ragya sprak, maar hierover kon ze wel een tijdje meelullen. Bij de vraag dacht ze even na. "Dat zeker. Heel veel vreemde mensen, met nog vreemdere verhalen" In Johto waren die een van de redenen geweest om wat langer te blijven. "En de havensteden, die zijn het beste. Je ziet er pokémon waarvan je niet eens wist dat ze bestonden" Nog veel meer. Maar velen dingen zouden voor ander minder spannend zijn geweest dan ze voor haar waren, ze was immers nog jong geweest toen ze die had meegemaakt. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] di maa 15, 2016 5:41 pm | |
| Vincent luisterde met een tevreden glimlach hoe Ragya uitlegde hoe en wat. "Mensen ontmoeten op reis en op avontuur gaan is het beste." Zei hij met een lachje. "Ikzelf heb heel lang in Olivine City gewoond. En je ziet inderdaad veel pokemon als je in een havenstad woont. Vooral veel trainers die op door rijs zijn." Vervolgde hij. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] di maa 15, 2016 9:19 pm | |
| Ze luisterde naar de woorden van de ander en knikte even. Mensen ontmoeten viel nog te betwijfelen in haar ogen. Maar ze was dan ook niet de sociaalste. De jongen ging echter al verder. "Toen ik begon met mijn reis heb ik een jaarje in de havenstad gewoond en meegeholpen in mijn eigen regio, tot ik genoeg had voor een kaartje om de boot te nemen, daarna ben ik nog een tijd meegegaan op de boot zelf langs verschillende plekken." Verklaarde ze haar eigen ervaring met de havens. Daarbij had haar boot een vrij lange handelsroute genomen, ze was immers nooit doelbewust op reis gegaan. Ondertussen was het al hun beurt om hun plekje te claimen. Op welke naam zouden ze staan? "Gereserveerd met de Blind dates op de naam Airons" Ze combineerde beiden achternamen gewoon, omdat ze toch zo weinig scheelde en haar accent de toegevoegde letter aan iedere kant wel zou kunnen verbergen. Daar ging ze vanuit. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] zo maa 20, 2016 12:10 am | |
| "Oh jij bent dus een echte reiziger." Zei Vincent met een vriendelijk lachje en een bewondering in zijn olijfgroene ogen. Zijn aandacht werd gegrepen toen ze hun plekje konden claimen. Hij had niet eens door dat ze hun namen bij elkaar gepropt hadden voor de reservatie en liep met de ober mee. Hij kwam bij de tafel aan, hield Ragya een stoel voor en maakte een nette buiging als aanwijzing dat ze plaats mocht nemen. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] zo maa 20, 2016 4:00 pm | |
| Ze knikte even bij zijn bevestiging en liep verder naar hun tafeltje toe. Ze hadden het gewoon gevonden, dat was toch iets om trots over te zijn? Hoe dan ook kwamen ze aan bij de tafel en werd de stoel voor uit gehouden. Vincent maakte er ook een buiging bij en ze grijnsde zachtjes. Ondanks dat dit een date moest zijn was die jongen gewoon zo vriendelijk. Op het meest zou ze hem nog schattig noemen dan wat anders. Toch nam ze de stoel maar aan en ging netjes zitten. Aldrei nam plaats naast haar en ging hier liggen, op een punt waar de vos nog alles in de gaten kon houden. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] ma maa 21, 2016 7:53 pm | |
| Vincent ging rustig zitten en keek zijn date met een bloos en blije glimlach aan. Hij vond het zo leuk om op een date te zijn met een mooie dame en naar zijn gevoel ging het heel goed. Hij was nogal nieuw met het hele date gebeuren... Nou niet helemaal. Hij had wel eens een leuke avond gehad met dame's die klanten waren bij zijn ouders café. Hij glimlachte onschuldig en zei: "Ik heb het al naar mijn zin." Hij bestudeerde rustig de kaart terwijl hij af vroeg of ze rekening moesten gaan houden met de Ninetails. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] wo maa 30, 2016 3:57 pm | |
| De roodharige liet haar hand wat afwezig over de kop van de Ninetales gaan, die nog altijd scherp stond. Het was dien wel duidelijk dat Ragya niks spannends ging doen, maar de vos riskeerde het er maar niet op. Bij de woorden van de ander en nog steeds die oh zo onschuldige kop moest ze lichtjes lachen. Echt, ze verdiende hierna een prijs voor goed gedrag, dit kostte haar meer moeite dan zou moeten. “Ik.. verassend genoeg ook” Besloot ze uiteindelijk, met een korte pauze in haar zin. En echt onaangenaam was het ook niet geweest, ze vertrouwde mensen die altijd vriendelijk en aardig leken gewoon niet. Dus het kostte haar wat moeite. Toch pakte ze zelf nu ook de kaart en begon wat door de opties te lezen.
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] wo maa 30, 2016 4:43 pm | |
| Het antwoord van Ragya deed hem goed. Met een blije glimlach op zijn lippen ging hij door met lezen. "Ik ga denk ik voor de lasagne." Zei Vincent na een poosje. Het restaurant was kalm en rustig. Veel koppels waren samen hier on te eten. Vincent vond het leuk om zo veel stelletjes te zien om hem heen. Hij had misschien niemand voor zichzelf, maar hij vond het wel fijn dat anderen blij waren. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] di apr 05, 2016 1:48 pm | |
| De roodharige las wat vluchtig door de kaart heen, ze kende niet alle gerechten en laat staan alle dingen die erin zaten. Weer een nadeel van een andere taal beter kennen dan degene die je nu moest gebruiken. Maar hey, ze mocht niet klagen. Toen Vincent uiteindelijk deelde dat hij voor de lasagne zou gaan beet ze wat twijfelend op haar wang, waarna ze ook antwoord gaf. "Ik ga dan voor witlof salade" Besloot ze uiteindelijk terug. Ze was eenmaal een sucker voor bittere smaken. Hierna leunde ze wat naar achteren in haar stoel en keek Vincent vragen aan. "Hmm, favorite kleur?" Het zou je verbazen hoe goed je iemand kon leren kennen door zulke vragen te stellen, met een beetje geluk begreep haar date het idee. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] wo apr 06, 2016 1:46 pm | |
| Witlof salade dus. Hij had het niet zo op witlof, maar hij glimlachte vriendelijk. Het was haar eten, niet het zijne en ook al werd hij wat toegeschoven zou hij het netjes op eten. Uit het niets vroeg ze hem wat zijn favoriete kleur was. Hij dacht even na. Hij wende zijn onschuldige groene ogen naar Ragya en zei met een lief glimlachje: "Ik denk blauw, en jij?" Hij had het enorm naar zijn zin en vond het leuk zijn date beter te leren kennen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: { Valentino [Blind Date] | |
| |
|
| |
|