|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Hilda SørensenPunten : 270
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:46 pm | |
| Anima@ En te bedenken dat we dan tussen die 10 en 13 uur nog een vlucht hadden van 10 uur, en daarna een vlucht van 6 uur :') Plus de vliegmaatschappij heeft het voor elkaar gekregen een stuk van m'n bagage kwijt te raken- Maar de vakantie was echt gaaf en leuk, alleen de terugreis was dan wat minder xD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Type : Team Rocket
Rang : Elite Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:47 pm | |
| #Anima: Echt niet? Nou, ik geef toe ook niet alle AMV's volledig uit te kijken... Er zijn gelukkig veel die ik té geweldig vind om volledig te skippen, zoals deze. |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:49 pm | |
| Het is meer voor oogkleur. Ik ga Geri en Freki schilderen van Noordse mythologie, twee wolven. Geri is hebzucht, en die wou ik dus de kleuren geven van een zwerfhond en dan gouden oogjes. Freki, vraatzucht, wou ik asgrijs maar moet nog een oogkleur x.x felroze als oogkleur is misschien een overkill xD |
|
| |
Member Ciro RaedmundPunten : 224
Rang : Elite Agent
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:50 pm | |
| |
|
| |
Member Robin BelcherPunten : 437
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:52 pm | |
| Yeahhh, dat werkt niet helemaal. Zie Odin al gaan van "And this is my pink eyed dog, Freki. Maak 'm misschien een super-uitgemergeld wezen dat gewoon hongerig kijkt? Idfk man. Ik ben geen teken-kind ;-; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 2:57 pm | |
| Nope, dat duo heb ik al gemaakt :'3 Net zoals Huginn en Muninn (a) En nu zijn Geri en Freki aan de beurt xD
Heel classie xD Dat was het plan ook, maar ik wil altijd van die leuke ogen ;-; Misschien een grijs/zilver? Ik wou geen rood of blauw omdat zowel Huginn en Muninn en Hati en Sköll die al hebben x3 *moeilijk* |
|
| |
Member Floyd DuncanPunten : 228
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 3:07 pm | |
| Ik zou ergens precies gaan voor iets groen of iets bruin =o |
|
| |
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 3:11 pm | |
| Zo'n vieze bruingroenige kleur. Dat is het eerste waar ik dan aan denk o:
Hilde: Wooow, dan ben je echt meer dan een dag onderweg geweest, da's superveel! Waar was je naar op vakantie gegaan?
Olga: Nja meestal heb ik alle beelden die ze laten zien al in de anime/manga gezien en zo, haha. Maar ik kan ook geen music clips of zo kijken en eigenlijk is dat een beetje hetzelfde. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 3:26 pm | |
| Ik denk dat ik dan ga voor een vuil groene kleur :'3 Nu maar gaan schetsen en hopen dat ik kan maken wat ik wil xD |
|
| |
Member Riddle ChaikaPunten : 293
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 3:53 pm | |
| Mijn paklijst voor IJsland is gemaakt, mijn vlucht is geboekt, nu hopen dat ik alles mee krijg in de koffers :'D Maar OMG nog 3 weken en dan gaat het echt gebeuren, vind het zo spannend! Het voordeel is wel dat IJsland gewoon prachtig is, de mensen waar ik ga werken super aardig zijn en mijn knappe hengst daar staat te wachten <3 |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 3:54 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Mijn paklijst voor IJsland is gemaakt, mijn vlucht is geboekt, nu hopen dat ik alles mee krijg in de koffers :'D
Maar OMG nog 3 weken en dan gaat het echt gebeuren, vind het zo spannend! Het voordeel is wel dat IJsland gewoon prachtig is, de mensen waar ik ga werken super aardig zijn en mijn knappe hengst daar staat te wachten <3 Whoooooo! Ijsland's echt vet nais. buitenlandbuddies yass |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 4:00 pm | |
| - Robin Belcher schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- Mijn paklijst voor IJsland is gemaakt, mijn vlucht is geboekt, nu hopen dat ik alles mee krijg in de koffers :'D
Maar OMG nog 3 weken en dan gaat het echt gebeuren, vind het zo spannend! Het voordeel is wel dat IJsland gewoon prachtig is, de mensen waar ik ga werken super aardig zijn en mijn knappe hengst daar staat te wachten <3 Whoooooo! Ijsland's echt vet nais.
buitenlandbuddies yass Ja ben echt verliefd geworden op dat land <3 Ooh interesting, waar zit je? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 4:17 pm | |
| - Riddle Chaika schreef:
- Robin Belcher schreef:
- Riddle Chaika schreef:
Maar OMG nog 3 weken en dan gaat het echt gebeuren, vind het zo spannend! Het voordeel is wel dat IJsland gewoon prachtig is, de mensen waar ik ga werken super aardig zijn en mijn knappe hengst daar staat te wachten <3 Whoooooo! Ijsland's echt vet nais.
buitenlandbuddies yass Ja ben echt verliefd geworden op dat land <3 Ooh interesting, waar zit je? Ik ga naar Edinburgh, Schotland in september voor m'n studie UwU Maar Ijslandse mythologie enzo is echt bae. Ik hou van dat land man. |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 4:21 pm | |
| - Robin Belcher schreef:
- Riddle Chaika schreef:
- Robin Belcher schreef:
- Riddle Chaika schreef:
buitenlandbuddies yass Ja ben echt verliefd geworden op dat land <3 Ooh interesting, waar zit je? Ik ga naar Edinburgh, Schotland in september voor m'n studie UwU Maar Ijslandse mythologie enzo is echt bae. Ik hou van dat land man. Oh nice! Voor hoelang ga je erheen? :) en wat voor een studie doe je? Ja, de mythologie is mij nog niet helemaal bekend, maar ik ben echt dol op de natuur in IJsland, het is zoveel mooier dan Nederland en al die andere Europese landen :P Ik ga er sowieso 1 jaar werken met IJslandse paarden, de reden dat ik verliefd ben geworden op IJsland haha en daarna wil ik graag een opleiding volgen daar, maar die opleiding is geheel in het IJslands dus daarom moet ik het komende jaar ook de taal leren :) |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter zo aug 09, 2015 4:24 pm | |
| Ik ga (hopelijk) m'n bachelor Schotse Geschiedenis er halen. Want ik hou van geschiedenis en ik hou van Keltische shit dus.. ja.
En Ijslands is best ingewikkeld, dus like, mad props bro. Ik zou 't nooit kunnen. Maargoed, ik ben shit in talen xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|