|
|
Auteur | Bericht |
---|
Member Rose AberdeenPunten : 303
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 8:11 pm | |
| Emolga: Is alweer even geleden hoor. Nu heb ik bruin met blonde plukjes doorheen. Echt heel mooi :) |
|
| |
Member Tawnee AgunaPunten : 294
Type : Team Rocket
Rang : Agent
Regions : Hoenn en Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 8:22 pm | |
| - Alyss Timer schreef:
- Sterf.
I crie |
|
| |
Member Alyss TimerPunten : 353
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 9:30 pm | |
| - Tawnee Aguna schreef:
- Alyss Timer schreef:
- Sterf.
I crie Evvvvvvvverytiem |
|
| |
Member Barry ArrowPunten : 396
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:44 pm | |
| Zo. Dayum. Ik ga kijken of ik nu weer kan posten :>
@ Anita: Nou the Flash/Barry Allen heeft zelfs een eigen serie gekregen en het is funny want ze 'combineren' het soms met Arrow. Maar persoonlijk was ik niet zo'n fan van die serie, The Flash vond ik dan weer wel leuk. En eh.. Eh... Maybe :3 ?... |
|
| |
Member Karma LancePunten : 432
Type : Ranger
Rang : Graduate Ranger
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:45 pm | |
| - Barry Arrow schreef:
- Zo. Dayum. Ik ga kijken of ik nu weer kan posten :>
@ Anita: Nou de Flash/Barry Allen heeft zelfs een eigen serie gekregen en het is funny want ze 'combineren' het soms met Arrow. Maar persoonlijk was ik niet zo'n fan van die serie, The Flash vond ik dan weer wel leuk. En eh.. Eh... Maybe :3 ?... Klopt. Ik heb The Flash ook gezien, maar gezien Arrow in de naam stond deed 't me meer daaraan denken, hahaha. Ik ben van beiden wel echt gek :3: |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:47 pm | |
| Nja, for some reason kwam ik niet door Arrow heen. Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U |
|
| |
Member Kiana Ó CoileáinPunten : 385
Type : Coördinator
Regions : Kalos
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:49 pm | |
| Jemig, wat een posts sinds de laatste keer dat ik hier was. C: Dat is goed, maar alles bij lezen zit er niet in helaas ^^
Pfoe, wat voor een team zou ik toch doen...
|
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:51 pm | |
| - Barry Arrow schreef:
- Nja, for some reason kwam ik niet door Arrow heen.
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 10:55 pm | |
| - Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? Heel slecht Barry x Caitlin :>... Puur en alleen door die aflevering waar zij dronken was en later met die shapeshifter gast. En ik mag Iris ook gewoon niet, ik vind d'r irritant :U |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:14 pm | |
| - Barry Arrow schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? Heel slecht Barry x Caitlin :>... Puur en alleen door die aflevering waar zij dronken was en later met die shapeshifter gast. En ik mag Iris ook gewoon niet, ik vind d'r irritant :U Ik doe met je mee in die ship, hoor. En ook in je mening over Iris xD |
|
| |
Member Tan ShiPunten : 490
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:22 pm | |
| - Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? Heel slecht Barry x Caitlin :>... Puur en alleen door die aflevering waar zij dronken was en later met die shapeshifter gast. En ik mag Iris ook gewoon niet, ik vind d'r irritant :U Ik doe met je mee in die ship, hoor. En ook in je mening over Iris xD Ja toen ze dat nieuws artikel zagen, ik zeg niet meer want spoilers, werd ik ook zo boos toen ik die naam zag. Heb nog nóóít zo hard gecringed :T En daarna ben ik gestopt met kijken en ik moet het ooit nog oppakken... But I can't ;v; Zeg ook altijd heel vrolijk: niemand mag jou Iris - als ze weer irritant gaat doen haha |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:28 pm | |
| - Tan Shi schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? Heel slecht Barry x Caitlin :>... Puur en alleen door die aflevering waar zij dronken was en later met die shapeshifter gast. En ik mag Iris ook gewoon niet, ik vind d'r irritant :U Ik doe met je mee in die ship, hoor. En ook in je mening over Iris xD Ja toen ze dat nieuws artikel zagen, ik zeg niet meer want spoilers, werd ik ook zo boos toen ik die naam zag. Heb nog nóóít zo hard gecringed :T En daarna ben ik gestopt met kijken en ik moet het ooit nog oppakken... But I can't ;v;
Zeg ook altijd heel vrolijk: niemand mag jou Iris - als ze weer irritant gaat doen haha Het was de enige serie op mn laptop tijdens een 11 uur durende vliegreis, dus ik werd sorta erin gepusht door mezelf, ahaha. Na ruim 7 uur nonstop kijken wilde ik de rest ook wel zien, dus ik had 't vrij snel af.. ^^" |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:33 pm | |
| - Karma Lance schreef:
- Tan Shi schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
- Karma Lance schreef:
- Barry Arrow schreef:
Bij The Flash ben ik wel stiekem gestopt toen mijn ship niet OTP bleek te zijn, still mad about it :U haha, wat was je ship? Heel slecht Barry x Caitlin :>... Puur en alleen door die aflevering waar zij dronken was en later met die shapeshifter gast. En ik mag Iris ook gewoon niet, ik vind d'r irritant :U Ik doe met je mee in die ship, hoor. En ook in je mening over Iris xD Ja toen ze dat nieuws artikel zagen, ik zeg niet meer want spoilers, werd ik ook zo boos toen ik die naam zag. Heb nog nóóít zo hard gecringed :T En daarna ben ik gestopt met kijken en ik moet het ooit nog oppakken... But I can't ;v;
Zeg ook altijd heel vrolijk: niemand mag jou Iris - als ze weer irritant gaat doen haha Het was de enige serie op mn laptop tijdens een 11 uur durende vliegreis, dus ik werd sorta erin gepusht door mezelf, ahaha. Na ruim 7 uur nonstop kijken wilde ik de rest ook wel zien, dus ik had 't vrij snel af.. ^^" Nou het was meer voor de andere mensen hier die misschien nieuwsgierig zijn of zo en ook willen beginnen :> Tuurlijk geloof ik dat jij er allang mee klaar ben, ging ik ook kinda vanuit x'D Meanwhile heb ik 2/3 posts met Tan af. Daarna mag ik met Barry dingen gaan doen, yay ;v; |
|
| |
Member Anima TähtinenPunten : 491
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:34 pm | |
| Ik heb de eerste aflevering van Arrow gekeken, maar ben gelijk daarna gestopt. I couldn't do it T^T |
|
| |
Icon : | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter vr aug 07, 2015 11:35 pm | |
| Probeer dan ze Flash. Ik kwam ook niet door Arrow, maar wel The Flash vond mijn brein wel weer ok :> |
|
| |
Gesponsorde inhoud | Onderwerp: Re: Chatot's Chatter | |
| |
|
| |
|