|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Allison LenierPunten : 486
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 5:14 pm | |
| - Cecille Skarsgård schreef:
- @ Tutu; oh nice, ze zijn dus bijna aangekomen nu? o:
Over 50 minuutjes komen ze aan @Amsterdam!! |
|
| |
Member Thom ThurnerPunten : 436
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 6:11 pm | |
| Pfoe, een dag je door Adam slenteren is toch wel vermoeiend. Ben blij thuis te zijn ;w;
Maar ik heb wel hele leuke dingetjes gekocht~ |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 7:28 pm | |
| HO! HOLD YOUR HORSES! J-Je was in.. A-Adam?! Waarom zeggen mensen niet, wanneer ze in hun woonplaats rondslenteren D:?
//emo corner |
|
| |
Member Karma LancePunten : 432
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 9:15 pm | |
| laat me nog even benadrukken dat ik niet post atm, omdat ik net een gigantisch drukke week achter de rug heb en vanavond 2 nieuwe honden krijg, die mijn aandacht meer nodig hebben dan jullie. (Ja, dat is mogelijk).
Het spijt me dus voor de mensjes die posts verwachten, maar ik had ook niet echt ingezien dat het zo druk zou worden.. xD
Ouders zijn iig onderhand door de douane heen en de pups komen deze kant op vanavond!!! :'DDDD |
|
| |
Member Connor JacobPunten : 436
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 9:23 pm | |
| Als we het dan toch even over films hebben (las ik op de vorige pagina, sorry als ik voor sommige mensen nu opeens van de hak op de tak spring): ik had echt meer verwacht van Paper Towns, het boek én de film gebaseerd op de bestseller van John Green. Ik had begrepen van Fault in our Stars dat dat een verhaal was dat ergens op sloeg, maar zowel het boek als de film vond ik maar een heel vage verhaallijn hebben. En dan vond ik het boek nog meer ergens op slaan dan op de film. Dit stuk bevat spoilers! - Spoiler:
Ik bedoel... Quentin zit de hele tijd aanwijzingen te zoeken naar Margo en uiteindelijk vindt hij haar, maar blijkt dat ze gewoon weg was gegaan en die aanwijzingen niet eens zo bedoeld had...? xD Ik vond het tegenvallen, maar kan zijn dat anderen er anders over denken c:
|
|
| |
Member Nathan MalonePunten : 202
Type : Team Rocket
Rang : Investigatore
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 9:32 pm | |
| Freedje! ik heb je een pm op Soul gestuurd! subtiel als altijd |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 9:39 pm | |
| #Denise: Goed dat je me dat zegt, want anders zie ik dat pas dagen later. Je kunt altijd het beste 'n extra PM sturen naar diegene op wie ik online ben, want met mij weet je maar nooit. Ik ga kijken! c: |
|
| |
Moderator Cecille SkarsgårdPunten : 84
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 9:56 pm | |
| Honestly, ik wil Paper Towns niet eens zien. Het doet het voor mij echt niet meer. The Fault in Our Stars heb ik wel gezien en dat vond ik een sterk verhaal hebben, maar ik snap eigenlijk de hele hype van John Green niet. Zelfs van TFIOS niet. Yeah het was een tear jerker, maar ik heb erger gehuild bij Before I Die xD
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 10:03 pm | |
| Ik moet eerlijk toegeven dat ik een traantje weggepinkt heb een kwartier nadat Titanic was gedaan ;_; Voor de rest heb ik heel erg gejankt bij Spijt! en bij Achtste Groepers Huilen Niet. |
|
| |
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 11:19 pm | |
| Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt bij TFIOS tbh, zowel bij het boek als de film. Ik vond het een erg mooi boek en hoewel ik het totaal niet eens was met de casting, viel ik uiteindelijk toch wel als een blok voor iedereen hihi.
Van Paper Towns weet ik niks tho, moet het boek ook nog lezen o: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 11:24 pm | |
| ... Achtste groepers huilen niet was een shitfilm. Ik heb nog nooit bij een Nederlandse productie gehuild, maar bij die moest ik mijn tranen echt wegslikken XD (Films over kankerpatiënten weten me altijd te raken).
Het boek van TFIOS heb ik nog niet gelezen... Wilde ik wel, maar ik besloot uiteindelijk maar de film te kijken. Misschien lag het eraan dat ik hem samen keek met Doos en ik minder de neiging heb om bij iemand in huilen uit te barsten, maar ik heb maar een of twee traantjes gelaten xD (Wat de casting betreft was het wel grappig om te zien dat die twee in Divergent/Insurgent broer en zus moesten spelen xd) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 11:28 pm | |
| #Rolo: Ik kan me jou ook helemaal niet huilend voorstellen though x) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter wo aug 19, 2015 11:53 pm | |
| Eigenlijk ben ik best emotioneel, maar dat hoor ik vaker, dus ik doe iets goed blijkbaar :'D |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 20, 2015 8:52 am | |
| Ik heb bij TFIOS in de bios echt alleen maar zitten huilen man. De eerste helft ging het nog ongeveer, maar de tweede helft gingen de sluizen echt volledig open. :'D Het is echt een goede verfilming tho. Tenminste, in mijn opzicht. Er zijn maar weinig dingen uit het boek weggelaten en dat maakt me altijd blij. ;u;
Ik vond de casting trouwens ook helemaal niet slecht. Dat kan ook komen omdat ik door de aankondigingen van de film het boek ben gaan lezen, though... |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter do aug 20, 2015 8:53 am | |
| #Rolo: Ik kom meestal in het begin vrij kil over, maar daarna barst ik meestal ook in huilen uit. ZOOOOO IRRITANT. Het is het bewijs dat er toch nog een vrouw in me schuilt I guess XD (cause I used to be one of the guys...) |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|