Randy dandy
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Randy dandy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden Stark
Member
Aiden Stark
Punten : 635
Gender : Male ♂
Age : 20 y/o
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t231-aiden-stark https://pokemon-journey.actieforum.com/t2638-aiden-s-pokedex

Randy dandy Empty
BerichtOnderwerp: Randy dandy   Randy dandy Emptywo aug 27, 2014 4:40 pm

Het was hem dan eindelijk gelukt. Na alle trainingen had hij het eindelijk voor elkaar gekregen niet alleen zijn eigen vader, maar ook de gymleider uit Cyllage City te verslaan. De Mawile die zich bij zijn team had gevoegd had nog geen training meegemaakt, dus daar wilde hij spoedig mee beginnen. Echter werd hij al snel afgeleid door een belletje van een voor hem onbekend nummer. Aan de andere kant van de lijn had zich professor Sycamore bevonden, de vent die hij al sinds zijn aankomst in Kalos maar vreemd had gevonden. Toen hem werd verteld dat hij wilde dat Aiden naar hem toe zou komen, had Aiden even getwijfeld. Naar hem… toe komen? Helaas hing de man op voordat hij had kunnen zeggen geen zin te hebben, dus voelde hij zich gedwongen om maar richting Lumiose City te gaan.
En dus kwam hij al snel aan in de enorme stad. Het vinden van het lab van de dokter was een enorme moeite, immers was hij veel te eigenwijs om de weg aan iemand te vragen. Hij wist dat het ergens langs de rand lag, maar was natuurlijk precies de verkeerde kant op gelopen waardoor hij al snel de hele stad rond was gegaan.

Uiteindelijk had hij het dan toch gevonden. Sycamore Lab. Met een kleine frons stapte hij naar binnen en richtte hij zijn blik op de lege hal. “Sycamore!” riep hij luid. Immers was hij geen geduldig persoon.
Maar al te snel kwam de man eraan gerend en keek deze hem met een wat verwarde grijns aan. ‘Heb je het nieuws gezien?’ vroeg hij. Aiden snoof even luid. “Je haalt me naar Lumiose om te vragen… Of ik het nieuws heb gezien?” vroeg hij met een duidelijk geïrriteerde toon in zijn stem. ‘Team Rocket heeft het lab overvallen,’ sprak de man toen en even fronste Aiden. Team… Rocket? En wat had hij hiermee te maken? Zouden ze hem verdenken vanwege zijn vader…?
‘En ze hebben Mega Stones gestolen,’ klonk er toen. ‘Dit zijn de stenen die, in combinatie met Key Stones en nog veel meer andere eisen, een Pokémon tot mega evolutie kunnen brengen,’ sprak hij rustig. “Mega Evolutie?” fronste Aiden, nu heel wat minder geïrriteerd. Was dat niet waar de man het eerder over had gehad…?
‘Mega Evolutie gaat elke andere evolutie te boven. De Pokémon laat zijn ware aard zien aan zijn trainer, mits de omstandigheden juist zijn. We weten nog niet alles over Mega Evolutie, maar wel weten we dat een Pokémon een minimaal level moet zijn, een krachtige band met zijn trainer moet hebben en zowel trainer als Pokémon moeten beschikken over een bepaalde steen,’ sprak de man. Even was het stil, voor hij besloot door te gaan met zijn uitleg. ‘De stenen die nodig zijn, zijn een Key- en Mega Stone. De Key Stone is voor de trainer en is voor iedereen hetzelfde. De Mega Stones daarentegen… Elke Mega Stone is voor een bepaald Pokémon Soort. Absolite, Gengarite, Venusaurite… Ga zo maar door,’ sprak de man toen.

‘Om ons en jullie zelf te kunnen verdedigen, heb ik besloten Keystones uit te delen. Mega Stones zijn te koop in de evolutiestenen winkels, maar Keystones zijn enkel en alleen bij mij te verkrijgen,’ sprak de man rustig. ‘Om… Te kijken of je Pokémon er klaar voor is, wil ik hem graag even zien.’
Aiden fronste even, voor hij één van zijn twee wenkbrauwen ophief. “Ik heb vijf Pokémon, over welke heb je het, prof?” vroeg hij met een fronsje.
Even dacht de Professor kort na. ‘De Pokémon met wie je een grote band hebt. Kun je me vertellen over welke Pokémon je beschikt?’ vroeg hij rustig. ‘Langer dan twee weken, het liefst,’ zei de Professor toen. Aiden knikte. “Charizard, Scizor, Aerodactyl en Wartortle,” zei hij rustig. ‘Dan wil ik de eerste drie van die graag zien,’ sprak de man rustig. Aiden knikte. Om de beurten dan maar, want een Charizard EN Aerodactyl samen hier binnen… Dat zou wat druk worden.
Met een kleine glimlach pakte hij de eerste Pokéball, om de Charizard eruit te halen. Deze kwam enthousiast uit zijn ball en keek met een fronsje om zich heen. ‘Dit was de Charmander waarmee je Kalos in kwam, is het niet?’ vroeg de professor met een fronsje. Aiden knikte rustig. Ja, Tyrion was al heel lang bij hem…

Het duurde niet al te lang voor de professor alle drie de Pokémon had beoordeeld. Hij vertelde dat de band met alle drie goed genoeg was, maar dat de Aerodactyl de kracht nog niet had om een mega-evolutie aan te kunnen. Daarom had hij er twee die in staat waren tot Mega Evolutie: Tyrion en Garrett. ‘Daarom overhandig ik je graag deze Key Stone,’ sprak hij rustig. ‘Een Key Stone kan aangepast worden naar jouw wens,’ sprak hij rustig. Aiden knikte rustig en keek naar de steen, waar hij voor nu een soort armband bij kreeg. Zwart. ‘Dit is een Key Ring. We geven deze standaard bij een Key Stone, maar je zou hem ook ergens anders kunnen dragen,’ sprak de man. Aiden knikte en klikte de steen vast in de ring, waarna hij het ding om zijn pols deed. Ja, hij zou vanzelf wel iets verzinnen waar de steen een betere plek zou vinden. Maar, voor nu deed deze het prima om zijn pols.
‘Je kan nu Mega Stones kopen in de hiervoor bestemde winkels. Deze kun je ook vinden in Lumiose City,’ sprak hij rustig. Aiden knikte. Hij moest toegeven het idee aan een Mega Pokémon heel spannend te vinden!
‘Oh, nog voor ik het vergeet,’ sprak de man. ‘De Key Stone heeft even nodig om tussen Mega Stones te wisselen. Je kan dus niet je Pokémon samen Mega Evolven,’ sprak hij. Aiden knikte. Ach, je kon niet alles hebben in het leven. Met rustige passen verliet hij het lab, op naar de winkels waar hij de stenen kon krijgen om zijn Pokémon nog veel gaver te maken.
Ja. Key Stone dus. Niet echt een boeiende post verder.
1023 words tho.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Strider
Administrator
Raven Strider
Punten : 639
Gender : Male ♂
Age : 22 Years | 08/06
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Kalos
Icon : Mudkip
https://pokemon-journey.actieforum.com/t130-raven-strider https://pokemon-journey.actieforum.com/t133-raven-s-pokedex

Randy dandy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randy dandy   Randy dandy Emptywo aug 27, 2014 5:02 pm



Congratulations, you received a Keystone!
The item has been added to your inventory.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randy dandy
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Lumiose City :: Sycamore Lab-
Ga naar: