Heb je altijd al een Pokémon trainer, coördinator of breeder willen zijn? Of bewandel jij liever het gevaarlijke pad van een Team Rocket Grunt? Samen met andere leden schrijf jij het verhaal van jouw geheel eigen personage. Doorkruis regio's, vang je favoriete Pokémon en maak nieuwe vrienden onderweg. Laat het avontuur beginnen!
Oh gezellig! Anders moet je maar even wat laten weten als je daar bent, misschien ben ik er dan ook nog haha Uhm.. Okay... maar dat is toch niet een of andere rare site... Toch? Want dan wil ik echt niet die dingen opzoeken... Ik ben de duidelijkheid zelve~
"Het is een soort Goomygle. Voor getekende troep van fictieve persona's. Het ligt eraan wat je zoekt, maar als je zoekt naar'Flippy' kan je beter naa de eerste twee rijen afbeeldingen kijken. Daaronder.. huist het kwaad."
Oh wauw... Ik vraag me af wat er allemaal opstaat... Maar... Okay, bedankt voor de waarschuwing dan maar... Yush~ Maar nee, we hadden een nogal... Uhm... Ruige tijd samen, maar het ging ergens wel... We leven beide nog, dus haha
Otaku? Wat is dat nu weer? Niet echt gewelddadig, naja, Nathan altijd al, ik ook denk ik, maar yeah... het had dus temaken met niet zo legale dingen. Uh, ik ben voor een heel andere reden in TR gegaan haha
Hm... Nog nooit echt van gehoord, zo'n mensen zijn me nog nooit echt opgevallen haha Laten we zeggen dat sommige mensen een beetje geobsedeerd zijn door macht en kracht, hihi~
hahaha, okay dan, zo te horen heeft iemand een trauma aan deze mensen~ Yeah, mevrouw Lenier wil gewoon orde, je zou daarbij in het vervolg minder aan haar moeten twijfelen. Maar goed, wat is jou reden voor in het team te zitten?
"Mevrouw Lenier? Beleefd, zeg. Vertrouwen doe ik gek genoeg niet zomaar en mijn reden? Klinkt misschien.. heel typisch of cliché.. Wat dan ook, maar ik voelde me nergens anders thuis. Trainers zijn zo braafjes, school gaat mij niet meer aan en de andere Trainerranks zijn bespottelijk. Vandaar dat ik na een tip van mijn vader me maar bij Team Rocket aansloot."
Hahaha, dan regel ik wel iets leuks voor je *grin* Ja, respect noemen ze dat, hoe je het ook draait of keert mevrouw Lenier blijft mijn voorbeeld, dus laat me. En oh, dus het saaie leven als trainer was te uhm... saai voor je? Haha, ik snap het ergens wel, ben zelf een tijdje trainer geweest~
Hehehe Rolmodel kan je het niet echt noemen... ze ks gewoon iemand die duidelijk veel respect verdiend. Ze heeft me daarbij nog nooit iets misdaan, dus tja. En yeah, ik doe de gyms nu ook nog, binnenkort zal ik de vierde gaan doen, maar dat zal geen probleem worden denk ik~