Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Ooooh dat kind! Ja als ze een brandwonde heeft... uhm... hehehe, het spijt me echt niet~ maar yeah, die gym word gewoon even lekker leuk alles doen, gaat lachen worden
"Dat valt nog mee, van wat ik gehoord heb.. Zal er weinig van haar en de gym overblijven als ik er langs ben geweest. Welke Fire type's heb je dan, eigenlijk?"
Momenteel alleen een shiny Charmeleon in het team, maar op de box hebik wel nog een normale Charmander die ik kan gebruiken hehe~ Ik heb in die gym gewoon ff een dragon rage in der face gelanceerd, oeps~
"Shiny charmeleon? Wauw, vet. Ik heb ook een Charmeleon op zak, geen shiny helaas. Hmm, vind ik nog reuze meevallen. De eerste gymleider werd gebeten door mijn Trapinch en de tweede had bijna zijn leven beëindigd onder een dikke laag rotsen."
Oh, normale zijn ook nice tho~ Hahaha, de tweede gym heb ik met mijn, toen level 50 Aggron en level 50 Krokorok bijna laten instorten... In de tijden dat er nog geen limiet stond op pokemon levels... Sigh... Good times...
"Nou... ik wil liever mensen op stang jagen met een zwarte, vuurspuwende draak dan eentje die oranje is. Wauw, dat moest geweldig zijn geweest! Vraag mij niet hoe, maar een deel van het gebouw stortte door een Pokémon in, waarvan je het niet snel verwacht. Zeker als ik naar de twee Pokémon van je kijk. Het was mijn Larvitar. Ben benieuwd hoe er hij wordt als Tyranitar dan."
Yush, de black terror hihi~ ik zit eraan te denken om het een mega x te maken tho... Geen idee welke kleur ze dan heeft... Oh wauw, das best een beest dan haha, ik zou mijn Aggron nu niet meer loslaten in een gym, anders gaan er echt doden vallen, maar toen kon het nog, yay~
"Dáárom! Ik had gehoord dat ze een groene kleur hadden met die blauwe punten dan rood. Geen prachtig gezicht. Als Y waren ze nog wel zwart. Vraag mij niet hoe ik dat weet... Ik heb geen flauw idee. Ow, je bent bang dat er doden vallen? Wauw. Ik laat mijn Pokémon gewoon los gaan..."
Klinkt nog redelijk. Zwart is zo... klassiek weet je wel. Misschien wil ik wel iets anders~ Geloof me.. als ik haar los laat en haar laat doen dan was er waarschijnlijk al een stad van de kaart gevaagd... en dan was nathan ook niet zo levend meer...
"Hmm, daar heb je een punt. Zwart staat altijd geweldig op een Pokémon. Wat variatie is fijn, ja. En waarom zou hij er al uitgeteld zijn? Heeft de Pokémon iets tegen hem? Trouwens... Als mijn Pokémon wat sterker zijn, wil ik anders wel graag met jouw Pokémon een stad platleggen, al is de pet snel voorbij, maar hé, gaat om het idee."
Precies~ ik wil niet saai worden met zwart? Belg? heb al zoveel grijs in m'n team, het kan wel een streepje kleur gebruiken dus hehe. Oh? Naja momenteel zit alles rond de 50/60... En dan heb je nog de uitsteker vz, 100 en 80... Hehehehe... De euh, hoe ver zitten die beesties van jou?.
"Dan heb ik nog wat kleur met rood, bruin, zwart en blauw. Ook wat geel en groen. Wow, da's echt hoog. De mijne zitten elk rond de level 40, en ééntje ligt rond de level 10. Die gebruik ik eerder als een hulk en vliegtuig dan een Pokémon om mee te vechten. "
Oh das ook lekker kleurrijk~ Ik heb echt iets met blauw en grijs besef... metagross... Aggron... sigh... Oh wauw de 'Hulk', wat een mooie beschrijving voor een Pokémon hoor haha. Jij houd echt van nicknames niet?
Ik zou ze eerder... Modern en nogal breed noemen... Niet meteen mooi... maar naja, het is te zien wat je smaak is eh~ Oh, ik wacht in alle opwinding af op iets heel leuks~