Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel
 

 Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 6:00 pm

Hij bleef haar oop diezelfde manier aanstaren, tot ze langzaam leek weg te glippen, of dat proberen te doen in welk geval. Ze was ondertussen opgestaan, waarbij zijn dronken brein nog even moest nadenken hoe ze dat nou had gedaan. Het was namelijk niet bepaald geweest dat ze net erg had kunenn bewegen ervoor, daar was hij even iets ze dichtbij voor geweest om dat makkelijk te maken. Er klonk wat van haar, eerst dat ze naar de keuken ging maar uiteindelijk het toilet. Hm, daar klopte overduidelijk niet iets aan. Mooi niet dat hij daarin ging trappen, niet vandag Riddle. "Kan je niet beslissen~" sprak hij, duidelijk met een dubbele tong terwijl de groenharige opstond en haar aankeek. Zodra ze probeerde weg te lopen, pakte Nathan haar pols zonder enig pardon vast. "Neee, jij blijft hier." creepy much? Check.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 6:19 pm

De jongen leek in eerste instantie nog vrij verward te wezen over het feit dat ze er bijna helemaal tussenuit was geglipt en nu dus op het punt stond om weg te lopen ergens heen waar meneer niet zomaar kon komen... zeker niet met zijn dronken hoofd. Echter was ze niet helemaal duidelijk geweest met haar woorden over waar ze nou naar toe ging... de keuken of het toilet, maar de groenharige had ondanks dat hij hartstikke dronken was, dat nog wel door gehad, shit. Haar rode ogen bleven hem aan staren en ze trok een scheve glimlach op haar gezicht na zijn woorden of ze niet kon kiezen. Ze reageerde er niet meer op, want dat had toch geen zin, het enige wat ze kon doen was hem onschuldig aan kijken en proberen weg te schuifelen. Toen ze dan ook een poging waagde, werd ineens haar pols vast gegrepen en kwam ze gelijk tot stilstand. Haar blik schoot terug naar de groenharige die een hele mooie 'nee' sprak en vervolgens nog dat ze 'hier' bleef, oh gosh. Oke helaas was Nathan te sterk... zelfs al was hij dronken waarschijnlijk, daar kende ze hem lang genoeg voor. Ze probeerde dan ook niet tegen te stribbelen en zette een onschuldige blik op haar gezicht "Maar..." begon ze stamelend "Ik wilde alleen iets gaan halen" sprak ze als 'smoes', al had ze totaal niet het idee dat die smoes ging helpen. Ze kwam wat dichterbij eigenlijk tot dat ze tegen hem aan stond, met haar nog vrije hand op zijn borst en bleef hem aan kijken met diezelfde blik "Ik denk dat je toch echt te veel op hebt" sprak ze, hopend dat meneer haar nu zou loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 6:36 pm

Ja hoor, natuurlijk had hij het wel door kunnen hebben dat ze maar deed dat ze naar een plek ging. Daarom kwam het er ook zo heel erg geloofwaardig uit.. Dus niet. In welk geval zodra hij haar pols vast had gepakt, kwam de roodharige meteen tot stilstand en deed ook geen enkele moeite om er iets aan te doen, dat scheelde weer voor hem dan. Er had stamelend geklonken van haar dat ze alleen iets wou halen, waarop hij even fronste. "En wat mag dat dan wel niet zijn?" Hoe hij alles nog zo goed doorhad in zijn huidige staat? Echt geen flauw idee. waarschijnlijk was het gewoon dat hij daar wel nog over kon gaan nadenken. Hij had nog ook niet haar pols losgelaten, wat ook wel duidelijk was dat hij dat voorlopig niet van plan was. Waneer dan wel? Geen idee, waarschijnlijk wanneer het hem goed zou gaan uitkomen, wat binnenkort wel zou zijn natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 6:46 pm

