Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Ah yeah, daar heb je inderdaad gelijk in. Ik heb het eerder voor euh... Wat ik schattig noem... Maar dat ligt waarschijnlijk ver van de natuurlijke betekenis... 'schattig'. Het is grappig, ik kan nooit op een nickname komen van een persoon. Ik denk dat ik niet genoeg doordenk daarvoor...
"Hehehe, daar ben ik juist weer goed in. Ik moet wel een beter beeld hebben van het persoon zelf. Al lijk je mij een hyperactief en sadistisch persoon.... Plusle. Ja, perfect. Je zus is dan Minun. Perfect."
Uh nee, ze zijn gewoon heel erg aardig en leuk~ Sandiles, Krrokodiles, Vespiquens, Combees, Venipedes.... Ieh en nog een heleboel andere, maar Sandiles blijven het toppunt van schattigheid~ Pardon? ... Sinds wanneer is een Plusle sadistisch?
Ja, die mooie en lieve bijtjes die de bloemetjes bestuiven. Hihi. Oh nog een Sandilelover? Ik begin je echt meer en meer te mogen. Hahaha, je kent me echt nog niet goed genoeg dan. En daarbij; schijn bedriegt
"Dat verwacht ik vooral bij jouw type mens. Maar goed, anders zin om rond te hangen, zodat ik je beter leer kennen? Voorlopig blijf je wel Plusle, helaas. Maareh.. ik zit nú in Hoenn."