|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Jeanne LézardPunten : 726
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Regions : Hoenn
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 8:32 am | |
| - Anima Tähtinen schreef:
Hey, hoe kan ik eigenlijk aan fossiel Pokémon komen? Ik wil misschien zo'n Amaura but I don't know how ;^; Ze zijn inderdaad alleen maar te krijgen via events. Bij de meest recente de enige die ik tot nu toe heb meegemaakt, heh waren ze ook onvruchtbaar, maar ik weet niet zeker of dat ook voor andere fossielpokémon geldt c: - Meadow Timer schreef:
Nou, Mead heeft ook een holocaster. Kan niet goed gaan. Iemand een hc topic? Ik wil wel met Judah c: Kan jij maken? |
|
| |
Member Aethan MonteiroPunten : 425
Type : Trainer
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 11:48 am | |
| - Spoiler:
Ravenna -> Seven -> Raven -> Aethan :"D #squadgoals |
|
| |
Member Avril PiercePunten : 160
Rang : Student Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 12:18 pm | |
| Ik heb even nodig dat het 3e seizoen van rwby uitkomt zodat ik ook een nieuwe fc voor Avril kan krijgen want dat kind gaat d'r haar verven~
|
|
| |
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:00 pm | |
| - Jeanne Lézard schreef:
- Ze zijn inderdaad alleen maar te krijgen via events. Bij de meest recente
de enige die ik tot nu toe heb meegemaakt, heh waren ze ook onvruchtbaar, maar ik weet niet zeker of dat ook voor andere fossielpokémon geldt c: Nahw, dus het is best moeilijk aan ze te komen? ;A; Kan je ze ook niet meer in je FS of in de Team Rocket markt krijgen tho? Dat kon vroeger wel en zo
IK HEB EEN FASCINATIE MET FOSSIEL POKÉMON |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:05 pm | |
- Jeanne Lézard schreef:
- Ze zijn inderdaad alleen maar te krijgen via events. Bij de meest recente
de enige die ik tot nu toe heb meegemaakt, heh waren ze ook onvruchtbaar, maar ik weet niet zeker of dat ook voor andere fossielpokémon geldt c:
Nahw, dus het is best moeilijk aan ze te komen? ;A; Kan je ze ook niet meer bij OTM of in de Team Rocket markt krijgne tho? Dat kon vroeger wel en zo
IK HEB EEN FASCINATIE MET FOSSIEL POKÉMON Ik weet niet zeker hoe het vroeger was, maar sinds ik lid ben (eind februari dit jaar) kan je fossielpokémon enkel krijgen via events. Zelfs in FS krijg je ze niet, dus ik betwijfel dat je ze bij OTM en dergelijke kan krijgen correct me if I'm wrong xD. Sinds ik hier ben is er maar één zo'n event geweest en er waren maar twee Archen te winnen, dus ze zijn echt wel zeldzaam xD Dit personage van mij ook xD |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:28 pm | |
| .... Ik heb een Archen in mijn FS zitten op een oud account tho, h-haha
Maar wow, supah rare indeed D: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:49 pm | |
| Ik had ooit op één van mijn accounts in de FS een Tyrunt, maar toen ik het even had nagevraagd mocht je die inderdaad niet vangen ;-;
Laatst aangepast door Jeanne Lézard op di aug 11, 2015 1:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:56 pm | |
| -wilt toch nog een Archen- Someday over the rainbow I'll get one :'3
Iemand nog zin een topic/HC topic? Mag met Rag, mag met dr Ninetales, aangezien die blijkbaar ook weet hoe die dingen werken xD
Anima -marieke?- Ik vind de power radijs leuk :'3 En ik zie Anima nu al helemaal geamuseerd kijken naar de Hc'er alsof het een filmpje is xD |
|
| |
Member Robin BelcherPunten : 437
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 1:57 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Iemand nog zin een topic/HC topic? Mag met Rag, mag met dr Ninetales, aangezien die blijkbaar ook weet hoe die dingen werken xD
Ik wil wel met breeder-to-be-Bob ~ |
|
| |
Administrator Lynn XavierPunten : 482
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:01 pm | |
| Yeah, fossielen zijn moeilijk te verkrijgen, en zoals al gezegd is eigenlijk alleen via bepaalde events. Vroeger zaten ze nog wel eens is de FS's, maar dat hebben we er een tijdje geleden uitgehaald omdat we de fossielen graag zeldzaam willen houden. Het is ook niet helemaal logisch als de helft van de trainers rondloopt met een prehistorisch wezen dat tot leven gewekt moet worden uit iets zeldzaams als een fossiel, y'know? Vandaar ook dat fossil-Pokémon onvruchtbaar zijn, anders moet maar één iemand een fossiel bemachtigen en een Pokémon hebben die ermee kan breeden, en iedereen kan er eentje kopen. |
|
| |
Member Ragya AironPunten : 619
Type : Team Rocket
Rang : Capo
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:12 pm | |
| - Robin Belcher schreef:
- Ragya Airon schreef:
- Iemand nog zin een topic/HC topic? Mag met Rag, mag met dr Ninetales, aangezien die blijkbaar ook weet hoe die dingen werken xD
Ik wil wel met breeder-to-be-Bob ~ Yay :3 Een normaal topic of HC'er? |
|
| |
Momerator Sara SweetsPunten : 497
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:16 pm | |
.... Ik heb een Archen in mijn FS zitten op een oud account tho, h-haha Dan kan je het beste een (gratis, of course) Friend Safari Reroll aanvragen op dat account omdat we die er eigenlijk echt uit willen hebben. Dunno of je nog iets van plan was te doen op dat account maar het is niet de bedoeling dat die blijft staan. Betalen zou een beetje oneerlijk zijn omdat we dit zo van je vragen xD |
|
| |
Member Robin BelcherPunten : 437
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:20 pm | |
| - Ragya Airon schreef:
- Robin Belcher schreef:
- Ragya Airon schreef:
Ik wil wel met breeder-to-be-Bob ~ Yay :3 Een normaal topic of HC'er? Vind je het erg als ik lui ben en om een HC vraag? Vind een gewone ook prima, anders ~ |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:25 pm | |
| Ragya: (Niet Marieke ;w;) Aw thank u C: Ja ze vermaakt zich wel daar ahah -- Oh man, fossiel Pokémon zijn dus echt een no-go hier, da's best jammer D:
& Nee hoor, het is een inactief account, so no worries ;w; |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter di aug 11, 2015 2:27 pm | |
Oh man, fossiel Pokémon zijn dus echt een no-go hier, da's best jammer D:
Valt nog mee, hoor. Je moet gewoon heel veel geluk hebben tijdens events c: |
|