Oke ze maakte weer wat afstand tussen haar en de jongen die voor haar neus stond, die dronken was en haar pols vast had en voorlopig niet ging los laten... Dat is wat ze dacht natuurlijk. Ze keek hem nog steeds semi-onschuldig aan, maar ze had gesproken dat ze iets moest gaan halen, maar helaas was meneer op het moment iets te scherp daarop en vroeg dus serieus wat ze moest gaan halen. Hij was dronken, maar hij kon hierover te goed nadenken... waren het zijn hormonen of zo? Ze keek hem aan en lachte wat met een scheve glimlach. Haar andere woorden waren niet eens binnen gekomen, over dat hij te veel op had, na ja dat maakte ook niet heel veel uit op het moment. De vrije hand, die ze ook weer van hem afgehaald had, haalde ze nu door haar haren heen. "Uhm..." kwam er, duidelijk niet wetend wat ze moest zeggen, uit "Na ja het was niet zo heel erg belangrijk... i guess" sprak ze terwijl ze met diezelfde uitdrukking even weg keek. Ze bewoog de pols even die hij vast had, gewoon omdat het niet volledig prettig was en tja.. Ze keek hem weer aan "Maar, wil je iets?" vroeg ze uiteindelijk maar, aangezien hij duidelijk niet van plan was om weg te gaan of iets anders te gaan doen. Waarschijnlijk zat nog steeds het gedoe van een tijdje terug in zijn hoofd en in combinatie met drank...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 8:07 pm

Geen idee wat er nu in Riddle haar hoofd omging, maar het was duidelijk dat zij zich nu wat ongemakkelijk voelde. Hij had het wel door dat ze iets van een afstand nam, maar er ook echt wel iets aan doen deed hij niet. Blijkbaar was het niet zo heel belangrijk, natuurlijk dan. Daarom was het ook zo, zoals ze nu erbij zaten. Of hij iets wou? "Nou, als je het zo vraagt.." sprak hij, met een klein grijnsje. Ja, het zouden wel heel goed nog de hormen kunnen zijn die hem nog even wat lieten nadenken zoals nu. Ook wel een beetje een verklaring meteen vor zijn gedrag. Hij zette een stap naar voren, daarbij met de hand die hij vasthad wat, voor zijn kant, naar achteren trekken waardoor Riddle wel even wat naar voren moest komen. Zonder enig pardon zoende hij haar weer vollop haar lippen, maar dan nog even wat erbij , niet wat hun nog voor de drank enkel deden. Hij had naturlijk nog een vrije hand. Deze ging langzaam wat naar boven, zeg maar wat houdend bij haar bovenlichaam. Vervolgens pakte hij, zonder enig pardon het gewoon vast. Hij was dronken en hormonen waren er. Laat die jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 9:34 pm

