Chatot's Chatter - Pagina 22
Welkom op
Pokémon Journey!

Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
WELCOME, GUEST!
PLEASE Login OR Register.

Deel

Chatot's Chatter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Member
Riddle Chaika
Punten : 293
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : Mudkip

Chatot's Chatter - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 4:29 pm

Robin Belcher schreef:
Ik ga (hopelijk) m'n bachelor Schotse Geschiedenis er halen. Want ik hou van geschiedenis en ik hou van Keltische shit dus.. ja.

En Ijslands is best ingewikkeld, dus like, mad props bro. Ik zou 't nooit kunnen. Maargoed, ik ben shit in talen xD

Ooh wauw nice! Dat zou ik dus nooit kunnen XD
Dat is ook aardig ingewikkeld volgensmij, zeker een Bachelor :P
Ja, het zal niet super makkelijk zijn, maar ik heb sowieso een jaar voordat ik tests op die school kan doen om aangenomen te worden, het is een paardenopleiding van 3 jaar :) haha gossie, naja ik vind talen leuk en heb een talenknobbel dus dat scheelt wel denk ik :P verder hebben ze een zoontje, en die heeft vast allerlei boekjes en dingetjes :P en de mensen weten dat ik de taal moet leren enz. en ze gaat me ook helpen om me klaar te stomen voor Hólar dus dat is super fijn ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin Belcher
Member
Robin Belcher
Punten : 437

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 4:35 pm

Nja het inschrijvingsgedoe was al een heel gedoe, maar ik ben best zeker over het feit dat ik geschiedenis kan enzo. Dus als het goed gaat, dan haal ik iig m'n propedeuse c:

Ahh dat klinkt echt supervet allemaal. Ook chill dat je bij mensen kan komen wonen, da's way makkelijker dan op jezelf enzo.
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 4:41 pm

Robin Belcher schreef:
Nja het inschrijvingsgedoe was al een heel gedoe, maar ik ben best zeker over het feit dat ik geschiedenis kan enzo. Dus als het goed gaat, dan haal ik iig m'n propedeuse c:

Ahh dat klinkt echt supervet allemaal. Ook chill dat je bij mensen kan komen wonen, da's way makkelijker dan op jezelf enzo.

Oh jeetje, wat ging er 'mis' dan? om het zo maar even te vragen haha en als je zeker van jezelf bent is dat alleen maar goed en je vind het volgens mij ook heel leuk en dat is denk ik nog het belangrijkste :) als je iets leuks vind, steek je er ook heel veel in :P

Ja, haha, ik zie mezelf ook nog niet in zo'n vreemd land helemaal op mezelf wonen :'D maar ik werk zeg maar voor hun, paarden trainen en alles daaromheen, en in plaats daarvoor krijg ik een onderkomen, eten enz. en zakgeld :P maar ik voelde me echt meteen thuis bij die mensen toen we in juni er waren geweest, en we hebben er onverwachts ook een paard gekocht, een hengst en ik kan echt niet wachten om met hem te beginnen :)
Robin Belcher
Member
Robin Belcher
Punten : 437

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 4:43 pm

Oh dat is zo nais, zeker die hengst. 't Wordt supercool daar UwU

En, wel, het aanmeldingsproces voor uni's in Groot-Britannië loopt via een bepaalde organisatie, en het is basically heel veel documenten invullen omdat ik er niet woon, dan nog heel veel shit invullen om me aan te melden, een aanbeveling krijgen van een leraar (in het Engels) en een statement van een bepaald aantal woorden (dacht 500, weet 't niet meer zeker) met je motivatie enzo. Het was vast niet zo ingewikkeld als ik het vond, maar het moest allemaal in Januari ingeleverd zijn en alles was gestresst toen ~
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 5:02 pm

Ja, kan niet wachten! heb er zoveel zin in! word echt een enorme ervaring :P
en jeetje wat een gedoe .___. vooral die motivaties lijken me heel rot om te schrijven...
ik bedoel ik ben hartstikke gemotiveerd, maar dat lijkt me heel moeilijk om zo geforceerd op papier te zetten en oh januari is ook nog is zo'n lekkere drukke maand, maar het is wel allemaal gelukt verder?
Ik zelf maak me niet zo druk over die school waar ik heen moet, ik maak me alleen druk over de tests :P al moet dat ook makkelijk kunnen, maar toch~ 
je moet bijvoorbeeld 2 teksten in het IJslands en 1 in het Engels lezen en dan vragen daarvoor in het IJslands beantwoorden en je moet daar op een schoolpaard rijden en allerlei dingen laten zien, van opzadelen tot zonder beugels rijden, je moet bijvoorbeeld ook zonder beugels op stappen dus dat word nog wat :'D
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen
Punten : 491

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 5:46 pm

Ik haat het als codes niet meewerken en ik het probleem niet kan vinden T^T

Vooral als de code echt best wel precies is wat ik zoek >:
Barry Arrow
Member
Barry Arrow
Punten : 396

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 5:51 pm

Anima Tähtinen schreef:
Ik haat het als codes niet meewerken en ik het probleem niet kan vinden T^T

Vooral als de code echt best wel precies is wat ik zoek >:
Hey, combobreaker, ik wil je wel helpen (o u o)/ ?
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 5:54 pm

Barry Arrow schreef:
Hey, combobreaker, ik wil je wel helpen (o u o)/ ?

Y-You would? ;w;

Ik poke je wel op Skype dan, zhank youuu!
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 8:42 pm

#Anima: Aah, kan je wel andere filmpjes in zijn volledigheid kijken?
Anima Tähtinen
Member
Anima Tähtinen

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 8:47 pm

Olga: Ja dat gelukkig wel haha, het zijn echt muziek videos en AMV's waarbij ik de aandacht er niet bij kan houden ^^

--

En een sheetje gefixt voor HCtopics. Iemand die zin heeft in een topicje? C:
Ciro Raedmund
Member
Ciro Raedmund
Punten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : Blaziken
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2579-ciro-raedmund https://pokemon-journey.actieforum.com/t2578-ciro-s-pokedex https://pokemon-journey.actieforum.com/t7335-ciro-s-work-log

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 8:49 pm

#Anima: Aah, best apart dan... Komt vooral door de muziek, gok ik eerder.
Jeanne Lézard
Member
Jeanne Lézard
Punten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
https://pokemon-journey.actieforum.com/t2185-jeanne-lezard#42591 https://pokemon-journey.actieforum.com/t2186-jeanne-s-pokedex#42592

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 8:54 pm

Ik heb hetzelfde "probleem" met AMV's though xD
Member
Riddle Chaika

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 10:13 pm

Mijn eerste 10K is af, yay! :P
Toch wel trots in een avond gemaakt~ 
Taimi Delaqua
Member
Taimi Delaqua
Punten : 163
Type : Trainer
https://pokemon-journey.actieforum.com/t1130-taimi-delaqua https://pokemon-journey.actieforum.com/t1137-taimi-s-pokedex

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 10:24 pm

Finally found the perfect FC for Taimi <3 And I think some people will be happy with it xd

Also, Gratz Chanel~
Melvin Timer
Member
Melvin Timer
Punten : 272

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Emptyzo aug 09, 2015 10:41 pm

Ik sterf, ik neem Evy mee in mijn graf
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Chatot's Chatter   Chatot's Chatter - Pagina 22 Empty

Chatot's Chatter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter
» Chatot's Chatter

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokémon Journey :: ► WOULD YOU LIKE TO QUIT YOUR GAME? :: Out of Character :: Chatot's Chatter-
Ga naar: