Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Onderwerp: Re: He's playing kazoo [+Otis] zo jan 10, 2016 4:14 pm
Otis Prescott
Bladeren zijn denk ik ook gewoon van blad gemaakt, heh.
Monferno? Is dat een Pokémon?
Als je het aan graag wilt delen, dan.. natuurlijk! Al ben ik persoonlijk niet eens goed met een gevecht tegen een wilde Pokémon. Vaak vlucht ik maar ook, voordat het te link wordt.
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: He's playing kazoo [+Otis] zo jan 10, 2016 5:28 pm
20:42
idk man...
Oh! Ja, een Monferno is inderdaad een soort Pokémon.
Is niet erg als je dat niet wist hoor, ik dacht eerst ook dat het een Charmander was, haha.
Maar ik zal het je wel laten weten als ik wat speciale moves heb verzameld. Misschien dat het vechten tegen wilde Pokémon dan wat minder gevaarlijk lijkt?
Welk deel van het tegen wilde Pokémon vechten vind je dan zo gevaarlijk? Het "wilde" deel of het "vechten" deel?
Onderwerp: Re: He's playing kazoo [+Otis] zo jan 10, 2016 5:51 pm
Otis Prescott
Het is toch erger met mij gesteld... ik weet ook niet dus wat.. tja.. een Charmander is.
Veel minder gevaarlijk, doordat ze geen commando's krijgen en geen tactiek achter zit. Al is een wilde Pokémon juist gevaarlijk, omdat ze zo spontaan zijn.
Het 'vechten' zelf. Ik ken dus amper de aanvallen van mijn Pokémon uit mijn hoofd en weet nooit snel te reageren.
Member
Cooper Brimstone
Punten : 370
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon :
Onderwerp: Re: He's playing kazoo [+Otis] zo jan 10, 2016 6:10 pm
20:42
idk man...
Wilde Pokémon zijn ergens inderdaad ook wel eng om tegen te vechten...
Maar uhh, ja, dat probleem met namen had ik aan het begin ook heel erg
Bij mij hielp het heel erg veel om een spiekbriefje te maken met de namen van aanvallen (en eigenlijk ook de namen van mijn eigen Pokémon). Soms schrijf ik nog steeds wel eens dingen op mijn hand.