Oke meneer wat was je van plan?! Dat schoot er nu voornamelijk door haar hoofd heen, goddammit, waarom had ze meegestemd met het drank drinken rond deze tijd? Ze kon nu alleen maar hopen dat er niemand thuis kwam... vooral haar ouders niet. Maar goed, ze moest haar zelf nog zien te 'redden', oke het was haar vriendje, maar nu was hij gewoon eng aan het doen. Al deed hij dat vaker, dus eigenlijk moest ze er aan gewend zijn. Alleen ze had zo het idee dat de groenharige te veel drank op had en te veel wilde hormonen. Ze bleef hem zo onschuldig mogelijk aan kijken al had ze geen idee of dit uberhaupt hielp, naja ze kon het proberen. Ze had hem uiteindelijk maar gevraagd wat hij wilde, aangezien hij haar niet voor niks vasthield en tja, ze kon niet weg, dus meneer wilde wel heel graag iets van d'r hebben. Ze bleef hem aan staren met haar rode ogen en hoorde zijn antwoord aan, als ze het zó vraagde? Wat...? Wat moest dat nou weer voorstellen? Vragend keek ze hem aan, maar ze kreeg al heel snel door wat hij wilde zeker toen ze zag hoe die grijns op zijn gezicht verscheen. Hij kwam naar voren en trok haar pols, die hij nog vast had, naar achteren zodat ze gedwongen naar voren kwam en dus dichterbij Nathan. Al snel kwam zijn gezicht dichterbij en voelde ze hoe zijn lippen op de hare werden gedrukt. Oke meneer.... wilde dát. Echter deed hij vervolgens nog iets wat ze niet helemaal aan had zien komen. Toen hij het dan ook vast had schoten haar ogen groot open en knalde ze compleet rood aan. Met nog steeds zijn lippen op de hare kon ze niet heel veel zeggen, maar goddammit Nathan! Ze had automatisch met haar vrije hand zijn arm vast gegrepen die haar... ding vasthield. Ze snoof en wist op het moment niet zo heel goed wat ze moest doen. Moest ze hem gewoon zijn gang laten gaan? Of... naja haar pols uit zijn hand krijgen was een onmogelijke zaak... of ze moest hem enorm pijn gaan doen en daar had ze ook geen zin in, waarom zou ze dat uberhaupt doen? Oh ja... omdat hij zó deed. Haar gedachten waren enorm tegenstrijdig. Ze draaide haar hoofd zodat de zoen onderbroken werd "Moet dit echt hier?!" kwam er wat overdonderd uit en haar stem klonk ook niet helemaal 'normaal' meer, tja het was niet dat ze dit nou zó verschrikkelijk vond, maar ugh... Nathan moest weer te veel gedronken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 10:48 pm

Jep, het was gewoon vooral door de hormonen en drank, anders zou hij dit bijboorbeeld niet doen hor.. Of in welk geval niet op die manier. Dat ze het op deze manier niet helemaal geweldig kon vinden, dat drong hem echt gewoon helemaal niet meer door, het lukte hem trouwens ook maar amper om op meerdere dingen nu tegelijk te letten, dat kwam er gewoon van als hij teveel had gedronken. Het zou bijvoorbeeld heel goed kunnen dat als er ineens iemand naar binnen zou komen wandelden, dat Nathan het grotendeels niet eens zou doorhebben tenzij hij zich echt daarme bezig zij gaan houden. Geweldig bezig weer zeg, dus niet. Misschien moest hij maar echt minder drinken ja.. Kon een stuk beter zijn voor mensen, zowel hem als Riddle op het moment. Hij keek wat sipjes toen ze haar hoofd wegdraaide, maar had nog wel, zonder het grotendeels zelf door te hebben, die aparte grijns op zijn gezicht geplakt. Het had even enkele seconden geduurt voor hem om echt te bedenken wat ze zojuist had gezegd. "Ja, dat moet het inderdaad."
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 10:56 pm

Toen ze haar hoofd van hem had weg gedraaid en dus de zoen had onderbroken, had ze hem vanuit haar ooghoeken aangekeken om vervolgens een tikkeltje verward aan hem te vragen of dit echt hier moest gebeuren, midden in de woonkamer, waar al die pokémon bij waren en het feit dat er elk moment iemand kon komen stormen... zoals d'r ouders, want die waren alles behalve de type mensen die lieten weten wanneer ze thuis kwamen, great. Haar rode ogen keken hem aan terwijl ze zijn 'sippe' uitdrukking opmerkte, oh wauw. Echter was die grijns weer terug... en duurde het nogal lang voordat ze een degelijk antwoord kreeg. Ze bleef hem echter aan kijken ook toen hij sprak dat dat 'moest'. Ze snoof lichtjes en merkte op dat hij... haar nog steeds vast had... op meerdere plekken. Haar gezicht werd weer compleet rood en ze fronste lichtjes "Je hebt echt te veel gedronken" sprak ze nors. Dit had ze al een keer gezegd, maar toen was het niet doorgekomen, niet dat het nu iets zou veranderen. "Ik vind álles oke, maar niet midden in de woonkamer!" kwam er nog wat norser uit. Ze besefte echter niet helemaal wat ze nou net gezegd had... 'álles', good job Riddle. Na ja het was dan tenminste niet in de woonkamer. Ze stonden er ook nogal vreemd bij op het moment, vond ze zelf. Nathan merkte het waarschijnlijk niet eens op. Alleen ze vond het alles behalve een goed idee om zichzelf nu los te trekken, want hij had niet alleen d'r pols vast... dus ze bleef stokstijf staan, al keek ze hem nors aan met een rode kop. Heel geloofwaardig dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 11:15 pm

