|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Vince NewmanPunten : 120
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer di dec 20, 2016 1:10 pm | |
| Aantal punten: 50 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Vince Newman Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Cecille Skarsgard Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Quinty; I've got your points, well, als de quest is afgehandeld of als ik nog een postje maakt. Zal ik ze direct overmaken dan? Rolo; yes, dan zal ik zsm de ball kopen en de vangpost maken c: Quinty; Is Gucci o/ |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Type : Trainer
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | |
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer za dec 31, 2016 5:23 pm | |
| 2016 was niet het beste jaar voor de meeste van ons, ik inclusief. Dat betekend niet dat er met een lach op terug moet gekeken worden. De laatste dag van het jaar en ik hoop dat jullie allemaal ervan kunnen genieten! Over enkele uren gaan we het nieuwe jaar in, een jaar die voor jullie allemaal hopelijk gevuld mag zijn met veel geluk, liefde, vriendschap en een goede gezondheid. Om het jaar, met jaja het magische geluksgetal 7 ♥, goed te laten starten heb ik (zoals bij mij thuis traditie is) voor iedereen een kleine gift gegeven. Ik heb zoals bij Esther Day geprobeerd iedereen te betrekken hierin, ben ik je vergeten... Stuur me dan pls een pm ofzo want ik wil niemand vergeten! Maar goed dears! Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een heel fijn en goed nieuwjaar! Moge 2017 voor jullie allemaal een goed jaar zijn met nog heel veel rpg plezier! Ik hou van jullie allemaal en zie jullie als echte, goede vrienden. Ookal ken ik de een misschien meer dan de ander... Maar goed, zoals Rolo het net zei; "it's like a smol internet family" En dat kan ik dus echt niet beter zeggen dan dat! Happy new year dears! Geniet ervan! Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Melvin Masamune Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ragya Airon Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Nathan Malone Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Cecille Skarsgård Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Sara Sweets Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Luke Franklin Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Flynn Crenshaw Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Claudia Leblanc Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Jean-Pierre Dupuit Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Caroline Benetto Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lucian Lannister Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lynn Xavier Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ciro Raedmund Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Riddle Chaiki Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Nyx Krios Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Sophia Bennet Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Fae Eidyia Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Cooper Brimstone Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Kate Griffin Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ryuu Aldrich Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Seven Farron Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Raven Strider Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Lethe Frost Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Allison Lenier Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Tawnee Aguna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Alexander Archer Total: 120, om even de mods enzo te helpen. also sorry mods! ;w;
|
|
| |
| |
Member Rem KaginukiPunten : 358
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 01, 2017 2:23 pm | |
| Aantal punten: 50 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Rem Kaginuki Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Tawnee Aguna Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: voor je salandit bby <3 happy new year love ya |
|
| |
| |
Member Jane HarperPunten : 493
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 01, 2017 4:35 pm | |
| Aantal punten: 30 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Jane Harper Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Nao Himura Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: >:CC Dan krijg jij ook een nieuwjaarscadeau verodire |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
| |
Member Fae EidyiaPunten : 320
Type : Ranger
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer zo jan 01, 2017 4:51 pm | |
| Aantal punten: 15 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Fae Eidyia Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Echo Wolf Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Liefdadigheid~ |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
| |
Member Chinma MasamunePunten : 285
Type : Team Rocket
Rang : Grunt
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer ma jan 02, 2017 2:31 am | |
| Aantal punten: 5 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Chinma Masamune Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Sata Lundgren Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: DIT WAS OMDAT ER IETS FOUTS IS GELOPEN HAHA IK FIX HT EVEN |
|
| |
| |
Member Jordan CastlePunten : 292
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer ma jan 02, 2017 10:51 am | |
| Aantal punten: 20 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Jordan Castle Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ragya Airon Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Little present for being a friend and a sweet person <3
Aantal punten: 20 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Jordan Castle Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Nyx Krios Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Little present for being a friend and a sweet person <3
Aantal punten: 20 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Jordan Castle Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Tawnee Aguna Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Little present for being a friend and a sweet person <3 |
|
| |
| |
Member Zachary ShuynaPunten : 308
Icon : | Onderwerp: Re: Punten Transfer ma jan 02, 2017 2:15 pm | |
| Aantal punten: 30 Degene waar de punten vanaf gehaald worden: Zachary Shuyna Degene waar de punten naar toegestuurd worden: Ragya Airon Bewijs dat beide partijen hiermee akkoord gaan: Sponsering voor Jamie |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Punten Transfer | |
| |
|
| |
|