Nu pas hoorde hij het goed, en drong het door tot hem dat er werd gesproken dat hij teveel op had, nee joh, hoe kwam ze daar nou bij..? Ohja wacht. De meerdere glazen rumcola die hij ophad zeiden wel genoeg. Hij greens echter wel even veelbetekenend toen ze sprak dat alles oke was, zolang het maar niet in de woonkamer was. Oh? Alles dus he. "Nou, dan moeten we maar naar boven gaan he." het klonk niet eens meer als een voorstel, echt waar, dit was al niet meer een geweldige ervaring voor een bepaald iemand die hem niet was. Als hij nu gewoon nuchter was gebleven, wat blijkbaar erg moeilijk was, was dit alle vast niet gebeurd. Alhoewel, Nathan gaf de roodharige wel gelijk ja dat het beter was om dit niet hier te doen. Al zou hij er op het moment maar weinig van merken of spijt van hebben, zou de jongen zodra hij weer nuchter was dat wel zeker weten hebben als er iets gebeurd was, zoals iemand die nar binnen was gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptywo dec 30, 2015 11:25 pm

Ze had hem nog steeds aangekeken met haar rode ogen, nogal doordringend eigenlijk en na haar woorden dat hij echt té veel had gedronken, leek de jongen iets door te hebben... al leek het misschien alleen maar zo, want er kwam geen enkele reactie daar over, de groenharige bleef haar alleen maar aan kijken net zoals zij hem bleef aan kijken. Na haar woorden dat ze álles goed vond... als het maar niet in de woonkamer was, had ze misschien wel al gelijk een beetje spijt van die woorden, want Nathan was iemand die, die woorden wel zou onthouden. Ze beet op haar lip toen hij sprak dat ze dan maar naar boven moesten gaan, oke zijn dronken zelf was alles behalve klaar. Ze snoof lichtelijk en bleef hem aan staren met haar rode ogen, haar rode hoofd en die frons op d'r gezicht. Al ging het waarschijnlijk niet heel veel helpen, haar gezichtsuitdrukking. Ze sloot dan ook voor even haar ogen en zuchtte lichtjes om daarna haar ogen weer te openen. Haar blik viel weer op zijn hand... die duidelijk nog niet los gelaten had. Ze keek weer omhoog naar de groenharige "Vind je het heel erg om..m.mm voor nu even los te laten?" kwam er wat beschaamd uit en het zou ook erg fijn zijn als hij haar pols even losliet. Ze kon namelijk wel zelf trappen lopen en ze ging echt niet weg rennen of zo. Ze kwam niet ver in dit huis namelijk en tja... ontsnappen van Nathan? Dat ging niet lukken en het was niet dat ze van hem weg wilde of zo, ze moest alleen duidelijk aan het feit wennen dat meneer nogal een perv was als hij drank op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptydo dec 31, 2015 1:07 am


Alhoewel.. Hij sprak wel dat ze dat wel moesten doen, maar deze plek was ook toch wel prima eigenlijk.. Jep, dit was gewoon een veel betere plek had hij besloten in die korte tijd. Lat dat gehele 'naar boven gaan' gedoe maar zitten hoor. Hij grinnikte even toen er beschaamt klonk of hij het even erg vond om los te laten. Ja, toevallig vond hij dat op het moment wel. "Weet je wat~ laat maar zitten, hier is het prima~" my Arceus, dit ging nog even heel wat opleveren voor als hij weer nuchter zou zijn. Ondertussen was zijn gezicht wel wat normaler geworden, wat wel toch weer een stuk scheelde. Nu nog de rest en het zou beter zijn voor meerdere mensen. Hij liet 'het' wel los, om haar vervolgens gewoon zonder enig pardon terug op de op de bank te zetten. "We gaan gewoon hier verder." welp, een keuze gaf hij haar niet eens. Hoe ongelukkig kon je het voor even wel niet hebben zeg, een dronken perverted vriendje die sterker was. Hierna ging hij haar weer vollop zoenen, zijn handen weer vlak bij haar op de bank gezet.

Ooc: godmodding toegestaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptydo dec 31, 2015 1:24 am


Er was niets beter dan het stelen van een simpele snack – in dit geval ‘kip’- in een stad, waarvan hij zeker wist dat er twee bekenden van hem in woonde. Al was het tijdstip misschien aan de late kant moesten ze niet gaan lopen zeuren. Alsof hij er iets aan kon doen dat hij net in die stad beland was met een lege maag en wist dat Arïel en Flippy een kippencollectie aan voedsel hadden? In ieder geval moest hij eerst de juiste woning te pakken krijgen, maar zo moeilijk was dat gek genoeg niet. Zijn onderbewustzijn had de route exact onthouden, wegens zijn honger en daar kon hij nou gebruik van maken. Al vroeg hij zich af of hij beleefd aan zou kloppen of letterlijk met de deur naar binnen zou vallen. Nee, hij zou het nog beter doen en hij liep gelijk al naar een raam toe en zonder veel moeite liet hij zijn om hem heen cirkelende Banette een klap aan uitdelen om wat beweging erin te krijgen. Het was gelukkig van dat schuivende soort, dus na het raam omhoog geschoven te hebben sprong hij behendig de… woonkamer in? “Zo, tijd voor… “ Het leek erop en na Revolver naar hem toe gewenkt te hebben liep hij al richting de keuken, waar hij twee schimmen zag. Spoken? Wacht, het waren twee mensen die op een bank lagen té… Z-Ze waren.. H-Het… F-Flippy en A-Ariël…. Nog nooit had hij zo ongemakkelijk gevoeld en het schaamrood steeg naar zijn wangen op. D-Dit z-zag hij niet voor zijn ogen gebeuren... Nope, nee, nada, njet! “I-I… Ik wilde enkel kip, niet d-di… B-BAH… JULLIE ZIJN… “ Hij haastte zich zo snel als hij kon naar de keuken, greep kippenpoten en hield die beschermend voor zijn ogen. “Pfoe, b-beter… “ H-Hij had iets gezien wat hij nooit en te nimmer had willen zien en Revolver zweefde met een enorme grimas rond. “Ik wilde enkel eten, geen zoveelste trauma,”
Terug naar boven Ga naar beneden
avatar
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Gender : Female ♀
Age : -
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptydo dec 31, 2015 12:34 pm

Ze had hem met een rode kop aangekeken en vervolgens gesproken of hij het erg zou vinden om ‘het’ even los te laten nu, maar na haar woorden kreeg ze alles behalve het antwoord wat ze heel graag wilde horen op het moment. De groenharige liet nog steeds niet los, op beide plekken niet en ze snoof, oke misschien werd ze nu wel lichtelijk geïrriteerd zeker toen hij serieus sprak dat ze het maar moesten laten zitten en dat het ‘hier’ prima was. Haar ogen werden groot, dus… maar… nee! Nee, ze wilde naar boven… of naja niet hier! Ze wilde bijna weer haar mond open trekken, maar toen hij haar eindelijk los had gelaten, kon ze alleen eventjes opgelucht adem halen en wreef ze even over haar pols en haar andere ding… nee het was niet prettig als het vast werd gehouden alsof het een voorwerp was. Helaas kreeg ze niet lang rust, want ineens vond Nathan het een goed idee om haar op te tillen en haar op de bank te zetten. Overdonderd keek ze hem aan toen hij sprak dat ze gewoon hier verder gingen, maar… maar. Voordat ze haar mond kon open trekken voelde ze zijn lippen alweer op de hare, oh gosh, note to self…. nooit meer in de buurt zijn bij dronken Nathan of zorgen dat hij nooit te veel drinkt. Al vroeg ze zich letterlijk af of dat ooit ging werken.

De roodharige hing wat verder naar achteren, omdat ze bijna geforceerd werd om dat te doen, maar uiteindelijk verloor ze haar evenwicht en viel ze achterover op de bank, waardoor ze nu dus op haar rug op de bank lag en de zoen was, voor zo lang dat zou duren, weer onderbroken. Ze keek met een frons naar Nathan, maar merkte toen op dat er iemand het huis binnen was gekomen, het erge was nog dat de persoon serieus al zo wat naast hun stond! Haar ogen werden groot toen ze ook nog eens zag dat het Ciro was! Hoe? Waarom had ze niks gemerkt?! Misschien omdat meneer hier te druk bezig was en Riddle zich ‘staande’ probeerde te houden. Muk… nu had ze een dronken vriendje en een… Ciro in huis. Haar hoofd was ondertussen nog roder geworden en ze merkte dat Ciro alles behalve bleek was gebleven, ook zijn wangen waren vuurrood geworden. Fijn… dit was gewoon helemaal geweldig! Zeker toen hij ook nog begon uit te kramen dat alleen maar kip wilde en dat ‘dit’ niet wilde en ze hoorde er een bah tussendoor en nog wat ander geschreeuw. Seriously…

Haar humeur was enorm aan het verpesten hier… ze hield zich nog enorm in, aangezien ze gewoon op de bank bleef liggen. Ciro rende vervolgens verder om op een of andere manier ergens kip vandaan te halen en die letterlijk voor zijn ogen te houden. O my Arceus. Hij sprak dat dát beter was en vervolgens dat hij alleen ‘eten’ wilde en niet nog een trauma. Riddle snoof weer, oke nu was ze wel degelijk enorm geïrriteerd. Haar blik ging ook nog even naar de Banette die gezellig met Ciro mee gekomen was. Die grijns op zijn gezicht hielp ook totaal niet! Nathan kon zichzelf totaal niet inhouden en Ciro vond het een goed plan om hun huis binnen te sluipen en hun eten te jatten. Ze kwam wat meer omhoog, maar bleef nog op de bank. “Dan had je godverdomme n..nnaa moeten d..denken voordat je hier binnen kwam?!” snauwde ze stotterend naar de jongen “Nooit gehoord van k..kkloppen?!” kwam er nog achterna. Haar rode ogen schoten terug naar Nathan “En jij moet leren om te gaan met drank…” kwam er al iets minder snauwend uit… goddammit. “We hadden gewoon naar de slaapkamer moeten gaan” kwam er mompelend uit, bijna onhoorbaar terwijl ze de andere kant op keek. Dit was misschien nog erger dan dat haar ouders binnen kwamen in hun kamer… Ze snoof en wist even niet meer wat te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan Malone
Member
Nathan Malone
Punten : 202
Gender : Male ♂
Age : 21 years 23/12
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Charizard
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1351-nathan-malone https://pokemon-journey.actieforum.com/t3378-nathan-s-pokedex

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptydo dec 31, 2015 1:18 pm

Kijk, dit was nou precies een van die momenten waarop hijzelf het pas als laatste doorhad dat er nog iemand anders in het huis was. Ja, het drong wel degelijk tot hem door, maar het verwerken was weer even een heel ander iets op het moment. De groenharige was ondertussen wel een wat meer.. Acceptabele houding aangenomen, dus niet helemaal hangend over Riddle. Dat was niet altijd, helemaal noet nu. Geen idee hoe hij zich dat realiseerde trouwens. Nathan keek richting het andere persoon, die hij kon herkennen als Ciro, waarom was die..? Ach, voor nu scheelde er een ding dan weer: ze waren in welk geval niet naakt. Nee echt serieus, als dat namelijk het geval was geweest, dan zou het wel echt even een heel stuk erger zijn geweest. Riddle snauwde wat naar Ciro en hem, al kwam het maar voor de helft binnen bij hem. Tegen hem was het iets over drank geweest, waarschijnlijk dat hij ermee moest leren omgaan. Ja, dat moest hij inderdaad doen. Er gebeurde echt even voor hem teveel om het te kunnen bevatten. Ja, zelfs al waren het maar hoogstens drie dingen was het even teveel. Oke, Nathan had het ondertussen doorgekregen dat de jongen hier was omdat hij kip wou. "Waarom dan precies hier halen." waarschijnlijk was het maar amper te horen door de dubbele tong, dit ging nog heel wat worden als hij het echt wou volgen wat er aan de gang was. Vervolgens richtte hij zich op Riddle, want zij had namelijk ook nig wat gezegd over zijn drankprobleem. "'k weet.." ugh, dit ging nog even heel wat worden als hij nuchter was. Waarschijnlijk als eerste een enorme kater, niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Gender : Male ♂
Age : 20 Jaar
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Emptydo dec 31, 2015 2:23 pm


Zijn aanwezigheid op hun privé momentje samen werd niet op prijs gesteld, maar dan moesten ze niet al bezig zitten zijn! Het was misschien aan de late kant maar had het dan niet even kunnen wachten, nadat hij wat eten bij ze afgehaald had? In ieder geval had hij er écht een trauma bij en nog een reden om misschien maar heel langzaam een relatie op te bouwen. Zodat niet zoiets als dat gebeurde! Het scheelde nog dat hij er niets van zag met het eten voor zijn ogen, maar het beschermde hem niet van het mislukte gesnauw van Arïel. Hij had iets meer over moeten nadenken, voordat hij perse bij hun eten moest afhalen en Flippy reageerde ook ongeveer hetzelfde, maar… afweziger? “E-Er is niets open op dit uur!” snauwde Ciro gelijk terug, gek genoeg geen trek krijgend in het eten zelf. Zijn honger was wel het laatste waarin hij in deze situatie aan dacht, mar erger nog… Riddle leek gewoon in zijn ogen helder, maar hij had minstens meer gesnauw van de ander verwacht. Iets meer gescheld of iets dergelijks, maar in dit geval nam Arïel die rol over en faalde ze er nogal in. “Ik doe niet aan kloppen,” snoof hij er koppig op, waarop de Banette weer naast hem besloot te zweven dan de hele woonkamer te terroriseren. Toen ze ook even Fippy afsnauwde dat hij teveel gedronken had, begreep hij des te beter waarom hij als een halve zool reageerde. Dit was dus een dronken Flippy; lomp. In een andere situatie had hij er gebruik van gemaakt, maar nou wilde hij enkel de rest van de kip pakken en weg wezen. Nog voordat hij dat had kunnen doen beweerde Arïel zelfs dat ze beter naar de slaapkamer hadden kunnen gaan, waarop Flippy instemmend op reageerde. S-Slaapkamer… Dus h-het ging a-al zo ver? Nog roder dan voorheen hield hij het eten dichter bij zijn gezicht. “H-Had dat gedaan, ja…” zei hij maar, blozend om zijn eigen opmerking. Revolver had echter een gemeen idee en deelde een uithaal uit aan de kippenpoten die hij vasthield, waardoor ze door de lucht heen vlogen en recht op Riddle en Flippy af kwamen. “Wat de…” bracht Ciro verward uit, niet wetend wat hij ervan moest vinden, buiten het feit dat hij zich ergerde aan het gelach van de vervloekte pop. Dit werd enkel erger en erger, niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)   Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you f*cking kidding me?! (Nathan Malone)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Why are you even here?! (Nathan Malone)
» You have to tell me something... Don't ya! (Nathan Malone)
» What do you want from me?!~ (Nathan Malone)
» Up and Down Again |& Nathan Malone
» Take 2!~ (Nathan Malone)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WELCOME TO THE POKÉMON WORLD :: Kalos :: Anistar City-
Ga naar: